quote:
quote:
I bet that you look good in my tent at lowlandsquote:Op woensdag 14 april 2010 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
I bet that you look good on the dancëfloor!
Arctic Monkeys.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
I bet that you look good on the dancëfloor!
Denk het welquote:Op woensdag 14 april 2010 13:49 schreef Bragi het volgende:
http://www.endandit.nl/en(...)tje-wendy-dijk-video
WTF! Zou het?
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:49 schreef Bragi het volgende:
http://www.endandit.nl/en(...)tje-wendy-dijk-video
WTF! Zou het?
truste alvast hequote:Op woensdag 14 april 2010 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan slapen gaan of jullie vermaken.
Jij ja.quote:
Ik zou het wel een vette stunt vinden.quote:
doe je pjamaa maar aan danquote:Op woensdag 14 april 2010 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan slapen gaan of jullie vermaken.
dus je beschouwt mij als iets apartsquote:
juist wel.quote:
mongolenquote:
quote:
quote:Een grootmogol of mogol was de heerser van het Mogoelrijk, zoals dat van 1526 tot 1857 in India heeft bestaan.
Oh ik maakte een typo, gelukkig weet je wel waar ik het over heb hè, mongooltje.quote:
brbquote:
altijd schatje, altijdquote:Op woensdag 14 april 2010 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh ik maakte een typo, gelukkig weet je wel waar ik het over heb hè, mongooltje.
Voor jou:quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:03 schreef De_Vink het volgende:
wat een nep-wijf
WTF!quote:Angelina Jolie heeft tegen manlief Brad Pitt gezegd dat hij wel een facelift kan gebruiken...
De actrice stoort zich al enige tijd aan het uiterlijk van haar man. "Angelina vindt Brad niet meer aantrekkelijk", vertelt een bron aan de National Enquirer. "Ze moet er niet aan denken om seks met hem te hebben. Angelina ziet Brad meer als een broer."
Volgens Angelina is er maar één manier om hun relatie te redden: "Ze vindt het de hoogste tijd dat Brad een facelift ondergaat", vertelt de bron. "Brad moet er weer fris en jeugdig uit gaan zien. Eerst was hij het niet met zijn vrouw eens. Maar nu heeft hij toch besloten om een afspraak te maken met een arts."
De bron vindt ook dat de acteur wel een 'opknapbeurt' kan gebruiken. "Brad verstopt zich achter een enorme baard. Daaronder zit een slechte, vermoeide huid. Daar kan hij best iets tegen doen."
quote:
Ik heb een rustdag op het kantoor vandaag.quote:
quote:
quote:
WD heeft een trampstampquote:
Oh come on, zelfs gers is nog aantrekkelijker. En dat wil wat zeggen hoor. Excuse me.quote:
dus ik ben de lelijkste en krijg ook nog eens de gouden faalhaas.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh come on, zelfs gers is nog aantrekkelijker. En dat wil wat zeggen hoor. Excuse me.
Exactamente, gilipollas.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:19 schreef wise het volgende:
[..]
dus ik ben de lelijkste en krijg ook nog eens de gouden faalhaas.
quote:
onderbreek het voorspel nou niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Hou toch eens op jullie, faalridders
wie?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:29 schreef Bragi het volgende:
LOL!Ik heb Ellemijn Veldhuijzen van Zanten ervan overtuigd dat ze
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
moet gaan kijken!
[ afbeelding ]
hahaquote:Op woensdag 14 april 2010 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kap jij nu ook maar gewoon, sfeer wordt er gewoon kut op
Een BN'er die mij followt.quote:
wd ging slapen geloof ik...quote:Op woensdag 14 april 2010 14:37 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, ik heb zin om iemand in elkaar te slaan.
Kom maar opquote:Op woensdag 14 april 2010 14:37 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, ik heb zin om iemand in elkaar te slaan.
Ah kut.quote:
Nee jou niet.quote:
Ze zat hier in de jury!quote:
Wij hebben pinda malers thuis, als je het dus maar uit je kopf laat.quote:
Nee hoor WD ik zou je nooit pijn doen.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij hebben pinda malers thuis, als je het dus maar uit je kopf laat.
Nee, oké, dan is het goed. Ik ga slapen. Dag.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor WD ik zou je nooit pijn doen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, oké, dan is het goed. Ik ga slapen. Dag.
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, oké, dan is het goed. Ik ga slapen. Dag.
awhquote:
en vers he ! echte groentenquote:
Je 6000ste post, gefeliquote:Op woensdag 14 april 2010 15:10 schreef MiVer het volgende:
toch besloten me 3 dagen niet te doen
verspilling energie, en surrogaat tegen vervelen
Orgineelquote:Op woensdag 14 april 2010 15:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
en vers he ! echte groenten
en voor smeuigheid paar aardappels bij
en dan met staafmixer
ja we moeten op de been blijven!
preisoepquote:
Ik weet wel een leuke bezigheid!quote:
10 uurquote:
Vergeet nooit.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:16 schreef Crack_ het volgende:
Wat betekent "n'oubliez jamais"
Nooit.. ?
Waar werk je eigenlijk, of wat doe je voor soort werk?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
10 uur
netto 5 uur geslapen
en weer kookt mijn hoofd
ik ben anders
maar michel is lief
groetjes !
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar werk je eigenlijk, of wat doe je voor soort werk?
incasso opdrachtenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar werk je eigenlijk, of wat doe je voor soort werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |