Meer NME dan Pitchfork toch. Het gros van de namen is sowieso Brits.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:59 schreef emokid het volgende:
Hallogallo is best wel legendarisch. Oude krautlegende Rother die Neu! gaat spelen. Als je echter voor dingen als Jamie T. gaat verwacht ik niet dat dit je kan boeien.
Verder komt er allemaal Pitchfork approved muziek, ook niet mis.
Fanfarlo! Leuk album uitgebracht vorig jaar. Portugal the Man is ook best te doen, We Were Promised Jetpacks, Villagers, Friska Valjor had wel wat leuke liedjes, The Drums ook wel n paar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:47 schreef MCH het volgende:
Dag liefhebbers![]()
In augustus ga ik naar dit festival. Ik heb eigenlijk een kaartje gekocht vanwege de zachte prijs en ik ken lang niet alle bands. Welke moet ik echt zien of vooraf goed gaan beluisteren? Ik hoor graag jullie tips.
Ben jij nou meer naar Pitchfork-bandjes gaan luisteren of zijn zij gewoon wat dichter bij jouw smaak uitgekomen? Er zijn tijden geweest dat ik geen enkele van je tips kende (en daarna ook nooit meer iets van vernam), maar deze vier ken ik allemaal. Karen Elson uiteraard ook als neukerdje van Jack White, en Steve Mason als oud-zanger van The Beta Band.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:55 schreef methodmich het volgende:
Ook zeer genietbaar: Karen Elson, Horse Feathers, Villagers en Steve Mason.
quote:
Inderdaad erg goed album. Niet alleen intens, want met The Pact (I'll be your fever) staat er ook nog een heerlijk dansbaar/uplifting nummer op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:32 schreef Moody het volgende:
Beste album dit jaar naar mijn mening is die van Villagers.
Serieus een erg goed album. Qua intensiteit/emoties enigzins te vergelijken met het album van The Antlers van vorig jaar.
Dat klinkt al een stuk interessanter dan de andere nieuwe nummers van hun nieuwe plaat die ik heb gehoord. The Books is een fijn bandje, maar wat ik tot dusver had gehoord was eigenlijk gewoon meer van hetzelfde. Dit klinkt echter weer een stuk frisser.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:43 schreef CatsInTheWell het volgende:
De nieuwe van The Books is wederom geweldig.
Vet!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:50 schreef Grobbel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een plaat zeg, heerlijk. Die clip maakt het ook helemaal af.
zit op mijn werk en hier wordt nogal wat geblokkeerdquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:09 schreef Z het volgende:
Heb je geen winamp? Hij zit ook 'voorgeprogrammeerd' in iTunes meen ik. Ik luister er al jaren naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |