abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81752612
hoe weten jullie dan dat het een goede shop in het buitenland is.. ga je dan op je gevoel af of hoor je het via iva
pi_81752675
RvanLaak, ziet er goed uit!!!

MarMar...het is echt super geworden! Prachtig!!

En degene met de cover-up..ook erg mooi!!!

Hier is de pijn/irritatie overgegaan in lichte jeuk...niet constant, maar af en toe. Het begint ook een beetje te vervellen nu.. Gaat goed dus....Wel jammer dat ik nog een maand moet wachten om het in te kleuren..
Helaas nog steeds geen foto...hele drukke dagen gehad en krijg het er zelf niet goed op..
pi_81753118
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Super !! perfect voor een vrouw (nofi); toch lekker aan de maat, maar niet te vol of te druk, gewoon helemaal goed

"vrouw" is niet echt een belediging hoor Ben het wel met je eens
Ik doe ook geen mannenkleren aan, dus waarom zou je dan wel mannentattoos doen

Iedereen thx voor de complimenten
Goed geslapen, nauwelijks last, de "folie-methode" werkt goed heb ik de vorige keer gemerkt. Ook goed tegen inktvlekken in je beddegoed.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:01:47 #279
129836 withxhonor
straight edge
pi_81754727
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 08:25 schreef Stickvis het volgende:
hoe weten jullie dan dat het een goede shop in het buitenland is.. ga je dan op je gevoel af of hoor je het via iva
ik ben in christchurch bij een aantal shops en bij deze had ik het beste gevoel verder hoefde er ook geen grote ingewikkelde tatoeage gezet te worden.
high fives and stagedives
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:02:46 #280
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81754755
Wat istie mooi zeg Mar
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:11:54 #281
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81754999
Ik wist het van een collega (Triple X tattoo, Salzburg)
Ik was met haar meegegaan toen zij een tattoo liet zetten, ik vond het een fijne zaak, aardige lui, goeie sfeer, heel geduldig, legden alles haarfijn uit.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:12:39 #282
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81755017
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 09:19 schreef MarMar het volgende:

[..]

"vrouw" is niet echt een belediging hoor Ben het wel met je eens
Ik doe ook geen mannenkleren aan, dus waarom zou je dan wel mannentattoos doen

Iedereen thx voor de complimenten
Goed geslapen, nauwelijks last, de "folie-methode" werkt goed heb ik de vorige keer gemerkt. Ook goed tegen inktvlekken in je beddegoed.
Was meer, omdat 'voor een vrouw' ook wat meer ' ' gelezen zou kunnen worden, en dat was absoluut niet de bedoeling
Ik vinnum echt mooi
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:33:15 #283
259233 GimmeGore
pi_81755613
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Waarom heb je dan in hemelsnaam niet afgebeld ?? Ik zou dat denk ik niet gedaan hebben in zo'n beroerde state of mind, nu weet je de rest van je leven dat die tat gezet is na een paar minder prettige dagen, terwijl de betekenins/waarde van je tattoo misschien heel vrolijk moest zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat die tattoo op dat moment het enige was wat me hielp doorgaan. Anders had ik alleen maar thuis de hele dag zitten janken (ow ja, en uit eten met wat lui van t Arnhem topic hielp ook mijn gedachten op wat anders te brengen, voor even)
Ik had juist iets nodig om de huil-routine te doorbreken.

Mijn tattoo had niets te maken me hoe ik me voelde op dat moment, maar het weerspiegelde het wel heel goed.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:44:58 #284
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81755922
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:33 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Omdat die tattoo op dat moment het enige was wat me hielp doorgaan. Anders had ik alleen maar thuis de hele dag zitten janken (ow ja, en uit eten met wat lui van t Arnhem topic hielp ook mijn gedachten op wat anders te brengen, voor even)
Ik had juist iets nodig om de huil-routine te doorbreken.

Mijn tattoo had niets te maken me hoe ik me voelde op dat moment, maar het weerspiegelde het wel heel goed.
Klinkt nogal deprimerend als je het mij vraagt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:59:48 #285
259233 GimmeGore
pi_81756390
Mwah, gaat wel beter dan 2 maanden terug.
Tis nogal een moeilijke situatie waar ik mezelf in gewerkt heb.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:03:50 #286
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81756511
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:59 schreef GimmeGore het volgende:
Mwah, gaat wel beter dan 2 maanden terug.
Tis nogal een moeilijke situatie waar ik mezelf in gewerkt heb.
Kom je ook wel weer uit
pi_81765750
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 08:25 schreef Stickvis het volgende:
Het kan natuurlijk dat je het via via hoort. Anders: website bekijken, reviews op internet zoeken, langsgaan voor een indruk. Dan kom je al een heel eind. Zo heb ik het in Nederland trouwens ook gedaan.
pi_81789342
2 maanden geleden voor het laatst geprikt. Het ging hier om bijwerken. Er zijn heel wat lijnen gezet alleen wilden deze niet echt lekker genezen. Al die tijd heb ik vermoed dat het te diep is gezet alleen zeiden weer verschillende mensen in de tattooshop waar het gedaan is van niet. Nu valt het me op dat als ik in de zon kom de lijnen toch echt voelbaar worden en het een en ander jeukt dan ook als ik er overheen wrijf. Het lijkt wel alsof de lijnen erop liggen als de zon erop staat. Ik neem aan dat ik er dus vanuit kan gaan dat de boel te diep gegaan is? Is hier verder nog wat aan te doen? Bv iets erop smeren om iig de jeuk te verlichten?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 23 mei 2010 @ 15:06:15 #289
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81791232
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:58 schreef mrcool het volgende:
2 maanden geleden voor het laatst geprikt. Het ging hier om bijwerken. Er zijn heel wat lijnen gezet alleen wilden deze niet echt lekker genezen. Al die tijd heb ik vermoed dat het te diep is gezet alleen zeiden weer verschillende mensen in de tattooshop waar het gedaan is van niet. Nu valt het me op dat als ik in de zon kom de lijnen toch echt voelbaar worden en het een en ander jeukt dan ook als ik er overheen wrijf. Het lijkt wel alsof de lijnen erop liggen als de zon erop staat. Ik neem aan dat ik er dus vanuit kan gaan dat de boel te diep gegaan is? Is hier verder nog wat aan te doen? Bv iets erop smeren om iig de jeuk te verlichten?
Komt wel vaker voor dat lijnen wat opzwellen in de zon, vooral als het contrast wat groter is als ik het goed begrijp.. zwart neemt nou eenmaal snel warmte op, geen idee eigenlijk of dat echt met de diepte te maken heeft. Ik heb ook één puntje in mijn tattoo wat maar niet wil genezen.. heel irritant..

En ter voorkoming van ellende is smeren met een heftige sunblocker natuurlijk altjd een optie, net als gewoon domweg afdekken als je weet dat het ellende oplevert; voorkomen is altijd beter dan genezen

Over jeuk en zulks staan plenty tips in de vorige pagina's en -delen van dit topic
pi_81791391
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Komt wel vaker voor dat lijnen wat opzwellen in de zon, vooral als het contrast wat groter is als ik het goed begrijp.. zwart neemt nou eenmaal snel warmte op, geen idee eigenlijk of dat echt met de diepte te maken heeft. Ik heb ook één puntje in mijn tattoo wat maar niet wil genezen.. heel irritant..

En ter voorkoming van ellende is smeren met een heftige sunblocker natuurlijk altjd een optie, net als gewoon domweg afdekken als je weet dat het ellende oplevert; voorkomen is altijd beter dan genezen

Over jeuk en zulks staan plenty tips in de vorige pagina's en -delen van dit topic
Kan het er ook iets mee te maken hebben dat er een lijn over een lijn is gegaan die er al stond? Dat daardoor mijn huid ook niet echt happy is zeg maar? Het is allemaal zwart. Rare is dat niet alle lijnen voelbaar zijn en dat zou toch wel zo moeten zijn lijkt mij als het te diep is gegaan. Het is tenslotte allemaal met dezelfde naald gedaan. Lijkt me sterk dat dat ding halverwege dieper is gaan prikken. Afdekken heb ik al een hele tijd gedaan maar om nou met dit weer nog steeds met longsleeves te gaan lopen...

Echt jeuken doet t ook niet hoor. Alleen als er echt de zon fel op brand. Het heeft wel bijna 7 weken lang gejeukt en dan met name aan de binnenkant van mijn elleboog. Die huid is ook erg dun en dat bleef maar jeuken. Werd me verteld dat dat qua genezing ook een erg vervelend plekje is.

Misschien dat de huid ook nog ff moet 'wennen' aan de zon. Heb tenslotte al die tijd de boel afgedekt gehad dmv longsleeves...

Rare is ook dat de lijnen niet altijd voelbaar zijn. Als ik bv gedoucht heb voel ik er niks van. Echt alleen als het heel warm is en dan vooral als de zon er hard op staat te branden...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 23 mei 2010 @ 17:29:08 #291
129836 withxhonor
straight edge
pi_81795219
dat heb ik ook op mn armen... als het warm is, als ik me heel erg inspan en het daardoor warm heb.. of als ik me stoot, dan komen de lijnen wat omhoog.
pi_81795898
Maar waar komt dit dan precies door? Toch net iets te diep geprikt dan lijkt mij?
  maandag 24 mei 2010 @ 01:14:23 #293
129836 withxhonor
straight edge
pi_81816842
dat weet ik niet.. misschien weet ParanoidEv het?..
pi_81822203
Je huid reageert sowieso op warmte en zon, my two pennies: het reageertrt bij een tattoo gewoon net iets anders omdat daar toch littekenweefsel zit, vandaar relief.
Zolang het maar weer wegtrekt zou ik me er niet teveel zorgen over maken.
  maandag 24 mei 2010 @ 12:00:07 #295
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81824665
http://www.tattoo-beurs.com/0a-index1.html

Ga er nog meer mensen naar deze beurs komend weekend?
Ik ben van plan om te gaan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 24 mei 2010 @ 12:59:49 #296
129836 withxhonor
straight edge
pi_81827033
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:36 schreef MarMar het volgende:
Je huid reageert sowieso op warmte en zon, my two pennies: het reageertrt bij een tattoo gewoon net iets anders omdat daar toch littekenweefsel zit, vandaar relief.
Zolang het maar weer wegtrekt zou ik me er niet teveel zorgen over maken.
mijn idee... zolang het niet permanent is, kan ik me er niet druk om maken...
pi_81829426
De lijnen zijn lichtelijk voelbaar op sommige plekken, in de zon komen ze alleen echt omhoog zeg maar. Het is ook gewoon littekenweefsel natuurlijk...

Misschien dat het nog wat minder word...

Waar het mij vooral om gaat is dat de boel niet gaat uitlopen want dat zou ik bijzonder k*t vinden...
Jeuk en af en toe wat relief is 1 ding maar blowouts zit ik natuurlijk niet op te wachten...

Ik ga er maar ff vanuit dat het wel goed zal komen. De boel eerst maar eens de zomer doorloodsen...

Iemand nog tips betreffende goede sunblocks?

[ Bericht 14% gewijzigd door mrcool op 24-05-2010 14:18:32 ]
pi_81832192
Ik ben me al een hele tijd aan het bedenken over een tattoo, niet al te groot en het liefst op mijn ribben.

Nou had ik twee vraagjes, is het waar dat de ribben een pijnlijke plaats zijn of zit mijn vriend me gewoon bang te maken? En heeft er iemand ervaring met South Side in Valkenburg (tevreden etc?)?
Ja en dus?
pi_81832968
Ribben lijken me wel een pijnlijke plaats ja. Lekker wat bot eronder ook...
pi_81833140
Daar was ik al bang voor. Maar goed, ik wil m toch echt daar
Ja en dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')