dat heb ik 2 dagen gedaan en toen was ik het al zatquote:Op woensdag 14 april 2010 15:29 schreef innepin het volgende:
Ben je alweer uitgekeken op chatroulette, lelijkerd?
Ik kan me niet concentreren op m'n werkM'n hoofd is er totaal niet bij.
ja, dat alleen al! Hoewel de nespresso dat ook wel doet.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:32 schreef Ticootje het volgende:
Dat ruikt altijd zo lekker... Een pot koffie
wattan wattan hey?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:32 schreef innepin het volgende:
De caffeïne lijkt in elk geval van je post af te stralen, Rocka
zullen we dan maar gaan cammen? <3quote:
Dat klinkt wel heel geil.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:37 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
zullen we dan maar gaan cammen? <3
Jij
ik
bikini's aan
bikini's uit
beetje simultaan BV geven?
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
wattan wattan hey?
![]()
Klopt wel een beetje. Ik heb veel meer energie dan ik afgelopen jaar gehad heb. Ben nog lang niet de oude maar kom al een eind in die richting. Ik ga over een week of 2 zelfs weer zachtjes aan beginnen met werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koekjes voor iedereen!
Koffie komt morgen of overmorgen wel. Oos bunt zuunig!
wel op handen en knietjes!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:37 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
zullen we dan maar gaan cammen? <3
Jij
ik
bikini's aan
bikini's uit
beetje simultaan BV geven?
Ja, zoals je het voorrekent idd wel jaquote:Op woensdag 14 april 2010 15:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Sly, ik verviel weer in oude gewoonten en dan wordt het een beetje teveel van het goeieAf en toe een espressootje of latte is stiekem lekkerder dan dat je het altijd voorhanden hebt.
Wij hadden voor Cil toen ondergoed meegenomen uit frankrijk. Daar kun je blijkbaar wel gewoon in de supermarkt normale topjes voor die kinderen kopen. Niets kinderachtigs met figuurtjes, maar ook niets sexy met vulling enz.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:49 schreef moussy het volgende:
Njah, die bikini's.. tis ook lastig om hempjes/topjes om de startende boezem op zn plek te houden zónder vulling te vinden in maat 156/164
brr beginnende tietjes, van die kleine tepeltorentjes..wat was dat een vreselijke fase. Vooral omdat de bodystockings toen erg ín' warenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:49 schreef moussy het volgende:
Njah, die bikini's.. tis ook lastig om hempjes/topjes om de startende boezem op zn plek te houden zónder vulling te vinden in maat 156/164
Mijn man is in die fase blijven hangenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef Lelijkerd het volgende:
[..]
brr beginnende tietjes, van die kleine tepeltorentjes..wat was dat een vreselijke fase. Vooral omdat de bodystockings toen erg ín' waren
Brr.. om je doodongelukkig te voelen..quote:Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef Lelijkerd het volgende:
[..]
brr beginnende tietjes, van die kleine tepeltorentjes..wat was dat een vreselijke fase. Vooral omdat de bodystockings toen erg ín' waren
hier ook weer aan de gewone filterkoffiequote:Op woensdag 14 april 2010 15:32 schreef RockabeIIa het volgende:
smiddags!
Heb mijn oude koffiezetter voor de dag getoverd. Heb alleen geen koffie en filtersMaar dat komt wel weer! Ben blij dat ik 'm niet weg heb gedaan. Ben die kleine bakkies koffie nespresso wel zat nu, ik wil gewoon liters koffie naar binnen kunnen slompen!
Koffie
Oh, hij heeft veel vrouwelijke hormonen? B had ze ook trouwens, toen ie net geboren was. Zag er gek uit maar wel lief, van baby'tjes dan....quote:Op woensdag 14 april 2010 15:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn man is in die fase blijven hangen![]()
Gelukkig draagt hij geen stockings
Nee hij is gewoon dik vol slank en heeft ook cup a.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Oh, hij heeft veel vrouwelijke hormonen? B had ze ook trouwens, toen ie net geboren was. Zag er gek uit maar wel lief, van baby'tjes dan....
wat is dat dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft trouwens wel heksenmelk gehad. Das ook raar.
Heksenmelk?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft trouwens wel heksenmelk gehad. Das ook raar.
Jongens kunnen het net zo goed hebben..quote:Op woensdag 14 april 2010 16:04 schreef innepin het volgende:
Oh wacht is dat wanneer er bij pasgeboren meisjes melk uit de borstjes komt?
weer wat geleerdquote:Op woensdag 14 april 2010 16:04 schreef Ticootje het volgende:
Afscheiding uit de tepels als baby (als ze nog heel jong zijn, jonger dan 2 weken zeg maar).
Ja dat dus. Willow had dat niet, wel opgezette borstjes. En pseudomenstruatie. Of hoe ze dat ook noemen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:04 schreef Ticootje het volgende:
Afscheiding uit de tepels als baby (als ze nog heel jong zijn, jonger dan 2 weken zeg maar).
Nou dat had Seb ook.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja dat dus. Willow had dat niet, wel opgezette borstjes. En pseudomenstruatie. Of hoe ze dat ook noemen.
Menstruatie?quote:
Nou ik zou me ook superzorgen maken! Dat hoort er gewoon bij.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Menstruatie?
Nu heeft ze misschien wel veel engere dingen. Maar ik moet me niet zo'n zorgen maken zegt D. Omdat de kans groot is dat ze helemaal niets mankeert. Maar ja. Iemand ooit de uitknop gevonden van de overbezorgdemoedermodus?
Nou, ik vind dit niet eens overbezorgdemoeder, hoor. Logisch toch dat je je na zo'n mededeling zorgen maakt! Heeft de arts iets gezegd over de kansen enzo?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Menstruatie?
Nu heeft ze misschien wel veel engere dingen. Maar ik moet me niet zo'n zorgen maken zegt D. Omdat de kans groot is dat ze helemaal niets mankeert. Maar ja. Iemand ooit de uitknop gevonden van de overbezorgdemoedermodus?
Neee opgezette borstjes, de eerste twee wekenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Menstruatie?
mag ik vragen wat ze misschien heeft?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Menstruatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |