Dat vond ik inderdaad ook niet zo lekker, maar goed, daar tussenin voelde ik weer bijna niks, dus dat scheelde weer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie klaar is
Op mn schouderbladen en ruggenwervel had ik wel iets van "fucking AUW!!!!!!!", maar ja... Je gaat niet halverwege je bedenken
idd, jammer dat alle details stukken juist op de pijnlijke plekken zittenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook niet zo lekker, maar goed, daar tussenin voelde ik weer bijna niks, dus dat scheelde weer.
Mooiquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik ben ontzettend kleinzerig & ben er ook doorheen gekomen, moet alleen wel een tweede afspraak
A well, it's worth it
pics:
[ afbeelding ]
Tekening
[ afbeelding ]
Eindresultaat meteen na het zetten
Dat dacht ik ook toen mijn tattoo werd gezet. Hoe de fuck kan iemand hier verslaafd aan raken, maar pijn vergeet je gewoon. Ik ben nu al weer aan het dromen over tig andere tattoos.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, jammer dat alle details stukken juist op de pijnlijke plekken zitten![]()
Echt, ik snap niet dat mensen hier aan verslaafd kunnen raken
Ik denk dat het gevoel van 'ik wil nog een keer!' ook pas komt als de pijn helemaal weg is. Ik kan me er wel in herkennen eigenlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:34 schreef RvLaak het volgende:
Echt, ik snap niet dat mensen hier aan verslaafd kunnen raken
en als de rush weggaat naar gelang je aan je nieuwe artwork went, is er maar één manier om het weer terug te krijgen; méér !quote:Op vrijdag 21 mei 2010 06:55 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
als de tattoo eenmaal staat geeft dat idd een enorme rush
stelletje gekkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
en als de rush weggaat naar gelang je aan je nieuwe artwork went, is er maar één manier om het weer terug te krijgen; méér !!
Waarom heb je dan in hemelsnaam niet afgebeld ?? Ik zou dat denk ik niet gedaan hebben in zo'n beroerde state of mind, nu weet je de rest van je leven dat die tat gezet is na een paar minder prettige dagen, terwijl de betekenins/waarde van je tattoo misschien heel vrolijk moest zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:16 schreef GimmeGore het volgende:
mijn laatste tattoo (nu 2 maanden oud) gaf me niet echt een adrenalinekick
Ik had 2 hele erge klote dagen gehad, ik was een emotioneel wrak en ik had me ook niet echt voorbereid of uitgekeken naar de tattoo die dagen
Maar toen ik daar eenmaal lag werd ik eigenlijk alleen maar heel erg rustig voor het eerst in 2 dagen, ik kon helder nadenken, ik hoefde niet constant te janken en ik had gewoon rust in mn kop. Ondanks dat sommige plekken pijnlijk waren en anderen juist kietelden (waar ik absoluut niet tegen kan, heb de artist zelfs gevraagd of hij kon stoppen op die plek vanwege het kriebel gevoel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Tijdens mijn laatste tattoo had ik er na 5 minuten al genoeg vanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:59 schreef n0a het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen mijn tattoo werd gezet. Hoe de fuck kan iemand hier verslaafd aan raken, maar pijn vergeet je gewoon. Ik ben nu al weer aan het dromen over tig andere tattoos.
WAUW!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
There she is!
Ik dacht eigenlijk dattie haast niet mooier kon dan het zwart wit al was, maar mén wat ben ik hier blij mee!
wauw.. die is ook PRACHTIG.. heel erg mooi!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
There she is!
Ik dacht eigenlijk dattie haast niet mooier kon dan het zwart wit al was, maar mén wat ben ik hier blij mee!
Ja, bij deze Britse expats in Hong Kongquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:02 schreef Stickvis het volgende:
iemand weleens een tat in het buitenland laten zetten?
Mijn broer in Duitsland ( aachen ) bij saint ofzoiets.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:02 schreef Stickvis het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
There she is!
Ja, mijn lief bij Tribe Tattoo in Schotland. Door Morag Sangster.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:02 schreef Stickvis het volgende:
yup, hier http://www.southern-ink.co.nz/index.htmlquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:02 schreef Stickvis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |