Heb je al informatie ingewonnen m.b.t. verhuur? Ik denk dat je momenteel op meerdere paarden moet gaan wedden ipv te hopen op een koper in deze tijd.quote:
Bank moet ik nog bellen, maar ik zoek eerst ff mogelijkheden uit. Heb begrepen dat banken er makkelijker mee omgaan nu het 'crisis is'. Denk dat ik op expats ga richten, want dan heb je altijd een tijdelijk contract. Daarnaast heb ik iets leuks gelezen over de leegstandswet, misschien dat ik daar iets mee doe. We hebben overigens wel al 2 bezichtigingen gehad, waarvan één een bod wilde gaan uitbrengen. Er zit dus wel wát beweging in, maar meerdere paarden is zeker een goede aanrader.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef DTD het volgende:
[..]
Heb je al informatie ingewonnen m.b.t. verhuur? Ik denk dat je momenteel op meerdere paarden moet gaan wedden ipv te hopen op een koper in deze tijd.
Hoe gaat de bank/belastingdienst met verhuur eigenlijk om nu de huizenmarkt op zijn gat ligt?
OK, mooi dat je er actief mee bezig bent. Elke dag dat je niks doet , is weggegooid. Succes iig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:28 schreef TheRoman het volgende:
[..]
Bank moet ik nog bellen, maar ik zoek eerst ff mogelijkheden uit. Heb begrepen dat banken er makkelijker mee omgaan nu het 'crisis is'. Denk dat ik op expats ga richten, want dan heb je altijd een tijdelijk contract. Daarnaast heb ik iets leuks gelezen over de leegstandswet, misschien dat ik daar iets mee doe. We hebben overigens wel al 2 bezichtigingen gehad, waarvan één een bod wilde gaan uitbrengen. Er zit dus wel wát beweging in, maar meerdere paarden is zeker een goede aanrader.
Als je in die appeltaartonzin gelooft dan moet je dat zeker alvast bakken:)quote:
heey, ik had ook een jaarcontract destijdsquote:Op donderdag 22 april 2010 19:55 schreef brunette82 het volgende:
tvp mooi stekkie...alleen heb ik een jaar contract en dan krijg ik echt geen hypotheek, helaas
laat maar weten, we kunnen ook wat langer blijven (na 14:00). Zou handig zijn, omdat we dan toch al de hele dag gereserveerd hebbenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:45 schreef brunette82 het volgende:
thanks voor je bericht..ik heb zaterdag een vroege dienst..sjezus mina..
wat zijn de hypotheek kosten bij 139.500 euro?
Het is veel realistischer om het complete plaatje te geven qua vaste kosten. Zoals de (verplichte) VVE kosten, verzekeringen die je bij een spaarhypotheek moet afsluiten, enz enzquote:Op donderdag 22 april 2010 21:53 schreef TheRoman het volgende:
[..]
hypotheekkosten hangen af van meerdere zaken, zoals hypotheekbank, type hypotheek en natuurlijk het uiteindelijk overeengekomen aankoopbedrag. Voor dit appartement betalen wij nu 414 Euro per maand (inclusief spaardeel).
Goed idee;quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:48 schreef DTD het volgende:
[..]
Het is veel realistischer om het complete plaatje te geven qua vaste kosten. Zoals de (verplichte) VVE kosten, verzekeringen die je bij een spaarhypotheek moet afsluiten, enz enz
Dank je welquote:Op zaterdag 24 april 2010 08:31 schreef kahlie het volgende:
Suc6 vandaag! Ik hoop dat je een mooi bod mag ontvangen!
Hey, thanksquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:42 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom verlaag jij je prijs met zoweinig verschil?
Reken eens uit in % dat is niet opvallend.
Als je toevalig al een 2e huis gekocht hebt is fors verlagen uiteindelijk goedkoper dan wachten op die piek prijs lijkt mij.
Want anders dok je bijv 2 keer 500 per maand en dan zit je snel tegen de 10.000 euro aan.
Die VVE vindt ik ook erg hoog eengezins woningen kosten lang geen 1300 euro per jaar aan onderhoudt laat staan een flat![]()
Wel mooie flat trouwens.
Lijkt wel op een voormalige huurwoning van de woningbouw vereniging ? keuken tegels en de badkamer tegels zijn namelijk het zelfde wel een nette keuken en badkamer veel huurhuizen in de verkoop zijn vaak zo verrot als wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |