text-berichtjes gaan sneller dan een video maken he..quote:Op donderdag 15 april 2010 16:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Schiphol TV zegt nog niets over tot wanneer: http://www.schipholtv.com/
Lol, grapjas, ook in de laatste berichten geen nieuws over tot wanneer ze gesloten blijven.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
text-berichtjes gaan sneller dan een video maken he..
Da's niet zo vreemd natuurlijk, zij moeten het ook doen met berichten die de halve wereld over zijn gegaan. Lijkt me dat ze er daar niet zo veel van kunnen zeggen idd.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
pa en ma staan in Kuala Lumpur en weten nog niet of ze over 2 uur vertrekken richting Amsterdam. Malaysian Airlines kon nog geen uitsluitsel geven nu.,
ik ga vanuit Indonesie geen nummer in Nederland bellen schat. Ik kan beter naar het kantoor in Maleisie bellen, maar daar weten ze het ook niet want pa en ma staan in verbinding met me via SMS en telefoon... en die weten ook niets. Ze staan in de incheck-ruimte te wachten tot er wat gaat gebeuren. Dat West-Europa een puinhoop is hadden ze al wel gehoord en gezien (CNN op tv's)quote:Op donderdag 15 april 2010 16:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Da's niet zo vreemd natuurlijk, zij moeten het ook doen met berichten die de halve wereld over zijn gegaan. Lijkt me dat ze er daar niet zo veel van kunnen zeggen idd.
Het NL nummer: Malaysia Airlines +31 (0)20 – 521 6262
Misschien kunnen ze daar wat meer info geven.
UK he.,. NL weet ik niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, grapjas, ook in de laatste berichten geen nieuws over tot wanneer ze gesloten blijven.
Wil ik ook wel ff doen, zeg het maar.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga vanuit Indonesie geen nummer in Nederland bellen schat. Ik kan beter naar het kantoor in Maleisie bellen, maar daar weten ze het ook niet want pa en ma staan in verbinding met me via SMS en telefoon... en die weten ook niets. Ze staan in de incheck-ruimte te wachten tot er wat gaat gebeuren. Dat West-Europa een puinhoop is hadden ze al wel gehoord en gezien (CNN op tv's)
Niet nodig hoor.. dank je wel. Ik bel zelf eventjes naar Maleisie.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wil ik ook wel ff doen, zeg het maar.
Lol, nog 1 vliegtuig aan het boarden, naar Rome, de rest departed of cancelled, wat een zooitje moet het daar nu zijn.....quote:Op donderdag 15 april 2010 16:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Whehe.. lekker rustig in de lucht:
http://www.schiphol.nl/vluchtinfo/vertrek_na_en.htm
Ok, als ze daar nog niets weten dan wil ik best ff voor je bellen hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet nodig hoor.. dank je wel. Ik bel zelf eventjes naar Maleisie.
Daar staan veel mensen nu. Heel veel mensen.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, nog 1 vliegtuig aan het boarden, naar Rome, de rest departed of cancelled, wat een zooitje moet het daar nu zijn.....
ze nemen hier niet op, zal wel niet de enige zijn die belt, plus dat het daar al half elf is geweest. Het zal wel goed zijn. Pa en ma kunnen altijd bellen als ze wat nieuws weten.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ok, als ze daar nog niets weten dan wil ik best ff voor je bellen hoor.Geen punt, gewoon een 020 nummer.
PMquote:Op donderdag 15 april 2010 16:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze nemen hier niet op, zal wel niet de enige zijn die belt, plus dat het daar al half elf is geweest. Het zal wel goed zijn. Pa en ma kunnen altijd bellen als ze wat nieuws weten.
Geen idee, vermoed dat ze nummertje zoveel zijn die een plekje ergens moeten hebben.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Np, hebben ze al wat kunnen regelen qua slaapplek?
maar goed ook. Vliegen zonder werkende motoren wordt wat moeilijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:41 schreef BaasD het volgende:
Beetje Smoke in de lucht, en het hele land ligt plat
Ga jij maar met je vliegtuig rondjes vliegen dan. En niet schijterg worden als ineens de motoren uitvallen, ok?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:41 schreef BaasD het volgende:
Beetje Smoke in de lucht, en het hele land ligt plat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |