abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80304200
In prijs verlaagd: van ¤ 142.500,- voor ¤ 135.000,- en direct te betrekken!

Zaterdag 24 april > OPEN HUIS < tussen 11:00 en 14:00

In het mooie stadje Leidschendam, vlak bij Winkelcentrum Leidsenhage en op 20 minuten (tram)afstand van Den Haag Centraal bevindt zich een fantastisch modern appartement. In 2006 volledig gerenoveerd (CV, dubbele beglazing, nieuwe straat, nieuw park) en gestyled als modelwoning door VT Wonen.

De wijk is rustig en bevindt zich aan de rand van Leidschendam (richting Leiden en Voorschoten). Er is prima OV verbinding en een nog betere verbinding met auto (A4, A12 en A13). Binnen een half uur ben je op Schiphol, in Utrecht of Rotterdam.

Het appartement is perfect geschikt voor starters, biedt veel ruimte voor een lage prijs en is volledig naar eigen smaak in te richten. We laten, in overleg, ook veel spullen achter (koelkast, kookplaat, vaatwasser, wasmachine, kasten, etc.). Je hoeft dus niet te klussen en het appartement is zo te betrekken!

Funda linkje: http://www.funda.nl/koop/(...)an-stolberglaan-410/

Vraagprijs: ¤ 135.000,-

PS: veeeeeeeel gratis parkeergelegenheid, tegenwoordig een schaarste!

Voor verdere vragen: koop.dit.huis@gmail.com

[ Bericht 4% gewijzigd door Dizer op 01-05-2010 10:28:49 ]
Appartement in Leidschendam *te huur* of *te koop*. 20 minuten van Den Haag Centraal, vlak bij A12, A4 en winkelcentrum Leidsenhage!
Meer informatie op Funda ~ ¤ 130.000
pi_80304389
Nog niet verkocht?

niet zo gek voor die prijs in die straat, maar toch
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_80304935
Koopsubsidie is al op

Voor de rest leuke appartementen zijn dat.
pi_80306923
Moa 500 euro in de maand aan hypotheek is iets om over na te denken...
pi_80313263
Stop eens met dat gebagger

[ Bericht 79% gewijzigd door Symphonic op 15-04-2010 13:50:14 ]
  woensdag 14 april 2010 @ 18:53:49 #6
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_80314522
Als hij nou voor 120k te koop was geweest
pi_80319623
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:28 schreef Hardrebel het volgende:
Moa 500 euro in de maand aan hypotheek is iets om over na te denken...
Met de huidige rente kom je zelfs op iets van 450 Eur met 50% spaardeel (minimaal nodig voor NHG)

[ Bericht 0% gewijzigd door TheRoman op 14-04-2010 20:55:04 ]
Appartement in Leidschendam *te huur* of *te koop*. 20 minuten van Den Haag Centraal, vlak bij A12, A4 en winkelcentrum Leidsenhage!
pi_80319901
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:40 schreef StephanL het volgende:
Koopsubsidie is al op

Voor de rest leuke appartementen zijn dat.
Je hebt gelijk, dank voor de tip, heb post aangepast!
pi_80342460
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:53 schreef Sala-adin het volgende:
Als hij nou voor 120k te koop was geweest
ik zou zeggen; doe een bod, kijken waar we uitkomen
  donderdag 15 april 2010 @ 14:01:01 #10
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_80343107
Ikzelf heb al aardig een eigenvermogen maar heb momenteel geen vaste baan en ga in sep weer studeren en daarnaast natuurlijk een bijbaan.

Het zou wel kunnen maar of de bank mij een hypotheek zou verstrekken is een 2e
pi_80351201
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:24 schreef CaLeX het volgende:
Nog niet verkocht?

niet zo gek voor die prijs in die straat, maar toch
Helaas.. en de tijd begint voor ons wat te dringen!
pi_80373621
quote:
Op donderdag 15 april 2010 17:37 schreef TheRoman het volgende:

[..]

Helaas.. en de tijd begint voor ons wat te dringen!
Persoonlijk vind ik het niet heel gek, aangezien die straat toch wel bekend staat als een soort van "klein schilderswijk", dat icm de vraag prijs. Ik zou er voor die prijs nooit willen wonen iig.
pi_80374318
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:37 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het niet heel gek, aangezien die straat toch wel bekend staat als een soort van "klein schilderswijk", dat icm de vraag prijs. Ik zou er voor die prijs nooit willen wonen iig.
Jammer, de buurt is namelijk aanzienlijk verbeterd en de ligging is voor Den Haag perfect. Over de prijs valt overigens prima te onderhandelen
pi_80374709
Moet inderdaad zeggen dat de buurt daar de laatste jaren vooruit is gegaan (achteruit kon ook niet echt) en nog zijn ze in de buurt bezig om van alles aan te passen.

Maar alsnog denk ik dat je vraagprijs wat ambiteus is en dat dit potentie kopers afschrikt.
pi_80378391
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:14 schreef CaLeX het volgende:
Moet inderdaad zeggen dat de buurt daar de laatste jaren vooruit is gegaan (achteruit kon ook niet echt) en nog zijn ze in de buurt bezig om van alles aan te passen.

Maar alsnog denk ik dat je vraagprijs wat ambiteus is en dat dit potentie kopers afschrikt.
@ CaLeX wat is voor jou dan een acceptabele prijs? Mind you; het huis is helemaal af, itt andere appartementen

@ mods sorry voor de slowchat
pi_80379599
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:51 schreef TheRoman het volgende:

[..]

@ CaLeX wat is voor jou dan een acceptabele prijs? Mind you; het huis is helemaal af, itt andere appartementen

@ mods sorry voor de slowchat
First-of-all is het moeilijk qua prijs, omdat het toch een gevoelskwestie is.

Maar als je buren KLIK voor 117.5k staan (22k Minder) te koop staan. Denk ik toch dat je aan de hoge kant zit, voor 22k kan je heel veel verbouwen en het naar eigen smaak inrichten.

Misschien komt er wel iemand op af die het helemaal super vind, maar ik denk persoonlijk dat iemand liever het huis van de buren zou kopen & deze naar eigen smaak helemaal af zou maken. Dat is in elk geval wat ik zou doen als ik zover in het huizen zoeken ben (wat ik momenteel nog niet ben).
pi_80384598
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:24 schreef CaLeX het volgende:

[..]

First-of-all is het moeilijk qua prijs, omdat het toch een gevoelskwestie is.

Maar als je buren KLIK voor 117.5k staan (22k Minder) te koop staan. Denk ik toch dat je aan de hoge kant zit, voor 22k kan je heel veel verbouwen en het naar eigen smaak inrichten.

Misschien komt er wel iemand op af die het helemaal super vind, maar ik denk persoonlijk dat iemand liever het huis van de buren zou kopen & deze naar eigen smaak helemaal af zou maken. Dat is in elk geval wat ik zou doen als ik zover in het huizen zoeken ben (wat ik momenteel nog niet ben).
Das wel een kleiner huis, 65m2 zelfs, terwijl er 70 staat! Overigens gaan de uitschieters, net als deze, erg snel weg

We wachten het af en zijn bereid te onderhandelen. Brrrr stomme crisis
pi_80384771
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:33 schreef TheRoman het volgende:

[..]

Das wel een kleiner huis, 65m2 zelfs, terwijl er 70 staat! Overigens gaan de uitschieters, net als deze, erg snel weg

We wachten het af en zijn bereid te onderhandelen. Brrrr stomme crisis
succes iig
pi_80390822
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:36 schreef CaLeX het volgende:

[..]

succes iig
Thanks, we hebben veel hoop in het open huis op zaterdag 24 april!
pi_80390854
Ik zit eerder aan 95.000 te denken voor dit appartement. Ik zoek iets in die buurt.
5caring motherfuckers like stephen king flicks
pi_80433358
voor hoeveel heb je het destijds aangekocht en hoe ben je op die vraagprijs gekomen?
(ik ken mensen die hun hypotheek volledig hebben verbruikt en het alleen willen verkopen als hun kosten koper er minimaal eruit gehaald wordt. Verder willen ze die lening die meegefinancierd hebben ook eruit halen. Tja , en dat icm de huidige crisis én het feit dat banken minder snel krediet willen verlenen....
  zondag 18 april 2010 @ 09:57:33 #22
48008 TheRoman
Smee 'gain
pi_80438597
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:30 schreef DTD het volgende:
voor hoeveel heb je het destijds aangekocht en hoe ben je op die vraagprijs gekomen?
(ik ken mensen die hun hypotheek volledig hebben verbruikt en het alleen willen verkopen als hun kosten koper er minimaal eruit gehaald wordt. Verder willen ze die lening die meegefinancierd hebben ook eruit halen. Tja , en dat icm de huidige crisis én het feit dat banken minder snel krediet willen verlenen....
DTD, je legt de vinger precies op de 'zere' plek. Onze situatie is; huis in 2007 gekocht voor ¤ 131.250,- omdat deze net uit de verhuur kwam. Vervolgens 2 jaar in de verbouwing gezeten, park werd aangelegd, riolering, straat compleet vernieuwd etc. etc. Paar maanden geleden taxatie aangevraagd en inderdaad, getaxeerde waarde is gestegen naar ¤ 137.000,-

We hebben ons er inmiddels bij neergelegd dat we niet onze kosten koper eruit halen, dus we zijn bereid eronder te duiken, maar 10k zal het niet worden. Zitten nu overigens te kijken naar verhuurmogelijkheden, we gaan in juni naar ons nieuwe huis, dus vanaf dat moment wordt het een simpel verhaal van dubbele lasten.
pi_80447387
Misschien klinkt het dan ietwat verwijtend maar is het niet een beetje stom om het in zo'n korte tijd weer door te verkopen terwijl gemiddeld mensen 5jr blijven wonen voordat alle kosten eruit zijn? Nu weet ik niet waarom jullie doorstromen en kan ik ook niet in de portemonnee kijken, maar in deze tijd wens ik je veel succes met de verkoop en hoop dat je niet al te veel verlies lijdt. Verhuren lijkt mij in deze nog de beste oplossing totdat de markt weer aantrekt. Maar ben je op de hoogte wat de nadelen van verhuur zijn?
  zondag 18 april 2010 @ 15:55:16 #24
48008 TheRoman
Smee 'gain
pi_80447576
quote:
Op zondag 18 april 2010 15:48 schreef DTD het volgende:
Misschien klinkt het dan ietwat verwijtend maar is het niet een beetje stom om het in zo'n korte tijd weer door te verkopen terwijl gemiddeld mensen 5jr blijven wonen voordat alle kosten eruit zijn? Nu weet ik niet waarom jullie doorstromen en kan ik ook niet in de portemonnee kijken, maar in deze tijd wens ik je veel succes met de verkoop en hoop dat je niet al te veel verlies lijdt. Verhuren lijkt mij in deze nog de beste oplossing totdat de markt weer aantrekt. Maar ben je op de hoogte wat de nadelen van verhuur zijn?
Tja, zo koop je een appartement op het salaris van één starter en zo zit je 3 jaar verder op 2 salarissen van 2 Young Professionals. Daarnaast heeft de crisis toch iets harder toegeslagen dan verwacht, iets wat we vorig jaar nog niet konden voorspellen. We zijn ons bewust van de nadelen, vooral de hypotheekrenteaftrek is een zure appel, maar ja, beter iets dan niets.

Overigens geldt nog steeds voor alle Fok!kers; als je de koper aandraagt, krijg je 500 Eur!
pi_80473504
*kickje*
pi_80516927
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:59 schreef TheRoman het volgende:
*kickje*
Heb je al informatie ingewonnen m.b.t. verhuur? Ik denk dat je momenteel op meerdere paarden moet gaan wedden ipv te hopen op een koper in deze tijd.
Hoe gaat de bank/belastingdienst met verhuur eigenlijk om nu de huizenmarkt op zijn gat ligt?
pi_80518030
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef DTD het volgende:

[..]

Heb je al informatie ingewonnen m.b.t. verhuur? Ik denk dat je momenteel op meerdere paarden moet gaan wedden ipv te hopen op een koper in deze tijd.
Hoe gaat de bank/belastingdienst met verhuur eigenlijk om nu de huizenmarkt op zijn gat ligt?
Bank moet ik nog bellen, maar ik zoek eerst ff mogelijkheden uit. Heb begrepen dat banken er makkelijker mee omgaan nu het 'crisis is'. Denk dat ik op expats ga richten, want dan heb je altijd een tijdelijk contract. Daarnaast heb ik iets leuks gelezen over de leegstandswet, misschien dat ik daar iets mee doe. We hebben overigens wel al 2 bezichtigingen gehad, waarvan één een bod wilde gaan uitbrengen. Er zit dus wel wát beweging in, maar meerdere paarden is zeker een goede aanrader.
pi_80520723
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:28 schreef TheRoman het volgende:

[..]

Bank moet ik nog bellen, maar ik zoek eerst ff mogelijkheden uit. Heb begrepen dat banken er makkelijker mee omgaan nu het 'crisis is'. Denk dat ik op expats ga richten, want dan heb je altijd een tijdelijk contract. Daarnaast heb ik iets leuks gelezen over de leegstandswet, misschien dat ik daar iets mee doe. We hebben overigens wel al 2 bezichtigingen gehad, waarvan één een bod wilde gaan uitbrengen. Er zit dus wel wát beweging in, maar meerdere paarden is zeker een goede aanrader.
OK, mooi dat je er actief mee bezig bent. Elke dag dat je niks doet , is weggegooid. Succes iig.
pi_80603691
Nog 2 dagen! Zaterdag 24e OPEN HUIS
pi_80608161
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:15 schreef TheRoman het volgende:
Nog 2 dagen! Zaterdag 24e OPEN HUIS
Als je in die appeltaartonzin gelooft dan moet je dat zeker alvast bakken:)
Bij ons heeft dat niet geholpen en mocht de makelaar aan het eind vd dag het in zijn r**t douwen

[ Bericht 7% gewijzigd door DTD op 22-04-2010 23:08:48 ]
pi_80608320
tvp mooi stekkie...alleen heb ik een jaar contract en dan krijg ik echt geen hypotheek, helaas
pi_80612732
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:55 schreef brunette82 het volgende:
tvp mooi stekkie...alleen heb ik een jaar contract en dan krijg ik echt geen hypotheek, helaas
heey, ik had ook een jaarcontract destijds . Je moet, zowel bij vast contract als tijdelijk contract, een werkgeversverklaring laten invullen:
http://www.nhg.nl/fileadm(...)sverklaring_2010.pdf

Als je werkgever hierop aangeeft dat ze de intentie hebben je te laten blijven, dan doen banken daar zeker niet moelijk over. Overigens ben je uiteraard van harte welkom op de open dag!
pi_80613058
thanks voor je bericht..ik heb zaterdag een vroege dienst..sjezus mina..
wat zijn de hypotheek kosten bij 139.500 euro?
pi_80613444
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:45 schreef brunette82 het volgende:
thanks voor je bericht..ik heb zaterdag een vroege dienst..sjezus mina..
wat zijn de hypotheek kosten bij 139.500 euro?
laat maar weten, we kunnen ook wat langer blijven (na 14:00). Zou handig zijn, omdat we dan toch al de hele dag gereserveerd hebben of we kunnen altijd een andere afspraak maken.

hypotheekkosten hangen af van meerdere zaken, zoals hypotheekbank, type hypotheek en natuurlijk het uiteindelijk overeengekomen aankoopbedrag. Voor dit appartement betalen wij nu 414 Euro per maand (inclusief spaardeel).

[ Bericht 4% gewijzigd door TheRoman op 22-04-2010 22:07:16 ]
pi_80623098
Nog één dag! Morgen van 11:00 - 14:00 open dag @ Gravin Juliana van Stolberglaan 410, Leidschendam
pi_80624146
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:53 schreef TheRoman het volgende:

[..]

hypotheekkosten hangen af van meerdere zaken, zoals hypotheekbank, type hypotheek en natuurlijk het uiteindelijk overeengekomen aankoopbedrag. Voor dit appartement betalen wij nu 414 Euro per maand (inclusief spaardeel).
Het is veel realistischer om het complete plaatje te geven qua vaste kosten. Zoals de (verplichte) VVE kosten, verzekeringen die je bij een spaarhypotheek moet afsluiten, enz enz
pi_80632823
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 09:48 schreef DTD het volgende:

[..]

Het is veel realistischer om het complete plaatje te geven qua vaste kosten. Zoals de (verplichte) VVE kosten, verzekeringen die je bij een spaarhypotheek moet afsluiten, enz enz
Goed idee;

VVE kosten bedragen in ons geval ¤ 111,33 met een zeer actieve VVE vanuit WoonInvest
¤ 414,- is inclusief alle verzekeringen van de spaarhypotheek en met verwerkte hypotheekrenteaftrek, dus gewoon het bedrag dat je maandelijks betaalt, daarnaast is er de inboedelverzekering (niet verplicht) van rond ¤ 8,-
Energiekosten zijn ongeveer ¤ 100,-

Al met al zeer betaalbaar
pi_80645480
één laatste bericht van vandaag;

MORGEN OPEN DAG // van 11:00 tot 14:00
Gravin Juliana van Stolberglaan

allen, sorry voor de spam
pi_80660895
Suc6 vandaag! Ik hoop dat je een mooi bod mag ontvangen!
pi_80662913
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 08:31 schreef kahlie het volgende:
Suc6 vandaag! Ik hoop dat je een mooi bod mag ontvangen!
Dank je wel , we gaan het zien!
pi_80805983
Goed nieuws voor Fok!, het huis is (na bezichtigingen) nog niet verkocht!
  woensdag 28 april 2010 @ 20:25:44 #42
257615 smelltheclochard
de enige echte zwerver
pi_80817572
tja 139,500 in een flat waar de afgelopen tijd heel veel te koop gestaan heeft voor 99.500 is best een hoop geld.. ook de banken die het starters (de doelgroep van deze woning) erg moeilijk maakt zal je tegen werken.

ik denk dan ook dat je je vraagprijs naar beneden bij moet stellen, want het mooie interieurtje van de vt wonen geeft de gemiddelde starter nooit 40.000 euro voor.

als ik het voor 99.500 euro kk van je kan kopen wil ik het in overweging nemen, en anders wordt ik misschien wel je buurman.
Zwerver in de ruimste zin van het woord
pi_80831391
Prijs is verlaagd naar ¤ 135.000, tot 31 mei 2010! Mod, zou je aub de topic-titel kunnen aanpassen? Thanks!

22 mei weer open dag

smelltheclochard, ik kan je reactie niet serieus nemen
pi_80862605
Waarom verlaag jij je prijs met zoweinig verschil?
Reken eens uit in % dat is niet opvallend.

Als je toevalig al een 2e huis gekocht hebt is fors verlagen uiteindelijk goedkoper dan wachten op die piek prijs lijkt mij.
Want anders dok je bijv 2 keer 500 per maand en dan zit je snel tegen de 10.000 euro aan.

Die VVE vindt ik ook erg hoog eengezins woningen kosten lang geen 1300 euro per jaar aan onderhoudt laat staan een flat

Wel mooie flat trouwens.
Lijkt wel op een voormalige huurwoning van de woningbouw vereniging ? keuken tegels en de badkamer tegels zijn namelijk het zelfde wel een nette keuken en badkamer veel huurhuizen in de verkoop zijn vaak zo verrot als wat.
Interessant he ?
pi_80887012
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 00:42 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom verlaag jij je prijs met zoweinig verschil?
Reken eens uit in % dat is niet opvallend.

Als je toevalig al een 2e huis gekocht hebt is fors verlagen uiteindelijk goedkoper dan wachten op die piek prijs lijkt mij.
Want anders dok je bijv 2 keer 500 per maand en dan zit je snel tegen de 10.000 euro aan.

Die VVE vindt ik ook erg hoog eengezins woningen kosten lang geen 1300 euro per jaar aan onderhoudt laat staan een flat

Wel mooie flat trouwens.
Lijkt wel op een voormalige huurwoning van de woningbouw vereniging ? keuken tegels en de badkamer tegels zijn namelijk het zelfde wel een nette keuken en badkamer veel huurhuizen in de verkoop zijn vaak zo verrot als wat.
Hey, thanks , inderdaad voormalig huurwoning en daarna in de verkoop gedaan met een extra opknapbeurt als modelwoning. 2x500 per maand is 1000, dus we kunnen bijna 2 jaar vooruit met 10k. Overigens is onze beginprijs (tevens adviesprijs van makelaar) 145.000 geweest, dus we zijn al 10k gezakt en zitten nu op een onder-de-markt prijs voor een soortgelijke woning.

Overigens die VVE houdt ook waterkosten in en opstalverzekeringen, dus die hoef je zelf niet te betalen.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheRoman op 30-04-2010 22:37:48 ]
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:31:41 #46
22273 Dizer
Save the beard!
pi_80896406
Slotje, zie Feedback.
Friends don't let friends remain beardless...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')