Nice job !!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:07 schreef crrrN het volgende:
Thanks! Ik zal een pica posten zodra hij af is!
In the meantime, heb ik laatst ook nog een tattoo sleeve getekend, (past dat in dit topic??) ik vind hem zelf best leuk gelukt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nice job !!![]()
Nu hem er nog 1 op 1 opprikken
Ik wilde net voorstellen om FF langs te komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:53 schreef crrrN het volgende:
@Marmar thanks!
[..]
Haha ja echt wel:D gaat mij nu mooi niet lukken, hopelijk ooit
Tweedledum and Tweedledee!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:18 schreef crrrN het volgende:
Lol ik ben er nog
Ja ik heb getattooeerd, maar het is nog niet af. Het ging voor mijn gevoel lekker. Het is een oude tattoo bijwerken. Hieronder een picture van het geknoei. Het rood en blauw is niet opnieuw gedaan, alleen de lijnen en het groen en geel.
Wazige telefoon foto, 22 mei gaan we weer verder.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je per se door Gerrit getatoëerd wil worden, maar ik heb in Januari een afspraak gemaakt voor aankomende donderdagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik moet nog steeds de trip richting apeldoorn gaan maken al jaren zit ik te zeiken dat gerrit zo een lange wachtlijst heeft (en ik hou niet van wachten) maar ondertussen had ik denk ik al 3 keer getattooeerd kunnen worden door hem
Ik vind em gaaf, toffe stijl.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:07 schreef crrrN het volgende:
Thanks! Ik zal een pica posten zodra hij af is!
In the meantime, heb ik laatst ook nog een tattoo sleeve getekend, (past dat in dit topic??) ik vind hem zelf best leuk gelukt![]()
[ afbeelding ]
Mooi hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Nou hij is gezet hoor
Ik vind hem op de foto nog een beetje crap uitzien maar het is flink opgezwollen dus ik hoop dat het nog een beetje bijtrekt:
5 minuten oud
[ afbeelding ]
3 uurtjes oud:
[ afbeelding ]
Die lijntjes gaan niet meer bijtrekken hoor...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Nou hij is gezet hoor
Ik vind hem op de foto nog een beetje crap uitzien maar het is flink opgezwollen dus ik hoop dat het nog een beetje bijtrekt:
5 minuten oud
[ afbeelding ]
3 uurtjes oud:
[ afbeelding ]
Lijden. Af en toe trachten een conversatie te starten, maar toch vooral een beetje voor je uit staren is het enige wat je kan doenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:14 schreef Mayla het volgende:
Nog even een vraagje aan de mensen die een lange sessie hebben gehad...
Dinsdag word mijn tattoo gezet (op mn bovenarm), schatting is zo'n 3 a 3,5 uur. Wat doen jullie in de tussentijd?![]()
Uiteraard zal er gekletst worden, maar zal toch best een zit zijn. En dan lijkt het me best handig om wat afleiding te hebben.
Dat dacht ik al...quote:Op zondag 16 mei 2010 10:53 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Die lijntjes gaan niet meer bijtrekken hoor...
Juist niet, je moet toch stilzittenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:14 schreef Mayla het volgende:
Nog even een vraagje aan de mensen die een lange sessie hebben gehad...
Dinsdag word mijn tattoo gezet (op mn bovenarm), schatting is zo'n 3 a 3,5 uur. Wat doen jullie in de tussentijd?![]()
Uiteraard zal er gekletst worden, maar zal toch best een zit zijn. En dan lijkt het me best handig om wat afleiding te hebben.
Dit is dan een mooie, maar de meesten die hij heeft gezet vind ik echt buitengewoon lelijk. Zijn werk is goed hoor, daar niet van maar de stijl wil niet altijd werken op tattoo's.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:20 schreef MissSpooky het volgende:
De stijl van deze gast vind ik echt zo gaaf! http://www.yourmeatismine.com/
[ afbeelding ]
Heeft die shop daar geen beleid in?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht ik al...terug gaan dus? Of kan er niets meer aan gedaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |