Zoiets hoorde ik ook al, ik weet niet meer precies hoe 't zat, zal ff googelen..quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:44 schreef jeoff het volgende:
Ik heb begrepen dat de Wajong uitkeringen stilgelegd zijn totdat er een nieuw kabinet gevormd is.. een of andere beslissing mag niet genomen worden hieromtrent.
Heb medelijden met jequote:Op dinsdag 13 april 2010 15:49 schreef DJKoster het volgende:
Hier ook nog niets, en het is nog wel zo'n mooi weer..
Daar gaan mijn uurtjes terras zitten
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef AlphaOmega het volgende:
Volgens mij is het tijdslot waarin de WAJong uit wordt gekeerd toch op z'n vroegst de 12de, en op z'n laatst de 15de? Kortom, overbodige vraag.
Oh, ik ben geen WAJonger... ik ken de regels gewoon... zelfs als ik daar niet direct mee te maken heb.
Dat doe ik ook niet, ik ben wel blij met die kennis.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor!
Ik krijg die wajong, maar ik werk wel gewoon 4 dagen per week 8 uur per dag(vrijdag zelfs 11 uur)quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:32 schreef Dalf03 het volgende:
Heb ook wajongers in de klas..
Zit ik godverre 4 dagen per week dood te werken in de McDonalds..
Komen hun aan met hun loonstrook van 400 euro en zij doen NIKS en ik werk me kapot daar en ik krijg 300 per maand.....
Iedereen kan werken, ook al ben je nog zo'n mongol bij een sociale werkplaats..
Meteen uitkering stoppen, eentje gaat er elke maand voor naar de hoeren.. Daar gaat ons belastingsgeld.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik krijg die wajong, maar ik werk wel gewoon 4 dagen per week 8 uur per dag(vrijdag zelfs 11 uur)
Waarom werk je dan ook bij de McDonaldsquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:32 schreef Dalf03 het volgende:
Komen hun aan met hun loonstrook van 400 euro en zij doen NIKS en ik werk me kapot daar en ik krijg 300 per maand.....
Meteen uitkering stoppen, eentje gaat er elke maand voor naar de hoeren.. Daar gaat ons belastingsgeld.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:52 schreef Dalf03 het volgende:
Het staat goed op je CV, het is best wel hard bij de Mc..
Ik kan wel werken, maar niet veel!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:45 schreef Dalf03 het volgende:
^
ff eerlijk, kan je echt niet werken?
Heb je iets lichamelijks of geestelijks als ik vragen mag.
En alleen nog een kleine aanvulling op je salaris in de vorm van WAJong, toch?quote:
Ja want als jij door je ziekte doorgaans vrij normaal kan leven, maar je ligt wel at random in het ziekenhuis voor onbepaalde tijd, dan neemt iedereen je zo aan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:16 schreef DroogDok het volgende:
Als je de pc skilz hebt om te posten op Fok! kan je ook werken!
Welke partij staat er wat strenger tegenover de Wajong? Dat stelsel moet echt flink op de schop.
Ahja, daarom kun je niet werkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan wel werken, maar niet veel!
Ik heb nystagmus.
en ik ben 3,5 maanden te vroeg geboren!
Er mogen best wat meer eisen gesteld worden om in aanmerking te komen voor een wajong uitkering. Hoeveel zijn het er tegenwoordig 700.000? ik wil en kan niet geloven dat die allemaal aan de bak kunnen, dan wel gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja want als jij door je ziekte doorgaans vrij normaal kan leven, maar je ligt wel at random in het ziekenhuis voor onbepaalde tijd, dan neemt iedereen je zo aan.
Zitten idd genoeg profiteurs bij, maar om er op te bezuinigen lijkt me niet de de manier om daar mee om te gaan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:37 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Er mogen best wat meer eisen gesteld worden om in aanmerking te komen voor een wajong uitkering. Hoeveel zijn het er tegenwoordig 700.000? ik wil en kan niet geloven dat die allemaal aan de bak kunnen, dan wel gedeeltelijk.
Dus minder geld naar de uitkering, meer arbeidsparticipatie. Win win situatie. En ja overheid en werkgevers moeten investeren in dit "soort" personeel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zitten idd genoeg profiteurs bij, maar om er op te bezuinigen lijkt me niet de de manier om daar mee om te gaan.
Gewoon hogere/betere controle op deze mensen ben ik ook zeker voor, en dat terwijl ik hem zelf ook ontvang.
Ja, Ik kan me hierdoor niet 100% focussen..quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:36 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ahja, daarom kun je niet werken.
Dat sowieso ja.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:13 schreef Dalf03 het volgende:
kijk ook naar de factoren of ze nog thuis wonen, of een huisje hebben etc. En stort het dan pas naar ze toe.....
pff ik werk altijd op de automatische piloot. Sowieso kan je de helft van alle baantjes volkomen dronken en stoned nog doen, dus er is vast wel wat voor je te vinden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, Ik kan me hierdoor niet 100% focussen..
quote:''ja, ik ben vandaag ik mijn eentje naar amsterdam gegaan met de trein, was geweldig eerst lekker wat gerookt lekker gewipt en toen weer terug noar huus''..Kansloos. leuk dagje uit.
Wat mij betreft had je nooit geboren moeten worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt en en!!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik krijg die wajong, maar ik werk wel gewoon 4 dagen per week 8 uur per dag(vrijdag zelfs 11 uur)
Jij betaalt nog geen belasting.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:32 schreef Dalf03 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |