Mijn zus is 8 jaar ouder dan ik, die was meer bezig met make-up, jongens en uitgaanquote:
Leeuuuukkkkkquote:Op woensdag 14 april 2010 14:27 schreef suikertaartje het volgende:
DW, wat vond je van Pencil full of lead?
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
'Wii Fit' maakt vrouw seksverslaafd
OMFGquote:Op woensdag 14 april 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
Slaolie, maar dan wel naakt!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bring it on![]()
Modderworstelen of liever in de vla?
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan wel zo'n opblaaszwembadje halenquote:
Geylquote:Op woensdag 14 april 2010 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel zo'n opblaaszwembadje halen
Zullen we echt een x gaan slaolieworstelen?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel zo'n opblaaszwembadje halen
Nee om Bartquote:Op woensdag 14 april 2010 14:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geyl
Waarom gaan we om Ez vechten?
Gelukkigquote:Op woensdag 14 april 2010 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee om Bart![]()
Ez mag je helemaal hebben van me
Dealquote:Op woensdag 14 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we echt een x gaan slaolieworstelen?
In besloten kring dan.quote:
whehehequote:Op woensdag 14 april 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
Uiteraardquote:
Hoezo dat danquote:
M-m-m-mag ik misschien komen kijken?quote:
Omdat ik maar een slap, onschuldig klein meisje ben.quote:
Je mag meedoen.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
M-m-m-mag ik misschien komen kijken?
Ik ook hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ik maar een slap, onschuldig klein meisje ben.
Waarom denk je dat ik een wii heb staan....quote:Op woensdag 14 april 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
Ik heb er nu al zin inquote:
No men allowed dusquote:
Goed bezig.quote:
10x per dag, daar heb ik zelfs geen zin inquote:Op woensdag 14 april 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe![]()
de sponsoring van die dingen begint te werken
Nou, ik zou het niet willen hoor, dat je echt altijd MOET. Ik heb er een keer een documentaire over gezien, en het is geen feest...quote:Op woensdag 14 april 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom denk je dat ik een wii heb staan....
Beetje jammer dat mijn vriend steeds op de xbox speelt
Daar gaat je computertijdquote:
Ik ben nog niet er van af gevallenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, ik zou het niet willen hoor, dat je echt altijd MOET. Ik heb er een keer een documentaire over gezien, en het is geen feest...
Dan kies ik toch echt liever zelf wanneer en hoe vaak hoor
Jammer dat ze er niet bij hebben gezet waar je je kan aanmelden als hengstquote:Op woensdag 14 april 2010 14:43 schreef Dewardo het volgende:
[..]
10x per dag, daar heb ik zelfs geen zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik kan helpenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nog niet er van af gevallen
Dat is niet goed voor zo'n hondje hoor.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is mijn moeder ook een achterlijke stoephoer soms! Beetje het hondje buiten laten, aangelijnd, waar ze geen schaduw heeft en natuurlijk ook niet een bak water erbij zetten he
Ik denk dat ' balance' het belangrijkste woord is in dit gevalquote:Op woensdag 14 april 2010 14:48 schreef Dewardo het volgende:
hoe val je uberhaupt van zo'n ding af?
die zijn toch maar 5 cm hoog ofzo?
Ik heb haar net naar binnen gehaald.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor zo'n hondje hoor.
Ja preciesquote:Op woensdag 14 april 2010 14:48 schreef Dewardo het volgende:
hoe val je uberhaupt van zo'n ding af?
die zijn toch maar 5 cm hoog ofzo?
Ik zeg aanlegquote:Op woensdag 14 april 2010 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies
Maar ook wel erg merkwaardig als je er een seksverslaving aan overhoudt natuurlijk
waarschijnlijk is ze op haar hoofd gevallen en denkt ze dat ze een man is.. Ik zou in een vrouwenlichaam ook per dag 10 orgasmen willen hebben, hele dag in mijn tietjes knijpen, je kent het welquote:
Mental imagequote:Op woensdag 14 april 2010 14:55 schreef Dewardo het volgende:
[..]
waarschijnlijk is ze op haar hoofd gevallen en denkt ze dat ze een man is.. Ik zou in een vrouwenlichaam ook per dag 10 orgasmen willen hebben, hele dag in mijn tietjes knijpen, je kent het wel
Eensch isquote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
Nogmaals: als het MOET is het niet leuk meer op den duur...
Kan die drempel niet wat lager?quote:
quote:
ervan uitgaand dat ze 84 jaar wordt, heeft ze nog 219.000 orgasmes te gaanquote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
Nogmaals: als het MOET is het niet leuk meer op den duur...
ben je nu ook sexverslaafd?quote:
Queenquote:
Mijn moeder zegt van welquote:
Nee, al zeg ik er geen nee tegenquote:
luna onder stoelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
luna onder stoelGa daar eens heel snel weg
Of nee, blijf maar zitten
Onder stoel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Doet ze ook huisbezoek?quote:
...ze kleedTquote:Op woensdag 14 april 2010 15:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, alleen sportbezoek, ze kleed zich om bij mij thuis
Hahahaquote:Op woensdag 14 april 2010 15:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, alleen sportbezoek, ze kleed zich om bij mij thuis
Naast spamsletje ook grammernaziquote:
ahumquote:Op woensdag 14 april 2010 15:13 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Naast spamsletje ook grammernaziwij kindjes maken?
Inderdaad. Zeker als je zelf ook rond die tijd naeckt rondlooptquote:Op woensdag 14 april 2010 15:13 schreef naatje_1 het volgende:
Wel fijn hoor, iedere ochtend zo rond zessen dat luna dan naakt door je huis heen banjert
Dan doen we het stiekem, zeggen we gewoon dat het kind van hem iisquote:
Dan vooralquote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeker als je zelf ook rond die tijd naeckt rondloopt
Tot het een neger is, en ze een blank kindje krijtgtquote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dan doen we het stiekem, zeggen we gewoon dat het kind van hem iis
Dan ga ik toch voorquote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dan doen we het stiekem, zeggen we gewoon dat het kind van hem iis
Sorry naat, nummertje trekkenquote:
Is ze er dit weekend ook toevallig?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeker als je zelf ook rond die tijd naeckt rondloopt
jij bent de vriend van luna ofwat?quote:
nee, nog nietquote:Op woensdag 14 april 2010 15:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
jij bent de vriend van luna ofwat?
Ik heb nu al een mooie TT in me hoofdquote:Op woensdag 14 april 2010 15:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
jij bent de vriend van luna ofwat?
Wat ben ik blij dat ik daar nooit problemen mee zal krijgenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tot het een neger is, en ze een blank kindje krijtgt
I shall be zhe firstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |