Ik heb die TSquote:
Dankje. Je bent echt kut.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:27 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik heb die TSals verwachte reactie, speciaal voor jou neergezet, kwal.
Ja, ik heb geen zin om mijn wachtwoord over te typen dus pas ik hem ook niet aan , maar ga ik nu toch doenquote:
Leuke Nederlandse meme's.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:34 schreef mirved het volgende:
Dat dit kan in nederland!
Het is friet/patat
KANKERKACHEL
HEY MARLOES
3 kankersteentjes voor je topic
BAAS
Hallo ik ben 12 wat is dit?
Mijn excuses, maar, het punt is duidelijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:37 schreef Penisbaard het volgende:
HSG-BOMBER had als eerste "Hallon" in zijn ondertitel, je theorie klopt niet.
Groetjens, ria en de kisd.
Hier valt het op , in het echt wat minderquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:36 schreef afcajos het volgende:
Lul niet zo slap TS. Iedereen neemt dingen van elkaar over. Zo zit de mens nou eenmaal in elkaar. Of dat nou in het echt is, of op een forumpje.
Dan moet je toch echt eens een keer buiten komen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:38 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hier valt het op , in het echt wat minder
Ja, want in het echte leven is er niemand die "Hallon" of "Soberzo" zegtquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:38 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hier valt het op , in het echt wat minder
Mensen die nog sowieso zeggen in het echte levenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, want in het echte leven is er niemand die "Hallon" of "Soberzo" zegt
überhaupt, mensen irlquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Mensen die nog sowieso zeggen in het echte leven.
Ik kom vaak buiten hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:43 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt eens een keer buiten komen.
quote:
Vandaag heb ik 'm gehad, 7.3 gehaaldquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:50 schreef OeJ het volgende:
Beter ga je eindelijk eens aan je boekverslag beginnen!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Netjes.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:51 schreef henrydg het volgende:
[..]
Vandaag heb ik 'm gehad, 7.3 gehaald
Duizend Kilometer van Elle van den Boogaart , goed, goed boekquote:
Hmm. normaal lach ik altijd heel snel over domme dingen maar dit is gewoon niet grappig, niet omdat het over mij gaat maar gewoon, fail.quote:
Ok, mooi.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:52 schreef henrydg het volgende:
[..]
Duizend Kilometer van Elle van den Boogaart , goed, goed boek
Sorry lachspier, ik heb een fail begaan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:53 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hmm. normaal lach ik altijd heel snel over domme dingen maar dit is gewoon niet grappig, niet omdat het over mij gaat maar gewoon, fail.
Oh, dan voel ik me nu wel vereerd dat ik de eerste persoon op Fok! ben die je belachelijk maaktquote:
Je kan het ook andersom bekijken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:56 schreef henrydg het volgende:
[..]
Oh, dan voel ik me nu wel vereerd dat ik de eerste persoon op Fok! ben die je belachelijk maakt
ja iedereen neemt hem over moet ik dat ook gaan doen fozo nee mijn stijl is segmaar van die irritante-kutkinderen-msn-taal en geen hoofdletters gebruiken tenzij serieuze reactie.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
Oh en Piemelsnor is echt een trendsettet.
Ik dacht dat jij dat gewoon echt wasquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
ja iedereen neemt hem over moet ik dat ook gaan doen fozo nee mijn stijl is segmaar van die irritante-kutkinderen-msn-taal en geen hoofdletters gebruiken tenzij serieuze reactie.
Nou, dan zou ik wel heel triest zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat gewoon echt was
Neehoor, TS heeft een hekel aan mensen die té opvallend andere nadoen/meelopenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:39 schreef Fortitude het volgende:
Eigenlijk is alle Penisbaard jargon - naast soberzo - irritant.
De waarheid!quote:
Hmm,, heb er eigenljik nooit bij nagedacht dat Swarma ook een Stewie heeft.. mag ik hem echt niet houden?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:40 schreef Fortitude het volgende:
Net als jouw avatar henrydg, beter pak je eentje die niet aan swarmahoer doet denken.
Moet je zelf weten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hmm,, heb er eigenljik nooit bij nagedacht dat Swarma ook een Stewie heeft.. mag ik hem echt niet houden?
DAN HOUD IK HEMquote:
quote:
http://marcel-roubos.hyves.nl/quote:
Daar zou ik mijn dooie hond nog niet opgooien.quote:
Ik zeg: doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://marcel-roubos.hyves.nl/
Zou ze het leuk vinden als ik haar wat screenshots van gesprekken met leuken mijsjens zou sturen?
Dat zal ze vats leuken vinden grquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://marcel-roubos.hyves.nl/
Zou ze het leuk vinden als ik haar wat screenshots van gesprekken met leuken mijsjens zou sturen?
Zo'n slechte grap, ik kan wel jankenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik kan wel janken.
En wáág het eens die van mij over te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Ja man, helemaal van jou, door jezelf bedacht.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik kan wel janken.
En wáág het eens die van mij over te nemen.
Z'n zus? Dat verklaart allesquote:
Waar gooi jij dan wel je dooie hond op?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn dooie hond nog niet opgooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |