abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15600863
Supernummer! Maar als ze er echt een hit van willen maken mogen ze zich zelf eerst wel eens een fatsoenlijke clip aanmeten!
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_15602653
quote:
Op zondag 21 december 2003 21:15 schreef Fliepke het volgende:
ik snapte er al niks van toen ik het laatst op 3fm hoorde, heb dit nummer ongeveer een jaar geleden gedownload nadat ik donnie darko had gezien en het daar perfect in vond passen. En nu wordt het een hit
Precies. Daar snap ik ook geen ruk van. Donnie Darko is uit 2001. En dan nu op single . En sowieso is dit nummer in de context van Donnie Darko veel mooier....

[Dit bericht is gewijzigd door DonStefano op 22-12-2003 10:13]

maandag 22 december 2003 @ 10:11:57 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_15602663
Ik vind de versie van Tears for Fears mooier
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_15604537
Weet je waar ik gruwelijk bang voor ben? Dat één dezer dagen er een trance of hardstyle remix van dit nummer gaat verschijnen.

Trouwens het nummer staat al op 1 in de UK charts.

pi_15604690
was het ook niet een megahit op 3fm?

erg gaaf nummertje inderdaad..

pi_15604731
De Kerstplaat van dit jaar waarschijnlijk....
pi_15611655
quote:
Op maandag 22 december 2003 11:46 schreef MaartenHG het volgende:

Trouwens het nummer staat al op 1 in de UK charts.

En is daarmee de kerstplaat van 2003!

http://www.nme.com/news/107105.htm

quote:
MAD WORLD by MICHAEL ANDREWS and GARY JULES scooped the Christmas number one spot in the UK singles chart today (December 21) despite strong competition from THE DARKNESS CHRISTMAS TIME (DONT LET THE BELLS END) and OZZY and KELLY OSBOURNEs CHANGES.

The track Mad World, originally recorded by Tears For Fears on their 1982 album The Hurting, reached new audiences when it was re-recorded by the relatively unknown Andrews and Jules and included in the cult film Donnie Darko.

The race for the coveted Christmas number one was close throughout the week, though it was The Darkness that led the way in the mid-week charts - causing bookies to tip them as favourites. However Lowestofts spandex-rockers had to settle for second place in todays run-down.

Ozzy and Kellys Changes fell from the top of the charts to number three this week, whilst a handful of new entries hit the Top Ten.

Bo Selectas Proper Chrimbo entered the charts at four, The Idols Happy Xmas (War Is Over)' at five, Atomic Kittens Ladies Night at eight and Sugababes Too Lost In You crept in at 10.

Other new entries included Blues cover of Signed, Sealed, Delivered, Im Yours featuring Stevie Wonder and Angie Stone narrowly missing out on a Top Ten hit at 11 and G-Units Stunt 101 entering in at 29.

Elsewhere in the charts, Fast Food Rockers attempt at a Christmas number one fell very short with I Love Christmas debuting at 25, while OutKasts Hey Ya re-entered the Top Twenty at 16.

In the album charts, the top three LPs remained the same as last week, with Didos Life For Rent holding onto number one, Will Youngs Fridays Child at two and Number Ones by Michael Jackson at three.

pi_15611868
Ik durf 't bijna niet te zeggen, maar ik ben dit nummer een beetje zat aan het worden...

Vond 'm in Donnie Darko wel mooi, hoor.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  maandag 22 december 2003 @ 15:52:18 #109
46794 Berkery
Fat bastard
pi_15612010
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:47 schreef Zander het volgende:
Ik durf 't bijna niet te zeggen, maar ik ben dit nummer een beetje zat aan het worden...
Maar nu is het officieel een kersthit, en komt ie elk jaar terug
No Dukes of Hazzard in the classroom
  maandag 22 december 2003 @ 15:53:05 #110
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_15612040
wel een mooi nummer om op je begrafenis te draaien
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 22 december 2003 @ 15:53:44 #111
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_15612064
Ik merk wel dat ik weer lekker afgesloten ben van de buitenwereld, ik hoor dat nummer alleen als ik 'em zelf opzet of speel, maar verder nooit.
pi_15612937
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:52 schreef Berkery het volgende:

[..]

Maar nu is het officieel een kersthit, en komt ie elk jaar terug

Joepie, dat betekent dat'ie dus 48x per dag op Skyradio gedraaid gaat worden de komende jaren.
pi_15613362
quote:
Op maandag 22 december 2003 03:04 schreef -Jay-20- het volgende:
Supernummer! Maar als ze er echt een hit van willen maken mogen ze zich zelf eerst wel eens een fatsoenlijke clip aanmeten!
Ah kijk eens aan ik zit nu naar mtv naar een nieuwe (live) clip te kijken
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_15619180
gary jules en micheal andrew komen eind februari in nederland in amsterdam. Dit heb ik vernomen van gary dus het is zeer betrouwebaar
gary is ook xmas no 1 in de UK geworden... en heeft the darkness verslagen!

ben echt super blij!

en iedereen komen eind februari...meer info later!

http://www.intwine-net.com/banner01.jpg
pi_15619722
quote:
Op maandag 22 december 2003 01:56 schreef Cheese het volgende:
Dit is een nummer dat heel gevoelig is, en absoluut niet gepromoot dient te worden. Dit moet je luisteren met aandacht, niet tussen het geleuter van dj's, en daarnaast is het nummer ontzettend overexposure gevoelig. Idd, in een (top)film als D. Darko past het perfect. Op de radio niet.
Ik vond dit een geweldig mooi nummer sinds Darko, en heb een ontzettend diepe tijdloze ervaring op dit nummer gehad, maar sinds ik het elke dag hoorde bij KinK is de elan ervan aan het afnemen. Ik zap hem nu preventief weg om hem te behouden, voor mezelf. Iemand die dit elke dag draait kan ik ook niet begrijpen. Een mooie galajurk doe je ook niet elke dag aan.

Ik snap trouwens ook niet waarom het NU PAS wordt uitgebracht als single, terwijl Darko al van 2000 is als ik mij niet vergis. Vreemd.

Sluit me hier helemaal bij aan.
Het is een fenomenale cover, maar ik hoorde dat het nu ook (regelmatig) wordt uitgezonden op de zender zonder inhoud bij uitstek, TMF. Dan is de lol er wel af. Zielig ook dat mensen door zo'n nummer de film gaan kijken. Denk dat het merendeel er geen moer van zal begrijpen en maar snel weer overstapt naar pak 'm beet het 'fantastische' Legally Blonde 2.
  maandag 22 december 2003 @ 21:27:29 #116
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_15621303
Ja ik vind het wel een mooi nummer. Leuk voor die gast dat ie wat herkenning krijgt, wel jammer dat het lam wordt gedraaid. Hopelijk krijgt donnie darko ook zo wat meer popularitiet want hij is pas echt goed als je deze film eerst hebt gezien.
cheers
Quickbeam
Widening the bell curve.. one step at a time
pi_15638439
De versie van Gary Jules vind ik idd wel veel beter. (Ik heb hem niet voor niets op repeat staan )
Maar dat die van Tears fot Tears bagger is, vind ik erg overdreven.
Ik zou hem wel eens willen horen als Depeche Mode hem covered...
Eenmaal andermaal, genaaid voor de rest van je leven.
pi_15644599
Ik vond het een super nummer een jaar geleden en ik vind het een super nummer nu, alleen had ik gehoopt dat de kertst singel nummer 1 2003 gewoon vrolijk was, want daar gaat kerst ook om. het vieren van de geboorte van jezus. Dan vind ik het toch jammer dat een depressieve nummer op nummer 1 staat, ongeacht hoe mooi die is (en dat is ie ook). Zoals die van de darkness die veel vrolijker is.
  dinsdag 23 december 2003 @ 23:44:27 #119
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_15655887
quote:
Op maandag 22 december 2003 20:43 schreef Addicted_To_DonnE het volgende:
Zielig ook dat mensen door zo'n nummer de film gaan kijken. Denk dat het merendeel er geen moer van zal begrijpen en maar snel weer overstapt naar pak 'm beet het 'fantastische' Legally Blonde 2.
Da's helemaal niet zielig. Ik denk dat je niet wilt dat andere mensen je elitaire filmwereldje in komen ofzo? Wanneer ik iets goed vind, probeer ik het zo veel mogelijk te promoten...
I make love in theory and touch myself in practice
pi_15655980
Zo'n mooi nummertje
pi_15687568
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 23:44 schreef Asphyxion het volgende:

[..]

Da's helemaal niet zielig. Ik denk dat je niet wilt dat andere mensen je elitaire filmwereldje in komen ofzo? Wanneer ik iets goed vind, probeer ik het zo veel mogelijk te promoten...

Helemaal mee eens, ik ben best een filmgek en heb de film nooit gezien en als het tegen valt is dat vette pech.
Toen ik het nummer hoorde was ik direct verkocht, en film ga ik zeker snel kijken!
pi_15690548
quote:
Op donderdag 25 december 2003 02:14 schreef BogaddE het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ik ben best een filmgek en heb de film nooit gezien en als het tegen valt is dat vette pech.
Toen ik het nummer hoorde was ik direct verkocht, en film ga ik zeker snel kijken!

Durf met 100% zekerheid te zeggen dat de film je niet zal tegenvallen. Misschien dat het niet je smaak is, maar ik kan em je zeker aanraden! Hij is gewoon briljant
pi_15766413
erg lekker nr. inderdaad .
  zondag 28 december 2003 @ 15:52:22 #124
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15766605
't is wel leuk. Net een b-kantje van REM of zo
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zondag 28 december 2003 @ 16:01:39 #125
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_15766902
aardig nummer, niks meer, niks minder....

de hype eraan ontgaat me enigzins eerlijk gezegd

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')