mongolenquote:
quote:
quote:Een grootmogol of mogol was de heerser van het Mogoelrijk, zoals dat van 1526 tot 1857 in India heeft bestaan.
Oh ik maakte een typo, gelukkig weet je wel waar ik het over heb hè, mongooltje.quote:
brbquote:
altijd schatje, altijdquote:Op woensdag 14 april 2010 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh ik maakte een typo, gelukkig weet je wel waar ik het over heb hè, mongooltje.
Voor jou:quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:03 schreef De_Vink het volgende:
wat een nep-wijf
WTF!quote:Angelina Jolie heeft tegen manlief Brad Pitt gezegd dat hij wel een facelift kan gebruiken...
De actrice stoort zich al enige tijd aan het uiterlijk van haar man. "Angelina vindt Brad niet meer aantrekkelijk", vertelt een bron aan de National Enquirer. "Ze moet er niet aan denken om seks met hem te hebben. Angelina ziet Brad meer als een broer."
Volgens Angelina is er maar één manier om hun relatie te redden: "Ze vindt het de hoogste tijd dat Brad een facelift ondergaat", vertelt de bron. "Brad moet er weer fris en jeugdig uit gaan zien. Eerst was hij het niet met zijn vrouw eens. Maar nu heeft hij toch besloten om een afspraak te maken met een arts."
De bron vindt ook dat de acteur wel een 'opknapbeurt' kan gebruiken. "Brad verstopt zich achter een enorme baard. Daaronder zit een slechte, vermoeide huid. Daar kan hij best iets tegen doen."
quote:
Ik heb een rustdag op het kantoor vandaag.quote:
quote:
quote:
WD heeft een trampstampquote:
Oh come on, zelfs gers is nog aantrekkelijker. En dat wil wat zeggen hoor. Excuse me.quote:
dus ik ben de lelijkste en krijg ook nog eens de gouden faalhaas.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh come on, zelfs gers is nog aantrekkelijker. En dat wil wat zeggen hoor. Excuse me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |