Ach zo'n probleem is dat niet hoorquote:
tvp.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:41 schreef Chowi het volgende:
Ik kom toch niet in een fok.rar nu hè?
Nee, jij bent het gewend.quote:
Ik schrok er ook van hoorquote:
Staan Tally's jesters wel nakend in die rar dan? Zo ja, MAIL.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:50 schreef Joene het volgende:
chowi als je nakende jesters zou hebben gepost heb je er toch wel kans op die .rar dus.
Er staan 2 foto's van mij inquote:Op woensdag 14 april 2010 15:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Staan Tally's jesters wel nakend in die rar dan? Zo ja, MAIL..
Ik zit alvast te F5'en in mijn mailbox dan.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Er staan 2 foto's van mij in
Eentje van mijn uhm... rosbiefen eentje van mij onder de douche..
Ik heb er een stuk meer als 2quote:Op woensdag 14 april 2010 15:57 schreef Tally het volgende:
Ik heb de rar ook niet meer
Die foto's heb ik uiteraard nog wel.
O stuur ze es dan. Ik heb er van jou maar 2 geloof ikquote:
Die is te groot, daar past niets meer bij.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:41 schreef Chowi het volgende:
Ik kom toch niet in een fok.rar nu hè?
Die had ik ook.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De enige fok.rar die ik heb bevat de Fok!smilies voor MSN.
Doe niet zo rar, man.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef Houzer het volgende:
Ik ga mn eigen hosted .rar service beginnen
Zo stiekem enzo? En zo vreemd gaan enzulks?quote:
Tja welke variant je het prettigst dunkt.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo stiekem enzo? En zo vreemd gaan enzulks?
Dat is toch geen vreemdgaan? Jullie kennen elkaar immers, van internet. En een keer een harde schijf met p0rn0 doorgeven op een tochtige parkeerplaats.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef Tally het volgende:
Zo stiekem enzo? En zo vreemd gaan enzulks?
Waarom zullen we dat dan bespreken via een openbaar forumquote:Op woensdag 14 april 2010 16:21 schreef Houzer het volgende:
[..]
Tja welke variant je het prettigst dunkt.
Nie waar! We hebben elkaar vaker gezien dan alleen op een parkeerterrein!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is toch geen vreemdgaan? Jullie kennen elkaar immers, van internet. En een keer een harde schijf met p0rn0 doorgeven op een tochtige parkeerplaats.
Om de rest jaloers te maken?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom zullen we dat dan bespreken via een openbaar forum
[..]
Nie waar! We hebben elkaar vaker gezien dan alleen op een parkeerterrein!
Zie je wel, niks vreemdgaans aan dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Tally het volgende:
Nie waar! We hebben elkaar vaker gezien dan alleen op een parkeerterrein!
quote:
Hij is zelfs al een paar keer bij me thuis geweestquote:Op woensdag 14 april 2010 16:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zie je wel, niks vreemdgaans aan dus.
95% van het forum.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef Tally het volgende:
[..]Wie zou er jaloers om worden
[..]
Hij is zelfs al een paar keer bij me thuis geweest
Mjaquote:
Ah, dan is H zelfs "een huisvriend".quote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef Tally het volgende:
Hij is zelfs al een paar keer bij me thuis geweest
Ik heb pas maar weer ontdekt dat het woord vriend me vreemd is JK.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, dan is H zelfs "een huisvriend".
Vage shizzle, T.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef Tally het volgende:
Ik heb pas maar weer ontdekt dat het woord vriend me vreemd is JK.
Dat zeg ik de hele tijd toch al, poppedopje.quote:Maar uhm alleen huis zou nergens op slaan natuurlijk.
Ik zou kunnen zeggen een kennis! En hij "kent" mijn man ook!
Dus ja.. Dan is het eigenlijk geen vreemd gaan meer he
*F5't in PM-box*quote:Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Chowi het volgende:
Zo, tijd voor seks.
Diepe shit JK. Diepe pijnlijke shit.quote:
Ja. Je hebt gelijk. Neuken?quote:[..]
Dat zeg ik de hele tijd toch al, poppedopje..
Eeerm, dat is wél vreemdgaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Tally het volgende:
Ja. Je hebt gelijk. Neuken?
Hoezo? Ik weet toch hoe je dr uit zietquote:Op woensdag 14 april 2010 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eeerm, dat is wél vreemdgaan.
Denk ik.
Ja, maar ik heb nog nooit je billen onzedelijk betast bij je thuis toen je man even niet keek.quote:
H. ook nietquote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog nooit je billen onzedelijk betast bij je thuis toen je man even niet keek.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan snap ik er niks meer van T!
Het lijkt er nu verdacht veel op dat bepaalde mensen niet altijd de hele waarheid posten hier.
Ja helaas was het echt een milkshakequote:
Laat ff zien hoe het dan wel moet JK!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar natuurlijk, T.
Ik geloof je!
Mijn miljarden potentiële nakomelingen hoeven niet perse op het wereldwijde int0rwebz.quote:
Whehehehequote:Op woensdag 14 april 2010 16:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo van zo'n milkshake die alle jongens naar de tuin brengt, en zij zo zijn van die is beter dan de jouwe, verdomme ja beter dan de jouwe?
Ze wil de ander iets leren geloof ik.quote:
Ik wacht. Daarna ga ik toch echt op de motor hoor!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit vraagt om een nadere analyse van de tekst. Moment.
Dat gaat toch echt over jesters hoor.quote:(refrein:)
My milkshake brings all the boys to the yard
And they're like, it's better than yours
Damn right, it's better than your's
I could teach you but I have to charge
(refrein)
I know you want it
That thing that makes me
What the guys go crazy for
They lose their minds
The way I whine
I think it's time
La la la la la
Warm it up
La la la la la
The boys are waiting
La la la la la
Warm it up
La la la la la
The boys are waiting
(2 x refrein)
I can see you're on it
You want me to teach the
Techniques that freaks these boys
It can't be bought
Just know thieves get caught
Watch if you're smart
La la la la la
Warm it up
La la la la la
The boys are waiting
La la la la la
Warm it up
La la la la la
The boys are waiting
(refrein 2 x)
Oh, once you get involved
Everyone will look this way so
You must maintain your charm
Same time maintain your halo
Just get the perfect blend
Plus what you have within
Then next his eyes will squint
Then he's picked up your scent
La la la la la
Warm it up
La la la la la
The boys are waiting
La la la la la
Warm it up
La la la la la
The boys are waiting
(2 x refrein)
Inderdaadquote:Op woensdag 14 april 2010 17:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat gaat toch echt over jesters hoor.
En blijkbaar wil ze het voor een vergoeding leren aan iemand anders, wiens milkshake blijkbaar minder goed smaakt dan die van de zangeres.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:05 schreef UIO_AMS het volgende:
En wat je ermee kan doen.
Wiens of wier?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En blijkbaar wil ze het voor een vergoeding leren aan iemand anders, wiens milkshake blijkbaar minder goed smaakt dan die van de zangeres.
Maar wier is in ieder geval vrouwelijk, JK. Net als jesters en de voortgebrachte milkshake.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wiens is lekkerder dan wier.
Of het moet goede sushi zijn.
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom zit ik trouwens nog op kantoor? Maar eens kijken of deItaliaanse
hier nog rondhangt.
Deze is de 30 gepasseerd, maar daar zie je niets van.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Italiaansen
.
Puik spul.
Tot een jaar of 25 á 30, dan exploderen de meesten in de breedte.
Zo van in de rij Monica Belucci en dergelijke? [14.gif]quote:Op woensdag 14 april 2010 17:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Deze is de 30 gepasseerd, maar daar zie je niets van.
en=plus schede=kutquote:Op donderdag 15 april 2010 08:26 schreef KingOfMars het volgende:
Ja ik snap dat #pluskut dus nog steeds niet.
Ik ben dr ook wel een beetje gek opquote:
Dat zeggen alleen diegene die kleine hebben!quote:
Zodat je met je Nintendo DS de printer kunt besturen?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:33 schreef Joene het volgende:
ik hou dr van dus !
Oh J btw , ik moet IPDS modules gaan inbouwen in printers ! HELP!
zoiets JK zoiets !quote:Op donderdag 15 april 2010 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zodat je met je Nintendo DS de printer kunt besturen?
Met een hamer past alles.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:38 schreef Joene het volgende:
Het zijn usb sticks die in een binnenkant van een printer moeten , geen idee hoe of wat
Whehehehehe...quote:Op donderdag 15 april 2010 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou ben ik maar een eenvoudige boerenjongen van de Veluwe, maar moeten die USB-sticks niet gewoon in een interne USB-poort?
Ja, dat moet nou eenmaal om bij het binnenste van een printer te komen, J.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:42 schreef Joene het volgende:
Alleen moet je gewoon alle sidepanels verwijderen etc etc etc.
Zal de supermarkt leuk vinden dat er bij elke levering ipv een pakbon een macbookpro zit.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, schijnbaar is het met zo een Apple de bedoeling dat je de PC zélf meeneemt om te showen, in plaats van printjes te maken.
Dat lijkt me ook dan ja, ik denk gemiddeld zo een euro of 20 per zakje erbij.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan worden de groenten dus wel iets duurder, lijkt me.
J.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:09 schreef KingOfMars het volgende:
Sjees. Hebben jullie daar geen 1e lijn voor J?
Waar ken ik dat vanquote:Op donderdag 15 april 2010 10:10 schreef Joene het volgende:
[..]
J.
Ik ben in mn 1tje ,1e/2e/3e lijns
Ik kan me gelukkig de tijd niet heugen dat ik een printer heb moeten open schroevenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:10 schreef Joene het volgende:
[..]
J.
Ik ben in mn 1tje ,1e/2e/3e lijns en hoofd ict.
ik heb hier een kleuren a2 printer JK !quote:Op donderdag 15 april 2010 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, mocht je nog een mooie zwart-wit laserjet overhebben die ook A3 aankan, houd ik me aanbevolen, J.
Zakken groenten kan je wel krijgen ,die printer mag je meenemen voor 15k eurosquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Fijn dat het hier tenminste weer over seks gaat.
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:36 schreef Joene het volgende:
Zakken groenten kan je wel krijgen ,die printer mag je meenemen voor 15k euros
Ik ga in de leer JK!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, jij begint al te piepen bij een schamele 40 cm.
Je moet klein beginnen KOM!quote:
KM?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:04 schreef Joene het volgende:
heb jij trouwens een batterijenoplader van een KM tallie of koop je steeds nieuwe ?
Zo'n zwartrubberen kinderarm met vuist?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:03 schreef Tally het volgende:
Ik ga in de leer JK!
Ik heb speeltjes besteld (die vanavond binnen komen als het goed is, hihihihihih) waarmee ik kan oefenen
KILOMETER TALLLIEquote:
ik moest lachen JKquote:Op donderdag 15 april 2010 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo'n zwartrubberen kinderarm met vuist?
Nee ging om de lengte JK. Niet de dikte!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo'n zwartrubberen kinderarm met vuist?
Nou J. leuk dat je het vraagt.quote:
Je eigen filmpje in je eigen mailbox? Hmm..quote:Op donderdag 15 april 2010 11:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, ik zie de filmpjes van eigens in mijn mailbox.
Hoezo maak je ze stuk Tallie , ze moeten alleen heen en weer in je kudt en evt je anus. hoe ken je ze dan slopen ?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ging om de lengte JK. Niet de dikte!
[..]
Nou J. leuk dat je het vraagt.
Ik had geen batterijen nodig. Het enige speeltje dat nog werkte zoals het hoorde was oplaadbaar.
En dat was een kut ding (wheheheh) dus gebruik ik weinig.
De rest heb ik stuk gemaakt. Dus had ik nieuwe nodig om te slopen!
Nou uhmquote:Op donderdag 15 april 2010 11:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoezo maak je ze stuk Tallie , ze moeten alleen heen en weer in je kudt en evt je anus. hoe ken je ze dan slopen ?
Daar heb ik over na zitten denken. Maar ik ben bang voor kortsluitingquote:Op donderdag 15 april 2010 11:13 schreef Joene het volgende:
Ah jij moet gewoon zo een vibo die aan de 220 ken of de 380 (krachtstroom)whehehehe.
gelukkig zit er bij mij geen motortje in?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou uhmIk knijp nogal met mijn boven benen.
Dan brand het motortje door
Dan breek ik je af bij je heupenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:15 schreef hc4ftr het volgende:
[..]
gelukkig zit er bij mij geen motortje in?![]()
Lekker ff een schokje 220 tegen de clitquote:Op donderdag 15 april 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb ik over na zitten denken. Maar ik ben bang voor kortsluiting
Ik heb aardig wat schokken van 220 gehad op school. Maar die wil ik niet speciaal tegen mijn clitquote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Lekker ff een schokje 220 tegen de clit
Inderdaad!quote:
Hij voetbalde op hoog niveauquote:Op donderdag 15 april 2010 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet wanneer de persoon in kwestie nooit voetbalt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
! Talie heeft Marco van B. bereden!
H.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hehe, krijgt H zo'n mossel in een doosje.
Wat een ellende Swets.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... uurtje of 3 te vroeg klaar met de training. En we moeten blijven tot het diner..... Dan maar jesters kijken op het terras.
Whehe, Twentse jesters.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... uurtje of 3 te vroeg klaar met de training. En we moeten blijven tot het diner..... Dan maar jesters kijken op het terras.
Ik denk dat het samsam wordt.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:48 schreef Chowi het volgende:
Op welk terras zit je, Swets? Ik kom wel even langs dan.
Sterkte man!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, tukker jesters in de zon met een uitsmijter hamkaas en een witbiertje.
Ah, da's Enschede toch? Ja, daar ben ik vlakbij.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat het samsam wordt.
Dus nu ga je jesters van chowi bekijken ! met een witbiertjequote:Op donderdag 15 april 2010 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat het samsam wordt.
Dus nieuwe afleveringen #swetsopdefiets ? komen eraan ?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dat wordt weer 3 weken fietsen met die dikke hol.
Enschede inderdaad, maar zit nog met 12 stinkende nerds in een hok.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, da's Enschede toch? Ja, daar ben ik vlakbij.
Ja... volgende week donderdag ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus nieuwe afleveringen #swetsopdefiets ? komen eraan ?
Als ik langskom, krijg ik dan een witbiertje van je?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Enschede inderdaad, maar zit nog met 12 stinkende nerds in een hok.
#doodgaaninkralingsebos ftw!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dat wordt weer 3 weken fietsen met die dikke hol.
Natuurlijk niet. Ik zou dan beter zelf witbier kunnen halen in plaats van af te reizen naar Enschede. Maar ik ben gewoon aardig. Daarom bood ik het aan.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:54 schreef Joene het volgende:
Zit je nou je jesters te prostitueren voor een witbiertje ?
Zelfs niet even voelen?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik zou dan beter zelf witbier kunnen halen in plaats van af te reizen naar Enschede. Maar ik ben gewoon aardig. Daarom bood ik het aan.
Ik ben ALTIJD aardig, J. Al-tijd.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:57 schreef Joene het volgende:
Oh nu gaan we opeens aardig lopen doen hier
Voelen is toegestaan, mits ik nog een witbier aangeboden krijg. Bovenop die andere, dus.quote:
Je mag wel even aan mijn eitjes zitten.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik langskom, krijg ik dan een witbiertje van je?.
Ah kijk, de onderhandelingen zijn gestart. Twee biertjes = voelen. Wat drink je verder?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Voelen is toegestaan, mits ik nog een witbier aangeboden krijg. Bovenop die andere, dus.
Ik drink alles.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ah kijk, de onderhandelingen zijn gestart. Twee biertjes = voelen. Wat drink je verder?.
Is dat met doorgeprikte eidooiers of niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je mag wel even aan mijn eitjes zitten.
Ik weet niet wat gebruikelijk is in het Oosten?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat met doorgeprikte eidooiers of niet?
Ik denk dat er in deze niet echt een streekgebonden traditie bestaat. Je zal vast de keuze voorgelegd krijgen; doorgeprikt of niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet wat gebruikelijk is in het Oosten?
Whehehehehequote:Op donderdag 15 april 2010 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien is de bezorger de inhoud van het pakketje wel aan het uitproberen.
Misschien is de bezorgster wel een enorm lekker wijf met dikke tieten.quote:
Dan samenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien is de bezorgster wel een enorm lekker wijf met dikke tieten.
Dat kan je, JK. Ben al tijden op zoek naar dat boek. Overal uitverkocht of belachelijk duur. Nu een tweedehands voor ¤40. Wat nog steeds fors is, totdat je beseft dat het 936 pagina's dik is.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vermoed dat ik je dan daarmee wel kan feliciteren, UI.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Ow sorry, jullie hadden het over seks.
Dank je wel UIOquote:
Natuurlijk. Zo ben ik. Wel vreemd dat voor het andere deel van de werkende vrouwen dan geen verpleegsterdag in het leven is geroepen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:56 schreef Tally het volgende:
Dank je wel UIO
Jij denkt tenminste aan me
Nou ja, een deel heeft vaderdag, maar dat soort types kun je al nauwelijks meer man noemen. Dus eens!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vergeet ook niet dat alle vrouwen ook al Valentijnsdag hebben.
En de mannen hebben eigenlijk niks!
Dat zijn toch ook secretaresses?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:36 schreef Houzer het volgende:
En de geemancipeerde business-consulting intermmanager met mantelpakje en bmw 1 seriedag dan?
Da's gewoon een modewoord voor secretaresse van de directeur.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:36 schreef Houzer het volgende:
En de geemancipeerde business-consulting intermmanager met mantelpakje en bmw 1 seriedag dan?
Daar eindigen ze wel weer ja, manager is gewoon niks voor een vrouw.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook secretaresses?
Manager.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Eindigen? Dat impliceert dat ze ooit iets anders waren?
ALLEMAAL!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Noem je ze soms hoeren, jij vuyghe poesjerman?
Hun ontwetendheid reflecteren alsof het jouw probleem is.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Manager is gewoon een modewoord voor mensen die niks kunnen behalve brallen.
Dus Swets zo WTF doe je mn jesters ik heb ze toch gekocht.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:58 schreef Chowi het volgende:
Ik ben toch maar niet naar #pluskut gegaan. Het ging zo: ik stond in de supermarkt en zag daar zoeen 4-pack met witbier in de aanbieding, en toen leek het me niet meer van belang om helemaal af te reizen naar daar..
Ja, en ik wilde er niet eens op stampenquote:Op donderdag 15 april 2010 20:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus Swets zo WTF doe je mn jesters ik heb ze toch gekocht.
COolquote:
Gewoon ff voelenquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, en ik wilde er niet eens op stampen
Streber!quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
vrijdag!
[..]
hier ook 5 uur...
en ik heb taart gebakken om te trakteren op 't werk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |