abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81885403
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:34 schreef TWP het volgende:
Ik weet niet of Bombay Bicycle Club hier ook thuis hoort, maar de nieuwe single is geniaal!

Ivy & Gold

Leuk nummer, draait hier nu!

Voor jou Nada Surf met hun Enjoy The Silence!

Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:08:15 #122
213601 CatsInTheWell
Elevate me later
pi_81894878
Matt Berninger's stem is juist nóg mooier en intenser live. Die onzuiverheden en dergelijke horen er gewoon bij, dat is typisch The National live. Die versie van Terrible Love gaat echt door merg en been, je ziet Berninger de laatste lucht uit z'n longen persen. Hij is absoluut geen performer (wanneer hij niet zingt gaat hij meestal de overige bandleden -met name de drummer- opzwepen met de rug naar het publiek toe), maar ik vind zijn stem ook live prachtig en zijn houding enorm goed bij de muziek The National passen. Het is namelijk niet Matt Berninger + band, maar een écht goed ingespeeld geheel. Daar kunnen veel bands nog een voorbeeld aannemen.

Ik vond ze in ieder geval fantastisch op Rock Werchter '08 (en in dat uitgezonden concert, de nummers van High Violet zijn echt gemaakt om live te spelen ) en kan iedereen van harte aanraden vooral te gaan als zij de kans hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door CatsInTheWell op 25-05-2010 22:13:30 ]
pi_81901010
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:08 schreef CatsInTheWell het volgende:
Matt Berninger's stem is juist nóg mooier en intenser live. Die onzuiverheden en dergelijke horen er gewoon bij, dat is typisch The National live. Die versie van Terrible Love gaat echt door merg en been, je ziet Berninger de laatste lucht uit z'n longen persen. Hij is absoluut geen performer (wanneer hij niet zingt gaat hij meestal de overige bandleden -met name de drummer- opzwepen met de rug naar het publiek toe), maar ik vind zijn stem ook live prachtig en zijn houding enorm goed bij de muziek The National passen. Het is namelijk niet Matt Berninger + band, maar een écht goed ingespeeld geheel. Daar kunnen veel bands nog een voorbeeld aannemen.

Ik vond ze in ieder geval fantastisch op Rock Werchter '08 (en in dat uitgezonden concert, de nummers van High Violet zijn echt gemaakt om live te spelen ) en kan iedereen van harte aanraden vooral te gaan als zij de kans hebben.
Ik ga dit even vaker bekijken. Hoewel het allemaal niet zuiver is blijf ik ondanks dat wel kijken vanwege die magie, misschien is het de kwetsbaarheid.. zoals je al zegt, Terrible Love is prachtig... Ik geniet wel erg van de manier hoe matt lacht in het begin, en hoe Sufjan Stevens daar relaxed mee staat te doen als 'gastrol'. Ik hoop dat hij ook snel met een nieuwe plaat aan zal komen!

Edit: Vergeet wat ik gezegd heb hierboven, ik kon de magie niet ontdekken. Een paar nummers hebben mij het water in mijn ogen doen staan. Die breekbaarheid die ik nu pas hoor komt pas echt binnen als ik het live hoor. Sorry, ik zal nooit meer zo kort door de bocht zijn, dat was het domste dat ik kon doen.

Wow! ...en dan vooral 'Sorrow'..

[ Bericht 5% gewijzigd door RichCalibier op 25-05-2010 23:35:18 ]
pi_81901478
Het komt vanzelf wel De live versie van slow show vind ik ook prachtig. Dat nummer was me eerder nooit zo opgevallen.
pi_81901528
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:35 schreef portie het volgende:
Het komt vanzelf wel De live versie van slow show vind ik ook prachtig. Dat nummer was me eerder nooit zo opgevallen.
Balen dat ik niet ga naar hun concert dan!
pi_81901560
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:35 schreef portie het volgende:
die luister ik zo!

Haha, dit begint een National topic te worden zo
pi_81901942
Goed nieuws voor alle Arcade Fire fans trouwens!
quote:
Na een briefkaartje geadresseerd aan het héééle internet van afgelopen week, geven de Canadese lievelingen van Arcade Fire nu ontzettend pesterig twee fragmenten van nieuwe nummers vrij: The Suburbs en Month Of May, die samen op een vanaf 1 juni verkrijgbare 12″-single komen te staan. Kun je uit die fragmentjes al echt opmaken welke muzikale kant het uit zal gaan op de nieuwe plaat? Driewerf neen, natuurlijk niet. Maar daarom prikkelen ze nog wel de nieuwsgierigheid van de fans, deze krakende intro’s van pianobarballade (The Suburbs) en een heuse punkrocktrack (Month Of May). Leuk gedaan hoor: draai het virtuele plaatje zelf na de sprong.

Arcade Fire doet komende zomer enkele spaarzame festivaloptredens, onder meer op het uitverkochte Rock Werchter. De opvolger van Neon Bible uit 2007 wordt aan het begin van de herfst verwacht.

Bron: Alternative.Blog.nl

Moet wel zeggen dat ik de intro behoorlijk leuk en melig vind klinken!
pi_81902488
Zoals alternative zelf al zegt... ze pesten ons, liever hadden ze de liedjes helemaal online gezet. Voorlopig ben ik erg tevreden met wat hier al te horen is. Dit belooft in ieder geval geen grote muzikale verandering
pi_81902700
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:55 schreef portie het volgende:
Zoals alternative zelf al zegt... ze pesten ons, liever hadden ze de liedjes helemaal online gezet. Voorlopig ben ik erg tevreden met wat hier al te horen is. Dit belooft in ieder geval geen grote muzikale verandering
Hmm, ik vond het juist opvallend dat ik opeens zo'n vrolijk deuntje zou horen. Het stemde mij heel erg positief in ieder geval!
  woensdag 26 mei 2010 @ 00:09:58 #130
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_81903135
Ik vind Month of May nu al botergeil.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_81903389
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 00:09 schreef DO2 het volgende:
Ik vind Month of May nu al botergeil.
Ja, te aanstekelijk!

En maar steeds meer geïrriteerd worden als je pols pijn doet van het draaien!
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:40:45 #132
213601 CatsInTheWell
Elevate me later
pi_81929763
Ik skip die The Arcade Fire-snippets en wacht tot de volle liedjes er zijn. Moeeeeeeeeeeeilijk.
pi_81937877
Pitchfork: "Chris Ward writes in to tell us that he found the single, a white label double A-side, in a Glasgow record store. (Pictured above). Keep an eye out!"

Stay on my arm, you little charmer
pi_81965756
De wwee complete nummer zijn hier te beluisteren:
http://onethirtybpm.com/2(...)suburbsmonth-of-may/
Aldus.
pi_81976088
hier kenners van And So I Watch you from afar, voorprogramma Them Crooked Vultures!

ken et alleen van naam, dus wat meningen zijn welkom
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_82021399
Eindelijk!

The Suburbs en Month Of May zijn nu op verschillende sites te downloaden in 320 Kbs kwaliteit!

Wat een nummers, wat word ik hier blij van!

Hier Youtube linkjes:

pi_82021702
Als je trouwens van Country achtige Folk wilt luisteren, dan raad ik je de volgende tip even aan, genaamd I 'And Love And You' van The Avett Brothers. Ik heb het zelf al beluisterd, en ik moet zeggen dat ik er zeer over te spreken ben. De moeite waard dus!
quote:

'The Avett Brothers begonnen zich als fervente neo-punkers begin deze eeuw in een opwelling te buiten te gaan aan antieke genres als folk, bluegrass en country. Allengs groeide het straatorkestje uit North-Carolina uit tot een goedbewaard geheim, dat inmiddels een vijftal studioplaten op een nietig label het licht deed zien. Nu lijkt de grote doorbraak eindelijk in het verschiet te liggen, want niemand minder dan Rick Rubin heeft zich over de Avetts ontfermd.'
Bron: Oor Magazine

Titelnummer:

pi_82081313
Het nieuwe album van Tokyo Police Club, 'Champ', is inmiddels te vinden op het internet. Net binnengehaald, ben erg benieuwd!

pi_82110591
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef TJLinden het volgende:
Het nieuwe album van Tokyo Police Club, 'Champ', is inmiddels te vinden op het internet. Net binnengehaald, ben erg benieuwd!

[ afbeelding ]
Zet hier even neer wat je er van vind, want ben ook weer even nieuwsgierig!

Ben momenteel Big Echo van 'The Morning Benders' aan het luisteren.
Eerste indruk is vooralsnog negatief, ..'t klinkt lang niet zo opzwepend als de vorige cd
  zondag 30 mei 2010 @ 21:51:04 #140
39793 Moody
el moody
pi_82119953
Dit is (naar mijn mening dan) het beste plaatje van 2010 tot nu toe:

http://www.musicmeter.nl/album/195488

2 clipjes:

[ Bericht 72% gewijzigd door Moody op 30-05-2010 22:02:55 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_82126322
Die Avett Brothers klinken erg lekker!
Daar ga ik binnenkort eens wat meer van beluisteren.
pi_82127696
Wat ik ook op mijn Iphone zet voor onderweg, na 3 nummers wordt High Violet van The National weer aangezet!

Godsamme, wat een verslavende plaat is dat toch. Ik voel me altijd een echte heer als Matt hoor zingen, wetend dat ik deze muziek helemaal geweldig vind. Het brengt me echt naar betere sferen.!

* Doet alweer de oordopjes in de oren, pakt een paraplu uit de kast, zet hem onder zijn oksel, trekt daarbij een mooi deftig pak aan, en doet arogante poses in de spiegel van 'Hè, kijk mij nou! ' *
pi_82127825
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:32 schreef cafca het volgende:
Die Avett Brothers klinken erg lekker!
Daar ga ik binnenkort eens wat meer van beluisteren.
Zeker doen, luister die cd regelmatig af!
pi_82130336
Wat is Latin van Holy Fuck gaaf

Dat nummer Stilettos
  maandag 31 mei 2010 @ 04:22:04 #145
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_82130718
Avett Brothers zijn al vaker in deze reeks ter sprake gekomen, en telkens heb ik opgemerkt dat ik ze toch te glad vind. Mening is nog steeds ongewijzigd, ook na deze nieuwe aanprijzing...
pi_82130785
quote:
Op maandag 31 mei 2010 02:28 schreef Maisnon het volgende:
Wat is Latin van Holy Fuck gaaf

Dat nummer Stilettos
die is echt supertof ja
pi_82136007
Tame Impala is fokking tof!!!

pi_82146564
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:35 schreef friekin_ het volgende:
Tame Impala is fokking tof!!!

Ja die EP was al heel lang uit en nu dat album

Maar ik vond van wat ik tot nu toe heb zitten luisteren van het album, de nummers op de EP toffer (al staat Desire be, Desire go op allebei )

Half Full Glass of Wine en Slide Through My Fingers
pi_82146700
Vrouwen met smaak
pi_82146899
Ik liet Half Full Glass of Wine aan iemand horen en die riep meteen Wicky de Viking die intro vond hij erop lijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')