Maar waar kan ik de back-up files terug vinden? Heb alle mappen doorgebladerd maar ben nergens mn posts tegen gekomen, dus die zitten vast ergens verstopt. De back-up die ik heb is een maand of 3/4 oud, dus die gebruik ik liever niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:31 schreef Burner2000 het volgende:
Koe, wat ik van je verhaal opmaak is dat je de installatie bestanden hebt laten staan.
Daardoor kan iedere lolbroek een nieuwe installatie van WP uitvoeren.
Je kunt het beste een schone installatie uitvoeren en dan een back-up van je database terug importeren.
Verwijder daarna de installatie bestanden!!!
Voorheen kon ik altijd automatisch updaten, maar nu moest ik mijn FTP-gegevens invoeren. Keurig netjes gedaan en nu dit gezeik. Lijkt wel of er een of andere beveiliging opzit, maar hoe maak ik die tijdelijk ongedaan? HELP!quote:Warning: touch() [function.touch]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 586 is not allowed to access /tmp owned by uid 0 in /home/marksluy/domains/marksluymers.nl/public_html/blog/wp-admin/includes/file.php on line 199
Warning: fopen() [function.fopen]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 586 is not allowed to access /tmp owned by uid 0 in /home/marksluy/domains/marksluymers.nl/public_html/blog/wp-admin/includes/class-wp-filesystem-ftpext.php on line 120
Warning: fopen(/tmp/tmp) [function.fopen]: failed to open stream: No such file or directory in /home/marksluy/domains/marksluymers.nl/public_html/blog/wp-admin/includes/class-wp-filesystem-ftpext.php on line 120
Updating Plugin AddThis Social Bookmarking Widget (1/1)
Downloading update from http://downloads.wordpress.org/plugin/addthis.1.6.7.zip…;
Warning: touch() [function.touch]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 586 is not allowed to access /tmp owned by uid 0 in /home/marksluy/domains/marksluymers.nl/public_html/blog/wp-admin/includes/file.php on line 199
An error occured while updating AddThis Social Bookmarking Widget: Download mislukt. Could not create Temporary file..
All updates have been completed.
Okay dat is mooi, aan de andere kant, ken je ook webshop templates die je 1 malig kunt kopen bij andere websites?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Grote kans dat 'belangrijke updates' sowieso in het eerste jaar worden vrijgegeven. En je hebt ook toegang tot themes die het komende jaar beschikbaar komen.
Ow en nog een aanvullende vraag hier nog over, kennelijk zit hier het shop systeem dus niet geïntegreerd? En moet je dus zelf nog een eshop plugin installeren? Kan dit dan niet alsnog verwarrend werken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:45 schreef ruffian het volgende:
Ik kwam net deze tegen: http://www.elegantthemes.com/gallery/estore/
Hierin zit een webshop geïntegreerd en van Elegant Themes weet ik dat het geen bras is.
Wat die gebruikt weet ik niet heb het thema nog niet gedownload.
Dat is waar, maar hopelijk werkt het dan ook naadloos. En tevens, weet je nog een website waar je webshop themes kunt kopen voor eenmalig gebruik?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Geeft juist vrijheid om de plugin te gebruiken die je het liefst gebruikt, volgens mij werkt e-commerce en e-shopp beiden.
De hele map wordpress van je server aftrekken en dan lokaal bewerken. Vervolgens weer uploaden? Wel irritant met het installeren van plugins dan en zo!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:28 schreef Apekoek het volgende:
Ok ik ben dus opzoek naar iets waardoor je offline (dus gewoon op je hardeschijf) je website kan bouwen en vervolgens de hele shitload dan in 1 keer upload. Is dat mogelijk met wordpress?? Wat zou de easiest way zijn?
Met welke reden doe je het? Omdat je niet altijd toegang hebt tot internet of omdat je geen halfklare site wil voorschotelen aan bezoekers?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:28 schreef Apekoek het volgende:
Ok ik ben dus opzoek naar iets waardoor je offline (dus gewoon op je hardeschijf) je website kan bouwen en vervolgens de hele shitload dan in 1 keer upload. Is dat mogelijk met wordpress?? Wat zou de easiest way zijn?
Heb niet altijd internet ter beschikking.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:36 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Met welke reden doe je het? Omdat je niet altijd toegang hebt tot internet of omdat je geen halfklare site wil voorschotelen aan bezoekers?
Daarvoor gebruik ik meestal http://www.usbwebserver.net/nl/.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:28 schreef Apekoek het volgende:
Ik gebruik wamp, een soort van nepserver, werkt prima.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:28 schreef Apekoek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |