abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:24:19 #201
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_81060395
Heb er nog genoeg te gaan dus dat komt wel goed!
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:44:21 #202
240618 Micson
The lonely stoner
pi_81087852
Ik vond die van deze week juist wel heel grappig Dat ze die brieven naar zichzelf schreven, grappen ten opzichte van Don, Ted vs Barney, allemaal tering grappig
pi_81090148
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:13 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Geloof me, de 1ste paar seizoenen zijn het leukst. En vanaf seizoen 4 ging het afzakken. Zou zeggen, geniet nog van de oude afleveringen.
Nou vind ik het niet ZO slecht als je het nu stelt, maar inderdaad, de eerdere seizoenen zaten wel beter in elkaar. Minder filler. Maar om nou te zeggen dat je het niet snapt en dat anderen geen humor hebben, daar moet je echt wel nieuwkomer voor zijn.
pi_81116925
Ik vond deze aflevering wel goed, zeker een van de betere van dit seizoen.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 02:03:14 #205
95123 Operc
Nr. 40
pi_81117098
Ik denk dat het scheelt dat (bijna) iedereen hier de eerste 4 seizoenen in een week (max 2) gekeken heeft. En dan merk je niet zo dat sommige afleveringen iets minder zijn omdat je in die flow zit. Nu wacht je elke week op 21 minuten vertier en dan valt het sneller tegen.
Ikzelf blijf de serie enorm tof vinden
  vrijdag 7 mei 2010 @ 02:03:38 #206
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81117110
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef Operc het volgende:
Ik denk dat het scheelt dat (bijna) iedereen hier de eerste 4 seizoenen in een week (max 2) gekeken heeft. En dan merk je niet zo dat sommige afleveringen iets minder zijn omdat je in die flow zit. Nu wacht je elke week op 21 minuten vertier en dan valt het sneller tegen.
Eens.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  vrijdag 7 mei 2010 @ 02:05:41 #207
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81117148
quote:
Ik volg de show al sinds het begin elke week, dus dat is het niet voor mij.

Dit seizoen is gewoon kwalitatief iets minder, maar dat komt vooral omdat de schrijvers niet wisten wat ze aan moesten met Robin en Barney.

En door redenen die ik al eerder genoemd heb (karakterontwikkeling etc.).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81124017
Krijg vandaag de geimporteerde versie van seizoen 1 binnen, dus dan ga ik eens lekker kijken. Toch jammer dat de seizoenen in Nederland niet uitgebracht worden
pi_81146246
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Krijg vandaag de geimporteerde versie van seizoen 1 binnen, dus dan ga ik eens lekker kijken. Toch jammer dat de seizoenen in Nederland niet uitgebracht worden
Niet ? Schandalig!
pi_81147457
quote:
Ik denk dat je hier wel een punt hebt.

De serie is volgens mij niet echt veel slechter geworden. Sterker nog, er is weinig veranderd. En ik denk dat dat juist een beetje het probleem is, op een gegeven moment heb je het wel gezien.

De eerste grappen over Barney's obsessie met suits zijn best leuk, op een gegeven moment wordt het juist steeds leuker. Je kent de karakters goed en er is ruimte voor dingen die echt grappig zijn: Barney in een suit-pyjama, een seconde beeldmateriaal van Barney in een pak op de waterski's, de verborgen suit op het toilet bij McClaren's. Maar komt een moment dat het lame wordt, en gaat lijken op recycling.

Verder zijn er in HIMYM, zoals in vrijwel elke Amerikaanse comedy, nog drie dingen die mij persoonlijk echt storen:

-de obsessie met dating, romantiek, relaties, break-ups etc.
-het kleffe zoetsappige gedoe, mede door wat ik hierboven noem
-bijna alle grappen uitleggen

Het is zeker geen topserie zoals bijvoorbeeld Seinfeld, wat origineel, doordacht en tijdloos is. Maar ja, al met al vind ik het wel leuk om naar te kijken en daarbij vermaak ik me prima.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_81157162
Ik kijk het al sinds het begin en ik moet zeggen dat de eerste seizoenen geweldig zijn. Deze seizoenen heb ik dan ook eerdere malen gekeken, maar sinds seizoen 4 ging het niveau toch aanzienlijk omlaag. Dit seizoen vind ik dan ook heel matig. Er zijn wel wat leuke afleveringen, maar de geniale en hilarische afleveringen van voorheen heb ik al tijden niet niet meer gezien.

Barney heeft nog z'n momenten, maar het hilarische is er inmiddels wel vanaf.

Mijn interesse in HIMYM is de afgelopen tijd dan ook sterk gedaald, maar gelukkig is TBBT een hele goede vervanger.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:00:04 #212
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_81159389
TBBT is nergens opvallend goed.
When all else fails, you always have delusion.
pi_81162125
TBBT beviel me in het begin totaal niet. het duurde dan ook een tijdje voordat ik Sheldon's karakter kon waarderen. Toen dat éénmaal het geval was veranderde mijn voorkeur in serie al snel.
TBBT is inmiddels het paradepaartje van CBS geworden, voorlopig hoef ik me dus geen zorgen te maken.
pi_81248363
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:41 schreef Mr.Silencer het volgende:
TBBT beviel me in het begin totaal niet. het duurde dan ook een tijdje voordat ik Sheldon's karakter kon waarderen. Toen dat éénmaal het geval was veranderde mijn voorkeur in serie al snel.
TBBT is inmiddels het paradepaartje van CBS geworden, voorlopig hoef ik me dus geen zorgen te maken.
TBBT is een zeer vermakelijke serie maar kan is in mijn ogen wel minder dan HIMYM. Daarnaast is Two and a half Men meer het paradepaartje van CBS. Draait al 7 seizoenen en heeft het hoogste aantal kijkers. Daar zitten de laatste tijd ook mindere afleveringen tussen maar het is en blijft een geniale serie, en zoals het er nu uit ziet gaat die ook nog voor 2 seizoenen verder.
Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
pi_81248471
hoelang gaat HIMYM eigenlijk nog verder
pi_81248486
Pff lang geleden dat ik HIMYM heb gekeken. Vond het erg slecht geworden. Laatste aflevering die ik heb gezien was met de verjaardag van Lilly. Is het alweer wat beter geworden?
pi_81248714
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:37 schreef HIMYMBlog het volgende:

[..]

TBBT is een zeer vermakelijke serie maar kan is in mijn ogen wel minder dan HIMYM. Daarnaast is Two and a half Men meer het paradepaartje van CBS. Draait al 7 seizoenen en heeft het hoogste aantal kijkers. Daar zitten de laatste tijd ook mindere afleveringen tussen maar het is en blijft een geniale serie, en zoals het er nu uit ziet gaat die ook nog voor 2 seizoenen verder.
Alledrie zijn ze gewoon zeer leuk. Ik kijk alle 3 de series pas sinds kort, en moet wel zeggen dat ze allemaal hun sterke punten hebben en punten die ze kunnen verbeteren. Enige wat me irriteert zijn die irritante lachbandjes/lackpubliek op de achtergrond.

The Big Bang Theory heeft wel mijn lichte voorkeur.
pi_81248765
TBBT gebruik iig geen lachband, de rest weet ik niet.

http://www.chucklorre.com/index-bbt.php?p=282
pi_81248923
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:48 schreef Tegan het volgende:
TBBT gebruik iig geen lachband, de rest weet ik niet.

http://www.chucklorre.com/index-bbt.php?p=282
Ik zeg ook lachbandjes/lachpubliek. Ik vind het beide dus irritant
pi_81249054
Oh, sorry, overheen gelezen .
  maandag 10 mei 2010 @ 13:11:58 #221
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81249689
Over HIMYM:
quote:
The laugh track is later created by recording an audience being shown the final edited episode. Due to the larger scope of the show, co-creator Thomas claims that shooting in front of a live audience would be impossible, and doing so "would blur the line between 'audience' and 'hostage situation'".
  maandag 10 mei 2010 @ 13:22:49 #222
133369 Jivis
Critikut
pi_81250134
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:11 schreef Bragi het volgende:
Over HIMYM:
[..]
Wel logisch, ook gezien de flashbacks, flashforwards en andere rare gimmicks die ze altijd hebben. Dat zal wel allemaal door elkaar worden opgenomen dus dan begijp je er als publiek niks van.
Amen.
  maandag 10 mei 2010 @ 14:03:47 #223
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_81251606
Ik heb zo'n hekel aan Lily, alles wat zij doet of zegt is zo niet-grappig.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_81252001
TBBT maar dan eens opzoeken en bekijken
pi_81256408
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:22 schreef Jivis het volgende:

[..]

Wel logisch, ook gezien de flashbacks, flashforwards en andere rare gimmicks die ze altijd hebben. Dat zal wel allemaal door elkaar worden opgenomen dus dan begijp je er als publiek niks van.
Kan me best voorstellen dat ze het zonder publiek willen opnemen. Maar is het dan geen optie om helemaal geen lachband te gebruiken. Zo'n lachband wekt soms nogal wat irritatie op. Bij elke "grap" wordt die lachband ingezet ook bij de meest flauwe grap wat vaak niet eens een glimlach opwekt.
Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
  maandag 10 mei 2010 @ 16:35:48 #226
133369 Jivis
Critikut
pi_81257519
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:07 schreef HIMYMBlog het volgende:

[..]

Kan me best voorstellen dat ze het zonder publiek willen opnemen. Maar is het dan geen optie om helemaal geen lachband te gebruiken. Zo'n lachband wekt soms nogal wat irritatie op. Bij elke "grap" wordt die lachband ingezet ook bij de meest flauwe grap wat vaak niet eens een glimlach opwekt.
Tja, het is een sitcom en daar hoort blijkbaar gelach achter. Volgensmij zou het ook wel vreemd zijn als het ineens zonder was.

Neemt niet weg dat ik het ook irritant en nep vindt klinken .
Amen.
pi_81257712
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:37 schreef HIMYMBlog het volgende:

[..]

two and a half men is gecancelled

Mr sheen was not amused with his paycheck
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_81257775
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:35 schreef Jivis het volgende:

[..]

Tja, het is een sitcom en daar hoort blijkbaar gelach achter. Volgensmij zou het ook wel vreemd zijn als het ineens zonder was.

Neemt niet weg dat ik het ook irritant en nep vindt klinken .
The Office en Scrubs kunnen het prima zonder dat gelach.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_81258179
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:41 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Rumors gaan inderdaad dat het gecancelled is, maar het is nog niet 100% zeker.
  maandag 10 mei 2010 @ 16:59:58 #230
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_81258428
Mij valt die lachband praktisch niet op, maar dat komt misschien omdat ik bij grotendeels van de grappen wel moet lachen, dus dan stoort het niet.

Bij Will & Grace bv hoef ik nooit te lachen en is die lachband echt irritant!! Ding loopt bijna fullstop tijdens die show... sjeez.
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  maandag 10 mei 2010 @ 17:04:58 #231
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81258627
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:43 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Bij Scrubs hebben ze iedere keer zo'n irritant geluidje of muziekje als het de bedoeling is dat er gelachen wordt .
  maandag 10 mei 2010 @ 17:20:09 #232
133369 Jivis
Critikut
pi_81259243
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:43 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Geen sitcoms.
Amen.
pi_81259333
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:41 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Charlie Sheen doet altijd moeilijk bij nieuwe contract besprekingen. Hij krijgt nu al 825.000 dollar per aflevering maar dat vind die nog niet genoeg. Geen idee of dit een betrouwbare bron is maar zij melden min of meer dat CBS en Charlie er waarschijnlijk uit gaan komen.
pi_81259929
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef Jivis het volgende:

[..]

Geen sitcoms.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BZB - Zeven Sloten
pi_81260506
Ik vind The Office meer een "mockumentary", zoals Modern Family. Vandaar dat Modern Family ook vergeleken wordt met The Office. Niet echt een sitcom dus, imo.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 10 mei 2010 @ 19:19:46 #236
133369 Jivis
Critikut
pi_81264247
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:35 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik niet.

Sitcoms zijn naar mijn mening series die overduidelijk in een studio zijn opgenomen, met van die standaard camerastandpunten. Kings of Queens, Friends, Seinfeld, noem ze allemaal maar op. In dat rijtje past zowel The Office als Scrubs echt niet.
Amen.
pi_81266378
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:22 schreef HIMYMBlog het volgende:

[..]

Charlie Sheen doet altijd moeilijk bij nieuwe contract besprekingen. Hij krijgt nu al 825.000 dollar per aflevering maar dat vind die nog niet genoeg. Geen idee of dit een betrouwbare bron is maar zij melden min of meer dat CBS en Charlie er waarschijnlijk uit gaan komen.
hij krijgt 1mill per eps aangeboden en dat was niet genoeg , maar dat kregen de acteurs van friends ook in de laatste paar seizoenen .
en dat was jaren geleden.
er was ook een of andere kerel die 2mill per eps kreeg ofzo en dat had die als voorbeeld gebruikt
( weet niet meer wie of welke show )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_81270035
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef Jivis het volgende:

[..]

Vind ik niet.

Sitcoms zijn naar mijn mening series die overduidelijk in een studio zijn opgenomen, met van die standaard camerastandpunten. Kings of Queens, Friends, Seinfeld, noem ze allemaal maar op. In dat rijtje past zowel The Office als Scrubs echt niet.
Een mening hebben over feiten is best sneu.
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef DJ_ het volgende:

[..]

hij krijgt 1mill per eps aangeboden en dat was niet genoeg , maar dat kregen de acteurs van friends ook in de laatste paar seizoenen .
en dat was jaren geleden.
er was ook een of andere kerel die 2mill per eps kreeg ofzo en dat had die als voorbeeld gebruikt
( weet niet meer wie of welke show )
Ik gok die gast van Frasier.
BZB - Zeven Sloten
pi_81273849
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:14 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

[..]

Ik gok die gast van Frasier.
Of hij heeft het over Ray Romano (Everybody loves Raymond) die verdiende op het eind (van 2003-2005) 1.8 miljoen per aflevering. Echt absurd.

Blijkbaar heeft Charlie Sheen het in 2006 ook geprobeerd zo'n hoog salaris te krijgen. En inderdaad gebaseerd op het oude salaris van Ray Romano. Bron

[ Bericht 18% gewijzigd door HIMYMBlog op 10-05-2010 22:17:15 (Artikel gevonden over salaris Charlie en Ray) ]
  maandag 10 mei 2010 @ 22:23:00 #240
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_81274424
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:14 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Hoezo? Ik zou The Office ook niet als een klassieke sitcom bestempelen, jij wel dan ?
2000 light years from home
pi_81275772
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoezo? Ik zou The Office ook niet als een klassieke sitcom bestempelen, jij wel dan ?
Moeilijk te definiëren eigenlijk, toch?

Bijvoorbeeld The Simpsons wordt ook als een sitcom gezien.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_81275965
Tvp, alles gezien, geweldige serie dit hoor.
pi_81277345
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het begint allemaal redelijk off-topic te gaan, maar een situation comedy is een serie die zich iedere aflevering in dezelfde situatie, met dezelfde karakters en dezelfde relaties tussen die karakters afspeelt. Dus ja The Office is een sitcom, net zoals de hierboven al genoemde Simpsons. Dat het niet met 4 camera's maar met 1 camera opgenomen is verandert daar niet zoveel aan. (de serie Flodder is bijvoorbeeld ook een sitcom die met 1 camera opgenomen werd)
BZB - Zeven Sloten
  dinsdag 11 mei 2010 @ 08:01:06 #244
133369 Jivis
Critikut
pi_81284046
Ja, maar The Office is meer een mockumentary. Ik zou die serie eerder zo bestempelen dan een sitcom. Een serie als HIMYM.is echter duidelijk een klassieke sitcom.
The Office of Scrubs zal in de media zelden sitcom genoemd worden, in tegenstelling tot Friens of Seinfeld.
Amen.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:00:15 #245
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_81284768
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 08:01 schreef Jivis het volgende:
The Office of Scrubs zal in de media zelden sitcom genoemd worden,
http://today.msnbc.msn.com/id/23398822/
http://tvseriesfinale.com(...)t-get-series-finale/
http://www.the-office-tv-show.com/the-office-sitcom.asp
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00jd68z

Sitcom is gewoon een erg algemene term. Tegenwoordig is het hip om series te maken die elementen van vanalles bevatten en ook Scrubs wordt wel eens comedy-drama genoemd, maar een sitcom is echt niet veel meer dan een comedy die draait om een bepaalde situatie, zoals een ziekenhuis of een kantoor. In tegenstelling tot bijvoorbeeld shows als Saturday Night Live, die bestaan uit verschillende sketches die nauwelijks een onderling verband hebben.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:11:07 #246
133369 Jivis
Critikut
pi_81286224
Okee, ik geef op .

Toch denk ik aan bij een sitcom eerder aan een serie als How I Met Your Mother dan Scrubs .

Het is net zoiets als dat je indie-muziek moeilijk kan definiëren en ook niet als genre kan zien. Ik vind The Office en How I Met Your Mother niet onder hetzelfde genre vallen.
Amen.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:13:21 #247
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_81286279
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:11 schreef Jivis het volgende:
Okee, ik geef op .

Toch denk ik aan bij een sitcom eerder aan een serie als How I Met Your Mother dan Scrubs .
Ik ook, maar dat is vooral omdat ik Scrubs ontzettend flauw vind en er dus weinig comedy in zie.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_81286303
Om maar weer on-topic te gaan:

Wel een leuke ep vandaag. Niet geniaal en kan me niet herinneren ergens echt hard om gelachen te hebben, maar vermakelijk.
pi_81295648
Ik vond het weer een goede aflevering. Niet geniaal inderdaad maar wel gewoon grappig om naar te kijken.
pi_81295990
Prima aflevering.
SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door Gordon_Shumway op 11-05-2010 16:10:39 ]
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_81295997
Willem Defoe

Maar sowieso wel een leuke aflevering.
pi_81298889
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Prima aflevering.
SPOILER
Doe dat in een spoiler mongool, er zijn mensen die dat nog helemaal niet willen weten.

Zo doe je dat.
pi_81299430
Toch wel weer een aardige aflevering. Maar zoals eerder gezegd lijkt het idd alsof de schrijvers ook niet zo goed weten welke kant het op moet. Duidelijk is dat ze iets anders proberen dan blijven herhalen. Daarom heb ik persoonlijk ook zo genoten van seizoen 2, omdat het toen nog niet herhaling viel, logisch toch:) (Het einde van s2 waar je een hele seizoenbreak moet wachten op de ...dary was kippevelbriljant). Tegelijkertijd moet je wel iets verzinnen anders krijg je herhaling ala TBBT. Het werkt nog wel, maar minder dan het begin en voor hoe lang nog? Ms moeten ze een show gewoon afronden na een x aantal seizoenen, maar helaas telt geld zwaarder dan kwaliteit tegenwoordig...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:09:21 #254
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_81300884
Goede aflevering na een aantal mindere. Robots vs. Wrestlers, hoe kom je erop.

En leuk om Arianna "you're too old for my taste" Huffington en Will Shortz in een gastrol te zien.
pi_81303671
Ik ben sinds het weekend verslaafd daarvoor nooit gezien maar Barney RULESZZZZZZZZZ
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:54:05 #256
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81323317
pi_81341632
quote:
klopt
pi_81341743
Ik volg het al vanaf aflevering 1 .
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:53:38 #259
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81341788
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef Tegan het volgende:
Ik volg het al vanaf aflevering 1 .
Iedere week één aflevering bedoel je?

Ik kijk pas sinds seizoen 4 één aflevering per week, de seizoenen daarvoor had ik in één keer gekeken.
pi_81341946
Is het alweer beter geworden?
pi_81342090
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Bragi het volgende:

[..]

Iedere week één aflevering bedoel je?

Ik kijk pas sinds seizoen 4 één aflevering per week, de seizoenen daarvoor had ik in één keer gekeken.
.

Was gewoon een van de pilots die ik probeerde in 2005 .
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:59:18 #262
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81342118
Leukste aflevering van dit seizoen

Willem Dafoe
Friends don't let friends remain beardless...
pi_81343301
Bij Twin Beds dat stukje dat Barney zich verontschuldigt tegen Don voor de gemene dingen die ze zeiden, waarbij Don zoiets zegt van.. Dat deden jullie niet? En Barney dan zegt "oh nee toen was je al weg"
pi_81344112
quote:
Geweldig!

Jed Mosely
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  Forum Admin woensdag 12 mei 2010 @ 17:49:33 #265
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_81349364
Ik vind toch dat we nu eens "The Mother" op toneel moeten krijgen. Het begint een beetje, tja... herhalerig te voelen. Ted is toch de hoofdpersoon van de serie en hij groeit gewoon niet.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:32:31 #266
133369 Jivis
Critikut
pi_81350846
Raar zeg, we zijn bijna op het einde van het seizoen en ik heb her idee dat het nog op gang moet komen. Slechtste seizoen van de serie.
Amen.
  woensdag 12 mei 2010 @ 19:54:40 #267
240618 Micson
The lonely stoner
pi_81354328
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:24 schreef Parvus het volgende:
Bij Twin Beds dat stukje dat Barney zich verontschuldigt tegen Don voor de gemene dingen die ze zeiden, waarbij Don zoiets zegt van.. Dat deden jullie niet? En Barney dan zegt "oh nee toen was je al weg"
Ja vooral zo in het Nederlands

Nee ik snap welke grap je bedoelt, en die was idd grappig
pi_81357135
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef larry_flynt het volgende:
Is het alweer beter geworden?
Ik vond dit een van de slechtste afleveringen van het seizoen....
pi_81388370
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:54 schreef Micson het volgende:

[..]

Ja vooral zo in het Nederlands

Nee ik snap welke grap je bedoelt, en die was idd grappig
Hehe ja ik wist de precieze tekst niet meer, dus als ik het in het Engels zou doen met de verkeerde tekst was het ook ruk geweest
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:54:21 #270
270981 DrSmoke
that's awesome!!
pi_81389170
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:59 schreef Dizer het volgende:
Leukste aflevering van dit seizoen

Smaken verschillen natuurlijk, maar hoe kun je deze ep nou leuker vinden dan The Playbook en Perfect Week??

Dat met Willem Dafoe was dan wel weer grappig idd, de volgende keer als ik die man in een film zie, moet ik er zeker aan denken
pi_81389222
Barney wordt irritant.
Death solves all problems: no man, no problem.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:11:13 #272
133369 Jivis
Critikut
pi_81421207
Ik vond de laatste wel weer vermakelijk eigenlijk .
Amen.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:28:52 #273
17061 mvt
blame Canada
pi_81421795
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:49 schreef Armani XL het volgende:
Ik vind toch dat we nu eens "The Mother" op toneel moeten krijgen. Het begint een beetje, tja... herhalerig te voelen. Ted is toch de hoofdpersoon van de serie en hij groeit gewoon niet.
Ach, we weten ondertussen al een hele hoop meer.

- We weten dat ze de roommate van een ex van Ted is
- We weten dat ze in een band speelt enzo
- We weten wat voor opleiding ze doet.
- Ted zit in het huis waar hij met haar oud in wordt.

Ik denk persoonlijk dat het huis eerst wat opgeknapt wordt (iig een paar kamers) voordat ze verschijnt. Je neemt de liefde van je leven niet mee naar zo'n krot.
We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 23:56:00 #274
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81442744
pi_81443814
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:11 schreef Jivis het volgende:
Ik vond de laatste wel weer vermakelijk eigenlijk .
Ik ook! Het 'mysterie' van de vorige bewoonster, de snobby opmerkingen met de fart-noises, Ted die je hardop hoort denken... Ik ben het, ondanks een paar mindere afleveringen, nog echt niet zat. Ben zeer benieuwd naar The Wedding Bride!
pi_81452114
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:28 schreef mvt het volgende:

[..]

Ach, we weten ondertussen al een hele hoop meer.

- We weten dat ze de roommate van een ex van Ted is
- We weten dat ze in een band speelt enzo
- We weten wat voor opleiding ze doet.
- Ted zit in het huis waar hij met haar oud in wordt.

Ik denk persoonlijk dat het huis eerst wat opgeknapt wordt (iig een paar kamers) voordat ze verschijnt. Je neemt de liefde van je leven niet mee naar zo'n krot.
Alsof hij als hij met haar gaat daten meteen dat huis moet laten zien/daar wonen .
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:37:20 #277
17061 mvt
blame Canada
pi_81461987
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:42 schreef Tegan het volgende:

[..]

Alsof hij als hij met haar gaat daten meteen dat huis moet laten zien/daar wonen .
Geen idee hoe lang hij het appartement nog houd/heeft, maar je moet toch ergens neuken?
We were to understand there would be pie and punch?
pi_81468207
Beetje raar dat ze Marshall zo dom laten overkomen, qua opleiding is die minstens even ontwikkeld als Ted.
-
pi_81468329
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:48 schreef Ritmo het volgende:
Beetje raar dat ze Marshall zo dom laten overkomen, qua opleiding is die minstens even ontwikkeld als Ted.
Ach, hij is niet dom, hij is gewoon iets minder algemeen ontwikkeld
pi_81468597
Ja, maar toch. Hij is advocaat, maar kan zich niet eens kleden voor een gelegenheid en gedraagt zich als een domme boer.
-
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:00:48 #281
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81468625
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:59 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar toch. Hij is advocaat, maar kan zich niet eens kleden voor een gelegenheid en gedraagt zich als een domme boer.
Hij is toch ook een domme boer.
pi_81469013
Ja idd.

Mexican wrestler Ted.
-
pi_81469158
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:00 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hij is toch ook een domme boer.
Hij komt uit St Cloud, Minnesota
pi_81476037
Erg leuke aflevering weer, ben blij dat er nu even elke week een aflevering is :M
  zondag 16 mei 2010 @ 00:49:29 #285
231587 dreamzk
No Homo
pi_81476425
Robots vs wrestlers!!!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_81483015
Dan nog, ik vond Barney maar irritant in de laatste aflevering. Ze hebben geen spaan heel gelaten van Barney, de awesome dude.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_81485355
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:57 schreef Rechterbal het volgende:
Dan nog, ik vond Barney maar irritant in de laatste aflevering. Ze hebben geen spaan heel gelaten van Barney, de awesome dude.
Ik vind Barney helemaal niet verandert. Hij blijft Awesome. Ik kan me juist meer inbeelden dat mensen zich eraan gaan irriteren dat hij steeds hetzelfde is en nooit verandert.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:17:23 #288
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81569428
No-can-do's-ville, baby doll.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:43:57 #289
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_81570326
Ha, die was leuk. (y)
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:26:16 #290
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_81574243
"Who the kiss are you?"
pi_81576760
Haha, die baggage met "Slept with Barney"
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:40:26 #292
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_81576936
WTF, zelfde chick in Big Bang Theory vorige week en nu in How I met. Verwarring alom!
pi_81577783
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:40 schreef egeltje1985 het volgende:
WTF, zelfde chick in Big Bang Theory vorige week en nu in How I met. Verwarring alom!
Slettebak is het
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_81579754
Hahaha Barney in die bioscoop
Feyenoord Rotterdam
pi_81581893
Echt leuk dat Ted en Robin dat deden zonder uitleg verder. "Major bagage."
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:06:11 #296
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81582442
Waarom was Robin gewoon weer bij de groep? Vorige week zei ze nog dat ze niet meer met Ted en Barney om wilde gaan .

Major baggage was leuk maar continuiteit is ver te zoeken.
pi_81582472
Echt wel, aan het einde van vorige aflevering zei ze dat ze toch wel met de groep wou omgaan ofzo.
pi_81582492
HIMYM is juist een van de weinige series waar de continuiteit aardig klopt.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:08:59 #299
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81582558
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:06 schreef Tegan het volgende:
Echt wel, aan het einde van vorige aflevering zei ze dat ze toch wel met de groep wou omgaan ofzo.
Terwijl juist de hele aflevering ging om het losbreken van de groep. Ze gaf geen enkele reden waarom ze nu wel weer ineens er was.
pi_81582626
Ze miste de groep ofzo. En haar vriend moest maar gewoon accepteren dat ze met haar exen omging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')