Aardig aanbod, maar ik heb al teveel goede games (in het vooruitzicht). Je mag wel wat kopen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:22 schreef Schunckelstar het volgende:
wil je ook ruilen?
zo ja, world at war ruilen tegen iets van dit?
-bionic commando
-brothers in arms: hell's highway
-lair
-mercenaries 2: world in flames
-splinter cell: double agent
Voor dat geld plak ik hem liever aan de muur als decoratie.quote:
20 incl en we hebben een deal.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:08 schreef _Endymion_ het volgende:
15,- incl. verzenden voor Prototype.
Hoe graag wil jij World at War? Want anders verkoop ik die voor 15 exclusief aan Funkel en maken wij een andere deal?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:08 schreef this-is-life het volgende:
call of duty - world at war
call of duty 4
uncharted 2
50 euro geboden voor dit setje
Ik hoor het welquote:Op donderdag 15 april 2010 12:24 schreef tammeharrie het volgende:
Leuk dat er veel interesse is, maar wel veel overlappende interesse, in verschillende combinaties. Ik geef uiteraard de voorkeur aan setjes van games, maar tot nu toe zijn de biedingen nog niet doorslaggevend.
[..]
Voor dat geld plak ik hem liever aan de muur als decoratie.
[..]
20 incl en we hebben een deal.![]()
[..]
Hoe graag wil jij World at War? Want anders verkoop ik die voor 15 exclusief aan Funkel en maken wij een andere deal?
Prototype is bijna een jaar oud. Ik kan je helaas niet meer bieden.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:24 schreef tammeharrie het volgende:
...
20 incl en we hebben een deal.![]()
...
60 inclusief voor het hele setje. Stuur ik ze op in een mooie bubbeltjesenvelop.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:36 schreef this-is-life het volgende:
zeg maar wat je als andere deal in gedachte hebt, het liefst heb ik het hele setje
Zonde, erg vermakelijke game.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:35 schreef _Endymion_ het volgende:
[..]
Prototype is bijna een jaar oud. Ik kan je helaas niet meer bieden.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef tammeharrie het volgende:
[..]
60 inclusief voor het hele setje. Stuur ik ze op in een mooie bubbeltjesenvelop.
Nou Funkel, je bent de eerste gelukkige van een chill spel.quote:
COD4 voor 15 ¤ inc verzendkosten?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:11 schreef tammeharrie het volgende:
Na het opruimen van de kast kwam ik een aantal leuke PS3 games tegen die ik te koop aanbied:
Prototype (¤ 20)
Call of Duty: World at War (¤ 15)
Call of Duty 4 (¤ 15)
LittleBigPlanet (¤ 20)
Red Alert 3 (¤ 20)
Fallout 3 (¤ 15)
Uncharted 2 (¤ 30)
Tussen haakjes staan de vraagprijzen. Op te halen in Amsterdam of ik stuur het voor je op.
Doe het exclusief en we hebben een deal.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:24 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
COD4 voor 15 ¤ inc verzendkosten?
voor 40e heb ik hem nieuw... ik hou het op 27,50quote:Op maandag 3 mei 2010 17:32 schreef tammeharrie het volgende:
[..]
30 inclusief en dan hebben we een deal.
Vergeet de twee euro verzendkosten niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor 40e heb ik hem nieuw... ik hou het op 27,50
http://www.yourgamezone.n(...)060817/Products/2893
hoi, heb em ondertussen al! succes met je verkoopquote:Op maandag 3 mei 2010 16:54 schreef tammeharrie het volgende:
Even een drukke week gehad en toen het topic vergeten. Excuus.
[..]
Doe het exclusief en we hebben een deal.
(Als je nog wilt uiteraard)
Ik heb gewoon de nederlandse gekocht toen Uncharted 2 net uitkwam.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |