Nou, dan betaal jij toch gewoon je vaste lasten niet meer, telefoon, internet, gaswaterlicht, je huur op hypotheek. Je moet immers niks.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteindelijk moeten we niets. Ons in leven houden is handig en een beetje aardig zijn waar nodig ook. De rest is zelfopgelegde bullshit.
Goed plan, amaranta! Word je een stuk gelukkiger van dan dat moeten-leventje van jou.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, dan betaal jij toch gewoon je vaste lasten niet meer, telefoon, internet, gaswaterlicht, je huur op hypotheek. Je moet immers niks.
Zodra er een vliegtuig beschikbaar is vlieg je lekker naar de middle of nowhere waar je de hele dag niks hoeft.
Hoho, ik was niet de gene die naar egypte moest. Ik neem het alleen voor hem op.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan, amaranta! Word je een stuk gelukkiger van dan dat moeten-leventje van jou.
quote:news
16 april 09:18 uur: Vluchten blijven geannuleerd tot 18.00 uur lokale tijd (NL)
16-04-2010 / 09:18
Helaas moeten wij u mededelen dat transavia.com vluchten van en naar Nederland tot vanavond 18.00 uur Nederlandse tijd geannuleerd blijven.
We adviseren u dringend om niet naar de luchthaven te komen, maar de berichtgeving op de website te volgen.
Ja dat is Waylon die de verkeerde kant op vliegtquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:25 schreef Cees-2010 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit verklaren dan
quote:Privé-jet Waylon teruggefloten van onze redactie
AMSTERDAM - Het plan van Waylon om per privé-jet toch nog Nederland te bereiken is mislukt. "We werden door Britse straaljagers tegengehouden."
Waylon vertelde bij De Wereld Draait Door: "We waren onderweg naar Nederland en vlak voor de Engelse kust kregen we te horen dat we absoluut niet verder mochten vliegen. We moesten landen bij het eerste het beste vliegveld. Het was wel een eng moment. Ik baal er van."
Waylon had vanavond moeten optreden tijdens de 3FM Awards. De zanger staat in Engeland in het voorprogramma van Whitney Houston. Hij kon vanwege de aswolk uit IJsland, waar eerder een vulkaan uitbarstte, niet meer via een lijnvlucht naar Nederland vliegen. Daarom werd een privé-jet werd geregeld.
We asked for Cash, not ash.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Site doet het hier niet, wat stond er?
Het IJslandse alfabet heeft geen letter ‘c’quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef Intrepidity het volgende:
Stomme ijslanders kunnen gewoon niet lezen. We hebben nog zo gezegd: "Send cash!", hebben ze de letter C niet zien staan ofzo
Men koffie, wat doe je.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja dat is Waylon die de verkeerde kant op vliegt
[..]
In Noord-Engeland scheen wel vliegverkeer mogelijk te zijn, bepaalde vluchten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:25 schreef Cees-2010 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
In Noord-Engeland scheen wel vliegverkeer mogelijk te zijn, bepaalde vluchten.
Flights in Northern Ireland and the Western Isles of Scotland to and from Glasgow and Prestwick will continue to be allowed until 1900 (UK time) subject to individual co-ordination. North Atlantic traffic to and from Glasgow, Prestwick and Belfast may also be allowed in this period.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:25 schreef Cees-2010 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen vliegtuigen in de buurt van Tsjechië en Oostenrijk..quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:44 schreef Cees-2010 het volgende:
Maar Duitsland zit toch ook helemaal dicht??
http://www.radar-virtuel.com/# en daar zie je dat er allemaal vliegtuigen toch daar gaan landen?
ik zeg RAAAR!!
Flight Number : AEE510quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zie alleen vliegtuigen in de buurt van Tsjechië en Oostenrijk..
Flight Number : RYR9055quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:47 schreef Cees-2010 het volgende:
[..]
Flight Number : AEE510
Company : Aegean Airlines
ICAO Hex Code : 4692CA
Reg Code : SX-DVJ
Model : Airbus - A320-232
Departure : ATH - Athens International Eleftherios Venizelos - Greece
Arrival : STR - Stuttgart, Echterdingen - Germany
Duitsland is dat land wat naast Nederland ligt he...quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:44 schreef Cees-2010 het volgende:
Maar Duitsland zit toch ook helemaal dicht??
http://www.radar-virtuel.com/# en daar zie je dat er allemaal vliegtuigen toch daar gaan landen?
ik zeg RAAAR!!
Je bedoelt weinig vertrouwen in de luchtvaart vanmiddag?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:01 schreef Den_Haag het volgende:
ICE dan maar. weinig vertrouwen in de klm voor vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |