quote:
Inderdaad erg goed album. Niet alleen intens, want met The Pact (I'll be your fever) staat er ook nog een heerlijk dansbaar/uplifting nummer op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:32 schreef Moody het volgende:
Beste album dit jaar naar mijn mening is die van Villagers.
Serieus een erg goed album. Qua intensiteit/emoties enigzins te vergelijken met het album van The Antlers van vorig jaar.
Dat klinkt al een stuk interessanter dan de andere nieuwe nummers van hun nieuwe plaat die ik heb gehoord. The Books is een fijn bandje, maar wat ik tot dusver had gehoord was eigenlijk gewoon meer van hetzelfde. Dit klinkt echter weer een stuk frisser.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:43 schreef CatsInTheWell het volgende:
De nieuwe van The Books is wederom geweldig.
Vet!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:50 schreef Grobbel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een plaat zeg, heerlijk. Die clip maakt het ook helemaal af.
zit op mijn werk en hier wordt nogal wat geblokkeerdquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:09 schreef Z het volgende:
Heb je geen winamp? Hij zit ook 'voorgeprogrammeerd' in iTunes meen ik. Ik luister er al jaren naar.
Dit klinkt zeker fijn!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb altijd veel naar Nosaj Thing geluisterd, supertof! en nu kwam ik via z'n facebook dit tegen
Nog meer liefhebbers daarvan hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |