Wow, gaaf!quote:
Leuk, een stuk leuker dan het psychedelische album van MGMT.quote:
Die nieuwe van Tokyo Police Club (Champ) is weer erg lekker.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:01 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Zet hier even neer wat je er van vind, want ben ook weer even nieuwsgierig!![]()
Ben momenteel Big Echo van 'The Morning Benders' aan het luisteren.
Eerste indruk is vooralsnog negatief, ..'t klinkt lang niet zo opzwepend als de vorige cd
Ja he!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leuk, een stuk leuker dan het psychedelische album van MGMT.
Hoe weet je dat ik nu wil gaan slapen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja he!
Ik vond het album van Jonsi niet zo. Maar dat kan aan mij liggen.. ik vond het album van Riceboy Sleeps namelijk erg lief mooi tof. En dat staat ver van de Jonsi plaat af.
Slaap lekker!
Thnxquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik nu wil gaan slapen.![]()
Maar jij ook welterusten.
Supertof nummer inderdaad, net als Silva & Crimes.quote:Op maandag 31 mei 2010 02:28 schreef Maisnon het volgende:
Wat is Latin van Holy Fuck gaaf
[ afbeelding ]
Dat nummer Stilettos
De CD is in ieder geval verschrikkelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:10 schreef Thijsssss het volgende:
Sleigh Bells maakt live wat mij betreft de hype helemaal waar, wat een half hour of power!
De chronologische volgorde van EP's zijn altijd zo waardeloos vind ik. Als er een vol album van een band komt, dan klinkt het allemaal veel logischer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Supertof nummer inderdaad, net als Silva & Crimes.De nieuwe EP, +Ghost, is ook leuk.
[..]
De CD is in ieder geval verschrikkelijk.Het meest overschatte half uurtje van 2010, wat mij betreft.
Ik ben de laatste dagen wel verzot op de EP Exquisite Corpse van Warpaint. Hopen dat die dames snel met een vol album komen!
Is heel vet beetje post-rock maar met harde gitarenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:50 schreef Bol_Wan het volgende:
hier kenners van And So I Watch you from afar, voorprogramma Them Crooked Vultures!
ken et alleen van naam, dus wat meningen zijn welkom
Dan heb je die plaat van Flying Lotus vast nog niet gehoord.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef CatsInTheWell het volgende:
De CD is in ieder geval verschrikkelijk.Het meest overschatte half uurtje van 2010, wat mij betreft.
Fijne ep inderdaad. Is verdorie ook al een dikke twee jaar oud; de hoogste tijd voor nieuw werk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef CatsInTheWell het volgende:
Ik ben de laatste dagen wel verzot op de EP Exquisite Corpse van Warpaint. Hopen dat die dames snel met een vol album komen!
Ga je schamen. Flying Lotus is geweldig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan heb je die plaat van Flying Lotus vast nog niet gehoord.
Ik vond die plaat van Sleigh Bells eigenlijk wel tof! En live ook erg sterk.
[..]
Fijne ep inderdaad. Is verdorie ook al een dikke twee jaar oud; de hoogste tijd voor nieuw werk.
klinkt fijn ja, maar beter dan TCV, neequote:Op woensdag 2 juni 2010 00:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Is heel vet beetje post-rock maar met harde gitaren![]()
Zou me persoonlijk toffer lijken dan them crooked vultures
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:51 schreef Moody het volgende:
Dit is (naar mijn mening dan) het beste plaatje van 2010 tot nu toe:
http://www.musicmeter.nl/album/195488
2 clipjes:
Ja ik heb het lopen luisteren (jeej spotify) en het is echt best goed ja! Erg leuk. Dank je voor het aanradenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:14 schreef Moody het volgende:
Kom op mensen, dit is meer aandacht waard
[..]
Leuk, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:27 schreef chansadres het volgende:
Nieuwe single van The Young Veins:
http://open.spotify.com/track/1BU8XjZp6UR1ekNb2TLQGg
Young Veins zijn:
* Ryan Ross (ex-Panic at the Disco)
* Jon Walker (ex-Panic at the Disco)
* Nick White (ex-Tilly and the Wall en Bright Eyes)
* Andy Soukal
* Nick Murray
CD vind ik heel erg te pruimen!
Hmm, heb er 2 cd's van , maar ik kan er nog niet echt inomen wat hier zo geniaal aan isquote:
Hun debuut is net uit?! Je bedoelt neem ik aan een ep en het debuut...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:43 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Hmm, heb er 2 cd's van , maar ik kan er nog niet echt inomen wat hier zo geniaal aan is
Dat bedoel ik ook ja, na aanraden van iemand op MuMe gekocht bij de plato. Vond er zelf niet veel aan. Maar bij deze geef ik het weer een kans..nu jij er mee komtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Hun debuut is net uit?! Je bedoelt neem ik aan een ep en het debuut...
Het doet mij erg aan The Stone Roses denken en daar ben ik toch wel wild van. Maar tot nu toe vind ik die EP ook stiekem beter hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:49 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook ja, na aanraden van iemand op MuMe gekocht bij de plato. Vond er zelf niet veel aan. Maar bij deze geef ik het weer een kans..nu jij er mee komt
Plaat is nog niet eens uit, dus op zich is uitlachen niet eens nodig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:12 schreef RichCalibier het volgende:
Heb mezelf zojuist uitgelachen dat ik niks van The Young Veins heb gehoord!![]()
Wat een goede zomerplaat is dit zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |