quote:Op zondag 30 mei 2010 21:51 schreef Moody het volgende:
Dit is (naar mijn mening dan) het beste plaatje van 2010 tot nu toe:
http://www.musicmeter.nl/album/195488
2 clipjes:
Ja ik heb het lopen luisteren (jeej spotify) en het is echt best goed ja! Erg leuk. Dank je voor het aanradenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:14 schreef Moody het volgende:
Kom op mensen, dit is meer aandacht waard
[..]
Leuk, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:27 schreef chansadres het volgende:
Nieuwe single van The Young Veins:
http://open.spotify.com/track/1BU8XjZp6UR1ekNb2TLQGg
Young Veins zijn:
* Ryan Ross (ex-Panic at the Disco)
* Jon Walker (ex-Panic at the Disco)
* Nick White (ex-Tilly and the Wall en Bright Eyes)
* Andy Soukal
* Nick Murray
CD vind ik heel erg te pruimen!
Hmm, heb er 2 cd's van , maar ik kan er nog niet echt inomen wat hier zo geniaal aan isquote:
Hun debuut is net uit?! Je bedoelt neem ik aan een ep en het debuut...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:43 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Hmm, heb er 2 cd's van , maar ik kan er nog niet echt inomen wat hier zo geniaal aan is
Dat bedoel ik ook ja, na aanraden van iemand op MuMe gekocht bij de plato. Vond er zelf niet veel aan. Maar bij deze geef ik het weer een kans..nu jij er mee komtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Hun debuut is net uit?! Je bedoelt neem ik aan een ep en het debuut...
Het doet mij erg aan The Stone Roses denken en daar ben ik toch wel wild van. Maar tot nu toe vind ik die EP ook stiekem beter hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:49 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook ja, na aanraden van iemand op MuMe gekocht bij de plato. Vond er zelf niet veel aan. Maar bij deze geef ik het weer een kans..nu jij er mee komt
Plaat is nog niet eens uit, dus op zich is uitlachen niet eens nodig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:12 schreef RichCalibier het volgende:
Heb mezelf zojuist uitgelachen dat ik niks van The Young Veins heb gehoord!![]()
Wat een goede zomerplaat is dit zeg!
Hij is al gelekt inmiddels!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Plaat is nog niet eens uit, dus op zich is uitlachen niet eens nodig.
'Down By The Water' vind ik alleszins aardig!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Het doet mij erg aan The Stone Roses denken en daar ben ik toch wel wild van. Maar tot nu toe vind ik die EP ook stiekem beter hoor.
Voor de overigen: hier op de luisterpaal
Gisteren al in Doornroosje. Jammer om te constateren dat een hoop effecten en geluiden gewoon uit een laptopje komen, maakte het optreden toch wat minder. Geluid was ook niet echt lekker afgesteld. Wel een leuke liveshow (inclusief hyperactieve zanger met hoog opgetrokken eighties broek), maar had beter gekund.quote:
Ik word er bijna net zo vrolijk van als van Let's Go Surfingquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:55 schreef CatsInTheWell het volgende:
Ik vind het album ook niet bijster spectaculair, maar zelfs de grootste pessimist zou vrolijk moeten worden van Make You Mine van de Summertime! EP.
Van Wincing The Night Away uit 2007 jahquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:58 schreef RichCalibier het volgende:
Ik wil bij deze even, dat iemand kennismaakt met wederom ons zomernummertje van (ja, alweer!) dit jaar:
Heerlijk nummer nog steeds!
Tja, de Britse pers is al weken bezig met een flinke hype rond Wu Lyf. Niemand weet wie er in zit, niemand weet zeker of ze wel optreden (er gaan allerlei rare verhalen rond over dat de band elke gig onder een andere naam zou spelen), en dan klinkt het ook nog eens als iets dat enkel de muzikale moeheid van de doorgewinterde Pitchfork-volger kan doen stillen. Ambient met vocalen, zoiets. Of Titus Andronicus met Peyote in hun donder. Interessant, maar ook wel met een zeker nieuwe-kleren-van-de-keizer gehalte.quote:
Gaan ook geruchten dat ze al weer gestopt zijn. Ik vind het wel aardige muziek, maar vooral de intrigerende "clip" met beelden van rituelen, stierengevechten enz.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, de Britse pers is al weken bezig met een flinke hype rond Wu Lyf. Niemand weet wie er in zit, niemand weet zeker of ze wel optreden (er gaan allerlei rare verhalen rond over dat de band elke gig onder een andere naam zou spelen), en dan klinkt het ook nog eens als iets dat enkel de muzikale moeheid van de doorgewinterde Pitchfork-volger kan doen stillen. Ambient met vocalen, zoiets. Of Titus Andronicus met Peyote in hun donder. Interessant, maar ook wel met een zeker nieuwe-kleren-van-de-keizer gehalte.
Of http://wulyf.org/quote:Op zondag 6 juni 2010 00:36 schreef Grobbel het volgende:
Voor wie meer info wil over die hele wy lyf hype, of downloadbare nummers / probeersels / whatever, zie deze linkjes:
http://www.saidthegramophone.com/archives/wu_lyf.php
http://creamteam.tv/?p=1949
Hun belachelijke myspace-pagina: http://www.myspace.com/trubluloveyu
Eén van de gebruikte alternatieve namen was trouwens 'Vagina Wolf'.
Ben echter nog steeds van mening dat Ryan Ross geen geweldige zanger is. Dan is Jon een stuk beter tijdens zijn liedjes. Maar wat kan toch Ryan fantastische nummers schrijven.Dit is zeker mijn zomerplaatje!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:12 schreef RichCalibier het volgende:
Heb mezelf zojuist uitgelachen dat ik niks van The Young Veins heb gehoord!![]()
Wat een goede zomerplaat is dit zeg!
Nu ik ze meerdere malen als geheel heb beluisterd vallen ze me toch 'n beetje tegen, vrees ik...quote:
Ik luister het album nu via Spotify en klinkt inderdaad niet onaardig. De komende dagen wat vaker draaien om te zien hoe goed ik het vind.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:14 schreef Moody het volgende:
Kom op mensen, dit is meer aandacht waard
[..]
Ik vind het om heel eerlijk te zijn een bak herrie waar ik niets van snapquote:
Zeker het beluisteren waard!quote:Andrew Jackson Jihad is an American folk/punk/rock group from Phoenix, Arizona, formed in 2004. They have been classified as everything from indie rock to anti-folk to Americana.
Andrew Jackson Jihad was formed after its original drummer, Justin James White, approached Sean Bonnette and Ben Gallaty, who had just left Rodan (not the Rodan of Kentucky fame) and The Sub-Standards. Since then, many significant Arizona musicians have sat in with the remaining duo of Sean and Ben, including John De La Cruz of Fatigo and Asleep In The Sea’s Owen Evans. Dylan Cook also plays mandolin regularly with the band.
Hun album: 'People Who Can Eat People Are the Luckiest People in the World'
Tracklist:
1. Rejoice
2. Brave As a Noun
3. Survival Song
4. Bad Bad Things
5. No More Tears
6. Bells & Whistles
7. Randy's House
8. A Song Dedicated to the Memory of Stormy the Rabbit
9. People II: The Reckoning
10. Personal Space Invador
11. People
Ook de coverversie van Two Headed Boy is prachtig, en misschien 'rommeliger' als het origineel:
Het is ook weinig bijzonders. De nieuwe Maps & Atlases daarentegen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:25 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik vind het om heel eerlijk te zijn een bak herrie waar ik niets van snap.
Heb het onderweg naar mijn stage 3 kansen gegeven, ben er niet helemaal over uit..
Zeker een goede indieband!quote:Maps & Atlases - Perch Patchwork
"Maps & Atlases offer songs that wrestle themselves from flailing, algebraic fits of intricate guitar notes and drum ruptures to lulling, voice-driven melodies that speak stories using lyrical images strung together like soup cans chasing a Cadillac. Mostly influenced by experimental and technically adept musicians such as Hella, Don Caballero, and Psych-Folkies Devendra Banhart and Six Organs of Admittance, Maps & Atlases create a distinctive blend of the intricate and organic. "
Check Ariel Pink's Haunted Graffiti - Before Today ook eens!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:33 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Het is ook weinig bijzonders. De nieuwe Maps & Atlases daarentegen.
Ach ja, de muziek zal vast te moeilijk/apart voor mij zijn.quote:
Geweldige plaat inderdaad, Round and Round.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:39 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Check Ariel Pink's Haunted Graffiti - Before Today ook eens!![]()
Zeker een aanrader!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |