Ach zo'n probleem is dat niet hoorquote:
tvp.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:41 schreef Chowi het volgende:
Ik kom toch niet in een fok.rar nu hè?
Nee, jij bent het gewend.quote:
Ik schrok er ook van hoorquote:
Staan Tally's jesters wel nakend in die rar dan? Zo ja, MAIL.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:50 schreef Joene het volgende:
chowi als je nakende jesters zou hebben gepost heb je er toch wel kans op die .rar dus.
Er staan 2 foto's van mij inquote:Op woensdag 14 april 2010 15:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Staan Tally's jesters wel nakend in die rar dan? Zo ja, MAIL..
Ik zit alvast te F5'en in mijn mailbox dan.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Er staan 2 foto's van mij in
Eentje van mijn uhm... rosbiefen eentje van mij onder de douche..
Ik heb er een stuk meer als 2quote:Op woensdag 14 april 2010 15:57 schreef Tally het volgende:
Ik heb de rar ook niet meer
Die foto's heb ik uiteraard nog wel.
O stuur ze es dan. Ik heb er van jou maar 2 geloof ikquote:
Die is te groot, daar past niets meer bij.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:41 schreef Chowi het volgende:
Ik kom toch niet in een fok.rar nu hè?
Die had ik ook.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De enige fok.rar die ik heb bevat de Fok!smilies voor MSN.
Doe niet zo rar, man.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef Houzer het volgende:
Ik ga mn eigen hosted .rar service beginnen
Zo stiekem enzo? En zo vreemd gaan enzulks?quote:
Tja welke variant je het prettigst dunkt.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo stiekem enzo? En zo vreemd gaan enzulks?
Dat is toch geen vreemdgaan? Jullie kennen elkaar immers, van internet. En een keer een harde schijf met p0rn0 doorgeven op een tochtige parkeerplaats.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef Tally het volgende:
Zo stiekem enzo? En zo vreemd gaan enzulks?
Waarom zullen we dat dan bespreken via een openbaar forumquote:Op woensdag 14 april 2010 16:21 schreef Houzer het volgende:
[..]
Tja welke variant je het prettigst dunkt.
Nie waar! We hebben elkaar vaker gezien dan alleen op een parkeerterrein!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is toch geen vreemdgaan? Jullie kennen elkaar immers, van internet. En een keer een harde schijf met p0rn0 doorgeven op een tochtige parkeerplaats.
Om de rest jaloers te maken?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom zullen we dat dan bespreken via een openbaar forum
[..]
Nie waar! We hebben elkaar vaker gezien dan alleen op een parkeerterrein!
Zie je wel, niks vreemdgaans aan dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Tally het volgende:
Nie waar! We hebben elkaar vaker gezien dan alleen op een parkeerterrein!
quote:
Hij is zelfs al een paar keer bij me thuis geweestquote:Op woensdag 14 april 2010 16:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zie je wel, niks vreemdgaans aan dus.
95% van het forum.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef Tally het volgende:
[..]Wie zou er jaloers om worden
[..]
Hij is zelfs al een paar keer bij me thuis geweest
Mjaquote:
Ah, dan is H zelfs "een huisvriend".quote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef Tally het volgende:
Hij is zelfs al een paar keer bij me thuis geweest
Ik heb pas maar weer ontdekt dat het woord vriend me vreemd is JK.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, dan is H zelfs "een huisvriend".
Vage shizzle, T.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef Tally het volgende:
Ik heb pas maar weer ontdekt dat het woord vriend me vreemd is JK.
Dat zeg ik de hele tijd toch al, poppedopje.quote:Maar uhm alleen huis zou nergens op slaan natuurlijk.
Ik zou kunnen zeggen een kennis! En hij "kent" mijn man ook!
Dus ja.. Dan is het eigenlijk geen vreemd gaan meer he
*F5't in PM-box*quote:Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Chowi het volgende:
Zo, tijd voor seks.
Diepe shit JK. Diepe pijnlijke shit.quote:
Ja. Je hebt gelijk. Neuken?quote:[..]
Dat zeg ik de hele tijd toch al, poppedopje..
Eeerm, dat is wél vreemdgaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Tally het volgende:
Ja. Je hebt gelijk. Neuken?
Hoezo? Ik weet toch hoe je dr uit zietquote:Op woensdag 14 april 2010 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eeerm, dat is wél vreemdgaan.
Denk ik.
Ja, maar ik heb nog nooit je billen onzedelijk betast bij je thuis toen je man even niet keek.quote:
H. ook nietquote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog nooit je billen onzedelijk betast bij je thuis toen je man even niet keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |