ik ben gvd 6 maanden met zoeken bezig geweest,en die hoer mischien 2 dagenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Had je er maar meer voor moeten doen.
ben je zwart? dan gratisquote:Op woensdag 14 april 2010 13:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hoeveel vraagt ze per uur? Kan je in der bek spuiten? Zonder of met? Hoer groot zijn der tieten? Hoe oud is ze?
Jij boft maar, ik wou dat ik toen een hoer in me klas had.
Wat als je niet zwart bent? Wel foto's graag.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:17 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ben je zwart? dan gratis
waarschijnlijk wel.
zonder.
cup b
20
en nee ik ga geen foto's posten
ik weet het niet maar ze lijkt veel op jouw avatar, alleen dan geelwit haarquote:Op woensdag 14 april 2010 13:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat als je niet zwart bent? Wel foto's graag.
inderdaad, en respect voor mensen die het allemaal zelf gedaan hebben zonder gehoereerquote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef Bootje84 het volgende:
Je hebt begrip voor de mensen die hun school afmaken?
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ik weet het niet maar ze lijkt veel op jouw avatar, alleen dan geelwit haar
en russisch
msn hyves naaktfoto's?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ik weet het niet maar ze lijkt veel op jouw avatar, alleen dan geelwit haar
en russisch
kostdatdanperuur?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:24 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
tis een hoer dus waar denk je?
alleen dan in de buurt van den bosch
okquote:Op woensdag 14 april 2010 13:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Post gewoon foto's, je leven is nu toch al niets meer waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |