Tja, het is een sitcom en daar hoort blijkbaar gelach achter. Volgensmij zou het ook wel vreemd zijn als het ineens zonder was.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:07 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat ze het zonder publiek willen opnemen. Maar is het dan geen optie om helemaal geen lachband te gebruiken. Zo'n lachband wekt soms nogal wat irritatie op. Bij elke "grap" wordt die lachband ingezet ook bij de meest flauwe grap wat vaak niet eens een glimlach opwekt.

two and a half men is gecancelledquote:Op maandag 10 mei 2010 12:37 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
TBBT is een zeer vermakelijke serie maar kan is in mijn ogen wel minder dan HIMYM. Daarnaast is Two and a half Men meer het paradepaartje van CBS. Draait al 7 seizoenen en heeft het hoogste aantal kijkers. Daar zitten de laatste tijd ook mindere afleveringen tussen maar het is en blijft een geniale serie, en zoals het er nu uit ziet gaat die ook nog voor 2 seizoenen verder.

The Office en Scrubs kunnen het prima zonder dat gelach.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Tja, het is een sitcom en daar hoort blijkbaar gelach achter. Volgensmij zou het ook wel vreemd zijn als het ineens zonder was.
Neemt niet weg dat ik het ook irritant en nep vindt klinken.

Rumors gaan inderdaad dat het gecancelled is, maar het is nog niet 100% zeker.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
two and a half men is gecancelled![]()
Mr sheen was not amused with his paycheck

Bij Scrubs hebben ze iedere keer zo'n irritant geluidje of muziekje als het de bedoeling is dat er gelachen wordtquote:Op maandag 10 mei 2010 16:43 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
The Office en Scrubs kunnen het prima zonder dat gelach.

Geen sitcoms.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:43 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
The Office en Scrubs kunnen het prima zonder dat gelach.

Charlie Sheen doet altijd moeilijk bij nieuwe contract besprekingen. Hij krijgt nu al 825.000 dollar per aflevering maar dat vind die nog niet genoeg. Geen idee of dit een betrouwbare bron is maar zij melden min of meer dat CBS en Charlie er waarschijnlijk uit gaan komen.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
two and a half men is gecancelled![]()
Mr sheen was not amused with his paycheck

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten

quote:Op maandag 10 mei 2010 17:35 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Vind ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sitcoms zijn naar mijn mening series die overduidelijk in een studio zijn opgenomen, met van die standaard camerastandpunten. Kings of Queens, Friends, Seinfeld, noem ze allemaal maar op. In dat rijtje past zowel The Office als Scrubs echt niet.Amen.

hij krijgt 1mill per eps aangeboden en dat was niet genoeg , maar dat kregen de acteurs van friends ook in de laatste paar seizoenen .quote:Op maandag 10 mei 2010 17:22 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Charlie Sheen doet altijd moeilijk bij nieuwe contract besprekingen. Hij krijgt nu al 825.000 dollar per aflevering maar dat vind die nog niet genoeg. Geen idee of dit een betrouwbare bron is maar zij melden min of meer dat CBS en Charlie er waarschijnlijk uit gaan komen.

Een mening hebben over feiten is best sneu.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Sitcoms zijn naar mijn mening series die overduidelijk in een studio zijn opgenomen, met van die standaard camerastandpunten. Kings of Queens, Friends, Seinfeld, noem ze allemaal maar op. In dat rijtje past zowel The Office als Scrubs echt niet.
Ik gok die gast van Frasier.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij krijgt 1mill per eps aangeboden en dat was niet genoeg , maar dat kregen de acteurs van friends ook in de laatste paar seizoenen .
en dat was jaren geleden.
er was ook een of andere kerel die 2mill per eps kreeg ofzo en dat had die als voorbeeld gebruikt
( weet niet meer wie of welke show )

Of hij heeft het over Ray Romano (Everybody loves Raymond) die verdiende op het eind (van 2003-2005) 1.8 miljoen per aflevering. Echt absurd.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:14 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Een mening hebben over feiten is best sneu.
[..]
Ik gok die gast van Frasier.

Hoezo? Ik zou The Office ook niet als een klassieke sitcom bestempelen, jij wel danquote:Op maandag 10 mei 2010 21:14 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Een mening hebben over feiten is best sneu.

Moeilijk te definiėren eigenlijk, toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou The Office ook niet als een klassieke sitcom bestempelen, jij wel dan?

Het begint allemaal redelijk off-topic te gaan, maar een situation comedy is een serie die zich iedere aflevering in dezelfde situatie, met dezelfde karakters en dezelfde relaties tussen die karakters afspeelt. Dus ja The Office is een sitcom, net zoals de hierboven al genoemde Simpsons. Dat het niet met 4 camera's maar met 1 camera opgenomen is verandert daar niet zoveel aan. (de serie Flodder is bijvoorbeeld ook een sitcom die met 1 camera opgenomen werd)quote:Op maandag 10 mei 2010 22:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou The Office ook niet als een klassieke sitcom bestempelen, jij wel dan?

http://today.msnbc.msn.com/id/23398822/quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:01 schreef Jivis het volgende:
The Office of Scrubs zal in de media zelden sitcom genoemd worden,

Ik ook, maar dat is vooral omdat ik Scrubs ontzettend flauw vind en er dus weinig comedy in zie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:11 schreef Jivis het volgende:
Okee, ik geef op.
Toch denk ik aan bij een sitcom eerder aan een serie als How I Met Your Mother dan Scrubs.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Gordon_Shumway op 11-05-2010 16:10:39 ]FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |