Mijn zus is 8 jaar ouder dan ik, die was meer bezig met make-up, jongens en uitgaanquote:
Leeuuuukkkkkquote:Op woensdag 14 april 2010 14:27 schreef suikertaartje het volgende:
DW, wat vond je van Pencil full of lead?
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
'Wii Fit' maakt vrouw seksverslaafd
OMFGquote:Op woensdag 14 april 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
Slaolie, maar dan wel naakt!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bring it on![]()
Modderworstelen of liever in de vla?
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan wel zo'n opblaaszwembadje halenquote:
Geylquote:Op woensdag 14 april 2010 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel zo'n opblaaszwembadje halen
Zullen we echt een x gaan slaolieworstelen?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel zo'n opblaaszwembadje halen
Nee om Bartquote:Op woensdag 14 april 2010 14:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geyl
Waarom gaan we om Ez vechten?
Gelukkigquote:Op woensdag 14 april 2010 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee om Bart![]()
Ez mag je helemaal hebben van me
Dealquote:Op woensdag 14 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we echt een x gaan slaolieworstelen?
In besloten kring dan.quote:
whehehequote:Op woensdag 14 april 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
Uiteraardquote:
Hoezo dat danquote:
M-m-m-mag ik misschien komen kijken?quote:
Omdat ik maar een slap, onschuldig klein meisje ben.quote:
Je mag meedoen.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
M-m-m-mag ik misschien komen kijken?
Ik ook hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ik maar een slap, onschuldig klein meisje ben.
Waarom denk je dat ik een wii heb staan....quote:Op woensdag 14 april 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
Ik heb er nu al zin inquote:
No men allowed dusquote:
Goed bezig.quote:
10x per dag, daar heb ik zelfs geen zin inquote:Op woensdag 14 april 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe![]()
de sponsoring van die dingen begint te werken
Nou, ik zou het niet willen hoor, dat je echt altijd MOET. Ik heb er een keer een documentaire over gezien, en het is geen feest...quote:Op woensdag 14 april 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom denk je dat ik een wii heb staan....
Beetje jammer dat mijn vriend steeds op de xbox speelt
Daar gaat je computertijdquote:
Ik ben nog niet er van af gevallenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, ik zou het niet willen hoor, dat je echt altijd MOET. Ik heb er een keer een documentaire over gezien, en het is geen feest...
Dan kies ik toch echt liever zelf wanneer en hoe vaak hoor
Jammer dat ze er niet bij hebben gezet waar je je kan aanmelden als hengstquote:Op woensdag 14 april 2010 14:43 schreef Dewardo het volgende:
[..]
10x per dag, daar heb ik zelfs geen zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik kan helpenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nog niet er van af gevallen
Dat is niet goed voor zo'n hondje hoor.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is mijn moeder ook een achterlijke stoephoer soms! Beetje het hondje buiten laten, aangelijnd, waar ze geen schaduw heeft en natuurlijk ook niet een bak water erbij zetten he
Ik denk dat ' balance' het belangrijkste woord is in dit gevalquote:Op woensdag 14 april 2010 14:48 schreef Dewardo het volgende:
hoe val je uberhaupt van zo'n ding af?
die zijn toch maar 5 cm hoog ofzo?
Ik heb haar net naar binnen gehaald.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor zo'n hondje hoor.
Ja preciesquote:Op woensdag 14 april 2010 14:48 schreef Dewardo het volgende:
hoe val je uberhaupt van zo'n ding af?
die zijn toch maar 5 cm hoog ofzo?
Ik zeg aanlegquote:Op woensdag 14 april 2010 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies
Maar ook wel erg merkwaardig als je er een seksverslaving aan overhoudt natuurlijk
waarschijnlijk is ze op haar hoofd gevallen en denkt ze dat ze een man is.. Ik zou in een vrouwenlichaam ook per dag 10 orgasmen willen hebben, hele dag in mijn tietjes knijpen, je kent het welquote:
Mental imagequote:Op woensdag 14 april 2010 14:55 schreef Dewardo het volgende:
[..]
waarschijnlijk is ze op haar hoofd gevallen en denkt ze dat ze een man is.. Ik zou in een vrouwenlichaam ook per dag 10 orgasmen willen hebben, hele dag in mijn tietjes knijpen, je kent het wel
Eensch isquote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
Nogmaals: als het MOET is het niet leuk meer op den duur...
Kan die drempel niet wat lager?quote:
quote:
ervan uitgaand dat ze 84 jaar wordt, heeft ze nog 219.000 orgasmes te gaanquote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
Nogmaals: als het MOET is het niet leuk meer op den duur...
ben je nu ook sexverslaafd?quote:
Queenquote:
Mijn moeder zegt van welquote:
Nee, al zeg ik er geen nee tegenquote:
luna onder stoelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
luna onder stoelGa daar eens heel snel weg
Of nee, blijf maar zitten
Onder stoel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Doet ze ook huisbezoek?quote:
...ze kleedTquote:Op woensdag 14 april 2010 15:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, alleen sportbezoek, ze kleed zich om bij mij thuis
Hahahaquote:Op woensdag 14 april 2010 15:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, alleen sportbezoek, ze kleed zich om bij mij thuis
Naast spamsletje ook grammernaziquote:
ahumquote:Op woensdag 14 april 2010 15:13 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Naast spamsletje ook grammernaziwij kindjes maken?
Inderdaad. Zeker als je zelf ook rond die tijd naeckt rondlooptquote:Op woensdag 14 april 2010 15:13 schreef naatje_1 het volgende:
Wel fijn hoor, iedere ochtend zo rond zessen dat luna dan naakt door je huis heen banjert
Dan doen we het stiekem, zeggen we gewoon dat het kind van hem iisquote:
Dan vooralquote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeker als je zelf ook rond die tijd naeckt rondloopt
Tot het een neger is, en ze een blank kindje krijtgtquote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dan doen we het stiekem, zeggen we gewoon dat het kind van hem iis
Dan ga ik toch voorquote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Sorry naat, nummertje trekkenquote:
Is ze er dit weekend ook toevallig?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeker als je zelf ook rond die tijd naeckt rondloopt
jij bent de vriend van luna ofwat?quote:
nee, nog nietquote:Op woensdag 14 april 2010 15:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
jij bent de vriend van luna ofwat?
Ik heb nu al een mooie TT in me hoofdquote:Op woensdag 14 april 2010 15:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
jij bent de vriend van luna ofwat?
Wat ben ik blij dat ik daar nooit problemen mee zal krijgenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tot het een neger is, en ze een blank kindje krijtgt
I shall be zhe firstquote:
Ik heb al getrokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al getrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al getrokkenVies kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Als jij met een zwarte gaat word ie pikzwartquote:Op woensdag 14 april 2010 15:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik daar nooit problemen mee zal krijgen
Wat?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als jij met een zwarte gaat word ie pikzwart
Lukt niet meer, hij leest al meequote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op. Ik moet hem gaan ontvoeren. Naatje kom opquote:
oh oke. Ik ontdek de laatste dagen wel meer dingen over mensen in de SC die schijnbaar iedereen weet dus ik dacht, ik vraag het even.quote:
Nope.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als jij met een zwarte gaat word ie pikzwart
Hij is niet mijn vriendquote:Op woensdag 14 april 2010 15:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh oke. Ik ontdek de laatste dagen wel meer dingen over mensen in de SC die schijnbaar iedereen weet dus ik dacht, ik vraag het even.
PS: Komt vast wel goed...
En dan mag ze je zeker niet zien omdat je je schaamt?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:21 schreef naatje_1 het volgende:
Pas maar op dennis, ooit zal ze naar mij toe komen
Is dat nou fijn, in een droomwereld leven?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:21 schreef naatje_1 het volgende:
Pas maar op dennis, ooit zal ze naar mij toe komen
Shit, daar heb je een puntquote:Op woensdag 14 april 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan mag ze je zeker niet zien omdat je je schaamt?
Ik wou al zeggen... "In je dromen!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is dat nou fijn, in een droomwereld leven?
Omdat ik Europees, Aziatisch en Afrikaans bloed hebquote:
Great minds think alike, and all of them are femalequote:Op woensdag 14 april 2010 15:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen... "In je dromen!"
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Great minds think alike, and all of them are female
Fixed.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:24 schreef naatje_1 het volgende:
Maar echt, engine, dacht jij nou werkelijk dat een babyface van 16 met een lekker mokkel van 17 gaat
Zoals wat dan allemaal?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh oke. Ik ontdek de laatste dagen wel meer dingen over mensen in de SC die schijnbaar iedereen weet dus ik dacht, ik vraag het even.
PS: Komt vast wel goed...
Jij valt meer op 12?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:24 schreef naatje_1 het volgende:
Maar echt, engine, dacht jij nou werkelijk dat een jongen van 16 met een meisje van 17 gaat
Maar het is wel mogelijk. Ik geil toch ook op Stoep?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan verbeteren toen ik zag dat jij het al gedaan had
Dat is jouw droomwereldquote:Op woensdag 14 april 2010 15:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar het is wel mogelijk. Ik geil toch ook op Stoep?
Nee, dan heeft ze een wedstrijdquote:Op woensdag 14 april 2010 15:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is ze er dit weekend ook toevallig?
Dat is toch niet onmogelijk of wel?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:24 schreef naatje_1 het volgende:
Maar echt, engine, dacht jij nou werkelijk dat een jongen van 16 met een meisje van 17 gaat
Check de soort van edit van DWquote:Op woensdag 14 april 2010 15:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is toch niet onmogelijk of wel?Dus ja had het me wel voor kunnen stellen.
jouw George dusquote:
Nog steeds niet onmogelijkquote:
Zie je welquote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog steeds niet onmogelijkIk kan het weten. Alhoewel mijn vrienden het vooral eens waren met dat babyface en iets minder met lekker mokkel.
Helemaal niet. Ik heb foto;s van Stoep waar jij jaloers op zou wordenquote:
Ach, hoef ik je ook niet te delen.quote:
heb je mijn foto aan je vrienden laten zien?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog steeds niet onmogelijkIk kan het weten. Alhoewel mijn vrienden het vooral eens waren met dat babyface en iets minder met lekker mokkel.
Noem jij Luna nou lelijk?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb foto's van jou waar hij jaloers op zou wordenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik heb foto;s van Stoep waar jij jaloers op zou worden
Nee, geen homo hierquote:Op woensdag 14 april 2010 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik heb foto;s van Stoep waar jij jaloers op zou worden
Oh?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb foto's van jou waar hij jaloers op zou worden
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je mijn foto aan je vrienden laten zien?
Dat ging dus over mezelf. Ben ook ooit 16 geweest en had toen ook vlindertjesquote:
Jij zou Stoeps lichaam willen.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, geen homo hier
En ik heb foto's van jou gezien
Luna is niet lelijkquote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke gelukkig. Anders was ik genoodzaakt je te schoppen.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Dat ging dus over mezelf. Ben ook ooit 16 geweest en had toen ook vlindertjes
ow okquote:Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Dat ging dus over mezelf. Ben ook ooit 16 geweest en had toen ook vlindertjes
Geheel terecht overigensquote:Op woensdag 14 april 2010 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke gelukkig. Anders was ik genoodzaakt je te schoppen.
Neequote:Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij zou Stoeps lichaam willen.
Dus?
quote:
Die je met je eigen camera hebt gemaakt waarschijnlijk. Ik had de keer daarna ook nog met mij telefoon foto's genomen hèquote:Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh?
Ik kan me maar 1 bedenken eigenlijk
Verliefd? Chantal? Geil?quote:
Verliefd op mij?quote:
Jij hebt Stoeps lichaam neit gezien, ik welquote:
Ohja?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die je met je eigen camera hebt gemaakt waarschijnlijk. Ik had de keer daarna ook nog met mij telefoon foto's genomen hè
quote:
Alsnog, nee, echt niet, like, niet gewoonquote:Op woensdag 14 april 2010 15:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt Stoeps lichaam neit gezien, ik wel
Ja, weet je het niet meer?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ohja?
Oh, en je hebt het MMSje!
Stoep heeft een mooi lichaamquote:Op woensdag 14 april 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsnog, nee, echt niet, like, niet gewoon
Waarom zou ik stoeps lichaam willen zien
Jaquote:Op woensdag 14 april 2010 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar had jij ook een babyface toen?
Nee. Ik ga dit weekend dus je telefoon doorspitten.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, weet je het niet meer?
Ook dat
Ik weet niet meerquote:Op woensdag 14 april 2010 15:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja![]()
Nu nog wel een beetje volgens mij.
Meer dan datquote:Op woensdag 14 april 2010 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
Jij hebt DW al naakt live mogen aanschouwen
en in je zittenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meer dan datHij mocht aan me zitten
Nee, hij mag niet zijn kont in mij proppen.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, hij mag niet zijn kont in mij proppen.
Zoveel stelt die toch niet voor?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee, hij mag niet zijn kont in mij proppen.
Wat heeft ze gewonnen? Feli DW btwquote:Op woensdag 14 april 2010 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
whahaha zo leuk dat jullie zo leuk meespelen![]()
Geloof dat DW er het meest goed had
heeyquote:
Hoeveel had ik er goed?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
whahaha zo leuk dat jullie zo leuk meespelen![]()
Geloof dat DW er het meest goed had
giertjequote:
Hoiquote:
whehehe zodra er wat leuks komtquote:Op woensdag 14 april 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HoiWanneer gaan we naar Cyberia?
magnums?quote:
Wanneer komt er wat leuks?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe zodra er wat leuks komt
neee geen idee ik kom er niet zovaak meer
hier nietquote:
Nee, perenijsjesquote:
geeeen idee eigenlijk volgens mij pas met summer darkness weerquote:
oew die zijn lekkerquote:
Dan pas?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
geeeen idee eigenlijk volgens mij pas met summer darkness weer
jij weet het!!!quote:
mja dus dat duurt nog wel effequote:
daarom ga ik ze ook halenquote:
Lekkere ijsjesquote:
Dat is pas in augustusquote:
ik weet het maar gewone cyberias zijn echt rete saaiquote:Op woensdag 14 april 2010 16:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekkere ijsjes
[..]
Dat is pas in augustusDuurt nog veel te lang
Waarom dat?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet het maar gewone cyberias zijn echt rete saai
ken der niemand meestal kutmuziek er zit geen sfeer inquote:
Correctquote:
Dus jij kijkt ook nooit bij anderen?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
CorrectVind het maar een nutteloos ding.
Jawel, daarvoor is het wel handigquote:Op woensdag 14 april 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus jij kijkt ook nooit bij anderen?
Bang dat wij je hoofd zien?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jawel, daarvoor is het wel handigMaar was sowieso niet echt van plan om er foto's in te gaan zitten.
Hoeft ook niet hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 16:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jawel, daarvoor is het wel handigMaar was sowieso niet echt van plan om er foto's in te gaan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Correctquote:
En mensen buiten Fok! ook. Blijf liever een beetje onherkenbaar.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Correct![]()
Nee dat niet zo zeer maar meer dat iedereen op Fok! er zomaar bij kan.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoorAls je het lief vraagt misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Je hebt mij op MSN. Stuur maar doorquote:Op woensdag 14 april 2010 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Correct![]()
Nee dat niet zo zeer maar meer dat iedereen op Fok! er zomaar bij kan.
['onschuldige' meisjesmodus] Lieve eNGine10, mag ik alsjeblieft jouw lieve snoetje een keer zien? Aah? Toe? Supertoe? [/'onschuldige' meisjesmodus]quote:
whehehequote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
['onschuldige' meisjesmodus] Lieve eNGine10, mag ik alsjeblieft jouw lieve snoetje een keer zien? Aah? Toe? Supertoe? [/'onschuldige' meisjesmodus]
Volgens mij heb je mij daar wel ooit op m'n plaatje gezien?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt mij op MSN. Stuur maar door
Nou vooruit dan maar. Als ik het nog niet vergeten ben als ik thuis benquote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
['onschuldige' meisjesmodus] Lieve eNGine10, mag ik alsjeblieft jouw lieve snoetje een keer zien? Aah? Toe? Supertoe? [/'onschuldige' meisjesmodus]
Ik help je wel herrinnerenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mij daar wel ooit op m'n plaatje gezien?![]()
[..]
Nou vooruit dan maar. Als ik het nog niet vergeten ben als ik thuis ben
Daar let ik nooit zoveel opquote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kijk m'n twitter pagina danquote:
Ik heb je gewoon op cam gezienquote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Nou vooruit dan maar. Als ik het nog niet vergeten ben als ik thuis ben
da geloof ik niequote:
Oh ja, donequote:
GIMMEH!quote:
Wat een voorrechtquote:
* DevilsWhore geeft ijsje aanquote:
Ik weet t. Met je coole kat.quote:
zou idd tijd wordenquote:
Dat was niet eens een levende. Die heb ik ook nog.quote:
Tsja, als je nou thuis was geweest...quote:
Je kon er wel geld instoppen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat was niet eens een levende. Die heb ik ook nog.
Als je je ijsje heel lang tegen je piercing houdt, voel je dan ook de kou door je tong heen trekken?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Tering, wat een kutgeluid krijg je als je met je tongpiercing over ijs heen gaat
zon fijn schrapend geluidjequote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Tering, wat een kutgeluid krijg je als je met je tongpiercing over ijs heen gaat
Kan bij die levende ookquote:Op woensdag 14 april 2010 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kon er wel geld instoppen.
Ik heb ook een levende kat
nooit geprobeerd eigenlijkquote:Op woensdag 14 april 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je je ijsje heel lang tegen je piercing houdt, voel je dan ook de kou door je tong heen trekken?
Ik niet, ik heb een plastic staafjequote:Op woensdag 14 april 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je je ijsje heel lang tegen je piercing houdt, voel je dan ook de kou door je tong heen trekken?
Ik ga t even proberen, kom er later op terug.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga ik vanavond proberenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben benieuwdquote:Op woensdag 14 april 2010 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga t even proberen, kom er later op terug.
Net als mensen die op ijs kouwenquote:
oow dat heb ik dan weer minder last meequote:Op woensdag 14 april 2010 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Net als mensen die op ijs kouwen
Die van mij is mooiquote:Op woensdag 14 april 2010 16:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan bij die levende ook![]()
![]()
Hoe ziet jouw kat eruit dan?
Ik heb perenijsjesquote:
ikke ook een?quote:
IIk vind dat echt vet vervelendquote:Op woensdag 14 april 2010 16:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dat heb ik dan weer minder last mee
Stuur eens een keer een foto als je wilt?quote:
Werkt niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
Kee, ik ga nu echt!
DW, ik zie je verslag van hoe het was wel verschijnen
Jij welquote:
Is goedquote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Stuur eens een keer een foto als je wilt?
Lekker tochquote:Op woensdag 14 april 2010 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Net als mensen die op ijs kouwen
DOE JIJ DAT OOK?quote:
quote:
laters STquote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
Kee, ik ga nu echt!
DW, ik zie je verslag van hoe het was wel verschijnen
Jepquote:
Dat krijg je van milkshakes en slushpuppies. Of hoe je dat laatste ook schrijftquote:
GEEF MN PERENIJSJE TERUG!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep
[..]
Dat krijg je van milkshakes en slushpuppies. Of hoe je dat laatste ook schrijft
quote:
Hij is al opquote:Op woensdag 14 april 2010 16:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
GEEF MN PERENIJSJE TERUG!
Weet je wel hoe hinderlijk dat is?
En dan bijten op ijs irritant noemenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben wel zo een die op ;t ijsstokje loopt te knagen. Dat doe ik nu ook.
Ik heb eigenlijk zin in nog een ijsje
dan pak je er toch nog 1quote:Op woensdag 14 april 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Grafmongoolquote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is al op
[..]
En dan bijten op ijs irritant noemen
Moet ik naar beneden lopenquote:
daar kan ik dan weer niet tegenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:
kruipen gaat idd wat moeilijkerquote:
Moeite!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kruipen gaat idd wat moeilijker
mja dat je ze hoort krakenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar, op ijs knagen is niet zo irritant als iemand die de hele tijd op van die plastic koffielepeltjes knaagt
Haiquote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar, op ijs knagen is niet zo irritant als iemand die de hele tijd op van die plastic koffielepeltjes knaagt
Ik hang ze altijd om mijn piercing heenquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hai
[..]
Ik hang ze altijd om mijn piercing heen
Sowiesoquote:
JEZUS IK ZOEK ZE WEL WEER UIT HEquote:Op woensdag 14 april 2010 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hai
[..]
dat krakende geluid stoor ik me dan wel het meeste aanquote:
Sowieso knagen op iets.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat krakende geluid stoor ik me dan wel het meeste aan
Je hebt het mij nog nooit zien doen, net als op ijs bijten. Niet zeuren dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JEZUS IK ZOEK ZE WEL WEER UIT HE
M;n laatste ex die had standaard een stel van die dingen bij zich
Ik kan de winter door met al het voedsel wat ik in mijn wangen heb opgeslagenquote:
oow daar ben ik heel makkelijk inquote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso knagen op iets.Ik doe ;t alleen bij ijsstokjes, maar da;s alleen als ik ;m niet gelijk kwijt kan
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zeur niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt het mij nog nooit zien doen, net als op ijs bijten. Niet zeuren dus.
[..]
Ik kan de winter door met al het voedsel wat ik in mijn wangen heb opgeslagen
get used to it daar is het een vrouw voorquote:
Ik zeik ook niet.quote:
Muil houwe of je krijgt er een hoek op.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
get used to it daar is het een vrouw voor
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Muil houwe of je krijgt er een hoek op.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
he wat vrouw? Waar?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
KAN JE NAGAAN, IK BEN NIET EENS ONGESTELD!quote:
dat wel en dat kan ik wel waarderenquote:
Zaniken?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zeik ook niet.
Waarom hamster je dan?
Ik weet het ook nietquote:
Balls, i has demquote:
Konijnen zijn kut. wil je dat ik je vergelijk met zo;n hangoor?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zaniken?
Ik hamster niet. En konijnen knagen overal aan, mocht je dat bedoelen, geen hamsters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |