abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80306763
Iedereen gaat stoppen met roken, of is al gestopt.
Ik zal aan jullie denken als ik aan mijn peukje lurk, in het zonnetje op het terras. Succes!
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_80306813
fipeu
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 15:27:35 #3
137949 Disana
pi_80306875
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:18 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Denk het niet dat ik de uitzondering ben. Met Champix is je slagingspercentage 23 procent. Het hoogste van alle middelen, maar toch nog relatief laag.
Als ik 'champix slagingspercentage' Google, vind ik als eerste een pdf dat 40 tot 45 procent als slagingskans noemt. Dat noem ik niet gering, opnieuw hoopgevend.

Misschien stopte je gewoon niet in de juiste periode Teun. Ik kies 1 mei omdat je dan door het weer alle kanten uit kunt: wandelen, tuin, terras. Het moet ook zonnig zijn voor mij. En innerlijke rust is ook heel belangrijk denk ik; je moet veel opzij kunnen zetten.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:28:01 #4
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80306893
Nou ja tis wat Mera zei je stofwisseling veranderd, en ik ben geen 20 kilo afgevallen om er nu weer 5 tot 10 kilo bij te krijgen
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:28:04 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80306896
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heb je geluk, want je stofwisseling verandert wel degelijk, ten nadele dus.
Te kort door de bocht:
quote:

Aankomen naar het stoppen met Roken?Aankomen naar stoppen met roken

De angst om te aan te komen na het stoppen met roken is voor veel rokers een reden om niet te stoppen met roken.

Veel ex-rokers klagen dat ze 5 tot zelfs 10 kilo zijn aan gekomen. De meeste studies komen tot de conclusie dat een ex-roker gemiddeld ongeveer 2 a 3 kg aankomt. Bovendien zijn er ook heel veel stoppers die hetzelfde gewicht behouden, of zelfs afvallen. Het is wel een feit dat nicotine het energieverbruik verhoogt en de eetlust vermindert.

Wanneer we stoppen met roken, zal onze stofwisseling op het normale ritme gaan werken en worden ons geur- en smaakvermogen beter. Hierdoor is eten lekkerder. De meeste mensen die stoppen met roken zoeken ter compensatie iets te eten zoals snoep en koek. Het is dus inderdaad wel een beetje opletten geblazen, om te voorkomen dat de kilo's eraan vliegen.

De meest voor de hand liggende tips zijn hier nog steeds op hun plaats: meer lichaamsbeweging, vetarm eten en overdreven suiker vermijden, niet snoepen tussen de maaltijden maar voldoende "gezonde" tussendoortjes. Soms is het verstandig een diëtiste in te schakelen. Je kan ook een dieet gaan volgen.

Naast het volgen van een dieet kan ook worden gekozen voor een Detox Kuur. Deze kuur ondersteunt zowel het stoppen met roken als het voorkomen van aankomen na het stoppen met roken.
Kortom: ook dit heb je grotendeels zelf in de hand. Als je enkel stopt, veel gaat snaaien en een couch potatoe blijft, dan zul je inderdaad fiks aankomen. Maar als je bewuster gaat leven in meerdere aspecten, blijven de kilo's weg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_80306921
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:25 schreef MeraViglioSa het volgende:

Ik zal aan jullie denken als ik aan mijn peukje lurk, in het zonnetje op het terras. Succes!
Eigenlijk zou roken op het terras in de zomer verboden moeten worden zodat de rokers binnen moeten gaan roken.
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 15:29:33 #7
184769 crew  Deisyy
pi_80306948
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iedereen gaat stoppen met roken, of is al gestopt.
Dan zullen wij aan jou denken als jij je elke week zo'n 70 euro aan peuken moet kopen, je zit te hakketanden tijdens een etentje omdat je erna niet mag roken, je op je werk de kou in moet als je een peuk wil. Als je longkanker of COPD krijg krijg je zelfs een kaartje.

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 14 april 2010 @ 15:30:04 #8
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80306969
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Te kort door de bocht:
[..]

Kortom: ook dit heb je grotendeels zelf in de hand. Als je enkel stopt, veel gaat snaaien en een couch potatoe blijft, dan zul je inderdaad fiks aankomen. Maar als je bewuster gaat leven in meerdere aspecten, blijven de kilo's weg.
Kijk en zo klinkt het een stuk geruststellender
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:30:18 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80306975
Wat een nare heading trouwens, in dat door mij geposte stukje.
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 15:30:41 #10
184769 crew  Deisyy
pi_80306993
quote:

[..]

Te kort door de bocht:
[..]

Dus .....
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 15:31:17 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80307014
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Eigenlijk zou roken op het terras in de zomer verboden moeten worden zodat de rokers binnen moeten gaan roken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 15:31:39 #12
184769 crew  Deisyy
pi_80307032
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:30 schreef Copycat het volgende:
Wat een nare heading trouwens, in dat door mij geposte stukje.
Triest he
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 15:32:13 #13
184769 crew  Deisyy
pi_80307057
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:30 schreef Kally het volgende:

[..]

Kijk en zo klinkt het een stuk geruststellender
En bedankt
pi_80307059
quote:
Feit Maar als er niets zou veranderen in je (eet)gewoonten, dan zul je dus waarschijnlijk toch aankomen. Maw het kost je nóg meer moeite om van de snaai af te blijven.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:33:40 #15
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80307126
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En bedankt
Jou stukje ook maar die moest ik nog teruglezen
pi_80307153
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Als ik 'champix slagingspercentage' Google, vind ik als eerste een pdf dat 40 tot 45 procent als slagingskans noemt. Dat noem ik niet gering, opnieuw hoopgevend.

Misschien stopte je gewoon niet in de juiste periode Teun. Ik kies 1 mei omdat je dan door het weer alle kanten uit kunt: wandelen, tuin, terras. Het moet ook zonnig zijn voor mij. En innerlijke rust is ook heel belangrijk denk ik; je moet veel opzij kunnen zetten.
Champix helpt je echt. Je hoeft niet zoveel moeite te doen om te stoppen, sigaretten smaken echt niet meer zoals ze dat voorheen deden en de voldoening die je er van hebt is ook veel en veel minder, zo niet totaal weg, vanwege het blokkeren van bepaalde processen in je hersenen. Het enige waar je mee moet beginnen is slikken en door blijven slikken. Wat blijft is de gewoonte, gedachteloos grijpen naar je pakje sigaretten en het weten dat zo lekker is.

Dag slagingspercentage van 45 procent, dat is nieuw voor mij. Toen we het er hier laatste over hadden googelde ik in een redelijk officieel document die 23 procent.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:34:27 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80307165
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

Feit Maar als er niets zou veranderen in je (eet)gewoonten, dan zul je dus waarschijnlijk toch aankomen. Maw het kost je nóg meer moeite om van de snaai af te blijven.
Ik denk ook dat dat weer helemaal aan jezelf, je motivatie en wilskracht ligt. Ik heb geen extra snaaimomenten gekregen en trouwens, ook die kun je inventief gezond invullen.
FANN at hele komkommers weg, staat me bij.
En je bent natuurlijk niet echt slim bezig als je geen enkele andere aanpassing doet.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:34:27 #18
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_80307166
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Die lolly's waren alleen voor aanstellers.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:35:21 #19
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_80307194
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:29 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dan zullen wij aan jou denken als jij je elke week zo'n 70 euro aan peuken moet kopen, je zit te hakketanden tijdens een etentje omdat je erna niet mag roken, je op je werk de kou in moet als je een peuk wil. Als je longkanker of COPD krijgt krijg je zelfs een kaartje.

dat dacht ik ook meteen
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 15:36:27 #20
137949 Disana
pi_80307239
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:34 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Champix helpt je echt. Je hoeft niet zoveel moeite te doen om te stoppen, sigaretten smaken echt niet meer zoals ze dat voorheen deden en de voldoening die je er van hebt is ook veel en veel minder, zo niet totaal weg, vanwege het blokkeren van bepaalde processen in je hersenen. Het enige waar je mee moet beginnen is slikken en door blijven slikken. Wat blijft is de gewoonte, gedachteloos grijpen naar je pakje sigaretten en het weten dat zo lekker is.

Dag slagingspercentage van 45 procent, dat is nieuw voor mij. Toen we het er hier laatste over hadden googelde ik in een redelijk officieel document die 23 procent.
Het is juist die gewoonte waarover ik me zorgen maak. Ik heb vrij veel stress (extern) en grijp dus al gauw naar een rustgevende peuk - die ik overigens na vijf trekjes weer uitdruk, je zou mijn asbak moeten zien.

Van jou meen ik begrepen te hebben dat dat ook jouw grootste probleem was.
pi_80307247
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dat weer helemaal aan jezelf, je motivatie en wilskracht ligt. Ik heb geen extra snaaimomenten gekregen en trouwens, ook die kun je inventief gezond invullen.
FANN at hele komkommers weg, staat me bij.
En je bent natuurlijk niet echt slim bezig als je geen enkele andere aanpassing doet.
Gelukkig lees ik alleen maar motivatie om dóór te gaan met roken
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 15:37:10 #22
184769 crew  Deisyy
pi_80307258
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat kan je ook anders zien. Na een lekkere snaaipartij is het toch altijd wel heel erg lekker om een peuk op te steken, dus als je niet snaait heb je ook minder trek in een peuk, win-win
pi_80307261
Trouwens, dik zijn is veel minder ongezond dan roken
Dat probleem kun je later wel weer oplossen!

En 't is ook wel fijn dat je weet dat je niet iedere week 40 euro naar de staatskas brengt, naar die Haagse teringlijers
pi_80307342
Sjeeeeeeeeeeeeeees wat kan een mens veel troep hebben

Nu nog ff alles naar beneden sjouwen
  woensdag 14 april 2010 @ 15:40:02 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80307366
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef Disana het volgende:

Het is juist die gewoonte waarover ik me zorgen maak. Ik heb vrij veel stress (extern) en grijp dus al gauw naar een rustgevende peuk - die ik overigens na vijf trekjes weer uitdruk, je zou mijn asbak moeten zien.

Daarom moet je van die ingeprente suggestie af day een peuk rust geeft. Zoveel kracht heeft dat ding niet.
Is ook geen gezelligheidsdier an sich. Daarvoor was dat kutboek van Caar voor mij wel een goeie eyeopener.

Maar mijn aanbod staat: mocht je het boek van Carr van me willen hebben, geef een gil en dan stuur ik het je toe (als die - ook dankzij Champix gestopte - vriendin het tenminste niet is kwijtgeraakt ... ) .
pi_80307369
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Jups, de gewoonte, dat is een lastige. Maar als je dan een keer de fout in gaat, je nog steeds slikt, dan smaakt hij niet en dat weet je dat ook weer. Daarom moet je ook door slikken.
pi_80307397
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:39 schreef Laysa het volgende:
Sjeeeeeeeeeeeeeees wat kan een mens veel troep hebben

Nu nog ff alles naar beneden sjouwen
Ga je al samenwonen?
pi_80307417
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:29 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dan zullen wij aan jou denken als jij je elke week zo'n 70 euro aan peuken moet kopen, je zit te hakketanden tijdens een etentje omdat je erna niet mag roken, je op je werk de kou in moet als je een peuk wil. Als je longkanker of COPD krijg krijg je zelfs een kaartje.

Ik heb tussendoor geen trek dus bespaar een heuleboel, bovendien is het gewoon meegenomen in het budget. Na het eten in een openbare gelegenheid heb ik nooit behoefte gehad om te roken omdat ik dat storend vind, dus geen probleem. Op het werk is een rookabri waar je altijd als eerste het nieuws over de stand van zaken binnen het bedrijf hoort (eerder dan je baas die niet rookt), en ik sport niet (nooit blessures) en rij niet en drink amper (geen ongelukken / veel besparing). Allemaal non-argumenten dus, mijn oom is ook doodgegaan aan longkanker zonder ooit een peuk opgestoken te hebben
pi_80307493
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ga je al samenwonen?
Waar heb ik dat neergezet????

Ik ben enkelt en alleen de troep aan het opruimen...lees waar ik van de winter geen zin in had om helemaal naar beneden voor te lopen....mn trapkast zat echt overvol
pi_80307540
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:42 schreef Laysa het volgende:

[..]

Waar heb ik dat neergezet????

Ik ben enkelt en alleen de troep aan het opruimen...lees waar ik van de winter geen zin in had om helemaal naar beneden voor te lopen....mn trapkast zat echt overvol
't Is pure nestdrang, je maakt ruimte vrij voor DK
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 15:44:38 #31
137949 Disana
pi_80307555
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daarom moet je van die ingeprente suggestie af day een peuk rust geeft. Zoveel kracht heeft dat ding niet.
Is ook geen gezelligheidsdier an sich. Daarvoor was dat kutboek van Caar voor mij wel een goeie eyeopener.

Maar mijn aanbod staat: mocht je het boek van Carr van me willen hebben, geef een gil en dan stuur ik het je toe (als die - ook dankzij Champix gestopte - vriendin het tenminste niet is kwijtgeraakt ... ) .
Het is de handeling, het grijpen naar het pakje, het draaien, het opsteken, de eerste trek. Dat heb ik nooit kunnen vervangen en ik weet ook nu nog niet hoe ik dat ga doen. Misschien moet ik in de richting van worteltjes of mandarijntjes denken.

Heel lief van je om me het boek te willen schenken. Ik koop het gewoon zelf, het is vast nog wel te krijgen.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:45:20 #32
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_80307577
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]
Allemaal non-argumenten dus, mijn oom is ook doodgegaan aan longkanker zonder ooit een peuk opgestoken te hebben
Ga nou niet doen alsof roken gezond is Dat van jouw oom komt op mij over als 'maar mijn opa heeft zijn hele leven als een ketter gerookt en is ook 80 geworden'. Zulke voorbeelden doen niets af aan het feit dat de kans op hart- en vaatziekten veel hoger is als je rookt. Zo is ook de kans op longkanker groter. Longkanker is niet alleen voorbehouden aan rokers, de kans erop vergroot het natuurlijk wel.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:46:23 #33
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80307629
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die heb ik gelezen en was het helemaal eens met hem, maar voelde geen drang te stoppen
  woensdag 14 april 2010 @ 15:47:09 #34
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_80307655
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is de handeling, het grijpen naar het pakje, het draaien, het opsteken, de eerste trek. Dat heb ik nooit kunnen vervangen en ik weet ook nu nog niet hoe ik dat ga doen. Misschien moet ik in de richting van worteltjes of mandarijntjes denken.

Heel lief van je om me het boek te willen schenken. Ik koop het gewoon zelf, het is vast nog wel te krijgen.
Ja, of
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 15:47:39 #35
137949 Disana
pi_80307677
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Jups, de gewoonte, dat is een lastige. Maar als je dan een keer de fout in gaat, je nog steeds slikt, dan smaakt hij niet en dat weet je dat ook weer. Daarom moet je ook door slikken.
Ja dat doorslikken heb ik van jou goed begrepen. Al zie ik mezelf ertoe in staat door te roken ook al word ik er nog zo misselijk van

Eens na een operatie rookte ik zo'n acht uur later alweer. Ging heel genant over mijn nek in de recreatieruimte tijdens het bezoekuur. Maar stoppen? Ho maar.
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 15:48:21 #36
137949 Disana
pi_80307707
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, of [ afbeelding ]
Dat heb ik al eens geprobeerd Marrije, maar daar werd ik licht onpasselijk van en die slierten tussen je kiezen is ook niet echt fijn
pi_80307715
quote:

[..]

Ik heb tussendoor geen trek dus bespaar een heuleboel, bovendien is het gewoon meegenomen in het budget. Na het eten in een openbare gelegenheid heb ik nooit behoefte gehad om te roken omdat ik dat storend vind, dus geen probleem. Op het werk is een rookabri waar je altijd als eerste het nieuws over de stand van zaken binnen het bedrijf hoort (eerder dan je baas die niet rookt), en ik sport niet (nooit blessures) en rij niet en drink amper (geen ongelukken / veel besparing). Allemaal non-argumenten dus, mijn oom is ook doodgegaan aan longkanker zonder ooit een peuk opgestoken te hebben
Je bent echt wel slimmer dan dit. Maar het is zo lekker dwars. Whoeeeeeeiiiiiii!
Een ekte ekte rebel!
Go hard or go home
pi_80307718
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:46 schreef Kally het volgende:

[..]

Die heb ik gelezen en was het helemaal eens met hem, maar voelde geen drang te stoppen
Als je de behoefte niet voelt, er verder geen last van hebt, dan stop je toch niet?
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 15:48:52 #39
184769 crew  Deisyy
pi_80307719
quote:

[..]

Ik heb tussendoor geen trek dus bespaar een heuleboel, bovendien is het gewoon meegenomen in het budget. Na het eten in een openbare gelegenheid heb ik nooit behoefte gehad om te roken omdat ik dat storend vind, dus geen probleem. Op het werk is een rookabri waar je altijd als eerste het nieuws over de stand van zaken binnen het bedrijf hoort (eerder dan je baas die niet rookt), en ik sport niet (nooit blessures) en drink amper (geen ongelukken / veel besparing). Allemaal non-argumenten dus, mijn oom is ook doodgegaan aan longkanker zonder ooit een peuk opgestoken te hebben
Jij hebt wel heel veel smoezen om niet te stoppen met roken

Is er dan niet 1 reden uit het rijtje motivaties van Teun waar jij je ook wel in kan vinden?
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Motivatie
1. Geen longkanker door roken
2. Of zo mogelijk nog erger, geen COPD
3. In mijn geval een besparing van ¤ 60,- euro per week = ¤ 3.120,- per jaar
4. Ongestoord en heel rustig een vergadering kunnen uitzitten
5. Weer zonder gedoe een biertje in een kroeg kunnen drinken of gaan eten in een restaurant
6. Geen brandplekken meer op kleding, banken, etc.
7. Een fris ruikend huis

Punt 6 had ik gisteren nog in de auto. Ik wil mijn sigaret uit het raam gooien (zo ben ik wel ) en doe het raam open. Tegelijkertijd wordt ik gebeld en vanwege omgevingslawaai doe ik het raam weer dicht. In gedachten bij het gesprek gooi ik vijf seconden daarna die peuk tegen het dichte raam aan en weer een brandplek in de auto
Wel erg van je oom dat hij is overleden aan longkanker, aan COPD ga je niet dood, maar lijdt je de rest van de leven aan benauwdheid, kortademigheid en nog meer van dat soort klachten
  woensdag 14 april 2010 @ 15:48:55 #40
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80307723
Als ik heel eerlijk ben heb ik geen argumenten om niet te stoppen, maar het wil me gewoon niet lukken, maar ben er wel vaker mee bezig dus ik geef de moed niet op
pi_80307778
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja dat doorslikken heb ik van jou goed begrepen. Al zie ik mezelf ertoe in staat door te roken ook al word ik er nog zo misselijk van

Eens na een operatie rookte ik zo'n acht uur later alweer. Ging heel genant over mijn nek in de recreatieruimte tijdens het bezoekuur. Maar stoppen? Ho maar.
Ik rook ook altijd door, zelfs als ik griep heb. Die dingen smaken mij altijd. En toch viel het stoppen best mee de laatste keer
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 15:51:16 #42
184769 crew  Deisyy
pi_80307790
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:48 schreef Kally het volgende:
Als ik heel eerlijk ben heb ik geen argumenten om niet te stoppen, maar het wil me gewoon niet lukken, maar ben er wel vaker mee bezig dus ik geef de moed niet op
Misschien komt jou tijd ook nog weleens, daar moet je wel klaar voor zijn en dat ben je nu nog niet
  woensdag 14 april 2010 @ 15:51:25 #43
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80307796
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:48 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Als je de behoefte niet voelt, er verder geen last van hebt, dan stop je toch niet?
Nah last is een groot woord, maar merk wel aan kleine dingetjes dat ik rook
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 15:51:31 #44
137949 Disana
pi_80307802
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:48 schreef Kally het volgende:
Ik merk zelf dat de wens om te stoppen door de jaren heen steeds groter wordt. Het is zo'n achterlijke gewoonte (ja ik weet dat het feitelijk een ernstige verslaving is). En het rookverbod in de horeca heeft zeker aan die wens bijgedragen.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:51:57 #45
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80307817
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Misschien komt jou tijd ook nog weleens, daar moet je wel klaar voor zijn en dat ben je nu nog niet
Nee werk er langzaam naar toe
pi_80307853
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wel erg van je oom dat hij is overleden aan longkanker, aan COPD ga je niet dood, maar lijdt je de rest van de leven aan benauwdheid, kortademigheid en nog meer van dat soort klachten
COPD is dramatisch in het kwadraat. Als je dat goed hebt, dan is iedere dag lijden
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 15:52:44 #47
137949 Disana
pi_80307855
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik rook ook altijd door, zelfs als ik griep heb. Die dingen smaken mij altijd. En toch viel het stoppen best mee de laatste keer
Kijk dat geeft hoop. Voor jou en voor mij, verstokte rokers dat we zijn. Was je heel actief toen je was gestopt? Ik wil niet doodmoe van mezelf worden
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 15:53:05 #48
137949 Disana
pi_80307869
Oh ik moet weg. Is wel plezierig erover te kunnen kleppen.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:53:24 #49
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80307881
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik merk zelf dat de wens om te stoppen door de jaren heen steeds groter wordt. Het is zo'n achterlijke gewoonte (ja ik weet dat het feitelijk een ernstige verslaving is). En het rookverbod in de horeca heeft zeker aan die wens bijgedragen.
Ja dat sowieso, in de zomer boeit het niet dan zit je toch vaker op het terras dan binnen, maar in de winter de kroeg uitlopen voor een sigaret is eigenlijk te belachelijk voor woorden
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 15:53:24 #50
184769 crew  Deisyy
pi_80307882
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, gewoon na een kwartier een nieuwe peuk opsteken

Het klinkt zo herkenbaar en mij is het ook gelukt om te stoppen, je moet het zelf ook wel heel graag willen.
pi_80307898
Ik vind het zonde om te stoppen, ik heb namelijk een hele mooie jaren '50 asbak die nog van m'n opa is geweest.
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 15:54:47 #52
184769 crew  Deisyy
pi_80307935
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

COPD is dramatisch in het kwadraat. Als je dat goed hebt, dan is iedere dag lijden
Dat is het inderdaad, mijn zus is erdoor een stuk ouder geworden en heeft heel veel dingen in haar leven aan moeten passen, waar ze dan ook weer heel veel moeite mee heeft
pi_80307940
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ga nou niet doen alsof roken gezond is Dat van jouw oom komt op mij over als 'maar mijn opa heeft zijn hele leven als een ketter gerookt en is ook 80 geworden'. Zulke voorbeelden doen niets af aan het feit dat de kans op hart- en vaatziekten veel hoger is als je rookt. Zo is ook de kans op longkanker groter. Longkanker is niet alleen voorbehouden aan rokers, de kans erop vergroot het natuurlijk wel.
Ik zeg niet dat het gezond is Maar de kans dat je iets blijvends of dodelijks overkomt in het verkeer is groter. En dat risico neemt heel de wereld graag En dan ben ik stom dat ik rook? Puh-lease
  woensdag 14 april 2010 @ 15:54:53 #54
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80307941
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het zonde om te stoppen, ik heb namelijk een hele mooie jaren '50 asbak die nog van m'n opa is geweest.
Die kun je toch laten staan voor de sier?
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 15:56:14 #55
184769 crew  Deisyy
pi_80307993
quote:
Daar kan je toch een geranium in zetten?
  woensdag 14 april 2010 @ 15:56:57 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80308019
Stond hier net een doos koek beneden. Ik denk: "Da's lekker, voor mij en voor de oude baas in de kamer naast me!" Dus ik twee koeken meegenomen ... krijgen we net allemaal - en I kid you not - een pissige mail van het manus depressiefje van alles hier. Wie het wel niet in zijn hoofd heeft gehaald koeken te stelen .
Nu zijn de oude baas en ik koekcriminelen. We hebben besloten het geheim mee te nemen in ons graf!
pi_80308046
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Kijk dat geeft hoop. Voor jou en voor mij, verstokte rokers dat we zijn. Was je heel actief toen je was gestopt? Ik wil niet doodmoe van mezelf worden
Ik wordt wel iets actiever maar niet zo heel erg veel denk ik. En doodmoe van mijzelf ben ik al een jaar of 47
pi_80308083
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:54 schreef Kally het volgende:

[..]

Die kun je toch laten staan voor de sier?
Hmmmm
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Daar kan je toch een geranium in zetten?
Nee, dat gaat niet. Het is zo'n "doordruk-asbak" (geen idee hoe zoiets heet)
  woensdag 14 april 2010 @ 15:58:50 #59
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80308098
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:56 schreef Copycat het volgende:
Stond hier net een doos koek beneden. Ik denk: "Da's lekker, voor mij en voor de oude baas in de kamer naast me!" Dus ik twee koeken meegenomen ... krijgen we net allemaal - en I kid you not - een pissige mail van het manus depressiefje van alles hier. Wie het wel niet in zijn hoofd heeft gehaald koeken te stelen .
Nu zijn de oude baas en ik koekcriminelen. We hebben besloten het geheim mee te nemen in ons graf!
  woensdag 14 april 2010 @ 15:59:25 #60
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80308110
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik wordt wel iets actiever maar niet zo heel erg veel denk ik. En doodmoe van mijzelf ben ik al een jaar of 47
pi_80308118
quote:
Gelukkig woon je niet in de UK
Koekjes van collega opeten: ontslag
pi_80308149
quote:
Zorg dat de kruimels opgeruimd zijn
pi_80308153
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat is het inderdaad, mijn zus is erdoor een stuk ouder geworden en heeft heel veel dingen in haar leven aan moeten passen, waar ze dan ook weer heel veel moeite mee heeft
Er zijn wel goede diëten voor dacht ik? En geregeld gaan leven. Maar volgens mij kun je redelijke resultaten bereiken met bewegen en goed eten.
pi_80308173
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zeg niet dat het gezond is Maar de kans dat je iets blijvends of dodelijks overkomt in het verkeer is groter. En dat risico neemt heel de wereld graag En dan ben ik stom dat ik rook? Puh-lease
Mera, kom op .
  woensdag 14 april 2010 @ 16:00:59 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80308174
quote:
Ik heb een prachtige asbak gehouden en de rest is weg. Een pin-up asbak is naar Coos gegaan en die gebruikt 'm geloof ik ook niet meer.
pi_80308187
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:59 schreef Kally het volgende:

[..]

Wat mot je
pi_80308244
Sohoowwww nu ben ik moe...die laaste doos doe ik morgen wel.....
Als ik zou roken zou ik nu ff een peuk opsteken!

Garapjuhhhh
pi_80308273
Ow en ik heb van die snoep tomaatjes...lekker hoor en komkommer en ik heb makreel voor vanavond...nu eerst ff afwassen
  woensdag 14 april 2010 @ 16:03:33 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80308276
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:59 schreef MeraViglioSa het volgende:

Gelukkig woon je niet in de UK
Koekjes van collega opeten: ontslag
LOL

Ik voel me nu wel heel rebels. En ga haar maar even uit de weg, want ik val zo door de mand met mijn schuldbewust hoofd.
  woensdag 14 april 2010 @ 16:03:42 #70
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80308281
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Wat mot je
Niks hoor
pi_80308293
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:03 schreef Laysa het volgende:
Ow en ik heb van die snoep tomaatjes...lekker hoor en komkommer en ik heb makreel voor vanavond...nu eerst ff afwassen
Oeh, makreel, lekker
pi_80308303
Ik was aan het afbouwen met roken. Ik rookte er op een gegeven moment nog maar 6 per dag. Inmiddels rook ik er al weer 10.
pi_80308343
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was aan het afbouwen met roken. Ik rookte er op een gegeven moment nog maar 6 per dag. Inmiddels rook ik er al weer 10.
herkenbaar.

ik zat op 5 per dag. nu weer meer
  woensdag 14 april 2010 @ 16:07:10 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80308408
Afbouwen is volgens mij ook de meest kansloze manier om te 'stoppen'. Dan maak je er helemaal een icoon van.
pi_80308416
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Mera, kom op .
Wat, ben ik weer stom omdat ik een andere mening heb dan de rest?
  woensdag 14 april 2010 @ 16:07:56 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80308436
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef MeraViglioSa het volgende:

Volgens mij eerder omdat je argumenten nogal dom zijn. En dat weet je zelf ook wel!
pi_80308442
Ik ben wel nieuwsgierig naar die longfoto's. Heel vroeger als tiener een paar maanden staan werken in dikke stofwolken asbest (eterniet) waarbij je elkaar op drie meter afstand nauwelijks meer kon zien.
pi_80308468
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef Copycat het volgende:
Afbouwen is volgens mij ook de meest kansloze manier om te 'stoppen'. Dan maak je er helemaal een icoon van.
yups i know. wilde ook niet echt stoppen. maar gewoon minder roken
  woensdag 14 april 2010 @ 16:09:06 #79
104871 remlof
Europees federalist
pi_80308481
Zo het is mooi geweest voor vandaag.
pi_80308484
quote:
Weet niet, denk dat dat ook wel verschilt per persoon. Ik ken een meid die rookt alleen in het weekend.
En niet ééntje, maar echt gelijk twee pakjes. En dan weer heel de week niet.
pi_80308511
quote:
Het was ook niet de bedoeling om te stoppen maar om minder te roken. Ergens mee stoppen kun je beter in één keer doen.
pi_80308515
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Als je roken lekker vindt, er geen last van hebt, moet je gewoon doorroken. Je kent de inmiddels bewezen risico's vast wel, maar ergens is het hele leven één groot risico en het wordt je vroeg of laat fataal. Ik ga een klein beetje met je mee
  woensdag 14 april 2010 @ 16:11:47 #83
104871 remlof
Europees federalist
  woensdag 14 april 2010 @ 16:11:59 #84
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80308586
Ik vind dat iedereen het lekker voor zichzelf moet weten, en natuurlijk iedereen kent de risico's, maar die hoef ik niet iedere keer door mijn strot geduwd te krijgen. Als ik er aan toe ben stop ik, zoniet dan steek ik lekker gewoon mijn sigaretje op
  woensdag 14 april 2010 @ 16:14:43 #85
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_80308701
quote:

[..]

Nee hoor, vooral dooooorgaan
pi_80308905
quote:

[..]

Volgens mij eerder omdat je argumenten nogal dom zijn. En dat weet je zelf ook wel!
Goed, overdreven. Eerder gebaseerd op eigen ervaring, omdat ik er al een aantal (!) kwijt ben door het verkeer en iedereen dichtbij me rookt als een ketter. Toch blijf ik erbij dat de 'cijfers' van het aantal rokersdoden ontzettend overrated zijn, omdat die oorzaak heel vaak niet te bewijzen is.

Anyway, einde werkdag
pi_80308912
quote:
Ja dat dus .
pi_80308937
quote:

[..]

Niet iedereen rijdt in een zwart Golfje de hele dag te cruisen dus graag is ook wel een beetje overschat.
Meeste mensen rijden ergens heen met een doel. Maar jij bent net geslaagd dus je zit nog in de zwartegolfs weken. Appels en pera, Mera!
Go hard or go home
  woensdag 14 april 2010 @ 16:20:45 #89
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_80308953
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Goed, overdreven. Eerder gebaseerd op eigen ervaring, omdat ik er al een aantal (!) kwijt ben door het verkeer en iedereen dichtbij me rookt als een ketter. Toch blijf ik erbij dat de 'cijfers' van het aantal rokersdoden ontzettend overrated zijn, omdat die oorzaak heel vaak niet te bewijzen is.

Anyway, einde werkdag
nou, het gaat toch ook niet alleen om de dodelijke slachtoffers?
  woensdag 14 april 2010 @ 16:22:28 #90
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80309042
Ff boodschap gaat doen
pi_80309050
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef Noek het volgende:

[..]

Niet iedereen rijdt in een zwart Golfje de hele dag te cruisen dus graag is ook wel een beetje overschat.
Meeste mensen rijden ergens heen met een doel. Maar jij bent net geslaagd dus je zit nog in de zwartegolfs weken. Appels en pera, Mera!
Ik heb niets om in te rijden Dus nee Nog niet
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 16:23:11 #92
184769 crew  Deisyy
pi_80309080
quote:

[..]

Anyway, einde werkdag
Veel plezier in de abri
  woensdag 14 april 2010 @ 16:23:43 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80309101
quote:

Anyway, einde werkdag
Dus ... als er in jouw omgeving relatief veel verkeersdoden vallen, zegt dat meteen iets over het risico van roken versus dat risico in het verkeer?
Kom op, Mera, jij kunt beter beargumenteren.
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 16:24:31 #94
18653 crew  D.
pi_80309131
tvp

Nee, niet Tijd Voor Peuken
  woensdag 14 april 2010 @ 16:24:35 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_80309134
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Kally het volgende:
Ff boodschap gaat doen
vergeet de sigaretten niet
pi_80309184
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik heb niets om in te rijden Dus nee Nog niet
Dan maak je maar vroem vroem geluiden op de fiets, peuk als uitlaat en gaaaaaaan!
En doe zo blij als een mongooltje!
Go hard or go home
  woensdag 14 april 2010 @ 16:26:21 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80309217
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:25 schreef Noek het volgende:
Dan maak je maar vroem vroem geluiden op de fiets,
Wat is daar raar aan?
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 16:26:24 #98
184769 crew  Deisyy
pi_80309222
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus ... als er in jouw omgeving relatief veel verkeersdoden vallen, zegt dat meteen iets over het risico van roken versus dat risico in het verkeer?
Niet stoppen met roken kan je alleen maar beargumenteren door toe te geven dat je niet wil of kan stoppen. Het heeft helemaal niets te maken met verkeersdoden, sportscholen, wel of geen alcohol drinken.

Dat Mera rookt is prima, maar de redenen die ze opgeeft om niet te willen stoppen slaan als een tang op een varken
pi_80309240
Ik vind het tegen de stroom inzwemmen wel leuk trouwens.
Go hard or go home
pi_80309249
Ik rook graag in de auto. Is dat dubbel gevaarlijk? Vlek op vlek?
  woensdag 14 april 2010 @ 16:27:48 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80309300
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Daredevil, jij!
  woensdag 14 april 2010 @ 16:28:03 #102
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_80309311
Eeuwige gezeik om dat roken.
Ik zeur toch ook niet over hoe vervelend het is als mensen zich niet naar mijn wens gedragen?

pi_80309312
quote:
Negatief keer negatief is positief

woensdag 14 april 2010 @ 16:28:08 #104
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_80309313
quote:
ach, hoogstens voor jezelf. Zolang je een ander maar niet in gevaar brengt
pi_80309327
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat is daar raar aan?
Niks! Rustig, rustig, jat nog een koek anders.
Go hard or go home
  woensdag 14 april 2010 @ 16:28:52 #106
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_80309350
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:25 schreef Noek het volgende:

[..]

Dan maak je maar vroem vroem geluiden op de fiets, peuk als uitlaat en gaaaaaaan!
En doe zo blij als een mongooltje!
Met een vlaggetje!
pi_80309365
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:28 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Met een vlaggetje!
En spiegels!
Go hard or go home
  woensdag 14 april 2010 @ 16:29:39 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80309394
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:28 schreef Noek het volgende:
Niks! Rustig, rustig, jat nog een koek anders.
Ik durf niet eens meer thee te halen. En die ouwe baas maar lachen .
Partner in koekcrime.
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 16:30:19 #109
184769 crew  Deisyy
pi_80309432
quote:
Eeuwige gezeik om dat roken.
Ik zeur toch ook niet over hoe vervelend het is als mensen zich niet naar mijn wens gedragen?

Vorige week deed je dat anders wel

En MEra, het is echt niet mijn wens dat jij stopt met roken
pi_80309570
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Partner in koekcrime.
hmm, thee goed idee

[ Bericht 0% gewijzigd door gomi op 14-04-2010 16:40:35 ]
pi_80309579
Of dat je zo een peuk naar buiten flikkert in de auto en dan waait die weer naar binnen, zo achter je rug.
Paniek!! Dat was wel living on the edge zeg.
Go hard or go home
pi_80309643
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:33 schreef Noek het volgende:
Of dat je zo een peuk naar buiten flikkert in de auto en dan waait die weer naar binnen, zo achter je rug.
Paniek!! Dat was wel living on the edge zeg.
Ik heb een asbak in m'n auto, dat is best handig.
pi_80309704
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Good for you! Ook zo'n mooie?
Go hard or go home
  woensdag 14 april 2010 @ 16:37:30 #114
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_80309730
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mwa, je weet best dat mijn eigen beleving dikwijls de feiten anders belicht.

..Serieus, zo werkt het wel in mijn hoofd. De 'wetenschap' (wie zijn dat eigenlijk?) kan roepen wat ze wil, maar intussen werkt het in mijn wereld heel anders. Dat beïnvloedt je beoordelingsvermogen. Ik geloof er geen fuck van dat roken gezond is, maar net zo min dat het zo schadelijk is als dat men je probeert te doen geloven.
Men gooit maar met cijfertjes van internet om zoiets te onderbouwen, en dat wordt allemaal maar gewoon voor waar gezien en geen moment betwijfeld. Als ik 5 jaar geleden hier had geroepen dat het gedoe over het klimaat maar half waar is, was ik ook vast uitgelachen

[/aluhoedje]
  woensdag 14 april 2010 @ 16:38:53 #115
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_80309781
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:30 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Vorige week deed je dat anders wel
Dat was de grap. Niemand begrijpt me hier! Ian! Red me!
quote:
En MEra, het is echt niet mijn wens dat jij stopt met roken
Terecht, want ik zou wellicht nóg zuurder worden.
pi_80309786
quote:

Jawel, dat doe je bijna iedere morgen
pi_80309790
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Good for you! Ook zo'n mooie?
Thuis zou ik geen notenhouten asbak willen. Een geïntegreerde aansteker lijkt me voor thuis wel weer handig.
pi_80309844
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nieuwe auto's hebben die niet meer, enkel nog als optie en daar moet je dan weer wat anders voor inleveren
  woensdag 14 april 2010 @ 16:40:45 #119
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_80309852
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:39 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Jawel, dat doe je bijna iedere morgen
Echt hè! Ben ik nou zo slecht in ironie!?
pi_80309878
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Echt hè! Ben ik nou zo slecht in ironie!?
Je hebt ochtendhumeur
Komt omdat je die eerste sigaret dan nog niet hebt gehad denk ik
  woensdag 14 april 2010 @ 16:42:57 #121
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_80309952
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:41 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Je hebt ochtendhumeur
Komt omdat je die eerste sigaret dan nog niet hebt gehad denk ik
Dat wéét ik Teun, de grap was dat ik er de nadruk op legde omdát ik inderdaad altijd zeur hier...
Zucht, laat ook maar Ik weet niet eens waarom ik hier nog ben

*naar huis sjeest
pi_80310032
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat wéét ik Teun, de grap was dat ik er de nadruk op legde omdát ik inderdaad altijd zeur hier...
Zucht, laat ook maar Ik weet niet eens waarom ik hier nog ben

*naar huis sjeest
Trek het je niet aan, trek er gewoon aan
Mocht het niet meer lukken, lurk dan gewoon
Laat in ieder geval nooit de rook uit je oren komen
pi_80310095
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik weet niet eens waarom ik hier nog ben
Because we love you! Hennig an!
Go hard or go home
pi_80310113
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nieuwe auto's hebben die niet meer, enkel nog als optie en daar moet je dan weer wat anders voor inleveren
Mijn auto is dan ook nog uit de tijd dat roken nog hip was, dat er nog kokertjes met sigaretten op tafel kwamen voor de gasten
  woensdag 14 april 2010 @ 16:47:18 #125
104871 remlof
Europees federalist
pi_80310166
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

De spiegeltjes in de zonnekleppen ruil ik er graag voor in
pi_80310169
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Mijn auto is dan ook nog uit de tijd dat roken nog hip was, dat er nog kokertjes met sigaretten op tafel kwamen voor de gasten
dat weet ik ook nog
't Waren alleen geen kokertjes bij ons maar gewoon glazen. Sigaretten en sigaren door elkaar heen, tast toe
pi_80310209
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:47 schreef remlof het volgende:

[..]

De spiegeltje in de zonnekleppen ruil ik er graag voor in
Aaah, die vind ik wel grappig. Klepje open doen en dan gaat er zomaar een aan beide zijden van het spiegeltje een lampje branden

Edit: in mijn geval moest de bekerhouder sneuvelen

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2010 16:48:49 ]
pi_80310249
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:47 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

dat weet ik ook nog
't Waren alleen geen kokertjes bij ons maar gewoon glazen. Sigaretten en sigaren door elkaar heen, tast toe
Als mijn vader jarig was kwamen al zijn directe collega's met aanhang op visite. De woonkamer stond dan echt helemaal blauw. Opmerkelijk, vooral omdat het allemaal huisartsen waren.
pi_80310254
Ik ben zo braaf...ik doe nu psies wat de fysio zei...met eten...en komkommer dr bij en tomaatjes en straks kwark met slagroom en dan ben ik over 3 weken een tientonner...maar ik rook niet
pi_80310299
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Als mijn vader jarig was kwamen al zijn directe collega's met aanhang op visite. De woonkamer stond dan echt helemaal blauw. Opmerkelijk, vooral omdat het allemaal huisartsen waren.
't Zijn net mensen hè, die huisartsen
pi_80310379
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:49 schreef Laysa het volgende:
Ik ben zo braaf...ik doe nu psies wat de fysio zei...met eten...en komkommer dr bij en tomaatjes en straks kwark met slagroom en dan ben ik over 3 weken een tientonner...maar ik rook niet
't Kan maar zo zijn dat je één van de meest fitte mensen van de SC bent, ondanks alles
Heb je je bike nu al weer afgestofd?
pi_80310456
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

't Kan maar zo zijn dat je één van de meest fitte mensen van de SC bent, ondanks alles
Heb je je bike nu al weer afgestofd?
ik heb ernet een glimp op geworpen...en vandaag bij de lidl een fietsjas en zulks gekocht en toen was tie afgeprijst op het afgeprijste bedrag ...ik wil wel weer gaan fietsen ...Voel me alleen niet zo heul erg bien......hang nog in die bacterie en mn lichaam wil niet echt meewerken...en dan word ik vervelend
pi_80310490
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

't Zijn net mensen hè, die huisartsen
Volgens mij was het gewoon bijna verplicht om te roken toentertijd.
pi_80310569
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Volgens mij was het gewoon bijna verplicht om te roken toentertijd.
't Was een sociale bezigheid, gezellig dampen met elkaar. Je hebt ze nog hè, die clubjes die wekelijks of maandelijks bij elkaar komen om een lekkere sigaar op te steken
pi_80310749
Zeg scheien jullie eens uit...dadelijk hebben jullie mij aan het roken
pi_80310785
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:01 schreef Laysa het volgende:
Zeg scheien jullie eens uit...dadelijk hebben jullie mij aan het roken
roken is vies, bah, bleh

zo beter?
  woensdag 14 april 2010 @ 17:04:00 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80310842
Zo, vorige topic bijgelezen, en gezien dat Teun en Disana allebei gaan stoppen met roken
Samen stoppen lijkt me wel zo leuk eigenlijk, vooral omdat jullie twee het zijn

Ik was ooit gestopt met ehm.... ben de naam kwijt, andere pillenmeuk, en daar ging ik ook heel apart van dromen, heb toen nog wel een hele gezellige nacht met Brad Pitt gehad, dus het was niet echt erg

Verder ben ik altijd gestopt zonder pillen en boeken, m'n lief leest nu wel weer Carr, dat werkt voor hem, maar waar ik het voordeel heb dat ik makkelijk stop met roken, is dat gelijk ook weer een nadeel.... want juist omdat je weet dat je vrij makkelijk stopt stap je al snel in die valkuil dat je denkt dat "eentje" best kan

Nee, die ene kan niet, en nee, ik kan niet roken zoals ik kan drinken, ik wou dat ik dat kon, maar helaas, het moet gewoon alles of niets zijn, en gezien alles geen voordelen heeft en niets alleen maar voordelen heeft, dan dus maar niets
En ja, ik heb makkelijk lullen, mijn motivatie niet te roken is nu idd wel heel eenvoudig

Succes

En nu dit topic bijlezen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_80310869
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:02 schreef gomi het volgende:

[..]

roken is vies, bah, bleh

zo beter?
nee

ik grijp zowel in de snoeptrommel
pi_80310897
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:04 schreef Laysa het volgende:

[..]

nee

ik grijp zowel in de snoeptrommel
nog niet leeg? of weer een nieuwe?
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 17:06:54 #140
137949 Disana
pi_80310953
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Hahaha. Ja ik eigenlijk ook, de laatste jaren. Teveel aan en in je hoofd enzo. Daar is die nicotine dus zo fijn voor.

Ik heb nagedacht ondertussen, maar ik heb toch echt iets meer voorbereiding nodig. Ik was graag samen gestopt, maar voor mij is het toch beter pas echt op 1 mei met de Champix te beginnen.
  woensdag 14 april 2010 @ 17:07:09 #141
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_80310963
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef Noek het volgende:

[..]

Because we love you! Hennig an!
Ik vroeg me in feite af waarom ik nog op mijn werk was en niet thuis
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 17:07:43 #142
137949 Disana
pi_80310981
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Hmmmm
[..]

Nee, dat gaat niet. Het is zo'n "doordruk-asbak" (geen idee hoe zoiets heet)
Daar heb ik er ook twee van, die vond ik als kind al zo mooi.
pi_80310988
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Hahaha. Ja ik eigenlijk ook, de laatste jaren. Teveel aan en in je hoofd enzo. Daar is die nicotine dus zo fijn voor.

Ik heb nagedacht ondertussen, maar ik heb toch echt iets meer voorbereiding nodig. Ik was graag samen gestopt, maar voor mij is het toch beter pas echt op 1 mei met de Champix te beginnen.
Ik PM je de resultaten van mijn eerder stoppen wel
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 17:09:22 #144
137949 Disana
pi_80311046
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is toch niet zo erg? Dat betekent dat je uren zonder kunt.
pi_80311060
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:07 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik vroeg me in feite af waarom ik nog op mijn werk was en niet thuis
Oh!
Ben je nu al thuis? En weer een verkeersdode minder. Goed gedaan!
Go hard or go home
pi_80311137
Wat percentages betreft het volgende:
quote:
Wat betreft klinische studies: Champix is meerdere malen uitgebreid onderzocht. Tijdens elke studie bleek Champix werkzamer te zijn dan de belangrijkste concurrent, Zyban. Hier is het bewijs:

* Na 12 weken was 44% van de patiënten die Champix kregen gestopt met roken. Voor Zyban was dit percentage 29,5% en voor een placebo slechts 18%.
* Tijdens een onderzoek dat geen 9, maar 52 weken duurde, was de behandeling met Champix in 22% van de gevallen een succes, d.w.z. dat de patiënten stopten met roken. Van de rokers die Zyban gebruikten stopte slechts 16%, en van de rokers de een placebo kregen slechts 8,4%.
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 17:12:36 #147
137949 Disana
pi_80311166
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Partner in koekcrime.
Zet gewoon stiekem een dezer dagen een doos koek neer met haar naam erop en een strikje erom
  woensdag 14 april 2010 @ 17:14:39 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80311239
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:12 schreef Disana het volgende:
Zet gewoon stiekem een dezer dagen een doos koek neer met haar naam erop en een strikje erom
Ze waren bestemd voor de Raad van Advies .
Maar het was wel weer even goed voor een uur pret met de collega's (behalve één).
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 17:16:16 #149
137949 Disana
pi_80311308
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:04 schreef Leandra het volgende:
Zo, vorige topic bijgelezen, en gezien dat Teun en Disana allebei gaan stoppen met roken
Samen stoppen lijkt me wel zo leuk eigenlijk, vooral omdat jullie twee het zijn

Ik was ooit gestopt met ehm.... ben de naam kwijt, andere pillenmeuk, en daar ging ik ook heel apart van dromen, heb toen nog wel een hele gezellige nacht met Brad Pitt gehad, dus het was niet echt erg

Verder ben ik altijd gestopt zonder pillen en boeken, m'n lief leest nu wel weer Carr, dat werkt voor hem, maar waar ik het voordeel heb dat ik makkelijk stop met roken, is dat gelijk ook weer een nadeel.... want juist omdat je weet dat je vrij makkelijk stopt stap je al snel in die valkuil dat je denkt dat "eentje" best kan

Nee, die ene kan niet, en nee, ik kan niet roken zoals ik kan drinken, ik wou dat ik dat kon, maar helaas, het moet gewoon alles of niets zijn, en gezien alles geen voordelen heeft en niets alleen maar voordelen heeft, dan dus maar niets
En ja, ik heb makkelijk lullen, mijn motivatie niet te roken is nu idd wel heel eenvoudig

Succes

En nu dit topic bijlezen
Het lijkt me best leuk samen met Teun te stoppen maar hij is er nu al klaar voor en ik nog net niet. Als ik het nu doe mislukt het geheid.

Knap dat je zo vaak gestopt bent, wel raar dat je dan steeds weer begon. Eén ding weet ik zeker: als het me lukt wil ik nooit meer een sigaret aanraken.
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 17:17:23 #150
137949 Disana
pi_80311354
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:08 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik PM je de resultaten van mijn eerder stoppen wel
Ja is prima, serieus. Ik hoop echt dat het je nu wel lukt.
pi_80311380
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:16 schreef Disana het volgende:

[..]
Eén ding weet ik zeker: als het me lukt wil ik nooit meer een sigaret aanraken.
Dat zei ik ooit ook toen ik er een half jaar vanaf was. En toen ging ik scheiden en werd het weer m'n grootste vriend
pi_80311397
Mocht er nog iemand een baan zoeken?
quote:
Massale uittocht onderwijspersoneel
AMSTERDAM - De komende tien jaar vertrekken in het onderwijs en bij de overheid gemiddeld 7 van de tien werknemers. Onderzoekers vrezen dat de kwaliteit en de continuïteit in die sectoren daardoor onder druk komen te staan.
  woensdag 14 april 2010 @ 17:18:49 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80311413
Oh! En het is echt handig om mee te gaan posten in de stoppen met roken topic in LIF.
Dat vond ik toen tenminste ook een prettig steuntje in de rug.

Fok!kers stoppen met roken #70

Zo te zien moeten Noek en ik nog bij de langer dan een jaar gestopten worden gezet.
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 17:18:53 #154
137949 Disana
pi_80311417
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze waren bestemd voor de Raad van Advies .
Maar het was wel weer even goed voor een uur pret met de collega's (behalve één).
OMG, en nu hadden ze niet voldoende? Dat zal je leren zomaar van de verboden vrucht te snoepen
  woensdag 14 april 2010 @ 17:23:06 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80311547
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:18 schreef Disana het volgende:

OMG, en nu hadden ze niet voldoende? Dat zal je leren zomaar van de verboden vrucht te snoepen
Nu moest ze het aanvullen met die vieze Prince koeken.

De ouwe (dat is de oud-directeur die ons bedrijf in de jaren vijftig is gestart) ging net weg en heeft het schoteltje verstopt: "Zo, nu hebben ze geen bewijs meer, Vledder en De Koek!"
Geweldig: zo'n man van +70 die zich helemaal de kwajongen voelt.
  woensdag 14 april 2010 @ 17:26:36 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80311648
quote:
Nah, niet helemaal, mijn vader bouwde af, en had zelfs een sigaretten-etui waar hij 's morgens 4 sigaretten indeed, dat werden er 3, daarna 2 en daarna rookte hij alleen 's avonds nog 1 sigaret, tot het moment waarop hij zich afvroeg waarom hij in godsnaam buiten in de kou en regen zou gaan staan (wel onder het balkon hoor, dus niet echt zielig ofzo) omdat hij die ene sigaret moest roken.

Dat de hond toen al dood was en hij dus 's avonds geen rondje met de hond hoefde te gaan lopen scheelde ook wel trouwens

Oh, en zolang je zelfs nog maar 1 sigaret per dag rookt, al is dat een "beloningssigaret" ben je nog gewoon verslaafd....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80311867
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, niet helemaal, mijn vader bouwde af, en had zelfs een sigaretten-etui waar hij 's morgens 4 sigaretten indeed, dat werden er 3, daarna 2 en daarna rookte hij alleen 's avonds nog 1 sigaret, tot het moment waarop hij zich afvroeg waarom hij in godsnaam buiten in de kou en regen zou gaan staan (wel onder het balkon hoor, dus niet echt zielig ofzo) omdat hij die ene sigaret moest roken.
Ja ja, maar toen waren de schepen nog van hout en de mannen van staal
  woensdag 14 april 2010 @ 17:38:50 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80312062
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk samen met Teun te stoppen maar hij is er nu al klaar voor en ik nog net niet. Als ik het nu doe mislukt het geheid.

Knap dat je zo vaak gestopt bent, wel raar dat je dan steeds weer begon. Eén ding weet ik zeker: als het me lukt wil ik nooit meer een sigaret aanraken.
Ik zag net op m'n space dat ik in 2005 twee keer met Zyban gestopt ben, waarvan de 2de keer een minikuur.
In 2006 met niks, gewoon in een paar dagen afgebouwd naar nul, maar het opnieuw beginnen gebeurt volgens mij vooral omdat ik zo makkelijk stop eigenlijk....

Maar goed, inmiddels roken er sowieso minder mensen, en ik ben wel verleidingsgevoelig, dus als ik weinig kans tot meeroken heb dan rook ik ook niet snel

De grootste valkuil is voor mij simpelweg alcohol, daarbij is een sigaret dan zo "gezellig"
Zelfs de afgelopen maanden heb ik alleen met oud en nieuw gerookt, dat wil zeggen; ik stond lam als een balletje (van wel twee glazen champagne) te kijken hoe zoonlief vuurwerk aanstak met een aansteker en zei daarop tegen mijn Lief: "Ja.... doe mij es een siegguret.... da kind doet ut vuurwerk met een aannnsteeekur aan"
En volgens mij heb ik dat een keer of 3 herhaald, maar wel iedere keer keurig idd de sigaret aan zoonlief gegeven om te gebruiken voor z'n vuurwerk
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 april 2010 @ 17:41:14 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80312141
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, maar toen waren de schepen nog van hout en de mannen van staal
Nah, hij rookte nog (meer dan die 4 sigaretten per dag) toen ik zwanger was van zoonlief, dus ik denk dat Sr. zo'n 10 jaar geleden helemaal gestopt is, ik meen mee iig te herinneren dat hij in het huis waar ik nu woon wel gerookt heeft, en daar woon ik bijna 12 jaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 17:41:30 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80312152
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:26 schreef Leandra het volgende:

Oh, en zolang je zelfs nog maar 1 sigaret per dag rookt, al is dat een "beloningssigaret" ben je nog gewoon verslaafd....
Dat is niet zo erg denk ik, een verslaving waar je dagelijks een klein pleziertje aan beleeft. Alleen: hoú het maar eens op dat ene sigaretje per dag. Zo is dat weekendroken van mij ook telkens weer misgegaan, dan kropen de dagen naar elkaar toe en werd het weekend steeds langer. Wat op zich wel tof is, maar dat terzijde.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 17:43:18 #161
18653 crew  D.
pi_80312201
Het gaat nog steeds over roken?
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 17:43:20 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80312204
En ik zit in team Mera! Omdat haar lijpe argumenten stukken leuker zijn dan dat neerbuigende toontje waarmee ze van repliek gediend wordt. Go Mera! Go Mera! VROEM VROEMM!!!!
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 17:44:28 #163
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80312237
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:43 schreef D. het volgende:
Het gaat nog steeds over roken?
Maar het is niét "rustig hier"
pi_80312252
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:05 schreef gomi het volgende:

[..]

nog niet leeg? of weer een nieuwe?
opnieuw gevuld
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 17:46:15 #165
137949 Disana
pi_80312292
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zag net op m'n space dat ik in 2005 twee keer met Zyban gestopt ben, waarvan de 2de keer een minikuur.
In 2006 met niks, gewoon in een paar dagen afgebouwd naar nul, maar het opnieuw beginnen gebeurt volgens mij vooral omdat ik zo makkelijk stop eigenlijk....

Maar goed, inmiddels roken er sowieso minder mensen, en ik ben wel verleidingsgevoelig, dus als ik weinig kans tot meeroken heb dan rook ik ook niet snel

De grootste valkuil is voor mij simpelweg alcohol, daarbij is een sigaret dan zo "gezellig"
Zelfs de afgelopen maanden heb ik alleen met oud en nieuw gerookt, dat wil zeggen; ik stond lam als een balletje (van wel twee glazen champagne) te kijken hoe zoonlief vuurwerk aanstak met een aansteker en zei daarop tegen mijn Lief: "Ja.... doe mij es een siegguret.... da kind doet ut vuurwerk met een aannnsteeekur aan"
En volgens mij heb ik dat een keer of 3 herhaald, maar wel iedere keer keurig idd de sigaret aan zoonlief gegeven om te gebruiken voor z'n vuurwerk
Jij behoort gewoon tot de minderheid rokers die voor roken kunnen kiezen. Ik heb er daar ooit maar eentje van gekend. Bij de meeste mensen houdt de verslaving toch echt in dat je elke dag moet roken.

Alcohol is voor veel mensen een valkuil, net als koffie. Ik drink meestal maar twee koppen koffie per dag en geen alcohol, dus dat zal voor mij dan weer geen probleem zijn, zelfs niet met oud en nieuw
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 17:46:37 #166
18653 crew  D.
pi_80312302
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar het is niét "rustig hier"
Nee, sommigen zijn zelfs onrustig te noemen
pi_80312359
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:46 schreef D. het volgende:

[..]

Nee, sommigen zijn zelfs onrustig te noemen
Je zou dr bijna hyper van worden
pi_80312371
ik ga een bakkie koffie maken ...das mijn verslaving...koffie....koffie koffie
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 17:50:50 #169
18653 crew  D.
pi_80312404
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:48 schreef Laysa het volgende:

[..]

Je zou dr bijna hyper van worden
Neuh, ik blijf boelkloedig
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 17:51:13 #170
18653 crew  D.
pi_80312416
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:49 schreef Laysa het volgende:
ik ga een bakkie koffie maken ...das mijn verslaving...koffie....koffie koffie
Da's eigenlijk nog veel viezer dan roken
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 17:51:36 #171
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80312427
pi_80312446
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:51 schreef D. het volgende:

[..]

pi_80312472
quote:
Met dat heurlijk duitsche accentje ......Hyper Hyperrrrrrrrrrrr
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 17:53:45 #174
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80312500
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:52 schreef Laysa het volgende:

[..]

Met dat heurlijk duitsche accentje ......Hyper Hyperrrrrrrrrrrr
Haha ja het is haast Haags!

Hypâh hypâh!
  woensdag 14 april 2010 @ 17:54:18 #175
104871 remlof
Europees federalist
pi_80312515
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:51 schreef D. het volgende:

[..]

De combinatie is geweldig, een lekkere sterke bak zwarte koffie met een peuk
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 17:54:50 #176
18653 crew  D.
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 17:56:13 #177
18653 crew  D.
pi_80312575
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:54 schreef remlof het volgende:

[..]

De combinatie is geweldig, een lekkere sterke bak zwarte koffie met een peuk
Doe mij dan maar een biertje en een joint
  woensdag 14 april 2010 @ 17:56:41 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80312593
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij behoort gewoon tot de minderheid rokers die voor roken kunnen kiezen. Ik heb er daar ooit maar eentje van gekend. Bij de meeste mensen houdt de verslaving toch echt in dat je elke dag moet roken.
Aan de ene kan misschien wel, maar aan de andere kant is het toegeven toch altijd het begin van het fout gaan, ik wou echt dat ik kon roken zoals ik kan drinken, maar helaas, zo makkelijk is het net niet.
quote:
Alcohol is voor veel mensen een valkuil, net als koffie. Ik drink meestal maar twee koppen koffie per dag en geen alcohol, dus dat zal voor mij dan weer geen probleem zijn, zelfs niet met oud en nieuw
Bij de koffie heb ik dat weer niet, normaal dan, terwijl het de afgelopen 5 maanden geen probleem was om niet te roken, heb ik de afgelopen weken 's morgens af en toe zo'n "oeh, en nou een sigaret" moment... pas sinds ik weer zwanger ben Maar ik heb dan weer geen enkele behoefte om aan die "trek" toe te geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80312602
quote:
Ieeee.....ieeeeee...ieeeee
pi_80312636
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:56 schreef D. het volgende:

[..]

Das ook wel een goed plan

kunnen we het niet ergens anders over hebben...
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 17:58:14 #181
18653 crew  D.
pi_80312645
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:57 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ieeee.....ieeeeee...ieeeee
Doet het pijn?
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 17:58:51 #182
18653 crew  D.
pi_80312664
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:57 schreef Laysa het volgende:

[..]

Das ook wel een goed plan

kunnen we het niet ergens anders over hebben...
Over de F1?
  woensdag 14 april 2010 @ 17:59:10 #183
104871 remlof
Europees federalist
pi_80312679
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:56 schreef D. het volgende:

[..]

Daar word ik niet zo goed wakker van 's ochtends
pi_80312687
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:58 schreef D. het volgende:

[..]

Doet het pijn?
dat hoor je op de achtergrond
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:58 schreef D. het volgende:

[..]

Over de F1?
dat mag van mij
  woensdag 14 april 2010 @ 18:00:08 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80312711
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dan is het vast een stuk gezelliger op het werk
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 april 2010 @ 18:01:30 #186
104871 remlof
Europees federalist
pi_80312753
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar dan is het vast een stuk gezelliger op het werk
Ik heb in de jaren negentig bij Pulse in Amsterdam gewerkt en daar was het na 4 uur 's middags bier drinken en blowen achter de pc
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 18:01:47 #187
18653 crew  D.
pi_80312766
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Een jointje in de morgen is een dag zonder zorgen

Een quote van een Amerikaan die ik heb gekend, tevens de enige Nederlandse zin die hij kende
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 18:02:57 #188
184769 crew  Deisyy
pi_80312804
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:01 schreef D. het volgende:

[..]

Een jointje in de morgen is een dag zonder zorgen
jij bent in de war met sex
  woensdag 14 april 2010 @ 18:03:30 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80312815
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb in de jaren negentig bij Pulse in Amsterdam gewerkt en daar was het na 4 uur 's middags bier drinken en blowen achter de pc
Ik neem aan dat je geen auto van de zaak had als men de gewoonte had om op die wijze de dag af te sluiten
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 18:04:14 #190
18653 crew  D.
pi_80312844
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Nee hoor, die 2 haal ik nooit door elkaar
  woensdag 14 april 2010 @ 18:04:37 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80312850
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo zielig hè, als mensen een joint en sex door elkaar gaan halen....
Het zal wel komen door blowen en blowjob... het lijkt op elkaar immers

Edit: Oeh, 6 post-ID's verschil maar met de ontkenning van D
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 18:05:41 #192
18653 crew  D.
pi_80312878
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:04 schreef Leandra het volgende:

Voor vrouwen wellicht, voor mannen is het toch heul iets anders
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 18:05:59 #193
137949 Disana
pi_80312889
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aan de ene kan misschien wel, maar aan de andere kant is het toegeven toch altijd het begin van het fout gaan, ik wou echt dat ik kon roken zoals ik kan drinken, maar helaas, zo makkelijk is het net niet.
[..]

Bij de koffie heb ik dat weer niet, normaal dan, terwijl het de afgelopen 5 maanden geen probleem was om niet te roken, heb ik de afgelopen weken 's morgens af en toe zo'n "oeh, en nou een sigaret" moment... pas sinds ik weer zwanger ben Maar ik heb dan weer geen enkele behoefte om aan die "trek" toe te geven.
Dus als je weer begint, ben je er niet meteen weer vanaf? Da's dan wel weer jammer. Ik verbaas me zo over mensen die sporadisch een sigaret roken en dan weer tijden niet.

Ik denk dat je verlangen naar een sigaret door de spanning komt
pi_80312890
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo zielig hè, als mensen een joint en sex door elkaar gaan halen....

Edit: Oeh, 6 post-ID's verschil maar met de ontkenning van D
Het kan overigens heel goed samen
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 18:09:30 #195
18653 crew  D.
pi_80312995
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:06 schreef Laysa het volgende:

[..]

Voor mannen wellicht, voor vrouwen is dat wat moeilijker
  woensdag 14 april 2010 @ 18:11:57 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80313080
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus als je weer begint, ben je er niet meteen weer vanaf? Da's dan wel weer jammer. Ik verbaas me zo over mensen die sporadisch een sigaret roken en dan weer tijden niet.
Dat dus, hoewel het wel maanden kan duren voor ik van af en toe een sigaret, via een pakje in de week weer op een pakje per dag zit, maar dat is uiteindelijk altijd het resultaat.
quote:
Ik weet het niet, het verbaasde me de eerste keer dat ik het dacht zelfs
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 april 2010 @ 18:13:29 #197
104871 remlof
Europees federalist
pi_80313134
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je geen auto van de zaak had als men de gewoonte had om op die wijze de dag af te sluiten
Nee joh, op de fiets langs de grachten naar huis. Of meteen de kroeg in
  woensdag 14 april 2010 @ 18:15:37 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80313200
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
En als je genoeg op had meteen de gracht in
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 18:21:20 #199
18653 crew  D.
pi_80313380
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Had je wel je grachtengordel om?
  woensdag 14 april 2010 @ 18:31:45 #200
104871 remlof
Europees federalist
pi_80313706
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:21 schreef D. het volgende:

[..]

Had je wel je grachtengordel om?
Those were the nineties man, toen mocht en kon alles
pi_80313735
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:31 schreef remlof het volgende:

[..]

Those were the nineties man, toen mocht en kon alles
Dat was in de jaren tachtig. Daarna werd het al hard minder
  woensdag 14 april 2010 @ 18:35:10 #202
104871 remlof
Europees federalist
pi_80313829
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:32 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dat was in de jaren tachtig. Daarna werd het al hard minder
Nah, toen hadden we nog gristenen in het kabinet
pi_80313999
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Nah, toen hadden we nog gristenen in het kabinet
Ik weet niet eens welke kabinetten er toen allemaal waren. Lubbers was er, dat weet ik. Maar in de jaren 80 kon voor mijn gevoel toch echt veel en veel meer dan in de jaren 90 met paars. Nederland was net iets minder aangeharkt en mensen hadden toen nog net idealen en gingen daarvoor. Demonstraties en rebellie waren in de jaren negentig totaal verdwenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2010 18:40:22 ]
  woensdag 14 april 2010 @ 18:42:32 #204
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80314091
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:06 schreef Laysa het volgende:

[..]

Sterker nog, het is het lekkerste samen
pi_80314123
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:42 schreef Kally het volgende:

[..]

Sterker nog, het is het lekkerste samen
En daarna rennen naar het toilet
  woensdag 14 april 2010 @ 18:44:19 #206
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80314151
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

En daarna rennen naar het toilet
Want
pi_80314219
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:44 schreef Kally het volgende:

[..]

Want
Beschouw het maar als niet gepost, dacht dat het over koffie en een sigaret ging
pi_80314236
En editen heeft geen zin
  woensdag 14 april 2010 @ 18:46:56 #209
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80314249
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Beschouw het maar als niet gepost, dacht dat het over koffie en een sigaret ging
Nope deze was sex en een joint
pi_80314252
Goftedomme
  woensdag 14 april 2010 @ 18:47:15 #211
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80314259
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
En editen heeft geen zin
  woensdag 14 april 2010 @ 18:47:39 #212
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80314283
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goftedomme
Zeikwijf
pi_80314312
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:46 schreef Kally het volgende:

[..]

Nope deze was sex en een joint
Oooh, sex, zwaar overrated
pi_80314329
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:47 schreef Kally het volgende:

[..]

Zeikwijf
Hoer!
  woensdag 14 april 2010 @ 18:50:07 #215
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80314388
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Boer!
Het is nog altijd boerin dan Teun
pi_80314437
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:50 schreef Kally het volgende:

[..]

Het is nog altijd boerin dan Teun
Boerin Kally

woensdag 14 april 2010 @ 18:52:09 #217
104871 remlof
Europees federalist
pi_80314468
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik weet niet eens welke kabinetten er toen allemaal waren. Lubbers was er, dat weet ik. Maar in de jaren 80 kon voor mijn gevoel toch echt veel en veel meer dan in de jaren 90 met paars. Nederland was net iets minder aangeharkt en mensen hadden toen nog net idealen en gingen daarvoor. Demonstraties en rebellie waren in de jaren negentig totaal verdwenen.
Ja, omdat niemand meer iets te klagen had
  woensdag 14 april 2010 @ 18:52:25 #218
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80314472
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Boerin Kally

[ afbeelding ]
Ik heb ooit klompen gehad van een grapjas hadden mooie plek ver weg in de kast, nu zijn niet meer
  woensdag 14 april 2010 @ 18:53:20 #219
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80314507
Ff visite
pi_80314549
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:52 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja, omdat niemand meer iets te klagen had
Nou, de jaren negentig waren de jaren van het beginnen met graaien, de afbraak van het sociale stelsel, de vette jaren van de uitzendbureaus en de jaren waarin tweeverdieners de overhand kregen. Het was geld, goederen, geld en nog eens geld waar het over ging. Oersaai, niks aan.
pi_80314561
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:53 schreef Kally het volgende:
Ff visite
Veel plezier
  woensdag 14 april 2010 @ 18:55:52 #222
104871 remlof
Europees federalist
pi_80314598
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nou, de jaren negentig waren de jaren van het beginnen met graaien, de afbraak van het sociale stelsel, de vette jaren van de uitzendbureaus en de jaren waarin tweeverdieners de overhand kregen. Het was geld, goederen, geld en nog eens geld waar het over ging. Oersaai, niks aan.
En vrijheid, vergeet de vrijheid niet.

En die opmars van het kapitalisme is juist in de jaren 80 begonnen.
pi_80314605
En niet te vergeten de jaren van privatisering, liberalisering, wachtlijsten en fusies
pi_80314629
Hoorde laatst van collega's dat ze op zaterdagmorgen koppijn krijgen als ze niet meteen koffie gaan zetten / drinken. Heb ik gelukkig geen last van .
  woensdag 14 april 2010 @ 18:56:58 #225
104871 remlof
Europees federalist
pi_80314643
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
En niet te vergeten de jaren van privatisering, liberalisering, wachtlijsten en fusies
Dat alles is ingezet onder Lubbers in de jaren tachtig.
pi_80314687
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:55 schreef remlof het volgende:

[..]

En vrijheid, vergeet de vrijheid niet.
Die werd toen minder volgens mij. Helmen moest je dragen, gordels om, met drank op rijden kon echt niet meer, roken was toen al min of meer schande, de betutteling was begonnen

Men sprak niet over vrijheid, men benutte die niet, men had het enkel over geld, aandelen en carrière. Alles onder het mom van persoonlijke ontwikkeling, wij weten wel goed voor je is, winstdeling (vooral voor managers en peanuts voor de werkvloer).
pi_80314739
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:56 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat alles is ingezet onder Lubbers in de jaren tachtig.
Het derde kabinet Lubbers, samen met Kok van de PvdA. Toen ben ik gestopt met op de PvdA stemmen en overgestapt naar de SP. Maar dat was volgens mij net in de jaren 90?
pi_80314783
De POP gesprekken, die zijn van de jaren 90
De jaren 90 waarin het vrije weekend verkwanseld is en steeds meer mensen gingen werken.
pi_80314833
Ok, de jaren 90 waren vergeleken met de betutteling van nu nog goed te doen hoor, dat dan weer wel. Maar de jaren 80 vond ik toch leuker. Zal ook vast met de leeftijd te maken hebben
pi_80314893
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoorde laatst van collega's dat ze op zaterdagmorgen koppijn krijgen als ze niet meteen koffie gaan zetten / drinken. Heb ik gelukkig geen last van .
Komt wel tegen de tijd dat je je twaalfjarig jubileum viert. Tot die tijd heb jij enkel op maandagmorgen koppijn van het bier
  woensdag 14 april 2010 @ 19:04:35 #231
104871 remlof
Europees federalist
pi_80314909
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Het derde kabinet Lubbers, samen met Kok van de PvdA. Toen ben ik gestopt met op de PvdA stemmen en overgestapt naar de SP. Maar dat was volgens mij net in de jaren 90?
Het kabinet-Lubbers III was het Nederlandse kabinet van 7 november 1989 tot 22 augustus 1994. Het is met 1749 dagen het tot op heden (2010) langstzittende naoorlogse kabinet.

Ik stemde nog VVD toen
  woensdag 14 april 2010 @ 19:05:59 #232
104871 remlof
Europees federalist
pi_80314960
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, de jaren 90 waren vergeleken met de betutteling van nu nog goed te doen hoor, dat dan weer wel. Maar de jaren 80 vond ik toch leuker. Zal ook vast met de leeftijd te maken hebben
Mjah, ach, ik werd 18 in 1988, in de jaren 90 was ik echt volwassen en vond ik de vrijheid die ik opeens had geweldig
pi_80315117
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Mjah, ach, ik werd 18 in 1988, in de jaren 90 was ik echt volwassen en vond ik de vrijheid die ik opeens had geweldig
Ik werd in dat jaar 26
  woensdag 14 april 2010 @ 19:09:43 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_80315124
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Bij mij was het ook de smaak, ik wilde nadat ik was gestopt toch weer die sigaret proeven. Dat leek me toen nog lekker. Toen ik, wat zou het zijn geweest, een half jaar nadat ik was gestopt weer een sigaret rookte kwam meteen mn avondeten er weer uit Lag ik zo ziek op bed dat ik de luier van mn baby niet kon verschonen Heb ik mn man gebeld om me te komen helpen 'K was wel meteen genezen. Ik heb de 3 sigaretten die ik toen nog tot mn beschikking had nog wel opgerookt (achteraf den kik, was ik gek ofzo), en daarna kwam ik tot de conclusie dat het enorm goor smaakte en dat ik de smaak van de lekkere sigaret vast ook niet terug zou krijgen. Sindsdien geen moeite meer gehad om sigaretten te laten liggen. Inmiddels zijn we een paar jaar verder en ik ben echt blij dat ik die ervaring van na een half jaar weer roken en het goor vinden heb gehad, dat heeft het verlangen naar een sigaret compleet weggenomen.
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 19:16:04 #235
137949 Disana
pi_80315373
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

Bij mij was het ook de smaak, ik wilde nadat ik was gestopt toch weer die sigaret proeven. Dat leek me toen nog lekker. Toen ik, wat zou het zijn geweest, een half jaar nadat ik was gestopt weer een sigaret rookte kwam meteen mn avondeten er weer uit Lag ik zo ziek op bed dat ik de luier van mn baby niet kon verschonen Heb ik mn man gebeld om me te komen helpen 'K was wel meteen genezen. Ik heb de 3 sigaretten die ik toen nog tot mn beschikking had nog wel opgerookt (achteraf den kik, was ik gek ofzo), en daarna kwam ik tot de conclusie dat het enorm goor smaakte en dat ik de smaak van de lekkere sigaret vast ook niet terug zou krijgen. Sindsdien geen moeite meer gehad om sigaretten te laten liggen. Inmiddels zijn we een paar jaar verder en ik ben echt blij dat ik die ervaring van na een half jaar weer roken en het goor vinden heb gehad, dat heeft het verlangen naar een sigaret compleet weggenomen.
Wat een gore ervaring. Kan me voorstellen dat dat zeer 'genezend' werkte
  woensdag 14 april 2010 @ 19:18:16 #236
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_80315469
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat een gore ervaring. Kan me voorstellen dat dat zeer 'genezend' werkte
Ja, ik kan me ook niet voorstellen dat ik weer zou beginnen met roken.
pi_80315584
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:18 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, ik kan me ook niet voorstellen dat ik weer zou beginnen met roken.
Je krijgt de kans niet eens, je bent aldoor zwanger
  woensdag 14 april 2010 @ 19:26:48 #238
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_80315906
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:20 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Je krijgt de kans niet eens, je bent aldoor zwanger
Ja en is dat het niet dan wel bv
pi_80316481
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

woensdag 14 april 2010 @ 19:41:55 #240
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80316546
Zo visite er gauw weer uitgeschopt Was mijn moeder die even wat kwam brengen
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 19:43:58 #241
18653 crew  D.
pi_80316639
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef Kally het volgende:
Zo visite er gauw weer uitgeschopt Was mijn moeder die even wat kwam brengen
Nu zit ze onder de blauwe plekken?
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 19:44:03 #242
137949 Disana
pi_80316648
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

Blote Vent?
pi_80316666
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Blote Vent?
Baby verzorgen denk ik?
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 19:45:05 #244
137949 Disana
pi_80316692
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:44 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Baby verzorgen denk ik?
Oh ja. Typisch weer dat dat niet in me opkomt. Bij mij is dat 'kattenbak verschonen'.
pi_80316713
zo ff kaartje laten trekken door anne op dr streams
  woensdag 14 april 2010 @ 19:47:07 #246
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80316777
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef D. het volgende:

[..]

Nu zit ze onder de blauwe plekken?
Nee deed het met beleid
  woensdag 14 april 2010 @ 19:47:29 #247
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80316798
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:45 schreef gomi het volgende:
En voorspoed en geluk of hel en verdoemenis
pi_80316854
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:47 schreef Kally het volgende:

[..]

En voorspoed en geluk of hel en verdoemenis
gerechtigheid.

er komt gerechtigheid.mik heb geduld gehad, maar deze week komt er gerechtigheid.

ik zou niet weten waarin, maar ik vind t best.

vond altijd al dat ik een keer de staatsloterij had moeten winnen. ms nu eindelijk gerechtigheid
pi_80316883
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:45 schreef gomi het volgende:
Is dat die mafdaai bij Vlemmix? Ik zat vorige week te denken om er eens naar toe te gaan voor een consult
  woensdag 14 april 2010 @ 19:49:40 #250
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80316895
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:48 schreef gomi het volgende:

[..]

gerechtigheid.

er komt gerechtigheid.mik heb geduld gehad, maar deze week komt er gerechtigheid.

ik zou niet weten waarin, maar ik vind t best.

vond altijd al dat ik een keer de staatsloterij had moeten winnen. ms nu eindelijk gerechtigheid
Ik help het je hopen
pi_80316908
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Is dat die mafdaai bij Vlemmix? Ik zat vorige week te denken om er eens naar toe te gaan voor een consult
yups die idd. maar ze doet nu dr streams van huis uit
pi_80316966
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:49 schreef Kally het volgende:

[..]

Ik help het je hopen
denk dat t ook bij hoop zal blijven, maar klonk leuk
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 19:53:42 #253
18653 crew  D.
pi_80317095
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:47 schreef Kally het volgende:

[..]

Nee deed het met beleid
Wat lief

pi_80317136
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:53 schreef D. het volgende:

[..]

Wat lief

ms is haar beleid wel de pitbulls loslaten weet jij veel
  woensdag 14 april 2010 @ 19:55:43 #255
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80317208
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:54 schreef gomi het volgende:

[..]

Op mijn allerliefste moedertje?
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 19:55:54 #256
18653 crew  D.
pi_80317219
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:54 schreef gomi het volgende:

[..]

Ik weet veel ja
pi_80317266
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:55 schreef Kally het volgende:

[..]

Op mijn allerliefste moedertje?
weet ik veel wat voor beleid jij hanteert
  woensdag 14 april 2010 @ 19:57:34 #258
104871 remlof
Europees federalist
pi_80317306
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:55 schreef D. het volgende:

[..]

Ik weet veel ja
hoeveel is veel?
  woensdag 14 april 2010 @ 19:59:27 #261
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80317368
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:55 schreef D. het volgende:

[..]

Ik weet veel ja
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:57 schreef gomi het volgende:

[..]

weet ik veel wat voor beleid jij hanteert
quote:

[..]

hoeveel is veel?
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:58 schreef gomi het volgende:

[..]

kally dus
pi_80317459
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef Kally het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

hehe kally is veel. zoveel is dus duidelijk uit t beleid en D wist dat jij veel bent?
  woensdag 14 april 2010 @ 20:04:10 #263
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80317614
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:01 schreef gomi het volgende:

[..]

hehe kally is veel. zoveel is dus duidelijk uit t beleid en D wist dat jij veel bent?
Ik moest eigenlijk lachen omdat jullie zo lekker onzin zitten uit te kramen

En ik ben heul niet veel
pi_80317713
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:04 schreef Kally het volgende:

[..]

Ik moest eigenlijk lachen omdat jullie zo lekker onzin zitten uit te kramen

En ik ben heul niet veel
onzin?

nu ben ik beledigd. En D ook wel denk ik. was gewoon een conversatie op hoog niveau.

en ja jij bent dus wel veel. dat bleek net uit een gesprek op hoog niveau
  woensdag 14 april 2010 @ 20:10:18 #265
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80317885
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:06 schreef gomi het volgende:

[..]

onzin?

nu ben ik beledigd. En D ook wel denk ik. was gewoon een conversatie op hoog niveau.

en ja jij bent dus wel veel. dat bleek net uit een gesprek op hoog niveau
Oke dan
pi_80318047
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:10 schreef Kally het volgende:

[..]

Oke dan
nu rest mij alleen de vraag nog: veel wat?
  woensdag 14 april 2010 @ 20:15:20 #267
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80318098
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef gomi het volgende:

[..]

nu rest mij alleen de vraag nog: veel wat?
Tja, ik heb geen idee, zal eens rondvragen

pi_80318181
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:15 schreef Kally het volgende:

[..]

Tja, ik heb geen idee, zal eens rondvragen

wat een onzingeouwehoer he
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 20:19:03 #269
18653 crew  D.
pi_80318264
quote:

[..]

hoeveel is veel?
Da's relatief
  woensdag 14 april 2010 @ 20:22:02 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80318401
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Blote Vent?
Disana!! Wat doe je?? Je UI
Ik had je heul niet herkend

BorstVoeding
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 april 2010 @ 20:23:14 #271
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80318446
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:17 schreef gomi het volgende:

[..]

wat een onzingeouwehoer he
Ik wou het niet zeggen
pi_80318574
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:23 schreef Kally het volgende:

[..]

Ik wou het niet zeggen
daarom deed ik t maar
  woensdag 14 april 2010 @ 20:29:12 #273
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80318720
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:26 schreef gomi het volgende:

[..]

daarom deed ik t maar
Wordt gewaardeerd
pi_80318964
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:29 schreef Kally het volgende:

[..]

Wordt gewaardeerd
blijven we nu onzin ouwehoeren?
  woensdag 14 april 2010 @ 20:36:09 #275
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80319018
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:35 schreef gomi het volgende:

[..]

blijven we nu onzin ouwehoeren?
Uuuhhhhh vast wel, of heb jij nog iets zinnigs te melden
pi_80319107
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef Kally het volgende:

[..]

Uuuhhhhh vast wel, of heb jij nog iets zinnigs te melden
ik en zinnig?

“Rubin, in some way that no one quite understands, is a master, a teacher, what the Japanese call a sensei. What he’s the master of, really, is garbage, kipple, refuse, the sea of cast-off goods our century floats on. Gomi no sensei. Master of junk.”

GOMI is an aesthetic choice – your best defense against mindless mediocrity.

woensdag 14 april 2010 @ 20:38:59 #277
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80319154
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:38 schreef gomi het volgende:

[..]

ik en zinnig?

“Rubin, in some way that no one quite understands, is a master, a teacher, what the Japanese call a sensei. What he’s the master of, really, is garbage, kipple, refuse, the sea of cast-off goods our century floats on. Gomi no sensei. Master of junk.”

O oke

Ik ben suf van mijn hooikoorts medicijnen
pi_80319192
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:38 schreef Kally het volgende:

[..]

O oke

Ik ben suf van mijn hooikoorts medicijnen
ah is de tijd weer he. ik heb er dit jaar niet echt last van tbh. heel af en toe een beetje, maar mijn tabletjes werken goed.
  woensdag 14 april 2010 @ 20:41:40 #279
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80319274
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:39 schreef gomi het volgende:

[..]

ah is de tijd weer he. ik heb er dit jaar niet echt last van tbh. heel af en toe een beetje, maar mijn tabletjes werken goed.
Ik heb het sinds vorig jaar, en die medicijnen werkten niet goed, deze heb ik sinds gisteren maar moet nog even kijken of ze bevallen
pi_80319339
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:41 schreef Kally het volgende:

[..]

Ik heb het sinds vorig jaar, en die medicijnen werkten niet goed, deze heb ik sinds gisteren maar moet nog even kijken of ze bevallen
wat gebruik jij al ik vragen mag?
  woensdag 14 april 2010 @ 20:44:49 #281
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80319415
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:43 schreef gomi het volgende:

[..]

wat gebruik jij al ik vragen mag?
Ik heb nu aerius
  woensdag 14 april 2010 @ 20:46:38 #282
104871 remlof
Europees federalist
pi_80319523
Live stream van de brand bij Bergen aan Zee: http://www.rtvnh.nl/player.php?stream=LiveTV

Het dorp is al ontruimd.
pi_80319549
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Kally het volgende:

[..]

Ik heb nu aerius
ah ken ik niet. ik heb zyrtec, mar is geloof meer een allergieding ofzo
pi_80319558
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:46 schreef remlof het volgende:
Live stream van de brand bij Bergen aan Zee: http://www.rtvnh.nl/player.php?stream=LiveTV

Het dorp is al ontruimd.
tering. ex van me woont daar
  woensdag 14 april 2010 @ 20:50:16 #285
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80319672
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:47 schreef gomi het volgende:

[..]

ah ken ik niet. ik heb zyrtec, mar is geloof meer een allergieding ofzo
Ja dat heeft mijn zoon vaak in drankvorm, die is allergisch voor muggen, als dat kind geprikt wordt dan krijgt hij gigantische bulten, dat helpt dan goed Moet het afkloppen maar afgelopen jaar geen mug in huis gehad hoop dit jaar weer
pi_80319684
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:22 schreef Leandra het volgende:

BorstVoeding
Dat ik daar nu niet op kwam

Ik wil ook
  woensdag 14 april 2010 @ 20:52:16 #287
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80319769
* lekkere mok thee gaat pakken
pi_80319854
3 punten in da pocket
pi_80319888
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:50 schreef Kally het volgende:

[..]

Ja dat heeft mijn zoon vaak in drankvorm, die is allergisch voor muggen, als dat kind geprikt wordt dan krijgt hij gigantische bulten, dat helpt dan goed Moet het afkloppen maar afgelopen jaar geen mug in huis gehad hoop dit jaar weer
muggenbeten zijn klote. ik ben niet allergisch, maar geloof dat ze mijn bloed wel lekker vinden ofzo.

al valt t laatste jaren wel weer mee tbh.
pi_80319960
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
3 punten in da pocket
yeah

en dat vieren we ook hier met thee
  woensdag 14 april 2010 @ 20:56:44 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80320008
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat ik daar nu niet op kwam

Ik wil ook
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 april 2010 @ 20:56:47 #292
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80320010
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef gomi het volgende:

[..]

muggenbeten zijn klote. ik ben niet allergisch, maar geloof dat ze mijn bloed wel lekker vinden ofzo.

al valt t laatste jaren wel weer mee tbh.
Ik word nooit geprikt door een mug, en als het wel zo is geen bulten of enigzins last ervan
pi_80320022
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:56 schreef Kally het volgende:

[..]

Ik word nooit geprikt door een mus, en als het wel zo is geen bulten of enigzins last ervan
ik ook nooit door een mus, lijkt me best pijnlijk
  woensdag 14 april 2010 @ 20:57:25 #294
104871 remlof
Europees federalist
pi_80320026
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:47 schreef gomi het volgende:

[..]

tering. ex van me woont daar
Ah, Maanvis had al een apart RLS-topic geopend: Live en Brekende stream: Bergen aan zee in de Fik!
  woensdag 14 april 2010 @ 20:58:39 #295
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80320083
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:57 schreef gomi het volgende:

[..]

ik ook nooit door een mus, lijkt me best pijnlijk
quote dan ook niet zo snel

pi_80320170
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:58 schreef Kally het volgende:

[..]

quote dan ook niet zo snel

vond hem te mooi om te laten lopen
  woensdag 14 april 2010 @ 21:02:55 #297
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80320274
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:00 schreef gomi het volgende:

[..]

vond hem te mooi om te laten lopen
Jij zit weer te vragen om spanking, maar dat is Deis der taak
pi_80320306
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:02 schreef Kally het volgende:

[..]

Jij zit weer te vragen om spanking, maar dat is Deis der taak
oh ik kan dus alles zeggen zolang deissy er niet is?

hmmm, opent perspectieven he
  woensdag 14 april 2010 @ 21:06:06 #299
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_80320417
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:03 schreef gomi het volgende:

[..]

oh ik kan dus alles zeggen zolang deissy er niet is?

hmmm, opent perspectieven he
Dat kan, maar of je dan nog op alles reacties krijgt is de vraag maar
pi_80320497
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:06 schreef Kally het volgende:

[..]

Dat kan, maar of je dan nog op alles reacties krijgt is de vraag maar
hmm en waar wel en waar geen reacties op?

gewoon om ff de grenzen te stellen
  woensdag 14 april 2010 @ 21:08:15 #301
104871 remlof
Europees federalist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')