Kijk hier live mee met de fik: http://www.rtvnh.nl/player.php?stream=LiveTVquote:Bergen aan Zee ontruimd wegens heidebrand
Uitgegeven: 14 april 2010 18:04
Laatst gewijzigd: 14 april 2010 19:56
BERGEN - Bergen aan Zee wordt ontruimd wegens de grote duinbrand die sinds het einde van de middag in Bergen woedt. Dit heeft de politie bekendgemaakt.
Brand Bergenslideshow De duinbrand bevindt zich op slechts 2 kilometer afstand van de bebouwde kom, en verspreidt zich mede door de harde wind snel. De rook is tot in de wijde omgeving te zien. Dit meldde een woordvoerster van de gemeente woensdagavond.
Als de brand niet tot stilstand wordt gebracht, bereikt het vuur even na half negen het centrum, aldus Arjan van de Leur van het actiecentrum dat is opgericht.
Begin nou niet weer over peukenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:59 schreef Leandra het volgende:
Darn, en waardoor in godsnaam??
Kan me niet voorstellen dat er nu al zulke branden ontstaan door één weggegooide peuk
Het staat er in brand.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:16 schreef remlof het volgende:
Waarom is het nog zoveel lichter daar in de duinen dan hier in Arnhem?
Het viel mij ook al op dat de zon daar nog lang niet onder is, en de hemel tussen de rookwolken door nog strakblauw is, terwijl het hier buiten al aardig donkerblauw is, en ik zit een stuk dichterbij de zee dan Arnhemquote:Op woensdag 14 april 2010 21:16 schreef remlof het volgende:
Waarom is het nog zoveel lichter daar in de duinen dan hier in Arnhem?
Volgens mij ook nietquote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op dat de zon daar nog lang niet onder is, en de hemel tussen de rookwolken door nog strakblauw is, terwijl het hier buiten al aardig donkerblauw is, en ik zit een stuk dichterbij de zee dan Arnhem
Volgens mij zijn de beelden niet helemaal live (meer).......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |