Wow prettyquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:50 schreef Rockabella het volgende:
Heb inmiddels een iets duidelijkere foto met tat
[ afbeelding ]
wow lange sessie! succes!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:17 schreef RvLaak het volgende:
Morgen is de grote dag... 12:00 bij tattoo mania. Hun schatting was 5/6 uur zitten en ze hoopte dat het in 1 keer kan. Hij wordt gezet door een vrouw uit Den Haag.
Ben benieuwd
Dank. En het is ook nog mn eerste tattoo ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:53 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
wow lange sessie! succes!
Damn! Veel sterkte!quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank. En het is ook nog mn eerste tattoo ook
Zometeen maar eens een stevig ontbijt fixen
Op de eerste foto's zat ie op je andere schouderquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:50 schreef Rockabella het volgende:
[ afbeelding ]
na een uurtje ben je wel aan de pijn gewend en is het eerder een irritatie. een goed ontbijt is idd aan te raden! neem anders ook dextro engery mee, van die snoepjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stoer en succes dan!quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deze is genomen met de spiegelreflex, de andere met m'n macbook. Macbook spiegelt je foto's.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Op de eerste foto's zat ie op je andere schouder
Zou wat zijn, zo'n magische tattoo die je hele lichaam over gaatquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Deze is genomen met de spiegelreflex, de andere met m'n macbook. Macbook spiegelt je foto's.
en dan *pof op je gezicht ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zou wat zijn, zo'n magische tattoo die je hele lichaam over gaat
lijnen zijn naar mijn eigen ervaring altijd het pijnlijkst.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:34 schreef Mayla het volgende:
RvanLaak, veel succes!!!
Ben dinsdag avond geweest! Ik voelde me alleen niet zo lekker, hele drukke dag geweest onverwacht. Zelf had hij ook zoiets van, we zetten dan alleen de lijnen, anders wordt het wat te veel..ook voor mijn huid (blank en rood haar, you do the math)
Na ongeveer een uurtje stonden alle lijnen erop! Het is wel nog iets groter geworden, maar dat vind ik helemaal niet erg(is ook in overleg gegaan) 18 juni gaan we verder met inkleuren etc.
Kon alleen niet in slaap komen, dus heb de nacht weinig geslapen en volgende dag weer werken. Voelde mij gister dus wel een beetje beroerd.Maar dat is ook weer over. Het branderige gevoel is ook al minder, dus gaat goed!
Op naar de volgende sessie..![]()
Foto komt nog, krijg het er zelf niet opDus m'n vriend mag ff een plaatje schieten
je wang. succesquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:21 schreef styliste het volgende:
Wat is de minst pijnlijke plek voor een tattoo?
waar bij jou de meeste vet zit denk ik?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:21 schreef styliste het volgende:
Dat het sterrenmeisje die niet bedacht heeftquote:
Als pijn een issue is bij het laten zetten van een tattoo moet je het gewoon niet doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:21 schreef styliste het volgende:
Ik vind het ook een mooie plek! Ziet er goed uitquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:50 schreef Rockabella het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou eerst kijken waar jouw idee het mooiste staat naar jouw mening. Die pijn gaat toch wel weer over, alleen met het plaatje moet je nog even doen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:21 schreef styliste het volgende:
Kan je tegen waxxen? Dan kan je ook tegen een tattoo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:21 schreef styliste het volgende:
ik ben ontzettend kleinzerig & ben er ook doorheen gekomenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als pijn een issue is bij het laten zetten van een tattoo moet je het gewoon niet doen
Wacht maar tot ie klaar isquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:05 schreef GimmeGore het volgende:
daar gaat mijn vriend heel erg jaloers op zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |