Gasten van youtube.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:17 schreef Trollface. het volgende:
Eerder: wie heeft hem 's nachts opgebeld?
Iets minder afzichtelijke wijven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waar gooi jij dan wel je dooie hond op?
Helden.quote:
De neppe Marcel had ruzie met gasten op Youtube, die gingen Marcel bellenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:15 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Zo'n slechte grap, ik kan wel jankenAFBLIJVEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
Googelen op Marcel Roubos, weet ik veelquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:20 schreef Fortitude het volgende:
Ik geloof er trouwens weinig van, hoe weet ze ooit dat jij Penisbaard bent? Dat stond toch nergens.
31chan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De neppe Marcel had ruzie met gasten op Youtube, die gingen Marcel bellenDe spareribs komen denken van een niet nader te noemen kutforum. Ik heb een halfjaar geleden allemaal pizza's naar z'n huis laten sturen.
Die rechtse ook welquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Googelen op Marcel Roubos, weet ik veel
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De neppe Marcel had ruzie met gasten op Youtube, die gingen Marcel bellenDe spareribs komen denk ik van een niet nader te noemen kutforum. Ik heb een halfjaar geleden allemaal pizza's naar z'n huis laten sturen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De neppe Marcel had ruzie met gasten op Youtube, die gingen Marcel bellenDe spareribs komen denk ik van een niet nader te noemen kutforum. Ik heb een halfjaar geleden allemaal pizza's naar z'n huis laten sturen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
hey tas gaat de wedstrijd nog door nou ja bel morgen maar rond half4 of rond 6uur oke nou ja xxx of je belt gwn nu oke doeii
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:26 schreef Paul het volgende:
Mensen doen mij ook altijd na
Echt he zo grappig hoe ze volhoudt dat ze je nummer heeft en je adresquote:
Van wie ben jij nou een kloon dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:40 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Echt he zo grappig hoe ze volhoudt dat ze je nummer heeft en je adres
quote:
quote:Henk zegt: (22:50) Hallo Natascha
Henk zegt: (22:50) Is Marcel bij je nu?
Natascha zegt: (22:50) ja gaat toch sneller zo henk
Natascha zegt: (22:50) ja zit naast me
Henk zegt: (22:50) Vraag eens aan hem waarom hij met minderjarige meisjes praat op MSN.
Henk zegt: (22:51) Ik heb veel klachten over hem binnen gekregen.
Natascha zegt: (22:51) nee doet hij niet een andere heeft zijn msn het zelfde als met hyves er is iemand anders die zijn naam gebruikt'
Henk zegt: (22:51) Zijn MSN adres is marcel.roubos@hotmail.com, toch?
Natascha zegt: (22:52) en net alsof doet alsof hij mijn broer is
Henk zegt: (22:52) Zijn MSN is toch marcel.roubos@hotmail.com? Vraag dat eens aan hem
Natascha zegt: (22:52) ja die heb ik hier twee keer opstaan
Natascha zegt: (22:52) eentje is mijn echte broer en die andere doet of hij mijn broer is
Natascha zegt: (22:53) maar we hebben aangifte gedaan bij de politie en die zijn nu mijn broers pc aan het uitzoeken ip adres
Henk zegt: (22:53) Er kan maar één MSN Adres van hem tegelijk zijn en dat is marcel.roubos@hotmail.com. Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Natascha zegt: (22:53) mails hyves
Natascha zegt: (22:53) nee er zijn er tweeeeee
Henk zegt: (22:53) Op dat adres heeft Marcel met minderjarige meisjes gepraat.
Henk zegt: (22:53) Jawel, ontkennen heeft geen zin.
Henk zegt: (22:54) Hij wilde met die meisjes afspreken in de Efteling
Henk zegt: (22:54) En het spoorwegmuseum
Henk zegt: (22:54) Hij was van plan seks te hebben met minderjarige meisjes
Henk zegt: (22:54) Dat is illegaal in dit land, Natascha
Henk zegt: (22:54) Dat mag niet.
Natascha zegt: (22:54) waarom maak jij dan een hyves aan op zijn naam????????????????????????????????????
Henk zegt: (22:55) Verander niet opeens van onderwerp, Natascha
Natascha zegt: (22:55) ff wachten
Henk zegt: (22:55) Marcel was van plan seks te hebben met minderjarige meisjes
Natascha zegt: (22:55) ben zo terug
Henk zegt: (22:55) Hij is een pedofiel, dat is veel erger dan een nephyve aanmaken
Henk zegt: (22:55) Ren maar weg, ga maar snel je verantwoordelijkheden uit de weg.
Generaal.quote:
Is dat trouwens dat Hyveschatding?quote:
quote:Natascha zegt: (22:57) nee mijn dochter riep mij
Natascha zegt: (22:58) nee hij wou geen seks alleen maar een dagje uit maar dat kan jij je eigen niet voorstellen he
Henk zegt: (22:58) Dat was niet wat hij zei op MSN, Natascha Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Henk zegt: (22:58) Hij zei op MSN dat hij van plan was seks te hebben Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Natascha zegt: (22:58) nee er word heeeelveel gezegt op die msn
Henk zegt: (22:58) Ik verzin dit niet, Marcel doet dat zelf Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Natascha zegt: (22:59) titus pullo heb ik ook contackt mee
Henk zegt: (22:59) Hij vroeg zelfs aan de meisjes of ze ook een kort rokje aan zouden doen, dat zou het voor hem makkelijker maken Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Natascha zegt: (22:59) hij is geen pedofiel hij zoekt alleen een vrouwtje om leuke dingen mee te doen is dat zo erg
Henk zegt: (22:59) Dan moet hij een vrouw zoeken, niet een minderjarig meisje\ Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Henk zegt: (23:00) Als je seks wil met een minderjarig meisje ben je gewoon een pedofiel Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Natascha zegt: (23:00) hij zoekt ook een vrouw en geen meisje
Henk zegt: (23:00) Zeker als je echt met ze af wil spreken Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Natascha zegt: (23:00) kindje
Henk zegt: (23:00) Dat bleek niet uit de MSN gesprekken, Natascha
Jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Is dat trouwens dat Hyveschatding?
quote:Natascha zegt: (23:01) ik zeg al er zijn er meer die zich aanmelden als marcel
Henk zegt: (23:01) Onzin, dit was Marcel zelf. Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Henk zegt: (23:02) Walgelijk hoe je dit goed probeert te praten Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Henk zegt: (23:02) Stel je voor dat het je eigen dochter was Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Natascha zegt: (23:02) nee jij bent walgelijk door al deze dingen te doen mijn broer heeft nog nooit iemand kwaad gedaan of zoals jij zegt onzedelijke dingen gedaan maar jij wel
Henk zegt: (23:03) Gaan we nu mij opeens beschuldigen? Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Henk zegt: (23:03) Walgelijk ben je, de pedofiele acties van je broer goedpraten en mij beschuldigen Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Henk zegt: (23:03) Ik breng slechts zijn walgelijke praktijken aan het licht Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Maarschalk.quote:
Ze laat steeds langere stiltes vallen en zegt nou helemaal niks meer, volgens mij heeft ze door dat haar broer toch niet zo onschuldig is.quote:Natascha zegt: (23:03) nee jij bent niet goed
Natascha zegt: (23:04) zielig gewoon
Henk zegt: (23:04) Ik ben niet goed omdat je broer minderjarige kinderen wil neuken in de Efteling? Ben je wel goed snik? Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Henk zegt: (23:07) Nou? En is je broer zelf ook blij met zijn gedrag? Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Natascha zegt: (23:07) ach man of vrouw hij spreekt af voor een leuke dag uit tegaan jij verzint de rest erbij heb jij ze allemaal wel op een rijtje
Henk zegt: (23:07) Ik verzin niks, Marcel heeft dat zelf allemaal gedaan
Moeilijk he, eerst het hele topic doorlezen voordat je reageert.quote:
Bedankt lieve cipiers?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Moeilijk he, eerst het hele topic doorlezen voordat je reageert.
Maar Penis wtf man. Zo gaat die natuurlijk nooit een nieuw nummer maken.
quote:Natascha zegt: (23:09) en ik verzin ook niks en als je een goede vriend van hem bent praat je met hem en ga je niet die rare dingen doen s, nachts bellen spare ribs laten bezorgen hyves opzetten op zijn naam
Henk zegt: (23:10) Die spareribs komen niet van mij, die hyves zijn ook niet van mij. Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Henk zegt: (23:10) De situatie is gewoon dat je eigen broer van plan was om met kleine meisjes te daten in de efteling Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Henk zegt: (23:10) En dat moet je onder ogen zien Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Natascha zegt: (23:10) nee tuuuuuuurlijk niet kijk op je eigen hyves en dan die van marcel je taaaaaaaaaaaaaaaaaaal hallon
Henk zegt: (23:10) Je moet niet ontkennen, je moet hem desnoods helpen Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Natascha zegt: (23:11) thuisbezorg.nl
Henk zegt: (23:11) Stel je voor dat het jouw dochter was geweest waar Marcel mee af had willen spreken. Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Natascha zegt: (23:11) je ip adres is vermeld
Henk zegt: (23:11) Dat had je ook niet prettig gevonden Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Natascha zegt: (23:11) hetzelfde als je hyves ip nummer
Henk zegt: (23:12) Je mag mijn IP best weten, ik heb niks gedaan Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Henk zegt: (23:12) Je broer daarentegen wel, die is zo schuldig als Hitler aan de holocaust Natascha is offline. Stuur een krabbel, privé-bericht of sms!
Wutquote:Natascha zegt: (23:11) hetzelfde als je hyves ip nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |