quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Prima aflevering.Doe dat in een spoiler mongool, er zijn mensen die dat nog helemaal niet willen weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo doe je dat.
kloptquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef Operc het volgende:
Ik denk dat het scheelt dat (bijna) iedereen hier de eerste 4 seizoenen in een week (max 2) gekeken heeft. En dan merk je niet zo dat sommige afleveringen iets minder zijn omdat je in die flow zit. Nu wacht je elke week op 21 minuten vertier en dan valt het sneller tegen.
Ikzelf blijf de serie enorm tof vinden
Iedere week één aflevering bedoel je?quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Iedere week één aflevering bedoel je?
Ik kijk pas sinds seizoen 4 één aflevering per week, de seizoenen daarvoor had ik in één keer gekeken.
Ja vooral zo in het Nederlandsquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:24 schreef Parvus het volgende:
Bij Twin Beds dat stukje dat Barney zich verontschuldigt tegen Don voor de gemene dingen die ze zeiden, waarbij Don zoiets zegt van.. Dat deden jullie niet? En Barney dan zegt "oh nee toen was je al weg"
Hehe ja ik wist de precieze tekst niet meer, dus als ik het in het Engels zou doen met de verkeerde tekst was het ook ruk geweestquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja vooral zo in het Nederlands![]()
Nee ik snap welke grap je bedoelt, en die was idd grappig
Smaken verschillen natuurlijk, maar hoe kun je deze ep nou leuker vinden dan The Playbook en Perfect Week??quote:
Ach, we weten ondertussen al een hele hoop meer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:49 schreef Armani XL het volgende:
Ik vind toch dat we nu eens "The Mother" op toneel moeten krijgen. Het begint een beetje, tja... herhalerig te voelen. Ted is toch de hoofdpersoon van de serie en hij groeit gewoon niet.
Ik ook! Het 'mysterie' van de vorige bewoonster, de snobby opmerkingen met de fart-noises, Ted die je hardop hoort denken... Ik ben het, ondanks een paar mindere afleveringen, nog echt niet zat. Ben zeer benieuwd naar The Wedding Bride!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:11 schreef Jivis het volgende:
Ik vond de laatste wel weer vermakelijk eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |