Jij niet, maar er zijn mensen die het wel doenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So?
ga me ff druk maken om die paar centen
Wel een iPhone kopen maar janken over belkosten, beetje verkeerde prioriteiten stel je danquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:52 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij niet, maar er zijn mensen die het wel doen
Kort door de bocht. Zoveel mensen doen het via de computer wanneer ze heel lang moeten praten of naar het buitenland. En dat is met een lullige headset op. Als het via de mobiel kan is het helemaal mooi. Sowieso is heel de telefoon optie niet veel meer dan een Applicatie op een smartphone.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel een iPhone kopen maar janken over belkosten, beetje verkeerde prioriteiten stel je dan.
hangt er een beetje vanaf. Ik skype liever naar indonesie dan dat ik bel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel een iPhone kopen maar janken over belkosten, beetje verkeerde prioriteiten stel je dan.
Is gewoon een programmaatje voor, dat je niet waar je mee bezig was hoeft af te sluiten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:39 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Skype werkt wel, maar ik heb echt geen zin om elke keer opnieuw in te loggen als ik een sms krijg of gebeld wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |