Leuk nummer, draait hier nu!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:34 schreef TWP het volgende:
Ik weet niet of Bombay Bicycle Club hier ook thuis hoort, maar de nieuwe single is geniaal!
Ivy & Gold
Ik ga dit even vaker bekijken. Hoewel het allemaal niet zuiver is blijf ik ondanks dat wel kijken vanwege die magie, misschien is het de kwetsbaarheid.. zoals je al zegt, Terrible Love is prachtig... Ik geniet wel erg van de manier hoe matt lacht in het begin, en hoe Sufjan Stevens daar relaxed mee staat te doen als 'gastrol'. Ik hoop dat hij ook snel met een nieuwe plaat aan zal komen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:08 schreef CatsInTheWell het volgende:
Matt Berninger's stem is juist nóg mooier en intenser live. Die onzuiverheden en dergelijke horen er gewoon bij, dat is typisch The National live. Die versie van Terrible Love gaat echt door merg en been, je ziet Berninger de laatste lucht uit z'n longen persen. Hij is absoluut geen performer (wanneer hij niet zingt gaat hij meestal de overige bandleden -met name de drummer- opzwepen met de rug naar het publiek toe), maar ik vind zijn stem ook live prachtig en zijn houding enorm goed bij de muziek The National passen. Het is namelijk niet Matt Berninger + band, maar een écht goed ingespeeld geheel. Daar kunnen veel bands nog een voorbeeld aannemen.
Ik vond ze in ieder geval fantastisch op Rock Werchter '08 (en in dat uitgezonden concert, de nummers van High Violet zijn echt gemaakt om live te spelen) en kan iedereen van harte aanraden vooral te gaan als zij de kans hebben.
Balen dat ik niet ga naar hun concert dan!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:35 schreef portie het volgende:
Het komt vanzelf welDe live versie van slow show vind ik ook prachtig. Dat nummer was me eerder nooit zo opgevallen.
die luister ik zo!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:35 schreef portie het volgende:
Het komt vanzelf welDe live versie van slow show vind ik ook prachtig. Dat nummer was me eerder nooit zo opgevallen.
Bron: Alternative.Blog.nlquote:Na een briefkaartje geadresseerd aan het héééle internet van afgelopen week, geven de Canadese lievelingen van Arcade Fire nu ontzettend pesterig twee fragmenten van nieuwe nummers vrij: The Suburbs en Month Of May, die samen op een vanaf 1 juni verkrijgbare 12″-single komen te staan. Kun je uit die fragmentjes al echt opmaken welke muzikale kant het uit zal gaan op de nieuwe plaat? Driewerf neen, natuurlijk niet. Maar daarom prikkelen ze nog wel de nieuwsgierigheid van de fans, deze krakende intro’s van pianobarballade (The Suburbs) en een heuse punkrocktrack (Month Of May). Leuk gedaan hoor: draai het virtuele plaatje zelf na de sprong.
Arcade Fire doet komende zomer enkele spaarzame festivaloptredens, onder meer op het uitverkochte Rock Werchter. De opvolger van Neon Bible uit 2007 wordt aan het begin van de herfst verwacht.
Hmm, ik vond het juist opvallend dat ik opeens zo'n vrolijk deuntje zou horen. Het stemde mij heel erg positief in ieder geval!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:55 schreef portie het volgende:
Zoals alternative zelf al zegt... ze pesten ons, liever hadden ze de liedjes helemaal online gezet. Voorlopig ben ik erg tevreden met wat hier al te horen is. Dit belooft in ieder geval geen grote muzikale verandering
Ja, te aanstekelijk!quote:
Bron: Oor Magazinequote:
'The Avett Brothers begonnen zich als fervente neo-punkers begin deze eeuw in een opwelling te buiten te gaan aan antieke genres als folk, bluegrass en country. Allengs groeide het straatorkestje uit North-Carolina uit tot een goedbewaard geheim, dat inmiddels een vijftal studioplaten op een nietig label het licht deed zien. Nu lijkt de grote doorbraak eindelijk in het verschiet te liggen, want niemand minder dan Rick Rubin heeft zich over de Avetts ontfermd.'
Zet hier even neer wat je er van vind, want ben ook weer even nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef TJLinden het volgende:
Het nieuwe album van Tokyo Police Club, 'Champ', is inmiddels te vinden op het internet.Net binnengehaald, ben erg benieuwd!
[ afbeelding ]
Zeker doen, luister die cd regelmatig af!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:32 schreef cafca het volgende:
Die Avett Brothers klinken erg lekker!
Daar ga ik binnenkort eens wat meer van beluisteren.
die is echt supertof jaquote:Op maandag 31 mei 2010 02:28 schreef Maisnon het volgende:
Wat is Latin van Holy Fuck gaaf
Dat nummer Stilettos
Ja die EP was al heel lang uit en nu dat albumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |