abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80303944
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dit lijkt verdacht veel op een: "maar hullie doen het ook".
[..]

Kennelijk doet ze haar werk niet goed genoeg.
Mja, ze zal nu dan misschien keuzes moeten maken die ze in 2007 nog niet hoefde te maken.

Zou jij trouwens alleen onschuldige mensen verdedigen wanneer je advocaat zou zijn?

Zou jij alleen mensen verdedigen waar je het voor de honderd procent mee eens bent?

Nog een voorbeeld. Zou de Imam een gewonde homo laten liggen dood te bloeden? Zou Geert Wilders een gewonde Imam niet helpen en dood laten bloeden?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 14:13:17 #27
8781 crew  Frutsel
pi_80303969
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:41 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ja he, wat een ophef om iets simpels
Ik zeg niet dat het simpel is
pi_80303970
Het zou Wilders sieren om hem te omringen met andersdenkenden. Nu weet ik niet of Lilian Helder anders denkt over moslims dan Wilders....
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_80304107
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oke, duidelijk. Ben je trouwens nog steeds voornemens om op de PVV te stemmen? (weet niet zeker of jij dat al wilde doen, maar goed).

Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat er nog serieus Nederlanders zijn die PVV stemmen.Neem zo'n Markuszower. Die man is overduidelijk gestoord.
Door die Markuszower ben ik wel aan het twijfelen gebracht moet ik in alle eerlijkheid zeggen. Ik wacht nog even de reacties af.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80304178
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:12 schreef paddy het volgende:

[..]

Mja, ze zal nu dan misschien keuzes moeten maken die ze in 2007 nog niet hoefde te maken.

Zou jij trouwens alleen onschuldige mensen verdedigen wanneer je advocaat zou zijn?

Zou jij alleen mensen verdedigen waar je het voor de honderd procent mee eens bent?

Nog een voorbeeld. Zou de Imam een gewonde homo laten liggen dood te bloeden? Zou Geert Wilders een gewonde Imam niet helpen en dood laten bloeden?
Dat heeft er niets mee te maken. Waar ik heb gewerkt was politiek gewoon echt een non-issue - de wet was van belang en dat was het uitgangspunt. Nu mag ze van mij doen wat ze wil, maar ik zet dan wel vraagtekens bij haar carriere als advocaat. Je zou maar klant bij haar zijn geweest - en er nu achterkomen wat haar politieke kleur is.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 14:20:43 #31
8781 crew  Frutsel
pi_80304257
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oke, duidelijk. Ben je trouwens nog steeds voornemens om op de PVV te stemmen? (weet niet zeker of jij dat al wilde doen, maar goed).
Zegguh, zo drijf je mensen richting de VVD, die dan weer groot genoeg kunnen worden en een coalitie met CDA en PVV mogelijk maken hoor
pi_80304340
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:20 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Zegguh, zo drijf je mensen richting de VVD, die dan weer groot genoeg kunnen worden en een coalitie met CDA en PVV mogelijk maken hoor
Ach, maakt niet uit joh. Als de VVD groeit dan wordt er gewoon een nieuw Paars kabinet gevormd Intussen blijft de PVV krimpen en zitten ze uiteindelijk met betrekkelijk weing mensen in de kamer. Win-win.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80304373
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:17 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Door die Markuszower ben ik wel aan het twijfelen gebracht moet ik in alle eerlijkheid zeggen. Ik wacht nog even de reacties af.
Het verhaal dat in de Pers stond over zijn persoon deed mij eerlijk gezegd wel schrikken.
pi_80304425
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het verhaal dat in de Pers stond over zijn persoon deed mij eerlijk gezegd wel schrikken.
Als blijkt dat dat ook 100% waar is dan vraag ik me wel af wie dan heeft bepaald dat hij op de kieslijst moest komen en zo hoog. Je weet dat journalisten, ratten als het zijn ( ) je altijd onderuit willen halen, zeker als je PVV'er bent...
pi_80304534
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:25 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Als blijkt dat dat ook 100% waar is dan vraag ik me wel af wie dan heeft bepaald dat hij op de kieslijst moest komen en zo hoog. Je weet dat journalisten, ratten als het zijn ( ) je altijd onderuit willen halen, zeker als je PVV'er bent...
Een journalist zal echter niet bewust leugens verspreiden. Vooral niet over een persoon. Dan krijgt hij mot met de Raad voor de Journalistiek en is de kans groot dat hij zijn baan verliest
pi_80304645
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een journalist zal echter niet bewust leugens verspreiden. Vooral niet over een persoon. Dan krijgt hij mot met de Raad voor de Journalistiek en is de kans groot dat hij zijn baan verliest
Heb je dat artikel over een MMA-fight in Drachten gelezen van vandaag? Pure leugens.
pi_80305492
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Whut? Maar alle rechtse kranten dan? Die namen het toch niet zo nauw?:D
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_80306031
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat heeft er niets mee te maken. Waar ik heb gewerkt was politiek gewoon echt een non-issue - de wet was van belang en dat was het uitgangspunt. Nu mag ze van mij doen wat ze wil, maar ik zet dan wel vraagtekens bij haar carriere als advocaat. Je zou maar klant bij haar zijn geweest - en er nu achterkomen wat haar politieke kleur is.
Mja, maar die had ze in 2007 nog niet in deze mate? Dus wanneer ik een homo zou zijn en een streng-gelovige advocaat zou mij verdedigen zou ik mij af moeten vragen of ik wel rechtvaardig zou worden verdedigd?

Wanneer ik zo zou moeten denken moet ik eerst een advocaat laten screenen op politieke voorkeur? Vind ik vreemd. Zoals je weet heb ik ook tegen bepaalde partijen iets, nu gaat het niet om mij, maar ik zou dus een advocaat niet kunnen vertrouwen omdat die denkwijzen naleven die niet de mijne zijn?

Dus je gelooft niet in handelen en verdedigen naar kunnen? De zaak gewoon willen winnen voor je klant?
pi_80306202
Misschien is ze wel helemaal niet zo anti-islam als Wilders?
  woensdag 14 april 2010 @ 15:12:51 #40
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80306253
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:07 schreef paddy het volgende:

Dus wanneer ik een homo zou zijn en een streng-gelovige advocaat zou mij verdedigen zou ik mij af moeten vragen of ik wel rechtvaardig zou worden verdedigd?
Ik zou niet voetstoots aannemen dat omdat iemand advocaat is het dús wel goed zal zitten.
pi_80311359
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:55 schreef paddy het volgende:

[..]

Whut? Maar alle rechtse kranten dan? Die namen het toch niet zo nauw?:D
Correctie: een kwaliteitsjournalist. Overigens verspreidt een Telegraaf (over het algemeen) geen leugens, maar schrijft zij het verhaal op vanuit een bevooroordeeld perspectief.
pi_80312117
1 hele grote tering bende dus
  woensdag 14 april 2010 @ 17:44:21 #43
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80312230
Er is een verschil tussen de verdediging voeren voor iemand waarmee je het oneens bent, en deze situatie. Bij meningsverschillen kan je als advocaat nog heel consequent pleiten voor een rechtvaardige straf, of dat juridische procedures goed gevolgd moeten worden. Maar pleiten na herhaalde geweldadigheden en intimidatie om gewoon weer als imam verder te werken is niet verenigbaar als je als politieke partij zo'n man het land uit wil sturen op basis van zijn gedrag.
Géén kloon van tvlxd!
pi_80322890
Die vrouw heeft gewoon professioneel haar werk gedaan. Koos H. heeft ook advocaten. Dat die mensen zich voor hem inzetten, wil niet zeggen dat ze zijn opvattingen delen of zijn gedrag goedkeuren.
pi_80327410
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:59 schreef Boldface het volgende:
Die vrouw heeft gewoon professioneel haar werk gedaan. Koos H. heeft ook advocaten. Dat die mensen zich voor hem inzetten, wil niet zeggen dat ze zijn opvattingen delen of zijn gedrag goedkeuren.
Gek genoeg zien PVV'ers het in het geval van een Koos H. dan net even weer anders. Of andere advocaten, zoals Britta Bohler, waar de termen landverrader en dhimmi niet van de lucht zijn.

De PVV aanhang bestaat gewoon uit een stel hypocriete beroepszeikerds en bange mensjes.
pi_80329325
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Gek genoeg zien PVV'ers het in het geval van een Koos H. dan net even weer anders. Of andere advocaten, zoals Britta Bohler, waar de termen landverrader en dhimmi niet van de lucht zijn.

De PVV aanhang bestaat gewoon uit een stel hypocriete beroepszeikerds en bange mensjes.
We zien het verschil toch nog wel tussen een advocaat en de rechters en rechtbank? Ik denk dat geen enkel mens de illusie heeft dat advocaten alleen maar onschuldige mensen verdedigen.

De wet daarvoor gebruiken. Zelfs kleine foutjes daarvoor gebruiken.

En dan maakt het volgens mij niet uit of je een koos H, een radicale Imam of een wie dan ook verdedigt. Elke overwinning die een advocaat behaalt betekent meer geld in het laatje.
pi_80333875
quote:

[..]

Lekker generaliserend weer.

Waarom dit nieuwswaardig is weet ik nog steeds niet. Iemand die haar werk doet, oh no!
pi_80354448
quote:

JUIST omdat ik dat laatste ook vind, wil ik me niet tot hetzelfde niveau verlagen. Mijn conclusie is daarom dat die advocate niets heeft misdaan door gewoon haar werk te doen. Dat staat los van haar persoonlijke opvatting. Wilders heeft als VVD-kamerlid ongetwijfeld ook voor of tegen bepaalde zaken gestemd waar hij zelf anders over denkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')