abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:49:32 #176
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81137129
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:07 schreef crrrN het volgende:
Thanks! Ik zal een pica posten zodra hij af is!

In the meantime, heb ik laatst ook nog een tattoo sleeve getekend, (past dat in dit topic??) ik vind hem zelf best leuk gelukt

[ afbeelding ]
Nice job !!

Nu hem er nog 1 op 1 opprikken
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_81137291
@Marmar thanks!
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nice job !!

Nu hem er nog 1 op 1 opprikken

Haha ja echt wel:D gaat mij nu mooi niet lukken, hopelijk ooit
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:59:55 #178
265768 NBT
Bigger is better.
pi_81137638
TVP

Ik wil graag een tatoeage laten zetten op mijn onderarm.. Weet eigenlijk alleen nog niet zo goed wat..Iets van een madeliefje ofzo, maar dan wel zonder kleur.. Had pas gelden wel iets moois gezien, maar kan het plaatje niet terug vinden...

iemand nog mooie voorbeelden?

Zoiets:
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:00:28 #179
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81137661
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:53 schreef crrrN het volgende:
@Marmar thanks!
[..]

Haha ja echt wel:D gaat mij nu mooi niet lukken, hopelijk ooit
Ik wilde net voorstellen om FF langs te komen

Volgens mij zit je ook echt met het zweet in je bilnaad als je zoiets voor de eerste keer moet gaan zetten
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_81139872
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 00:18 schreef crrrN het volgende:
Lol ik ben er nog

Ja ik heb getattooeerd, maar het is nog niet af. Het ging voor mijn gevoel lekker. Het is een oude tattoo bijwerken. Hieronder een picture van het geknoei. Het rood en blauw is niet opnieuw gedaan, alleen de lijnen en het groen en geel.

Wazige telefoon foto, 22 mei gaan we weer verder.

[ afbeelding ]
Tweedledum and Tweedledee!
  zondag 9 mei 2010 @ 20:05:55 #181
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_81224139
Hij begint te vervellen!! En het jeukt zo.. Gelukkig kan ik er niet goed bij (A)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_81389408
TVP

Volgende maand de binnenkant van mijn sleeve dichtmaken en dan de samurai op het bovenbeen
pi_81389453
Morgen is het zover, en ook al heb ik er al 4, ik ben toch een beetje zenuwachtig
pi_81395913
crrrn mooi en ook je eigen ontwerp!

LovelyLady, alvast veel plezier gewenst voor morgen!

Ik ben dinsdag aan de beurt Afgelopen zaterdag de schets laten maken en het wordt prachtig! Ontwerp wordt in de tussentijd verder uitgewerkt of anders voor het zetten/ gedeelte freehand. Tikje zenuwachtig, maar goede zenuwen.
pi_81419636
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:58 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ik moet nog steeds de trip richting apeldoorn gaan maken al jaren zit ik te zeiken dat gerrit zo een lange wachtlijst heeft (en ik hou niet van wachten) maar ondertussen had ik denk ik al 3 keer getattooeerd kunnen worden door hem
Ik weet niet of je per se door Gerrit getatoëerd wil worden, maar ik heb in Januari een afspraak gemaakt voor aankomende donderdag . Viel me reuze mee qua wachttijd, zeker toen ik hoorde dat die op kon lopen tot een jaar.

Een vriendin van mij kon "ff tussendoor" voor een relatief kleine tatoeage.

Ikzelf krijg een "wat" grotere... A4 ongeveer, op mn rug. Wordt mn eerste, dus ben benieuwd hoe pijnlijk het wordt...
pi_81430041
Ik zit erover na te denken om een tattoo te nemen, en ik dacht aan een onmogelijk figuur. Zoiets als van deze pagina. Zat de denken om het aan de binnenkant van mijn rechterpols te doen maar weet het niet zeker. Is het mogelijk om een stencil te nemen om het te testen?
pi_81430147
Geen tattoo vandaag, miscommunicatie bij de tattooshop, dus verplaatst naar morgen
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:09:35 #188
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_81436787
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:07 schreef crrrN het volgende:
Thanks! Ik zal een pica posten zodra hij af is!

In the meantime, heb ik laatst ook nog een tattoo sleeve getekend, (past dat in dit topic??) ik vind hem zelf best leuk gelukt

[ afbeelding ]
Ik vind em gaaf, toffe stijl.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_81469666
Nou hij is gezet hoor
Ik vind hem op de foto nog een beetje crap uitzien maar het is flink opgezwollen dus ik hoop dat het nog een beetje bijtrekt:

5 minuten oud

3 uurtjes oud:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2010 21:29:16 ]
pi_81471840
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Nou hij is gezet hoor
Ik vind hem op de foto nog een beetje crap uitzien maar het is flink opgezwollen dus ik hoop dat het nog een beetje bijtrekt:

5 minuten oud
[ afbeelding ]

3 uurtjes oud:
[ afbeelding ]
Mooi hoor
pi_81481479
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Nou hij is gezet hoor

5 minuten oud
[ afbeelding ]

3 uurtjes oud:
[ afbeelding ]
Die lijntjes gaan niet meer bijtrekken hoor...
pi_81481692
Je zal er zelf ongetwijfeld blij mee zijn, LovelyLady...mijn smaak is het niet.
Maar vind wel dat ie niet echt goed gezet is. Rommelige lijnen, gewoon niet strak.
Als het genezen is, zal het er wel iets beter uitzien, maar lijnen trekken niet bij.
pi_81481921
Nog even een vraagje aan de mensen die een lange sessie hebben gehad...

Dinsdag word mijn tattoo gezet (op mn bovenarm), schatting is zo'n 3 a 3,5 uur. Wat doen jullie in de tussentijd?
Uiteraard zal er gekletst worden, maar zal toch best een zit zijn. En dan lijkt het me best handig om wat afleiding te hebben.
pi_81482059
De stijl van deze gast vind ik echt zo gaaf! http://www.yourmeatismine.com/
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  zondag 16 mei 2010 @ 11:21:40 #195
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81482096
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:14 schreef Mayla het volgende:

Dinsdag word mijn tattoo gezet (op mn bovenarm), schatting is zo'n 3 a 3,5 uur. Wat doen jullie in de tussentijd?
Uiteraard zal er gekletst worden, maar zal toch best een zit zijn. En dan lijkt het me best handig om wat afleiding te hebben.
Lijden. Af en toe trachten een conversatie te starten, maar toch vooral een beetje voor je uit staren is het enige wat je kan doen .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81482166
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:53 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Die lijntjes gaan niet meer bijtrekken hoor...
Dat dacht ik al... terug gaan dus? Of kan er niets meer aan gedaan worden.
pi_81482644
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:14 schreef Mayla het volgende:

Juist niet, je moet toch stilzitten
Het is altijd sneller voorbij dan je denkt.
  zondag 16 mei 2010 @ 11:47:52 #198
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81482733
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:20 schreef MissSpooky het volgende:
De stijl van deze gast vind ik echt zo gaaf! http://www.yourmeatismine.com/
[ afbeelding ]
Dit is dan een mooie, maar de meesten die hij heeft gezet vind ik echt buitengewoon lelijk. Zijn werk is goed hoor, daar niet van maar de stijl wil niet altijd werken op tattoo's.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_81482748
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:24 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Dat dacht ik al... terug gaan dus? Of kan er niets meer aan gedaan worden.
Heeft die shop daar geen beleid in?
Veel shops werken gratis bij na X weken.. even laten genezen en dan de lijntjes strak laten trekken.
Maar misschien moet je dat in een andere shop laten doen als je in deze niet zoveel vertrouwen meer hebt...
pi_81482773
@ MarMar, ja dat zal denk ik ook wel. Mijn vorige tattoo duurde dan maar een uurtje, maar was ook voorbij voor ik er erg in had.

@ Blistering..lol... dan wordt het gewoon maar doorbijten
Ach, gaat helemaal goed komen! Kan niet wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')