http://www.boucherie-traditionnelle.com/quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:44 schreef kruimel_20 het volgende:
Ik ga binnenkort naar belgie en een dagje naar brussel, heeft iemand ervaring met de shop "paul and friendz" ?
Of weet iemand dé shop in brussel waar ik eens een kijkje kan gaan nemen?
Ik ben even wat aan het tekenen geweest, ziet er niet uit, maar daar gaat het ff niet om.. maar ik denk idd dat er niks omheen moet.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:29 schreef Sounddragon het volgende:
Hoeft niks omheen; vraag hem of hij de buitenkant uitschaduwt, zodat het net lijkt of het je huid indrukt zodat het een echte lijkt
quote:Op zondag 25 april 2010 05:19 schreef steveyzerman het volgende:
Voor de experts hier; wat voor opties zijn er voor een tijdelijke tat?
Wil graag een keer een tattoo laten zetten op m'n onderarm.. maar om er nou gelijk m'n hele leven aan vast te zitten..
Ik weet er niet veel vanaf, persoonlijk vind ik het maar niks. Maar ik heb gehoord dat het nooit volledig verdwijnt, je loopt dus na een tijd met een mislukte vlek op je arm. Ik raad het je af.quote:Op zondag 25 april 2010 05:19 schreef steveyzerman het volgende:
Wil graag een keer een tattoo laten zetten op m'n onderarm.. maar om er nou gelijk m'n hele leven aan vast te zitten..
Een permanent marker, of henna. Verder niets. Een tijdelijke tattoo bestaat niet.Het is of wel, of niet. Echt heel simpel. In dit geval wil je dus GEEN tattoo laten zetten op je onderarm, dna moet je niet zeggen dat je dat wel wil maar toch niet. Duh.quote:Op zondag 25 april 2010 05:19 schreef steveyzerman het volgende:
Nee, maar wel ervaring met Ritual Tattoo in Galerie du centre, die lui zijn behoorlijk goed.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:44 schreef kruimel_20 het volgende:
Ik ga binnenkort naar belgie en een dagje naar brussel, heeft iemand ervaring met de shop "paul and friendz" ?
Of weet iemand dé shop in brussel waar ik eens een kijkje kan gaan nemen?
Heb je al een foto? Ben wel benieuwd namelijkquote:Op zondag 18 april 2010 19:59 schreef kanya het volgende:
Zo! Was dat even onverwachts. Heb em net al laten zetten![]()
Ik zal morgenochtend een foto maken! Wilde even wachten tot ie geheeld wasquote:Op maandag 26 april 2010 21:01 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Heb je al een foto? Ben wel benieuwd namelijk
Haha zenuwachtig zijn is niks mis mee, iedereen is zenuwachtig voor z'n eerste.quote:Op maandag 26 april 2010 21:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog maar 9 dagen.. Dan is het zo ver! Ben wel benieuwd hoe het gaat zijn. Of het me meevalt, hahah zenuwpees dat ik ben :p
Een tibetaanse knoop zonder eindje.. Lastig uitleggen, en heb geen idee hoe ik een foto kan uploaden. Hij komt tussen mijn schouders. Wilde hem eerst hoog in mijn nek maar dat werd afgeraden door de gene in de shop en mijn vriendlief.. Omdat het problemen kan gaan leveren met werken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:58 schreef RBnr2 het volgende:
[..]
Haha zenuwachtig zijn is niks mis mee, iedereen is zenuwachtig voor z'n eerste.
Maar 't gaat meevallen, want stelt niet veel voor.
Belangrijk is om gewoon te ontspannen, goed eten van te voren. En wat ik ook niet doe is zwaar drinken de avond van te voren.
Wat ik bij mijn eerste heb ervaren is: go with the flow. Laat het gewoon gebeuren, geniet van de ervaring. Dan komt 't helemaal goed![]()
Wat ga je zetten?
Dat zou helemaal een slecht idee zijn. Van alcohol wordt je bloed dunner en dit betekent dat je meer bloedt tijdens het tattoëren en de inkt niet goed in je huid kan trekken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:07 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha ik wilde nog een wijntje van te voren drinkenMaar dat zal ik dan maar niet doen haha!
Dat had ik me ook al bedacht.. Niet handig maar goed.. Mijn vriendje gaat mee dus die moet ik maar in zijn handje knijpen hahaha.. Ik zal eens kijken of ik mijn paint-knutselwerk kan uploaden dat geeft een goed idee van hoe hij wordt..!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:40 schreef kanya het volgende:
[..]
Dat zou helemaal een slecht idee zijn. Van alcohol wordt je bloed dunner en dit betekent dat je meer bloedt tijdens het tattoëren en de inkt niet goed in je huid kan trekken.
Je omschrijving van de tattoo klinkt trouwens erg interessant! Ik ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |