quote:Op woensdag 21 april 2010 19:22 schreef WupWup het volgende:
Geloof niet dat dit helemaal de bedoeling is van een sling
Lijkt me ook behoorlijk naar dragen zoquote:Op woensdag 21 april 2010 19:22 schreef WupWup het volgende:
Geloof niet dat dit helemaal de bedoeling is van een sling
Nou ehh, die heb ik niet... Meeste doeken bekostig ik met verkochte doekenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:34 schreef WupWup het volgende:
texeloniawaar heb je die geldboom vandaan? Vlinders staat jullie goed!
Nou ik ben (nog) een newb dus geen tip maar ik ben verslaafd aan mijn Hopp panama.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Iemand nog tips wat betreft een ringsling? Of heb je er 1 te koop? Lemme know!
Ik denk nl dat ik het kan, het gaat maar om een paar 100m elke keer (sportschool) waar ik het voor wil gaan gebruiken.
Ik heb nog een mooie groene KS ringsling in de aanbiedingquote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Iemand nog tips wat betreft een ringsling? Of heb je er 1 te koop? Lemme know!
Ik denk nl dat ik het kan, het gaat maar om een paar 100m elke keer (sportschool) waar ik het voor wil gaan gebruiken.
* octopussy ook benieuwd isquote:Op donderdag 22 april 2010 17:20 schreef oeke het volgende:
Wat zit ze daar heerlijk! Volgens mij ook een fijne sling, Octo!
Ik ben ook benieuwd naar de foto's van Miss. Wellen zilver toch?
oh wat gruwelijk. PFff kippevel op mn arm zeg. Hopelijk heeft de baby gen blijvende schade. En wat slecht zeg dat op een nieuwe fiets het handvat loslaat.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:29 schreef octopussy het volgende:
[..]
* octopussy ook benieuwd is
Heb nu wel bevestiging dat fietsen met je kind in de draagdoek echt GEEN goed idee is. Een vriendin van mij is gaan fietsen op haar gloednieuwe mamafiets met haar baby in de draagdoek. Bij een heuveltje is het handvat van haar fiets losgeschoten en zijn ze gevallen. Gevolg: baby moest naar de IC met een schedelbreuk en bloedspatjes op de hersenen en vriendin zit met een gebroken pols en duim![]()
Gelukkig gaat het nu beter met de baby, maar ik schrok me rot toen ik het hoorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |