jupjupquote:
Jij gebruikt zeker niet de standaard layout?quote:
Dat waren ze jaquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:41 schreef Terpentin07 het volgende:
oceanic
Nee hoor, diegene die de juiste vliegmaatschappij weet, stelt gewoon de volgende vraagquote:Op woensdag 14 april 2010 18:46 schreef VinceMega het volgende:
Volgens mij lopen er een aantal dingetjes door elkaar.....
En anders is het 2u wachten tussen elke vraagquote:
Yuri stelde na 11 minuten een nieuwe vraag, maar jij kon weer eens geduld opbrengen om daar op te wachten.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
En anders is het 2u wachten tussen elke vraag
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:51 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Yuri stelde na 11 minuten een nieuwe vraag, maar jij kon weer eens geduld opbrengen om daar op te wachten.
Punten in deel 1941:quote:
Dat had ik nog niet eens gezien. Dat slaat dus nergens op. 2 punten toekennen voor een en dezelfde vraag....quote:Op woensdag 14 april 2010 18:55 schreef Yankee het volgende:
Waar slaat het op om iemand eerst het punt te geven en vervolgens nogmaals een punt aan iemand anders voor dezelfde vraag?!
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien. Dat slaat dus nergens op. 2 punten toekennen voor een en dezelfde vraag....
quote:
Lijkt me ookquote:Op woensdag 14 april 2010 19:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Niets tegen lblardi hoor maar dat punt moeten we maar intrekken.
VM +1quote:
O, ik wist niet dat er punten werden toegekend voor onvolledig beantwoorde vragen. Ik scrolde even snel door het topic en dacht dat de vraag nog open stond.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Niets tegen lblardi hoor maar dat punt moeten we maar intrekken.
Ik begrijp sommige redeneringen hier ook niet hoor...jij geeft het meest volledige antwoord en toch krijgt die andere gozer het punt...quote:Op woensdag 14 april 2010 19:31 schreef Iblardi het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat er punten werden toegekend voor onvolledig beantwoorde vragen. Ik scrolde even snel door het topic en dacht dat de vraag nog open stond.
Nou ja, geen punt hoor. (Letterlijk en figuurlijk.)
Jij kan er niets aan doen. Nadat de vraagsteller had besloten een onvolledig antwoord goed te rekenen had ie geen punt maar aan jouw mogen geven. Dat is alles.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:31 schreef Iblardi het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat er punten werden toegekend voor onvolledig beantwoorde vragen. Ik scrolde even snel door het topic en dacht dat de vraag nog open stond.
Nou ja, geen punt hoor. (Letterlijk en figuurlijk.)
Dat laatste is wel van belang natuurlijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:34 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik begrijp sommige redeneringen hier ook niet hoor...jij geeft het meest volledige antwoord en toch krijgt die andere gozer het punt...
Langs de andere kant gaf jij je antwoord wanneer het punt reeds werd toegekend![]()
Klopt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |