Skype werkt wel, maar ik heb echt geen zin om elke keer opnieuw in te loggen als ik een sms krijg of gebeld wordt...quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:38 schreef Opperkwal het volgende:
Dus alleen skype werkt niet naar behoren en het is een kutapparaat.
Hij kan niet multitasken, dat is wel lastig maar OS4.0 heeft dat wel dus wees gerust. Zo kan iPhone niet multitasken en is de WM weer tering langzaam. Zo hebben we allemaal wat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:39 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Skype werkt wel, maar ik heb echt geen zin om elke keer opnieuw in te loggen als ik een sms krijg of gebeld wordt...
Fanboy heeft wel een negatieve nasmaak. Alsof het een mening is dat Android beter is, waar het inmiddels gewoon een feit is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hero hiero!
Android fanboys unite.
Dat typen ben je echt zo gewend. Slechte klacht.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:37 schreef RodeNek het volgende:
Altijd, dacht ik dat de HTC touch HD met zijn laggy scrolling en windows mobile een baggerphone was. En aan de andere kant had ik bewondering en gevoelens van jaloezie richting de iphone.
Toevallig mocht ik gisteren de iphone van een vriend voor een hele dag gebruiken. Ik kon niet wachten![]()
mijn gezicht kreeg verschillende emotionele uitdrukking gedurende deze dag , zie hier op chronologische volgorde:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Seriously, wat is die iphone me toch een prulding.. Geef mij maar weer mijn HTC terug.
Wil je fucking skypen om lekker te chatten enzo, belt er iemand tijdens het chatten...Nou, is geen probleem zou je denken, want na het gesprek ga ik weer lekker verder waar ik mee bezig was.
NIET dus...kan ik skype elke keer lekker opnieuw opstarten als er gebeld wordt of als ik perongeluk op het knopje duw. Geen multitasking...wat een fail. En je mag niet eens skypecalls maken van meneer iphone, want je krijgt een bericht dat het niet toegestaan is wegens "regelementen" (iets wat wel gewoon kan op WM)
..
En het typen is ook royaal klote. Ik hoop echt dat die nieuwe iphone het beter kan doen..
Skype is gratisquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:49 schreef HeatWave het volgende:
skype, je kan toch ook gewoon bellen, wat is in godsnaam het nut van skype op een GSM?
So?quote:
Je hebt van die gierige mensen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:49 schreef HeatWave het volgende:
skype, je kan toch ook gewoon bellen, wat is in godsnaam het nut van skype op een GSM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |