quote:België: Mogelijk ook in het weekend nog geen vluchten
Volgens Eurocontrol meer dan 50 procent van het voorziene luchtverkeer in Europa vandaag geannuleerd. De luchtverkeersleider waarschuwt dat ook in het weekend grote delen van het Europese luchtruim gesloten kunnen blijven. In Denemarken en Groot-Brittanië is dat zeker het geval tot zaterdag. Vooral Duitsland en Polen gaan nu last krijgen van de aswolk, omdat die zich verplaatst in oostelijke en zuidoostelijke richting.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef laforest het volgende:
Ik vond de opmerking die ik op de FP las geweldig:
Is het as van Sugar Lee Hooper, nothing to worry about.
Ga daar maar niet vanuit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:44 schreef Omnifacer het volgende:
Het zal dinsdagochtend toch wel weer weg zijn hoop ik
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
"Luchtruim zeker tot 06:00 gesloten" aldus Rijswaterstaat.
Tja, als je nu met de trein gaat, kun je het nog halen. Of anders nu de afspraak met Milaan verzetten...quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:31 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Fuck, moet dinsdagochtend van Brussel naar Milaan
Noodoplossing is auto, maar jah... Dan ben je wel even onderwegquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:32 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Tja, als je nu met de trein gaat, kun je het nog halen. Of anders nu de afspraak met Milaan verzetten...
Ach, aldus Volkswagen red je het met 1 tank vol met de nieuwe Polo Bluemotionquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Noodoplossing is auto, maar jah... Dan ben je wel even onderweg
Mwa, twee dagen max... En dan doe je het rustig aan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Noodoplossing is auto, maar jah... Dan ben je wel even onderweg
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ach, aldus Volkswagen red je het met 1 tank vol met de nieuwe Polo Bluemotion!
quote:British comedy actor and writer John Cleese took a ¤3,800 taxi ride from Oslo to Brussels after becoming stranded, the Norwegian TV2 broadcaster has reported.
'We checked every option, but there were no boats and no train tickets available.
'That's when my fabulous assistant determined the easiest thing would be to take a taxi,' Mr Cleese told the broadcaster in a telephone interview.
Come on! Geen mogelijkheid via de trein???quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:50 schreef El_jefe07 het volgende:
British comedy actor and writer John Cleese took a ¤3,800 taxi ride from Oslo to Brussels after becoming stranded, the Norwegian TV2 broadcaster has reported.
'We checked every option, but there were no boats and no train tickets available.
'That's when my fabulous assistant determined the easiest thing would be to take a taxi,' Mr Cleese told the broadcaster in a telephone interview.
Tot morgenochtend 06:00 zeker niet. Daarna is het nog afwachten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:05 schreef HiZ het volgende:
Een vriend van me zou vanavond om 8 uur hierheen vliegen. Hij heeft net omgeboekt naar morgenavond. Bij KLM verwachten ze niet meer dat er vandaag nog wordt gevlogen.
Die zullen nu ook wel volgeboekt zijn he..quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:54 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Come on! Geen mogelijkheid via de trein???
Een auto huren is goedkoper. VEEL goedkoper.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:54 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Come on! Geen mogelijkheid via de trein???
Zou goed kunnen dat de huurauto's ook al weg waren. Iedereen zit met hetzelfde probleem he..quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een auto huren is goedkoper. VEEL goedkoper.
Precies, en als hij echt in Brussel moest zijn kan ik me goed voorstellen dat het de enige optie was.quote:Maar dan nog, 3800 euro is toch geen geld voor een goedverdienend acteur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |