Het was laat...quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:33 schreef GimmeGore het volgende:
Die aap is geen aap!
Dat is liegebeest!!
[ afbeelding ]
tvp plaatsen in de lapo
Ow ja: mijn volgende tattoo wordt een wolf (alleen kop of kop en lijf weet ik nog niet) maar daarvoor moet ik echt even op zoek naar een goeie artist.
Ik heb namelijk al voorbeelden gezien van tattoo's van wolven die meer op wasberen ofzo leken
Wat vet!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:23 schreef crrrN het volgende:
Ik ga zaterdag voor het eerst zelf tattooeren !
spannend!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:23 schreef crrrN het volgende:
Ik ga zaterdag voor het eerst zelf tattooeren !
Mijn schoonzusje heeft een heel kunstwerk staan van Saz van Tattoo palace. Ik zal eens aan haar vragen of ik er een foto van mag plaatsen. Superstrakke tattoo in ieder geval en ze wil ook nergens anders meer heen.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:23 schreef kanya het volgende:
Is iemand bekend met Tattoo Palace in Amsterdam? Was er afgelopen weekend geweest voor informatie en ga zondag een afspraak maken. Dan kan ik waarschijnlijk over een week al terecht. Vind t wel spannend! Het wordt een cover up van iets kleins dat ik twee jaar geleden heb laten zetten.
Oke, tof. Ben wel benieuwd ja. Ik heb gesproken met een man die volgens mij Italiaans was. Moest ook Engels met hem spreken, maar dat was geen probleem. Hij begreep ook wel goed wat ik wilde.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:44 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje heeft een heel kunstwerk staan van Saz van Tattoo palace. Ik zal eens aan haar vragen of ik er een foto van mag plaatsen. Superstrakke tattoo in ieder geval en ze wil ook nergens anders meer heen.
Ja, mijn is gezet bij Needle Art (gorinchem). geen idee wat je verder wil wetenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Ook even een TVP'tje hier.. En alsnog de vraag, heeft iemand hier ervaring met het zetten van een tattoo bij Needle Art?
Of dat je er tevreden over bent..quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:14 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ja, mijn is gezet bij Needle Art (gorinchem). geen idee wat je verder wil weten
Hieronder de fotoquote:Op donderdag 15 april 2010 10:58 schreef kanya het volgende:
[..]
Oke, tof. Ben wel benieuwd ja. Ik heb gesproken met een man die volgens mij Italiaans was. Moest ook Engels met hem spreken, maar dat was geen probleem. Hij begreep ook wel goed wat ik wilde.
Alleen nu ben ik zijn naam vergeten en omdat hij er maar één dag in de week werkt staan volgens mij zijn tattoos niet op de website.
Mooi zegquote:Op zaterdag 17 april 2010 08:16 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Hieronder de foto
[ afbeelding ]
Gezet door Saz Ragdoll dus.
Prachtig!quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:16 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Hieronder de foto
[ afbeelding ]
Gezet door Saz Ragdoll dus.
Dat is wel zo, maar dan nog, vond wel dat ik hem even moest showenquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:37 schreef kanya het volgende:
[..]
Mooi zeg![]()
Mjah.. tattoo artiesten bij dezelfde shop zijn natuurlijk ook weer allemaal anders. en mijne wordt niet gezet door Saz. Maar bedankt voor de foto!
Daar ga ik idd ook maar van uit. Anders zou een shop ook z'n goede naam verliezen. Ik zal vanmiddag even vragen of ik wat foto's van zijn werk kan zien. Hopelijk kan ik dan volgende week terecht!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:37 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar dan nog, vond wel dat ik hem even moest showenHet niveau van de artiesten zal dan toch ongeveer wel een soortgelijk niveau zijn? Ik zou niet kunnen werken met iemand die belabberd werk levert in ieder geval
Nee hoorquote:Op zondag 18 april 2010 09:41 schreef kanya het volgende:
[..]
Daar ga ik idd ook maar van uit. Anders zou een shop ook z'n goede naam verliezen. Ik zal vanmiddag even vragen of ik wat foto's van zijn werk kan zien. Hopelijk kan ik dan volgende week terecht!
Het is toch niet perse een slecht teken als een tattoo shop geen (lange) wachtlijst heeft?
Ja, ik heb die van mij al 15 jaar en ook die jeukt wel eens en zet soms op. Gebeurt al vanaf het begin, het hoe en waarom weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:19 schreef SLP_ het volgende:
Ik was vandaag aan het werk en opeens kreeg ik ontzettend jeuk rond de plek van mn tattoo [pols]. Toen ik met mn vinger er over heen ging voelde ik de tattooZeg maar datzelfde als ie net gezet is. Dus hij was helemaal opgezwollen enz. Ik schrok me dood
Ik heb hem nou iets langer dan 2 jaar en had dat nog nooit eerder gehad! Gelukkig trok het na een uurtje weg. Toen die jeukerigheid op kwam was ik bezig met dingen uit dozen te halen, misschien een soort allergische reactie ofzo? Heeft iemand dit ook wel es eerder gehad?
Ik heb ook het advies meegekregen om de eerste 3 dagen alleen 2x per dag schoon te maken.quote:Op zondag 18 april 2010 19:59 schreef kanya het volgende:
Zo! Was dat even onverwachts. Heb em net al laten zettenHij heeft er 3 uren aan gewerkt. Zal proberen snel een foto te plaatsen.
Nu eerst nog even bijkomen van de pijnHet werd er na twee uurtjes niet beter op.. hehe.
Wat ik wel apart vond is dat ik de eerste drie dagen niets erop mag smeren. Moet wel gewoon 2x per dag wassen.
Edit: Ik zit wat op internet te zoeken, maar er wordt op veel plaatsen juist gewaarschuwd om de tatoeage niet uit te laten drogen.. wat bij mij dus wel de opdracht was. Lekker verwarrend![]()
Ja, ze hadden er wel folie opgedaan. Heb ik er na drie en half uur, vlak voordat ik ging slapen, eraf gehaald. Ik was amper begonnen met wassen, had alleen nog maar water er overheen geaaid met mn hand, toen ik zag dat er op twee plaatsen een heel klein stukje van de outline mistte. Zal vandaag even bellen en hoop dat ze het dan gratis willen fixen. Ik had op dat punt echt nog niks verkeerd gedaan.quote:Op maandag 19 april 2010 07:24 schreef Sulley02 het volgende:
Ik zou gewoon naar het advies van je eigen shop luisteren, heb je er wel folie op?
Ik hoefde er zelf geen folie meer overheen te doen, dus dat heb ik nu ook niet. Denk alleen toch dat ik vanavond na het wassen ga smeren.quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef ParanoidEv het volgende:
Niks mis hoor, met 3 dagen folie en pas smeren nadat je stopt met folie. Anders wordt het zo'n snotboel onder de folie. Ik zou gewoon naar het advies van de shop luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |