Nou vind ik het niet ZO slecht als je het nu stelt, maar inderdaad, de eerdere seizoenen zaten wel beter in elkaar. Minder filler. Maar om nou te zeggen dat je het niet snapt en dat anderen geen humor hebben, daar moet je echt wel nieuwkomer voor zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Geloof me, de 1ste paar seizoenen zijn het leukst. En vanaf seizoen 4 ging het afzakken. Zou zeggen, geniet nog van de oude afleveringen.

Eens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef Operc het volgende:
Ik denk dat het scheelt dat (bijna) iedereen hier de eerste 4 seizoenen in een week (max 2) gekeken heeft. En dan merk je niet zo dat sommige afleveringen iets minder zijn omdat je in die flow zit. Nu wacht je elke week op 21 minuten vertier en dan valt het sneller tegen.
Ikzelf blijf de serie enorm tof vinden

Ik volg de show al sinds het begin elke week, dus dat is het niet voor mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef Operc het volgende:
Ik denk dat het scheelt dat (bijna) iedereen hier de eerste 4 seizoenen in een week (max 2) gekeken heeft. En dan merk je niet zo dat sommige afleveringen iets minder zijn omdat je in die flow zit. Nu wacht je elke week op 21 minuten vertier en dan valt het sneller tegen.

Nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Krijg vandaag de geimporteerde versie van seizoen 1 binnen, dus dan ga ik eens lekker kijken. Toch jammer dat de seizoenen in Nederland niet uitgebracht worden

Ik denk dat je hier wel een punt hebt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef Operc het volgende:

TBBT is een zeer vermakelijke serie maar kan is in mijn ogen wel minder dan HIMYM. Daarnaast is Two and a half Men meer het paradepaartje van CBS. Draait al 7 seizoenen en heeft het hoogste aantal kijkers. Daar zitten de laatste tijd ook mindere afleveringen tussen maar het is en blijft een geniale serie, en zoals het er nu uit ziet gaat die ook nog voor 2 seizoenen verder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:41 schreef Mr.Silencer het volgende:
TBBT beviel me in het begin totaal niet. het duurde dan ook een tijdje voordat ik Sheldon's karakter kon waarderen. Toen dat éénmaal het geval was veranderde mijn voorkeur in serie al snel.
TBBT is inmiddels het paradepaartje van CBS geworden, voorlopig hoef ik me dus geen zorgen te maken.

Alledrie zijn ze gewoon zeer leuk. Ik kijk alle 3 de series pas sinds kort, en moet wel zeggen dat ze allemaal hun sterke punten hebben en punten die ze kunnen verbeteren. Enige wat me irriteert zijn die irritante lachbandjes/lackpubliek op de achtergrond.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:37 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
TBBT is een zeer vermakelijke serie maar kan is in mijn ogen wel minder dan HIMYM. Daarnaast is Two and a half Men meer het paradepaartje van CBS. Draait al 7 seizoenen en heeft het hoogste aantal kijkers. Daar zitten de laatste tijd ook mindere afleveringen tussen maar het is en blijft een geniale serie, en zoals het er nu uit ziet gaat die ook nog voor 2 seizoenen verder.

Ik zeg ook lachbandjes/lachpubliek. Ik vind het beide dus irritantquote:Op maandag 10 mei 2010 12:48 schreef Tegan het volgende:
TBBT gebruik iig geen lachband, de rest weet ik niet.
http://www.chucklorre.com/index-bbt.php?p=282

quote:The laugh track is later created by recording an audience being shown the final edited episode. Due to the larger scope of the show, co-creator Thomas claims that shooting in front of a live audience would be impossible, and doing so "would blur the line between 'audience' and 'hostage situation'".

Wel logisch, ook gezien de flashbacks, flashforwards en andere rare gimmicks die ze altijd hebben. Dat zal wel allemaal door elkaar worden opgenomen dus dan begijp je er als publiek niks van.quote:

Kan me best voorstellen dat ze het zonder publiek willen opnemen. Maar is het dan geen optie om helemaal geen lachband te gebruiken. Zo'n lachband wekt soms nogal wat irritatie op. Bij elke "grap" wordt die lachband ingezet ook bij de meest flauwe grap wat vaak niet eens een glimlach opwekt.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wel logisch, ook gezien de flashbacks, flashforwards en andere rare gimmicks die ze altijd hebben. Dat zal wel allemaal door elkaar worden opgenomen dus dan begijp je er als publiek niks van.

Tja, het is een sitcom en daar hoort blijkbaar gelach achter. Volgensmij zou het ook wel vreemd zijn als het ineens zonder was.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:07 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat ze het zonder publiek willen opnemen. Maar is het dan geen optie om helemaal geen lachband te gebruiken. Zo'n lachband wekt soms nogal wat irritatie op. Bij elke "grap" wordt die lachband ingezet ook bij de meest flauwe grap wat vaak niet eens een glimlach opwekt.

two and a half men is gecancelledquote:Op maandag 10 mei 2010 12:37 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
TBBT is een zeer vermakelijke serie maar kan is in mijn ogen wel minder dan HIMYM. Daarnaast is Two and a half Men meer het paradepaartje van CBS. Draait al 7 seizoenen en heeft het hoogste aantal kijkers. Daar zitten de laatste tijd ook mindere afleveringen tussen maar het is en blijft een geniale serie, en zoals het er nu uit ziet gaat die ook nog voor 2 seizoenen verder.

The Office en Scrubs kunnen het prima zonder dat gelach.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Tja, het is een sitcom en daar hoort blijkbaar gelach achter. Volgensmij zou het ook wel vreemd zijn als het ineens zonder was.
Neemt niet weg dat ik het ook irritant en nep vindt klinken.

Rumors gaan inderdaad dat het gecancelled is, maar het is nog niet 100% zeker.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
two and a half men is gecancelled![]()
Mr sheen was not amused with his paycheck

Bij Scrubs hebben ze iedere keer zo'n irritant geluidje of muziekje als het de bedoeling is dat er gelachen wordtquote:Op maandag 10 mei 2010 16:43 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
The Office en Scrubs kunnen het prima zonder dat gelach.

Geen sitcoms.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:43 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
The Office en Scrubs kunnen het prima zonder dat gelach.

Charlie Sheen doet altijd moeilijk bij nieuwe contract besprekingen. Hij krijgt nu al 825.000 dollar per aflevering maar dat vind die nog niet genoeg. Geen idee of dit een betrouwbare bron is maar zij melden min of meer dat CBS en Charlie er waarschijnlijk uit gaan komen.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
two and a half men is gecancelled![]()
Mr sheen was not amused with his paycheck

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten

quote:Op maandag 10 mei 2010 17:35 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Vind ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sitcoms zijn naar mijn mening series die overduidelijk in een studio zijn opgenomen, met van die standaard camerastandpunten. Kings of Queens, Friends, Seinfeld, noem ze allemaal maar op. In dat rijtje past zowel The Office als Scrubs echt niet.Amen.

hij krijgt 1mill per eps aangeboden en dat was niet genoeg , maar dat kregen de acteurs van friends ook in de laatste paar seizoenen .quote:Op maandag 10 mei 2010 17:22 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Charlie Sheen doet altijd moeilijk bij nieuwe contract besprekingen. Hij krijgt nu al 825.000 dollar per aflevering maar dat vind die nog niet genoeg. Geen idee of dit een betrouwbare bron is maar zij melden min of meer dat CBS en Charlie er waarschijnlijk uit gaan komen.

Een mening hebben over feiten is best sneu.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Sitcoms zijn naar mijn mening series die overduidelijk in een studio zijn opgenomen, met van die standaard camerastandpunten. Kings of Queens, Friends, Seinfeld, noem ze allemaal maar op. In dat rijtje past zowel The Office als Scrubs echt niet.
Ik gok die gast van Frasier.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij krijgt 1mill per eps aangeboden en dat was niet genoeg , maar dat kregen de acteurs van friends ook in de laatste paar seizoenen .
en dat was jaren geleden.
er was ook een of andere kerel die 2mill per eps kreeg ofzo en dat had die als voorbeeld gebruikt
( weet niet meer wie of welke show )

Of hij heeft het over Ray Romano (Everybody loves Raymond) die verdiende op het eind (van 2003-2005) 1.8 miljoen per aflevering. Echt absurd.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:14 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Een mening hebben over feiten is best sneu.
[..]
Ik gok die gast van Frasier.

Hoezo? Ik zou The Office ook niet als een klassieke sitcom bestempelen, jij wel danquote:Op maandag 10 mei 2010 21:14 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Een mening hebben over feiten is best sneu.

Moeilijk te definiëren eigenlijk, toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou The Office ook niet als een klassieke sitcom bestempelen, jij wel dan?

Het begint allemaal redelijk off-topic te gaan, maar een situation comedy is een serie die zich iedere aflevering in dezelfde situatie, met dezelfde karakters en dezelfde relaties tussen die karakters afspeelt. Dus ja The Office is een sitcom, net zoals de hierboven al genoemde Simpsons. Dat het niet met 4 camera's maar met 1 camera opgenomen is verandert daar niet zoveel aan. (de serie Flodder is bijvoorbeeld ook een sitcom die met 1 camera opgenomen werd)quote:Op maandag 10 mei 2010 22:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou The Office ook niet als een klassieke sitcom bestempelen, jij wel dan?

http://today.msnbc.msn.com/id/23398822/quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:01 schreef Jivis het volgende:
The Office of Scrubs zal in de media zelden sitcom genoemd worden,

Ik ook, maar dat is vooral omdat ik Scrubs ontzettend flauw vind en er dus weinig comedy in zie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:11 schreef Jivis het volgende:
Okee, ik geef op.
Toch denk ik aan bij een sitcom eerder aan een serie als How I Met Your Mother dan Scrubs.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Gordon_Shumway op 11-05-2010 16:10:39 ]FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive

quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Prima aflevering.Doe dat in een spoiler mongool, er zijn mensen die dat nog helemaal niet willen weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo doe je dat.

kloptquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef Operc het volgende:

Iedere week één aflevering bedoel je?quote:

quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Iedere week één aflevering bedoel je?
Ik kijk pas sinds seizoen 4 één aflevering per week, de seizoenen daarvoor had ik in één keer gekeken.

Ja vooral zo in het Nederlandsquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:24 schreef Parvus het volgende:
Bij Twin Beds dat stukje dat Barney zich verontschuldigt tegen Don voor de gemene dingen die ze zeiden, waarbij Don zoiets zegt van.. Dat deden jullie niet? En Barney dan zegt "oh nee toen was je al weg"

Hehe ja ik wist de precieze tekst niet meer, dus als ik het in het Engels zou doen met de verkeerde tekst was het ook ruk geweestquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja vooral zo in het Nederlands![]()
Nee ik snap welke grap je bedoelt, en die was idd grappig

Smaken verschillen natuurlijk, maar hoe kun je deze ep nou leuker vinden dan The Playbook en Perfect Week??quote:

Ach, we weten ondertussen al een hele hoop meer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:49 schreef Armani XL het volgende:
Ik vind toch dat we nu eens "The Mother" op toneel moeten krijgen. Het begint een beetje, tja... herhalerig te voelen. Ted is toch de hoofdpersoon van de serie en hij groeit gewoon niet.

Ik ook! Het 'mysterie' van de vorige bewoonster, de snobby opmerkingen met de fart-noises, Ted die je hardop hoort denken... Ik ben het, ondanks een paar mindere afleveringen, nog echt niet zat. Ben zeer benieuwd naar The Wedding Bride!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:11 schreef Jivis het volgende:
Ik vond de laatste wel weer vermakelijk eigenlijk.

Alsof hij als hij met haar gaat daten meteen dat huis moet laten zien/daar wonenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:28 schreef mvt het volgende:
[..]
Ach, we weten ondertussen al een hele hoop meer.
- We weten dat ze de roommate van een ex van Ted is
- We weten dat ze in een band speelt enzo
- We weten wat voor opleiding ze doet.
- Ted zit in het huis waar hij met haar oud in wordt.
Ik denk persoonlijk dat het huis eerst wat opgeknapt wordt (iig een paar kamers) voordat ze verschijnt. Je neemt de liefde van je leven niet mee naar zo'n krot.

Geen idee hoe lang hij het appartement nog houd/heeft, maar je moet toch ergens neuken?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof hij als hij met haar gaat daten meteen dat huis moet laten zien/daar wonen.

Ach, hij is niet dom, hij is gewoon iets minder algemeen ontwikkeldquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:48 schreef Ritmo het volgende:
Beetje raar dat ze Marshall zo dom laten overkomen, qua opleiding is die minstens even ontwikkeld als Ted.

Hij is toch ook een domme boer.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:59 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar toch. Hij is advocaat, maar kan zich niet eens kleden voor een gelegenheid en gedraagt zich als een domme boer.

Ik vind Barney helemaal niet verandert. Hij blijft Awesome. Ik kan me juist meer inbeelden dat mensen zich eraan gaan irriteren dat hij steeds hetzelfde is en nooit verandert.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:57 schreef Rechterbal het volgende:
Dan nog, ik vond Barney maar irritant in de laatste aflevering. Ze hebben geen spaan heel gelaten van Barney, de awesome dude.

Slettebak is hetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:40 schreef egeltje1985 het volgende:
WTF, zelfde chick in Big Bang Theory vorige week en nu in How I met. Verwarring alom!

Terwijl juist de hele aflevering ging om het losbreken van de groep. Ze gaf geen enkele reden waarom ze nu wel weer ineens er was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:06 schreef Tegan het volgende:
Echt wel, aan het einde van vorige aflevering zei ze dat ze toch wel met de groep wou omgaan ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |