hmmm ik pas 23 jaar geleden...quote:Op woensdag 14 april 2010 01:23 schreef tong80 het volgende:
Ik leerde ze 26 jaar geleden kennen.
Maar dat ligt aan mij.
zijn er nog meer filmpjes van dat optreden? Ik was er ook daar bij en het was imo een van de betere optredens van hun. In diezelfde tour heb ik ze ook in 013 gezien en daar waren ze nogal tam.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:45 schreef trabant het volgende:
'Rosie' en/of 'Venus' spelen ze al lang niet meer. 'Dracula' heb ik ze deze eeuw dacht ik nog wel zien spelen. Dat was bij onderstaand concert. Al ken ik ze vooral uit de begintijd met Bobbie en songs als 'Locomotive Breath' en 'So mean'.
Bij dit concert dook Peter het publiek in en op de terugweg via de bar naar het podium had hij bijna een tik van mijn teerbeminde te pakken toen hij zich 'nogal energiek' een weg baande. 'Oh ben jij het!'
Ja, er is meer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:59 schreef Basp1 het volgende:
zijn er nog meer filmpjes van dat optreden?
Dank je voor het zoeken.quote:
Pajama day was meer een uitzondering. Alhoewel rosie ook nog wel een rustig nummer is wat op sugar stond.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:59 schreef Norrage het volgende:
Ik kende deze band nog niet, totdat ik zag dat ze een tour doen, en dat ze ooit een popprijs hebben gewonnen
Leuke band. Maar ik vind dat (rustigere) Pajama day wel fijner dan Nipple dat ik net heb geluisterd. Is het allemaal zo rauw en hard en is dat Pajama een uitzondering?
Live ook stukken beter, luister niet zo vaak een album van Claw. Weet zeker dat er live weer goede tracks op t album staan.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:53 schreef Basp1 het volgende:
Ik vind het album nogal soft in vergelijking met hun oude werk, maar toch ben ik blij dat er weer wat nieuws uit is en ik ze weer live kan gaan zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |