QFT.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Even kijken hoor. Euhm, ik zie het al: het is een comedy maar er zaten geen grappen in.

Er zaten wel grappen in.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Even kijken hoor. Euhm, ik zie het al: het is een comedy maar er zaten geen grappen in.

Ik denk eerder dat de rek er een beetje uit is bij de kijkers. Met andere woorden, de meeste verhaalmogelijkheden zijn inmiddels wel langsgekomen en voor ons komt wat de karakters doen nooit meer als verrassing. We zijn te gewend geraakt aan ze.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:36 schreef heiden6 het volgende:
Aflevering is was wel redelijk, maar je merkt toch wel dat serie over zijn hoogtepunt heen is.

Maar juist in deze aflevering maakt Ted een grote stap.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de rek er een beetje uit is bij de kijkers. Met andere woorden, de meeste verhaalmogelijkheden zijn inmiddels wel langsgekomen en voor ons komt wat de karakters doen nooit meer als verrassing. We zijn te gewend geraakt aan ze.

Mja, hij heeft er nog steeds helemaal niets van begrepen. Ik ergerde me vanaf het begin al aan hem eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar juist in deze aflevering maakt Ted een grote stap.

Maar ik denk dat vrijwel iedereen al snel door had dat dit huis uiteindelijk zijn eigen huis zou worden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar juist in deze aflevering maakt Ted een grote stap.

Nu is de leukigheid er misschien vanaf. En vroeger zag het er nog geloofwaardig uit, tegenwoordig zie je er gewoon de dikke Marshall doorheen.
 Nu is de leukigheid er misschien vanaf. En vroeger zag het er nog geloofwaardig uit, tegenwoordig zie je er gewoon de dikke Marshall doorheen.

jepquote:Op woensdag 21 april 2010 00:24 schreef Bragi het volgende:
Dat had Barney toch al eens eerder beweerd?

quote:Barney: Come on, dude. Your mom is a cougar.
Robin: Wait, I thought you said a cougar can't be over 50.
Barney: Okay, she's a Mellencamp.

quote:A dear bro of mine recently attended the wedding of his best friend’s mother and the unthinkable happened: he cried. As you already know, there are a few occasions where a bro is permitted to shed a tear, like when your favorite suit goes out of style, or during the final scene of “Field of Dreams, or the entire week leading up to Bob Barker’s retirement. Normally, I’d consider open-weeping a mockable and unforgivable offense. However, knowing the total awesomeness of this particular bro, I’d like to take a moment and examine the source of the sorrow: the groom’s self-penned song to his bride.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |