www.RadioParadise.com is ook wel aardig, maar dat verveelt op een gegeven moment wel..maar goed welke radio niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:54 schreef Beregd het volgende:
thx, playlist zag er mooi uit, maar werkt helaas hier niet,
"future perfect radio - best of the decade" is het geworden, voorlopig valt het goed mee.
erg fijn jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:21 schreef pfaf het volgende:
Menomena helemaal nog niet genoemd hier? Fijne plaat!
Ik vind 'm wel wat te lang. Vooral in het middenstuk had wel wat gesneden mogen worden. Best goede nummers en zo, maar teveel hetzelfde vlak achter elkaar zorgt toch dat dit geen echte klassieker gaat worden... Of in elk geval niet in huize Grobbel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:12 schreef DO2 het volgende:
De nieuwe van Arcade Fire stelt vooralsnog ook niet teleur.
Dat heb ik tot nu toe ook, het einde vind ik dan wel weer heel goed.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel wat te lang. Vooral in het middenstuk had wel wat gesneden mogen worden. Best goede nummers en zo, maar teveel hetzelfde vlak achter elkaar zorgt toch dat dit geen echte klassieker gaat worden... Of in elk geval niet in huize Grobbel.
Die staat toch ook op de luisterpaal?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef Bol_Wan het volgende:
album van The Magic Numbers is ook erg leuk
Maar kun jij The Sprawl II uitzitten zonder spontaan de tekst van 'Heart of Glass' mee te zingen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef Felagund het volgende:
Menomena klonk op het eerste gehoor gisteren heel goed. Vanavond nog maar eens beter naar gaan luisteren.
[..]
Dat heb ik tot nu toe ook, het einde vind ik dan wel weer heel goed.
Die mening deel ik wel. Ik vind het erg goed...als ik de helft van het album achter elkaar luister...ik kan tot noch toe niet in 1 ruk door luisteren....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel wat te lang. Vooral in het middenstuk had wel wat gesneden mogen worden. Best goede nummers en zo, maar teveel hetzelfde vlak achter elkaar zorgt toch dat dit geen echte klassieker gaat worden... Of in elk geval niet in huize Grobbel.
yup, zo kwam ik ook op Menomena uitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die staat toch ook op de luisterpaal?
Als er één band is waar je de cd's origineel van moet hebben is het Menomena wel. Altijd prachtige hoezen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:32 schreef Beregd het volgende:
friend & foe leg ik nog altijd regelmatig eens op, zal mines zeker ook kopen (is die echt al uit hier, of bekomen jullie hem via andere wegen?).
Coole clips hebben die ook.
Hij staat op de luisterpaal van 3voor12, volledig legaal te luisteren daar:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:32 schreef Beregd het volgende:
friend & foe leg ik nog altijd regelmatig eens op, zal mines zeker ook kopen (is die echt al uit hier, of bekomen jullie hem via andere wegen?).
Coole clips hebben die ook.
bvb
Prachtige clip inderdaad. Denk dat ik die al een keer of 40 heb gezien in mijn leven.quote:
Dit is Heart of Glass:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij staat op de luisterpaal van 3voor12, volledig legaal te luisteren daar:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
@Grobbel: Ik zal het vanavond uitproberen, ik heb het album pas 1 keer volledig geluisterd. Welk nummer is trouwens Heart of Glass? Volgens mij staat dat niet op het album.
Een TOTBL-fan moet zeker de moeite nemen Arcade Fire te begrijpen. 'Funeral' is het meest ontroerende album van het vorige decennium en staat bij mij op gelijke hoogte met een plaat als 'Closer' van Joy Division. Het is de wanhoop die in Win Butler's zang doorklinkt die mij emotioneert. Daarbij komt er vaak net op het juiste moment een viool of gitaarriff tevoorschijn. Ik zou inderdaad 'Funeral' tientallen keren aandachtig beluisteren, de andere twee albums later, die vind ik beduidend minder. Mijn favoriete nummer is 'Neighborhood #3 (Power Out)', luister desnoods dat nummer tientallen keren:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:57 schreef Thijsssss het volgende:
In begrijp denk Arcade Fire denk ik niet echt, (bijna) iedere muziekliefhebber van dit 'indie'-genre gaat er helemaal prat op, maar mij pakt 't niet. Iemand die bereid is de moeite te willen nemen mij toch te overtuigen van de genialiteit van AF?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:00 schreef Felagund het volgende:
Ik heb het niet zo op dat 'begrijpen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |