quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Super !! perfect voor een vrouw (nofi); toch lekker aan de maat, maar niet te vol of te druk, gewoon helemaal goed
ik ben in christchurch bij een aantal shops en bij deze had ik het beste gevoelquote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:25 schreef Stickvis het volgende:
hoe weten jullie dan dat het een goede shop in het buitenland is.. ga je dan op je gevoel af of hoor je het via iva
Was meer, omdat 'voor een vrouw' ook wat meer 'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
"vrouw" is niet echt een belediging hoorBen het wel met je eens
Ik doe ook geen mannenkleren aan, dus waarom zou je dan wel mannentattoos doen
Iedereen thx voor de complimenten![]()
Goed geslapen, nauwelijks last, de "folie-methode" werkt goed heb ik de vorige keer gemerkt. Ook goed tegen inktvlekken in je beddegoed.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom heb je dan in hemelsnaam niet afgebeld ?? Ik zou dat denk ik niet gedaan hebben in zo'n beroerde state of mind, nu weet je de rest van je leven dat die tat gezet is na een paar minder prettige dagen, terwijl de betekenins/waarde van je tattoo misschien heel vrolijk moest zijn.Omdat die tattoo op dat moment het enige was wat me hielp doorgaan. Anders had ik alleen maar thuis de hele dag zitten janken (ow ja, en uit eten met wat lui van t Arnhem topic hielp ook mijn gedachten op wat anders te brengen, voor even)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had juist iets nodig om de huil-routine te doorbreken.
Mijn tattoo had niets te maken me hoe ik me voelde op dat moment, maar het weerspiegelde het wel heel goed.
Klinkt nogal deprimerend als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Omdat die tattoo op dat moment het enige was wat me hielp doorgaan. Anders had ik alleen maar thuis de hele dag zitten janken (ow ja, en uit eten met wat lui van t Arnhem topic hielp ook mijn gedachten op wat anders te brengen, voor even)
Ik had juist iets nodig om de huil-routine te doorbreken.
Mijn tattoo had niets te maken me hoe ik me voelde op dat moment, maar het weerspiegelde het wel heel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Kom je ook wel weer uitquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:59 schreef GimmeGore het volgende:
Mwah, gaat wel beter dan 2 maanden terug.
Tis nogal een moeilijke situatie waar ik mezelf in gewerkt heb.
Het kan natuurlijk dat je het via via hoort. Anders: website bekijken, reviews op internet zoeken, langsgaan voor een indruk. Dan kom je al een heel eind. Zo heb ik het in Nederland trouwens ook gedaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:25 schreef Stickvis het volgende:
hoe weten jullie dan dat het een goede shop in het buitenland is.. ga je dan op je gevoel af of hoor je het via iva
Komt wel vaker voor dat lijnen wat opzwellen in de zon, vooral als het contrast wat groter is als ik het goed begrijp.. zwart neemt nou eenmaal snel warmte op, geen idee eigenlijk of dat echt met de diepte te maken heeft. Ik heb ook één puntje in mijn tattoo wat maar niet wil genezen.. heel irritant..quote:Op zondag 23 mei 2010 13:58 schreef mrcool het volgende:
2 maanden geleden voor het laatst geprikt. Het ging hier om bijwerken. Er zijn heel wat lijnen gezet alleen wilden deze niet echt lekker genezen. Al die tijd heb ik vermoed dat het te diep is gezet alleen zeiden weer verschillende mensen in de tattooshop waar het gedaan is van niet. Nu valt het me op dat als ik in de zon kom de lijnen toch echt voelbaar worden en het een en ander jeukt dan ook als ik er overheen wrijf. Het lijkt wel alsof de lijnen erop liggen als de zon erop staat. Ik neem aan dat ik er dus vanuit kan gaan dat de boel te diep gegaan is? Is hier verder nog wat aan te doen? Bv iets erop smeren om iig de jeuk te verlichten?
Kan het er ook iets mee te maken hebben dat er een lijn over een lijn is gegaan die er al stond? Dat daardoor mijn huid ook niet echt happy is zeg maar? Het is allemaal zwart. Rare is dat niet alle lijnen voelbaar zijn en dat zou toch wel zo moeten zijn lijkt mij als het te diep is gegaan. Het is tenslotte allemaal met dezelfde naald gedaan. Lijkt me sterk dat dat ding halverwege dieper is gaan prikken. Afdekken heb ik al een hele tijd gedaan maar om nou met dit weer nog steeds met longsleeves te gaan lopen...quote:Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Komt wel vaker voor dat lijnen wat opzwellen in de zon, vooral als het contrast wat groter is als ik het goed begrijp.. zwart neemt nou eenmaal snel warmte op, geen idee eigenlijk of dat echt met de diepte te maken heeft. Ik heb ook één puntje in mijn tattoo wat maar niet wil genezen.. heel irritant..
En ter voorkoming van ellende is smeren met een heftige sunblocker natuurlijk altjd een optie, net als gewoon domweg afdekken als je weet dat het ellende oplevert; voorkomen is altijd beter dan genezen![]()
Over jeuk en zulks staan plenty tips in de vorige pagina's en -delen van dit topic
mijn idee... zolang het niet permanent is, kan ik me er niet druk om maken...quote:Op maandag 24 mei 2010 10:36 schreef MarMar het volgende:
Je huid reageert sowieso op warmte en zon, my two pennies: het reageertrt bij een tattoo gewoon net iets anders omdat daar toch littekenweefsel zit, vandaar relief.
Zolang het maar weer wegtrekt zou ik me er niet teveel zorgen over maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |