Binnen 3 maanden terug komen kan. Er zijn meerdere die tattoeren daar. Misschien door iemand anders die lijnen laten rechttrekken.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Heeft die shop daar geen beleid in?
Veel shops werken gratis bij na X weken.. even laten genezen en dan de lijntjes strak laten trekken.
Maar misschien moet je dat in een andere shop laten doen als je in deze niet zoveel vertrouwen meer hebt...
* MarMar agreesquote:Op zondag 16 mei 2010 11:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit is dan een mooie, maar de meesten die hij heeft gezet vind ik echt buitengewoon lelijk. Zijn werk is goed hoor, daar niet van maar de stijl wil niet altijd werken op tattoo's.
nvm, het is leesbaar.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
quoten op mobiel gaat niet echt super, excuses.
Jep terug moeten is vervelend, en idd daar baal ik wel van, maar ik ben nog wel steeds blij met de tattoo op zich en het feit dat ik hem heb laten zetten.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
nvm, het is leesbaar.
Succes ermee! Ik denk dat het niet zo moeilijk moet zijn om het even goed bij te werken, alleen balen dat je er dan weer mee terug moet.
In november staat hij op de superconventie in Brussel!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:20 schreef MissSpooky het volgende:
De stijl van deze gast vind ik echt zo gaaf! http://www.yourmeatismine.com/
[ afbeelding ]
Nah, tis heus fiksbaar gelukkigquote:Op zondag 16 mei 2010 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep terug moeten is vervelend, en idd daar baal ik wel van, maar ik ben nog wel steeds blij met de tattoo op zich en het feit dat ik hem heb laten zetten.
omg, ik woon in Brussel!quote:Op zondag 16 mei 2010 15:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
In november staat hij op de superconventie in Brussel!
Iemand hier die me wat meer info kan geven? Werkt zo een tattoo bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:09 schreef robbolo het volgende:
Ik zit erover na te denken om een tattoo te nemen, en ik dacht aan een onmogelijk figuur. Zoiets als van deze pagina. Zat de denken om het aan de binnenkant van mijn rechterpols te doen maar weet het niet zeker. Is het mogelijk om een stencil te nemen om het te testen?
Ik dacht al het klinkt bekend. In de AA-suite van Dream Theater komt dit ook terug. Niet letterlijk deze tekst maar wel de bedoeling van deze tekst.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:31 schreef Dizer het volgende:
Hey mensen, ik zit er dus aan te denken om een tattoo te nemen na de zomer maar ik heb dus iets al heel lang in mijn kop zitten, dat is de volgende tekst:
God, grant me the serenity
To accept the things I cannot change
The courage to change the things that I can
And the wisdom to know the difference
Alleen ben ik dus laatst achter gekomen dat dit dus in Amerika gebruikt wordt bij het openen van een AA meeting![]()
Wil dus daar niet mee geassocieerd worden, maar vind de tekst zo prachtig! Ik vind het redelijk klote... want de zoektocht gaat al 2 jaar... Loop al een jaar hierover na te denken en nou kom ik hierachter.
Moet die tattoo dan niet op een specifieke plek zitten ??quote:
Dan zou ik zeker gaan, er staan echt hele mooie namen in de lijst.quote:
Ik ga toch voor bepanthen dan...quote:Op maandag 17 mei 2010 16:05 schreef GimmeGore het volgende:
Er zaten net wat meisjes in de trein over tattoo's te praten. Één van de meisje had overal de oplossing voor: Sperti. Verse tattoo's, ontstoken tattoo's, vervellende tattoo's overal moest van haar Sperti op
Ik vroeg me ook af of dat werkt als tattoo, denk dat je dat even moet overleggen in een shop.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:23 schreef robbolo het volgende:
[..]
Iemand hier die me wat meer info kan geven? Werkt zo een tattoo bijvoorbeeld?
Gaaaf! Tattoo Mania is vet. Daar wil ik m'n volgende deel laten zettenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:17 schreef RvLaak het volgende:
Morgen is de grote dag... 12:00 bij tattoo mania. Hun schatting was 5/6 uur zitten en ze hoopte dat het in 1 keer kan. Hij wordt gezet door een vrouw uit Den Haag.
Ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |