Wat denk je zelf...quote:Op zondag 23 januari 2011 13:41 schreef El_Liberaliste het volgende:
Gaan jullie daadwerkelijk op bezoek bij mensen wanneer bijvoorbeeld een user is genaaid of is dit allemaal maar 'net alsof'?
Wat denk je zelf...quote:Op zondag 23 januari 2011 13:41 schreef El_Liberaliste het volgende:
Gaan jullie daadwerkelijk op bezoek bij mensen wanneer bijvoorbeeld een user is genaaid of is dit allemaal maar 'net alsof'?
Hoeveel heb je er voor over?quote:
neej maar nu sirieus wat wil je ervoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:48 schreef Houniet het volgende:
Ah, ben je er zo 1. Vind je het gek dat ze je willen slaan.
Ik geloof dat de FOK! knokploeg jou maar eens even gaat meppen ivm het gebruik van gebrekkig Nederlandsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef styloboy1 het volgende:
[..]
neej maar nu sirieus wat wil je ervoor
trouwens waarom ik ze wil slaan zie mijn topic fucked up
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |