FOK!forum / Jong! / Brommertopic # Tomos!
denkjedatdinsdag 13 april 2010 @ 14:01
en hier verderrrrrrrrr
denkjedatdinsdag 13 april 2010 @ 14:26
mooie op! en TT
Iphodinsdag 13 april 2010 @ 16:06
had ik gvd de laatste post helemaal niet gezien!
Klasse tt klasse op!

No1 heeft dus een geile zus
no1uknowdinsdag 13 april 2010 @ 19:26
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:06 schreef Ipho het volgende:
had ik gvd de laatste post helemaal niet gezien!
Klasse tt klasse op!

No1 heeft dus een geile zus
Nee ipho(ne) wel 3 blonde broertjes.
no1uknowdinsdag 13 april 2010 @ 19:36
Kijk wat ik tegenkom in Brommers SC #126 Waar de brommerts gefixt worden.


no1uknowdinsdag 13 april 2010 @ 19:37
Ipho!

no1uknowdinsdag 13 april 2010 @ 20:06
Jongens, ik ben er denk ik over uit, ik ga een Puch kopen.
Een vriend van mij heeft samen met zijn pa (die motoren opknapt, onlangs nog een echte oldskool Vespa opgeknapt) een Puch Maxi helemaal opgeknapt, in de verf gezet, nieuwe bekabeling (rem/gas/elektriciteit), blok helemaal gereviseerd (door z'n broer, heeft autotechniek gedaan), spaakvelgen in het zwart met een zo'n rode streep.

150 euro wilt hij er voor, volgens mij zelfs incl. kenteken. Ik krijg waarschijnlijk toch 500 euro terug van de belastingdienst.
BaasDdinsdag 13 april 2010 @ 20:22
Tomos
Koop een Puch, Puch is tenmisnte voor die eckte
SPOILER
straattaal
SPOILER
scootervolk
denkjedatdinsdag 13 april 2010 @ 20:54
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:22 schreef BaasD het volgende:
Tomos
Koop een Puch, Puch is tenmisnte voor die eckte
SPOILER
straattaal
SPOILER
scootervolk

tomos haters
FP128dinsdag 13 april 2010 @ 21:45
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:37 schreef no1uknow het volgende:
Ipho!

[ afbeelding ]
Kijk daar kun je tenminste mee op school of thuis komen

Je laat al die puch of scooterrijders je achterkant zien
Iphodinsdag 13 april 2010 @ 22:07
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:37 schreef no1uknow het volgende:
Ipho!

[ afbeelding ]
Ik had hem nooit moeten verkopen dat monster
Nu rijd ik motor is geen kanker aan.
Iphodinsdag 13 april 2010 @ 22:08
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:36 schreef no1uknow het volgende:
Kijk wat ik tegenkom in Brommers SC #126 Waar de brommerts gefixt worden.


[ afbeelding ]
Goede oudetijd zoek die mayo fles eens man en leeft dimitri nog?
Maaslanderdinsdag 13 april 2010 @ 22:10
Puch
SPOILER
Dit is een TVP.
no1uknowdinsdag 13 april 2010 @ 22:21
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:08 schreef Ipho het volgende:

[..]

Goede oudetijd zoek die mayo fles eens man en leeft dimitri nog?
Ik heb een half uur lopen zoeken maar niet gevonden, en ja dimi leeft nog, heb 'm op hyves
Iphodinsdag 13 april 2010 @ 22:37
:$ pm mij eens even een linke ga ik hem toevoegen!

Haha ja ik zit ook te zoeken maar niks.
Iphodinsdag 13 april 2010 @ 22:38
kom ik deze kwaliteit TT tegen
[CENTRAAL]Brommers #69 Sander en Ivo pwnen de heersch
Iphodinsdag 13 april 2010 @ 22:44
METMAYO

officieel knijpflessen adoreer topic

Hé remlof!!! 11221!Eein!!1
no1uknowdinsdag 13 april 2010 @ 22:45
wat een juweeltje!
Iphodinsdag 13 april 2010 @ 22:46
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:45 schreef no1uknow het volgende:
wat een juweeltje!
Wat een idioten waren we, ik lees die oude SC van pub ook door maar werkelijk iedereen mocht ons!
tong80dinsdag 13 april 2010 @ 22:46
Ik had een Tomos. Wat zeg ik ? Ik heb er drie gehad. Met verlengt stuur.

Ik lachtte ze uit met hun Kreidler en Zundapp.

Dit zijn vrienden van me. Speelden in The Nozems. Alweer 20 jaar geleden.

http://www.popinstituut.nl/biografie/the_nozems.5577.html



Iphodinsdag 13 april 2010 @ 22:47
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:46 schreef tong80 het volgende:
Ik had een Tomos. Wat zeg ik ? Ik heb er drie gehad. Met verlengt stuur.

Ik lachtte ze uit met hun Kreidler en Zundapp.

Dit zijn vrienden van me. Speelden in The Nozems. Alweer 20 jaar geleden.

http://www.popinstituut.nl/biografie/the_nozems.5577.html


Gare vrienden

tong80dinsdag 13 april 2010 @ 22:49
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:47 schreef Ipho het volgende:

[..]

Gare vrienden


Nee, allemaal Tomosrijders.

Iphodinsdag 13 april 2010 @ 22:51
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee, allemaal Tomosrijders.


Toppers!

no1uknowdinsdag 13 april 2010 @ 22:52
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:46 schreef Ipho het volgende:

[..]

Wat een idioten waren we, ik lees die oude SC van pub ook door maar werkelijk iedereen mocht ons!


Jong en onbezonnen. Wat voor motor rij je?
no1uknowdinsdag 13 april 2010 @ 22:58
check je inbox
tong80dinsdag 13 april 2010 @ 23:58
Hadden jullie ook leren jassen aan ?

Ik en mijn maten waren alternatief. Hoort dat bij een Tomos rijder ?

no1uknowwoensdag 14 april 2010 @ 00:00
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:58 schreef tong80 het volgende:
Hadden jullie ook leren jassen aan ?

Ik en mijn maten waren alternatief. Hoort dat bij een Tomos rijder ?

De gemiddelde Tomosrijder tegenwoordig heeft een bontkraag en een wit petje.
tong80woensdag 14 april 2010 @ 00:03
quote:
Op woensdag 14 april 2010 00:00 schreef no1uknow het volgende:

[..]

De gemiddelde Tomosrijder tegenwoordig heeft een bontkraag en een wit petje.
En 25 jaar geleden ?

no1uknowwoensdag 14 april 2010 @ 00:04
quote:
Op woensdag 14 april 2010 00:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

En 25 jaar geleden ?

Toen waren er nog geen culturele verschillen en generatie-kloven.
tong80woensdag 14 april 2010 @ 00:06
quote:
Op woensdag 14 april 2010 00:04 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Toen waren er nog geen culturele verschillen en generatie-kloven.
You bet they're was

no1uknowwoensdag 14 april 2010 @ 00:08
quote:
Op woensdag 14 april 2010 00:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

You bet they're was

Ja, het grootste verschil waren de gerechten zoals bami van de chinees en stamppot van de hollander.
tong80woensdag 14 april 2010 @ 00:08
quote:
Op woensdag 14 april 2010 00:08 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ja, het grootste verschil waren de gerechten zoals bami van de chinees en stamppot van de hollander.
En een frietje met voor één gulden 25

no1uknowwoensdag 14 april 2010 @ 00:13
Het verschil tussen een frietje met voor 1,25 ja!
fs180woensdag 14 april 2010 @ 01:56
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef FP128 het volgende:

[..]

Kijk daar kun je tenminste mee op school of thuis komen

Je laat al die puch of scooterrijders je achterkant zien
Mijn teller gaat verder dan 80
fs180woensdag 14 april 2010 @ 01:58
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:46 schreef Ipho het volgende:

[..]

Wat een idioten waren we, ik lees die oude SC van pub ook door maar werkelijk iedereen mocht ons!
roddels!
no1uknowwoensdag 14 april 2010 @ 07:05
quote:
Op woensdag 14 april 2010 01:58 schreef fs180 het volgende:

[..]

roddels!
Iphowoensdag 14 april 2010 @ 12:54
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:58 schreef no1uknow het volgende:
check je inbox
Whoehoee

Toegevoegd en jou ook
no1uknowwoensdag 14 april 2010 @ 16:45
maar zal ik die puch kopen jongens lees verdamt m'n post eens
fs180woensdag 14 april 2010 @ 17:01
Nee, kan je niet betalen
no1uknowwoensdag 14 april 2010 @ 18:07
ik kan jou wel betalen hond
fs180woensdag 14 april 2010 @ 18:25
Doe maar.
Iphowoensdag 14 april 2010 @ 18:38
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef no1uknow het volgende:
maar zal ik die puch kopen jongens lees verdamt m'n post eens
herhaal nog eens dan skeet?
denkjedatwoensdag 14 april 2010 @ 18:43
tomos is gewoon voor de elite
fs180woensdag 14 april 2010 @ 19:16
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:43 schreef denkjedat het volgende:
tomos is gewoon voor de elite
denkjedat
denkjedatwoensdag 14 april 2010 @ 19:21
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:16 schreef fs180 het volgende:

[..]

denkjedat

whehehe
denkjedatwoensdag 14 april 2010 @ 19:43
is dat solomio gebeuren gebanned op fok ofzo? ik zie er niks meer over namelijk.
fs180woensdag 14 april 2010 @ 20:09
Que?
no1uknowwoensdag 14 april 2010 @ 20:36
Jongens, ik ben er denk ik over uit, ik ga een Puch kopen.
Een vriend van mij heeft samen met zijn pa (die motoren opknapt, onlangs nog een echte oldskool Vespa opgeknapt) een Puch Maxi helemaal opgeknapt, in de verf gezet, nieuwe bekabeling (rem/gas/elektriciteit), blok helemaal gereviseerd (door z'n broer, heeft autotechniek gedaan), spaakvelgen in het zwart met een zo'n rode streep.

150 euro wilt hij er voor, volgens mij zelfs incl. kenteken. Ik krijg waarschijnlijk toch 500 euro terug van de belastingdienst.
Maaslanderwoensdag 14 april 2010 @ 21:07
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef no1uknow het volgende:
Jongens, ik ben er denk ik over uit, ik ga een Puch kopen.
Een vriend van mij heeft samen met zijn pa (die motoren opknapt, onlangs nog een echte oldskool Vespa opgeknapt) een Puch Maxi helemaal opgeknapt, in de verf gezet, nieuwe bekabeling (rem/gas/elektriciteit), blok helemaal gereviseerd (door z'n broer, heeft autotechniek gedaan), spaakvelgen in het zwart met een zo'n rode streep.

150 euro wilt hij er voor, volgens mij zelfs incl. kenteken. Ik krijg waarschijnlijk toch 500 euro terug van de belastingdienst.
Een hele goede keus.
Iphowoensdag 14 april 2010 @ 22:06
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef no1uknow het volgende:
Jongens, ik ben er denk ik over uit, ik ga een Puch kopen.
Een vriend van mij heeft samen met zijn pa (die motoren opknapt, onlangs nog een echte oldskool Vespa opgeknapt) een Puch Maxi helemaal opgeknapt, in de verf gezet, nieuwe bekabeling (rem/gas/elektriciteit), blok helemaal gereviseerd (door z'n broer, heeft autotechniek gedaan), spaakvelgen in het zwart met een zo'n rode streep.

150 euro wilt hij er voor, volgens mij zelfs incl. kenteken. Ik krijg waarschijnlijk toch 500 euro terug van de belastingdienst.
Een bijzonder goede keus!
no1uknowwoensdag 14 april 2010 @ 23:30
ja
Iphozaterdag 17 april 2010 @ 10:01
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:30 schreef no1uknow het volgende:
ja
(L)
no1uknowzaterdag 17 april 2010 @ 10:04
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 10:01 schreef Ipho het volgende:

[..]

(L)
Iphozaterdag 17 april 2010 @ 10:59
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 10:04 schreef no1uknow het volgende:

[..]


denkjedatwoensdag 21 april 2010 @ 13:49
bestaan er ook dolby souround sets met 10 boxen? wij hebben namelijk zomer huisje in de vorm van een + elke hoek 2 boxen , nu zullen jullie denken nu heb je er 8 nodig sukkel! maar we willen buiten ook 2 speakers zetten .

met bassbox?
Maaslanderwoensdag 21 april 2010 @ 14:04
Dan heb je er 8 nodig, sukkel!
SPOILER
Waarom zet je dat bij brommertopic neer?

Oh en heb geen idee of die bestaan
fs180woensdag 21 april 2010 @ 17:20
Versterker + 8 boxen = beste.
no1uknowwoensdag 21 april 2010 @ 17:39
surround !
denkjedatwoensdag 21 april 2010 @ 22:22
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:39 schreef no1uknow het volgende:
surround !
ach weet ik veel er moet geluid uit komen..
no1uknowmaandag 26 april 2010 @ 22:35
dit is ivo:


Iphomaandag 26 april 2010 @ 23:25
heb ook een grasmaaiertje nou zeg maar gerust flinke zitmaaier bij de schaamstreek! Iemand intresse om die te zien?

[ Bericht 13% gewijzigd door Ipho op 26-04-2010 23:33:02 ]
fs180maandag 26 april 2010 @ 23:26
Teminste wel de goede stad..
no1uknowmaandag 3 mei 2010 @ 09:16
kick
Maaslandermaandag 3 mei 2010 @ 11:08
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:16 schreef no1uknow het volgende:
kick
Wat een kut kick
no1uknowmaandag 3 mei 2010 @ 11:40
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:08 schreef Maaslander het volgende:

[..]

Wat een kut kick
houd je muil dicht
fs180maandag 3 mei 2010 @ 14:37
is dat jouw kloon?
no1uknowmaandag 3 mei 2010 @ 14:51
nee
denkjedatmaandag 3 mei 2010 @ 17:58
wat een drukte van jewelste in dit topic
Kingstensmaandag 3 mei 2010 @ 18:40
Gaan er nog mensen praten over tomos
fs180maandag 3 mei 2010 @ 20:03
Meestal wordt dat onderwerp vermeden, hoezo?
denkjedatmaandag 3 mei 2010 @ 23:23
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:40 schreef Kingstens het volgende:
Gaan er nog mensen praten over tomos
wat een top merk!
Bonjour_Stinkhoerwoensdag 5 mei 2010 @ 14:47
Ik weet niet of ie origineel is maar hier komt ie:

HOMOS

Stelletje homosrijders.
fs180woensdag 5 mei 2010 @ 15:22
Au revoir
denkjedatdonderdag 6 mei 2010 @ 23:06
best genaaid... vriend van mij heeft 2 jaar lang gespaard voor een cross motor ( suzuki rmz 250 om precies te zijn) is hij vanochtend gejat uit zijn tuin... hij is er pittig ziek van.
Vanavond hele avond door hoorn heen gereden maar het mocht niet baten.Hij staat vast ergens in een schuurtje om doorverkocht te worden.
fs180donderdag 6 mei 2010 @ 23:22
Even mailtje sturen naar crossvereningen en bericht plaatsen op motorforum, letten ze wel op of er nieuwe 2e hands onderdelen worden verkocht..
denkjedatvrijdag 7 mei 2010 @ 08:14
hij reed ook mx1
schijnt het hoogste van het hoogste te zijn
fs180vrijdag 7 mei 2010 @ 13:13
Oh, dan heeft ie de connecties vast ook wel zelf ja..

Waar is die andere baggeraar?
denkjedatvrijdag 7 mei 2010 @ 17:34
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:13 schreef fs180 het volgende:
Oh, dan heeft ie de connecties vast ook wel zelf ja..

Waar is die andere baggeraar?
ik heb werkelijk geen idee
ik heb vandaag wel bagger gereden maar denk niet dat je dat bedoel...
fs180vrijdag 7 mei 2010 @ 21:30
oshiro ofzo
Zuunigerdvrijdag 7 mei 2010 @ 23:02


Vroeger heb ik ook een Tomos gehad en een Honda MT5. Ik had de Tomos nooit weg moeten doen
denkjedatzaterdag 8 mei 2010 @ 17:42
hoeveel kost het ongeveer om kentekenplaat te vervangen + papieren?
fs180zaterdag 8 mei 2010 @ 17:52
70 ongeveer
oshiromaandag 10 mei 2010 @ 12:25
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 08:14 schreef denkjedat het volgende:
hij reed ook mx1
schijnt het hoogste van het hoogste te zijn
MX1 is gewoon 250 tweetakt en 450 viertakt. Kun je zo snel of traag in zijn als je wilt, dikke stront door een trechter kan ook MX1 heten .
Ik rij zelf in de top van de MX1/MX3 Junioren. Als je daar in de top zit word je gepromoveerd naar de Promotieklasse of de Superklasse. Superklasse is regionaal wel snel, soms zitten er gasten bij die nationaal rijden. Bij de superklasse zou ik een beetje achterin hangen, op 2/3 a 3/4 van het veld.


Tevens ben ik dus hier.
denkjedatmaandag 10 mei 2010 @ 16:07
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:25 schreef oshiro het volgende:

[..]

MX1 is gewoon 250 tweetakt en 450 viertakt. Kun je zo snel of traag in zijn als je wilt, dikke stront door een trechter kan ook MX1 heten .
Ik rij zelf in de top van de MX1/MX3 Junioren. Als je daar in de top zit word je gepromoveerd naar de Promotieklasse of de Superklasse. Superklasse is regionaal wel snel, soms zitten er gasten bij die nationaal rijden. Bij de superklasse zou ik een beetje achterin hangen, op 2/3 a 3/4 van het veld.


Tevens ben ik dus hier.
oh nou in ieder geval racete hij voor vlaar dus misschien bekend bij jou:)
kenteken plaat kost trouwens voor tomos 26,73 hoe ze aan die 73ct komen weet ik niet
fs180maandag 10 mei 2010 @ 16:44
Moet je ook nog je papieren laten vervangen En volgens mij zijn de prijzen voor de plaat niet overal hetzelfde, elke automatieralenzaak mag die platen maken..
denkjedatdinsdag 11 mei 2010 @ 20:09
ik heb vandaag avalanche gezien van spangas , op albert kuijp
Jotchamaandag 31 mei 2010 @ 14:29
Heeft iemand héél toevallig een kappenset voor een Yamaha TZR over?
denkjedatmaandag 31 mei 2010 @ 22:52
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef Jotcha het volgende:
Heeft iemand héél toevallig een kappenset voor een Yamaha TZR over?
nope:(
fs180maandag 31 mei 2010 @ 22:57
Toevallig niet
J0uk3zaterdag 5 juni 2010 @ 17:05
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:02 schreef Zuunigerd het volgende:
[ afbeelding ]

Vroeger heb ik ook een Tomos gehad en een Honda MT5. Ik had de Tomos nooit weg moeten doen
Gozer haal snel dat stuk tupperware weg, nu begint het de verkeerde kant op te gaan.
Motors= BEST
Tomos = BEST

De rest is baksteen
fs180zaterdag 5 juni 2010 @ 17:14
tomos
mtchel112zondag 6 juni 2010 @ 16:14
jonguuu ik speel gangstur op mijn roxxx
denkjedatzondag 6 juni 2010 @ 18:02
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef mtchel112 het volgende:
jonguuu ik speel gangstur op mijn roxxx

wigger
Dutchlikezondag 6 juni 2010 @ 18:49
Nog andere puberts hier die Kreidler rijden?
Even een fotootje van de mijne:


(hij gaat wel 49 kilometer per uur op de rollerbank )
mtchel112zondag 6 juni 2010 @ 18:53
liever een wigger dan bij het echte uitschot horen zeg ik dan maar
Dimitri_dinsdag 8 juni 2010 @ 00:29
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:54 schreef Ipho het volgende:

[..]

Whoehoee

Toegevoegd en jou ook
Ah, vandaar!
Yrealdinsdag 8 juni 2010 @ 00:43

x3rodinsdag 8 juni 2010 @ 16:43
Voor deze zomer weer mijn gare snorscooter terug gehaald. (Peugeot Zenith die echt letterlijk ghetto is Baksteen als standaard, loshangende kappen etc )

Alleen omdat mn carb gaar is en de tapeinden @ de cilinder, maar een nieuwe setup gekozen

Cil: Stage 6 Pro 70cc
Carb: 19mm met 19mm spruitstukje, of bewerkt origineel.
Vario: Polini Speedcontrol
Koppeling: Hebo race verstelbaar

Wel voorderest met de standaard uitlaat en niks qua uiterlijke veranderingen.. Kan nog leuke taferelen op gaan leveren op n snor

Nog dingen die te veranderen zijn en niet al te veel opvallen? Moet wel de performance ten goede komen
denkjedatdinsdag 8 juni 2010 @ 17:36
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef x3ro het volgende:
Voor deze zomer weer mijn gare snorscooter terug gehaald. (Peugeot Zenith die echt letterlijk ghetto is Baksteen als standaard, loshangende kappen etc )

Alleen omdat mn carb gaar is en de tapeinden @ de cilinder, maar een nieuwe setup gekozen

Cil: Stage 6 Pro 70cc
Carb: 19mm met 19mm spruitstukje, of bewerkt origineel.
Vario: Polini Speedcontrol
Koppeling: Hebo race verstelbaar

Wel voorderest met de standaard uitlaat en niks qua uiterlijke veranderingen.. Kan nog leuke taferelen op gaan leveren op n snor

Nog dingen die te veranderen zijn en niet al te veel opvallen? Moet wel de performance ten goede komen

gezien je proffesionele praat denk ik zomaar dat jij dat beter kan weten dan ik
fs180dinsdag 8 juni 2010 @ 18:34
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef x3ro het volgende:
Voor deze zomer weer mijn gare snorscooter terug gehaald. (Peugeot Zenith die echt letterlijk ghetto is Baksteen als standaard, loshangende kappen etc )

Alleen omdat mn carb gaar is en de tapeinden @ de cilinder, maar een nieuwe setup gekozen

Cil: Stage 6 Pro 70cc
Carb: 19mm met 19mm spruitstukje, of bewerkt origineel.
Vario: Polini Speedcontrol
Koppeling: Hebo race verstelbaar

Wel voorderest met de standaard uitlaat en niks qua uiterlijke veranderingen.. Kan nog leuke taferelen op gaan leveren op n snor

Nog dingen die te veranderen zijn en niet al te veel opvallen? Moet wel de performance ten goede komen
Zorgen dat de koppeling/vario al laag in toeren oppakt, trekt wat minder weg, maar als je altijd als een sjoniie wegrijd trek je wel de aandacht naar jezelf toe
Carb zou ik klein houden, trekt beter weg en op een snorfiets wil je toch niet hard
Ontsteking wellicht vervangen, weet niet wat dat normaal heeft, of ze een curve hebben enzo
fs180dinsdag 8 juni 2010 @ 18:36
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:49 schreef Dutchlike het volgende:
Nog andere puberts hier die Kreidler rijden?
Even een fotootje van de mijne:

[ afbeelding ]
(hij gaat wel 49 kilometer per uur op de rollerbank )
Het blok draait, thats it
x3rodinsdag 8 juni 2010 @ 18:38
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:36 schreef denkjedat het volgende:

[..]

gezien je proffesionele praat denk ik zomaar dat jij dat beter kan weten dan ik
Vroegah een Peugeot Fox gehad die n eindje over de 100 echte km/h's liep Alleen is mijn passie meer opgeschoven richting 250+ cc's, hoewel zo'n opgefokt brommertje leuk is met van dat zomerse weer voor in de stad
fs180dinsdag 8 juni 2010 @ 18:40
Tot je je kentekenpapieren af moet geven..
x3rodinsdag 8 juni 2010 @ 18:42
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:34 schreef fs180 het volgende:

[..]

Zorgen dat de koppeling/vario al laag in toeren oppakt, trekt wat minder weg, maar als je altijd als een sjoniie wegrijd trek je wel de aandacht naar jezelf toe
Carb zou ik klein houden, trekt beter weg en op een snorfiets wil je toch niet hard
Ontsteking wellicht vervangen, weet niet wat dat normaal heeft, of ze een curve hebben enzo
Dat met die toeren zal wel meevallen, is maar n 70 gietijzer, maken niet zo gek veel toeren. Dat valt wel mee, die sjonnie-ik-trek-met-autowheelie-weg, is alleen grappig met van die Marocjes op een zipje naast je die zich erggggg snel vinden En met die carb, het gaat me niet om de top van het ding, maar een 19 rijd ook lekkerder op 70cc met lage snelheid (mn fox was n 21mm en was destijds ervoor op zoek naar n 24 ) Goed plan trouwens van de ontsteking HPI binnenrotor
x3rodinsdag 8 juni 2010 @ 18:44
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:40 schreef fs180 het volgende:
Tot je je kentekenpapieren af moet geven..
Dat valt wel mee, en terug krijgen doe ik m hier in Maastricht toch(hoewel met boete) Maar ben vaker aangehouden, maar is altijd papiercontrole geweest, en gezien dat altijd netjes klopte bij mn spullen, nooit problemen gehad
fs180dinsdag 8 juni 2010 @ 20:18
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:42 schreef x3ro het volgende:

[..]

Dat met die toeren zal wel meevallen, is maar n 70 gietijzer, maken niet zo gek veel toeren. Dat valt wel mee, die sjonnie-ik-trek-met-autowheelie-weg, is alleen grappig met van die Marocjes op een zipje naast je die zich erggggg snel vinden En met die carb, het gaat me niet om de top van het ding, maar een 19 rijd ook lekkerder op 70cc met lage snelheid (mn fox was n 21mm en was destijds ervoor op zoek naar n 24 ) Goed plan trouwens van de ontsteking HPI binnenrotor
Marokkaantjes pesten kan op met een bijgewerkte 50cc op een puch
Werd pas leuk met 65cc, 19mm en iets aangepaste koppeling, die powerband! icm die koppeling klonk het echt als een vliegtuig (turbinemotor).
x3romaandag 14 juni 2010 @ 23:52
Nieuwe cilinder voor de snor Zenith besteld

Aluminium 70CC Athena lucht gekoeld

Nu opzoek naar de rest Leek me een ietwat betere keuze dan die Stage 6 pro
Yrealmaandag 14 juni 2010 @ 23:53
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef x3ro het volgende:
Nieuwe cilinder voor de snor Zenith besteld

Aluminium 70CC Athena lucht gekoeld

Nu opzoek naar de rest Leek me een ietwat betere keuze dan die Stage 6 pro
zonde om het onder zoon lelijk ding te hangen
x3romaandag 14 juni 2010 @ 23:55
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

zonde om het onder zoon lelijk ding te hangen
Dat is nou net de grap. Afgaande op het uiterlijk zou je er nog geen 50 Euro voor geven Kappen zitten met maximaal 2 schoeven vast. Alles staat in de primer op 2 kappen na Zo lang het motorisch maar goed werkt
Yrealmaandag 14 juni 2010 @ 23:59
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:55 schreef x3ro het volgende:

[..]

Dat is nou net de grap. Afgaande op het uiterlijk zou je er nog geen 50 Euro voor geven Kappen zitten met maximaal 2 schoeven vast. Alles staat in de primer op 2 kappen na Zo lang het motorisch maar goed werkt
Alles om dat vespa tuig te focken, niet waar?
x3rodinsdag 15 juni 2010 @ 00:08
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:59 schreef Yreal het volgende:

[..]

Alles om dat vespa tuig te focken, niet waar?
Dat petjes volk op Vespa's en Zipjes ja

Alleen nog ff zien wat voor spruitstuk die Peugeot vertikaal blokken hebben. Geen ervaring met die dingen. Iemand een idee van een goed spruit voor dat blok voor n 19mm carbje?
Yrealdinsdag 15 juni 2010 @ 00:19
Ik heb sinds een paar dagen nu een oneindig veel grotere grafhekel aan de Mio dan dat ik ooit tegen vespa's en zipjes heb gehad.

Dat ding is LELIJK, KLEIN en zo FUCKING GAAAAAY
x3rodinsdag 15 juni 2010 @ 00:23
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:19 schreef Yreal het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen nu een oneindig veel grotere grafhekel aan de Mio dan dat ik ooit tegen vespa's en zipjes heb gehad.

Dat ding is LELIJK, KLEIN en zo FUCKING GAAAAAY
Mij is t meer te doen om wat rond rijd op Vespa's en Zipjes

Net ff gezocht, heb een standaard naar 17.5mm en een 21mm spruit weten te vinden, maar ik wil een 19mm 21 zuipt meteen weer als een mongool op een snelle 70 en 17.5 is t weer net niet Iemand een 19mm spruit, of adapter voor Zenith? (Peugeot vertikaal)
gatehdinsdag 15 juni 2010 @ 00:25
als ik het niet vergeet, post ik morgen pics van mijn maxi
Yrealdinsdag 15 juni 2010 @ 00:37
ik heb wel eens een tsx gekocht in weert en die toen naar zoetermeer gereden
no1uknowdinsdag 15 juni 2010 @ 07:28
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:37 schreef Yreal het volgende:
ik heb wel eens een tsx gekocht in weert en die toen naar zoetermeer gereden
Tering dat is 160 km, hoelang deed je er over?
Yrealdinsdag 15 juni 2010 @ 07:44
Ging een beetje fout toen, was al donker voordat ik eindhoven uit was

Na 14 uur heb ik het opgegeven en ben ik halfdood een kroeg in gekropen buiten cappele a/d ijsel of ik even mocht bellen Breeka, top tent, mocht iemand er ooit komen.

Nu rijd ik rustig in een uurtje naar amsterdam op dat ding
x3rodinsdag 15 juni 2010 @ 09:23
Ben weer op het werk nu en heb die links even gezocht.

Dit is de adapter van standaard peugeot naar 17.5mm carb:
http://www.euroscooters.n(...)ellorto-p-14941.html

En dit is het 21mm spruitstuk:
http://www.euroscooters.n(...)erticaal-p-6450.html

Als iemand anders een webshop heeft voor een 19mm zou dat perfect zijn, zo niet, wat zou dan de beste optie zijn? Ik heb namelijk het idee dat ik met een 17.5 teveel zou inleveren op mijn trekkracht, maar ben niet zeker gezien ik altijd met 19mm of groter heb gereden.
fs180dinsdag 15 juni 2010 @ 11:25
Je gaat toch wel met 21 rijden..
x3rodinsdag 15 juni 2010 @ 11:54
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:25 schreef fs180 het volgende:
Je gaat toch wel met 21 rijden..
Waar haal je dat nou weer vandaan (en ja, omdat ik geen 19 vind zat ik wel gewoon te denken een 21spruit en 21mm carb te halen )

Heb de rest van de setup wel al helemaal uitgedokterd

Cilinder: 70cc Athena met ovale uitlaatpoort(luchtgekoeld)
Cil kop: Polini 70cc hogedrukkop
Koppeling: Hebo race verstelbaar
Vario: Hebo race
Krukas: Hebo race met volle wangen
Naaldlager: Hebo race
Spruitstuk: Motoforce 21mm
Carb: Dell'orto 21mm PHBG
Uitlaat: Cito+ zonder prop

Moet de 100 op de teller van mn snorscootertje daar wel mee kunnen halen Heb overigens nog een Yasuni C16 liggen die ik wel om kan lassen, maar dat trekt die mensen in het blauw meteen zoveel erger aan En de wettelijk toegestane snelheid maar 25 is, heb ik die extra aandacht liever niet
Yrealdinsdag 15 juni 2010 @ 18:25

fs180dinsdag 15 juni 2010 @ 18:29
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:54 schreef x3ro het volgende:

[..]

Waar haal je dat nou weer vandaan (en ja, omdat ik geen 19 vind zat ik wel gewoon te denken een 21spruit en 21mm carb te halen )

Heb de rest van de setup wel al helemaal uitgedokterd

Cilinder: 70cc Athena met ovale uitlaatpoort(luchtgekoeld)
Cil kop: Polini 70cc hogedrukkop
Koppeling: Hebo race verstelbaar
Vario: Hebo race
Krukas: Hebo race met volle wangen
Naaldlager: Hebo race
Spruitstuk: Motoforce 21mm
Carb: Dell'orto 21mm PHBG
Uitlaat: Cito+ zonder prop

Moet de 100 op de teller van mn snorscootertje daar wel mee kunnen halen Heb overigens nog een Yasuni C16 liggen die ik wel om kan lassen, maar dat trekt die mensen in het blauw meteen zoveel erger aan En de wettelijk toegestane snelheid maar 25 is, heb ik die extra aandacht liever niet
Omdat mensenkennis
Yrealdinsdag 15 juni 2010 @ 18:29
Ik zou het persoonlijk niet durven, 100 op een snor
x3rodinsdag 15 juni 2010 @ 18:45
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:29 schreef Yreal het volgende:
Ik zou het persoonlijk niet durven, 100 op een snor
Gaat hooguit 1 keer op top worden gereden met mn crosshelm op, puur om de top te checken. Verder gaat het me alleen om de trekkracht in combinatie met een uiterlijk van niks
x3rowoensdag 16 juni 2010 @ 23:49
Yay Had net meel
quote:
het pakje gaat morgen gelijk op de post.
Dat is dus van de Athena 70 Wanneer die er is is t tijd voor het lichtelijk aanpassen van t ding, en bij elkaar zoeken van de rest van de onderdelen
Yrealwoensdag 16 juni 2010 @ 23:51
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:25 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]

Maar wat zijn de meningen nou over deze schoonheid ?
x3rowoensdag 16 juni 2010 @ 23:54
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:51 schreef Yreal het volgende:

[..]

Maar wat zijn de meningen nou over deze schoonheid ?
Als t is wat ik denk dat het is, is dat wel leuk (4 takt schakel?)
Yrealwoensdag 16 juni 2010 @ 23:59
yes. De pure essentie van naked
x3rodonderdag 17 juni 2010 @ 00:02
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef Yreal het volgende:
yes. De pure essentie van naked
Dat loopt leuk, ook zijn dr voor veel 4takters 80cc blokjes uit te halen Plus het geluid is(mits leuk pijpje) niet te beaten door n 2takt(te vaak op n Hussaberg gereden )
x3rodonderdag 17 juni 2010 @ 12:16
Dinsdag worden nog wat spulletjes op de post gedaan

21mm dell orto'tje, Polini 3G koppeling, Malossi multivar en een Doppler race asje met volle wangen
Komende zaterdag bij EPC het spruitstuk op halen en dan heb ik tegen het einde van komende week alles bij elkaar
x3rovrijdag 18 juni 2010 @ 10:11
18.06.2010: Chauffeur is onderweg

Wat is het hier maar doods overigens?
fs180vrijdag 18 juni 2010 @ 12:06
Rijd er nog iemand brommer dan, van de oude garde?
ThePianoManvrijdag 18 juni 2010 @ 17:48
Brommerreis 2010 gaat naar Geneve hier!

Als je ook meewilt, PM me. Eisen: 4-takt en moet 70 km/u kunnen lopen (60 km/u is ook welkom, mits lage toeren).
x3rovrijdag 18 juni 2010 @ 19:18
Cilinder binnen

x3rozaterdag 19 juni 2010 @ 20:11
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:48 schreef ThePianoMan het volgende:
Brommerreis 2010 gaat naar Geneve hier!

Als je ook meewilt, PM me. Eisen: 4-takt en moet 70 km/u kunnen lopen (60 km/u is ook welkom, mits lage toeren).
Waarom is 4takt in gods naam een eis?

Hier de poortmapping van mn cilinder. Ding gaat sowieso nog bijgewerkt worden(de bramen in de spoelpoorten etc) en eventueel lichtelijk poorten verleggen en wat aan de timing kloten om hem zo wat meer richting MHR Replica vermogen te krijgen
ThePianoManzaterdag 19 juni 2010 @ 20:13
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef x3ro het volgende:

[..]

Waarom is 4takt in gods naam een eis?
Omdat ik dat poepgeluid niet wil aanhoren gedurende de kilometers.
x3rozaterdag 19 juni 2010 @ 20:20
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef ThePianoMan het volgende:

[..]

Omdat ik dat poepgeluid niet wil aanhoren gedurende de kilometers.
Wanneer ik een echt 4takt geluid wil pak ik de 250'er wel Tevens maken niet alle hard lopende 2takt een kudtgeluid, dat komt pas wanneer je met n kudtpijp rijd en een 21mm carb o.i.d waar je standaard luchtfilter niet op past.

Trouwens, zou 1mm afdraaien van de kop en ophogen met 1mm teveel van het goede zijn qua verandering in timing van deze cil?
fs180zaterdag 19 juni 2010 @ 21:30
Ga hier vragen stellen over scootertimingen Opbokken! En waarom ga je nu al je timingen willen kloten, je hebt nog geen meter gereden.. Netjes maken en inrijden, ga dan pas denken aan je timingen..

En natuurlijk wil je niet met een 2t paar honderd km tuffen, verbruikte olie, maakt pleurisherrie, en meestal is het kwalitatief ook wat minder
Ik had bij mijn brommert het filter in het frame zitten, maar met mechanische demper mèt demperwol erbij! ging ik al preventief aan de kant als je politie langskwam
ThePianoManzaterdag 19 juni 2010 @ 21:32
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef x3ro het volgende:

[..]

Wanneer ik een echt 4takt geluid wil pak ik de 250'er wel Tevens maken niet alle hard lopende 2takt een kudtgeluid, dat komt pas wanneer je met n kudtpijp rijd en een 21mm carb o.i.d waar je standaard luchtfilter niet op past.
Je draait helemaal van mijn opmerking weg, maar goed dat je het zelf ook doorhebt dat je een domme vraag hebt gesteld.
x3rozondag 20 juni 2010 @ 13:21
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:32 schreef ThePianoMan het volgende:

[..]

Je draait helemaal van mijn opmerking weg, maar goed dat je het zelf ook doorhebt dat je een domme vraag hebt gesteld.
Meh, hangt beetje af van t domme antwoord
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:30 schreef fs180 het volgende:
Ga hier vragen stellen over scootertimingen Opbokken! En waarom ga je nu al je timingen willen kloten, je hebt nog geen meter gereden.. Netjes maken en inrijden, ga dan pas denken aan je timingen..

En natuurlijk wil je niet met een 2t paar honderd km tuffen, verbruikte olie, maakt pleurisherrie, en meestal is het kwalitatief ook wat minder
Ik had bij mijn brommert het filter in het frame zitten, maar met mechanische demper mèt demperwol erbij! ging ik al preventief aan de kant als je politie langskwam


Hij hoeft geeneens ingereden te worden, want aluminium. Dat is warmdraaien en knallen en jah, ik ga meteen met timing lopen kutten en met het afwerken want het gaat er gewoon om een goede nette en snelle cilinder te hebben. Maar terug na mn vraag, zou die 1mm te veel van het goede zijn bij die Athena of..?
fs180zondag 20 juni 2010 @ 13:56
Wat jij wil

Maar, zonder soort inlaat, uitlaat en koppeling en vermogenscurve kanniemand er iets over zeggen; ga er mee rijden en beslis dan of je 1mm af wilt draaien, 1mm is aardig wat, en met het beperkte toerengebied van een scootah kan dat slecht uitpakken..
Vinniieezondag 20 juni 2010 @ 22:42
Iemand 4takt schakelbrommer kopen?
[TK] 4takt schakelbrommer 3400km!
denkjedatzondag 20 juni 2010 @ 22:48
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand 4takt schakelbrommer kopen?
[TK] 4takt schakelbrommer 3400km!
zonder richtprijs bied ik bij deze 100 euro!
#ANONIEMzondag 20 juni 2010 @ 22:52
Had een tomos, helemaal gestript, zag er niet uit dat ding. Maar liep wel 75 met een 50cc d'ronder
x3romaandag 21 juni 2010 @ 00:03
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:56 schreef fs180 het volgende:
Wat jij wil

Maar, zonder soort inlaat, uitlaat en koppeling en vermogenscurve kanniemand er iets over zeggen; ga er mee rijden en beslis dan of je 1mm af wilt draaien, 1mm is aardig wat, en met het beperkte toerengebied van een scootah kan dat slecht uitpakken..
Doet allemaal niet zo toe. Je moet uiteindelijk een in en uitlaat hebben die overweg met de powerband van de cilinder kunnen, niet andersom. Zo zal een hoekige uitlaatpoort zorgen voor een smalle powerband, het verhogen van de uitlaatpoort zorgt voor een hoger max toerental, de breedte van de poort zorgt weer voor koppel. Zijn zat dingen aan te doen zonder uberhaupt te moeten weten wat de rest van de setup is.

Heb in de tussentijd wel mn spoelers en alle poorten beetje glad gemaakt en bijgewerkt. In- en uitlaatpoort timing en blowdown ga ik komende week wel berekenen en zien voor verbetering
fs180maandag 21 juni 2010 @ 00:07
Dat hangt er dus maar net vanaf. Afhankelijk van je smaak en buget pas je het aan.. Zonder opmaat moet je van papier maar wat gaan frezen..
x3romaandag 21 juni 2010 @ 19:43
Om het toch een beetje in leven te houden hier, wat foto's van een familielid zijn Honda Camino, met een voor zover ik weet, 80cc malossi LC




Uit de tijd van die oude verzekeringsplaatjes, het afzagen van je spatbord en ophogen van je brommer
ThePianoManmaandag 21 juni 2010 @ 19:47
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:48 schreef denkjedat het volgende:

[..]

zonder richtprijs bied ik bij deze 100 euro!
200 geboden.
ThePianoManmaandag 21 juni 2010 @ 19:47
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:52 schreef timkoenderink het volgende:
Had een tomos, helemaal gestript, zag er niet uit dat ding. Maar liep wel 75 met een 50cc d'ronder
30-04-1994
Ja en mijn motor loopt 500.
Yrealmaandag 21 juni 2010 @ 20:02
Hoe heeft iedereen nou dat sleutelen geleerd trouwens? Ik zie iedereen het allemaal wel leuk doen enzo, maar iedereen schijnt feiloos hele motorblokken te verbouwen op zijn 12de.

Hoe de FUCK hebben jullie het geleerd?
x3romaandag 21 juni 2010 @ 20:05
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:02 schreef Yreal het volgende:
Hoe heeft iedereen nou dat sleutelen geleerd trouwens? Ik zie iedereen het allemaal wel leuk doen enzo, maar iedereen schijnt feiloos hele motorblokken te verbouwen op zijn 12de.

Hoe de FUCK hebben jullie het geleerd?
Mijn neven en vrienden die allemaal ietsie ouder waren
fs180maandag 21 juni 2010 @ 20:36
Gewoon wachten tot er problemen zijn, en niet kunen rijden tot het op is gelost
x3rowoensdag 23 juni 2010 @ 15:50
Van de Athena zijn intussen de bramen afgewerkt en de uitlaat- en spoelpoorten gepolijst. Ook zijn de spoelpoorten gelijk gemaakt en is de zuiger afgewerkt

Ook nog even voor de zekerheid bij EPC een cilinderkop van een Stage 6 pro weg laten leggen.(S6Pro is een kopie van m'n athena).
x3rozaterdag 26 juni 2010 @ 11:13
Nieuw pakketje binnen


Zo even naar EPC met oto voor nog wat klein grut
Yrealzaterdag 26 juni 2010 @ 11:51
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 11:13 schreef x3ro het volgende:
Nieuw pakketje binnen
[ afbeelding ]

Zo even naar EPC met oto voor nog wat klein grut
Ik zie een zuiger, cilinder, kop, krukas, maar wat dat nou allemaal nog meer is weet ik niet
x3rozaterdag 26 juni 2010 @ 12:10
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 11:51 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik zie een zuiger, cilinder, kop, krukas, maar wat dat nou allemaal nog meer is weet ik niet
Dat ding rechts naast de cilinder is de carburateur, weer rechts daarvan, is de vario en dat ding schuin onder de vario is de koppeling
Yrealzaterdag 26 juni 2010 @ 12:44
Carb herkende ik niet zo :p . Vario had ik nog nooit gezien.

En de koppeling... Hoe werkt dat in een scooter? :p
fs180zaterdag 26 juni 2010 @ 13:13
http://nl.wikipedia.org/wiki/Centrifugaalkoppeling
Dutchlikewoensdag 30 juni 2010 @ 16:33
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:02 schreef Yreal het volgende:
Hoe heeft iedereen nou dat sleutelen geleerd trouwens? Ik zie iedereen het allemaal wel leuk doen enzo, maar iedereen schijnt feiloos hele motorblokken te verbouwen op zijn 12de.

Hoe de FUCK hebben jullie het geleerd?
Leer je vanzelf, weet niet hoe het met scooters zit, maar het zit allemaal vrij logisch in elkaar op de Kreidler en op mijn vorige brommer (Solex) al helemaal.
Als je er een tijdje op rijd voel je vaak ook wel zo'n beetje wat er mis is.
Wel eventjes kijken welk onderdeel welke functie heeft (in 't groot, dus Carburateur, Koppeling, Versnellingsbak/Vario, dat soort geneuzel) op wikipedia ofzo.
De rest gaat eigenlijk vanzelf, vooral met wat modernere brommers (en de grote oude merken zoals Zundapp en Kreidler) , zijn er altijd wel de goede onderdelen.
Bij zo'n beetje elk merk brommer is wel een site met uitgebreide handleiding hoe alles moet (is mijn ervaring).
dondersnietdonderdag 17 januari 2013 @ 12:00
dat bedoel ik maar, anti tomos!! je kunt veel beter een puch hebben, tomos is dikke troep. Alle tomossjes ik dikke kut sooi. Je kunt nog beter een afgetrapte klikko hebben dan een tomos.
denkjedatdonderdag 17 januari 2013 @ 13:41
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:00 schreef dondersniet het volgende:
dat bedoel ik maar, anti tomos!! je kunt veel beter een puch hebben, tomos is dikke troep. Alle tomossjes ik dikke kut sooi. Je kunt nog beter een afgetrapte klikko hebben dan een tomos.
:') wat een prachtige kick
Dromenvangertjedonderdag 17 januari 2013 @ 14:30
Waar is leeell
Dimacdonderdag 17 januari 2013 @ 16:24
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:00 schreef dondersniet het volgende:
dat bedoel ik maar, anti tomos!! je kunt veel beter een puch hebben, tomos is dikke troep. Alle tomossjes ik dikke kut sooi. Je kunt nog beter een afgetrapte klikko hebben dan een tomos.
_O-
Op deze manier een 2,5 jaar oud topic kicken. :')
leeellvrijdag 18 januari 2013 @ 18:56
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waar is leeell
hier
leeellvrijdag 18 januari 2013 @ 18:56
Tomos *O*
no1uknowzaterdag 19 januari 2013 @ 00:13
lol het brommertopic
PallominnoXIIIzondag 14 juli 2013 @ 21:25
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 00:13 schreef no1uknow het volgende:
lol het brommertopic
Geweldig _O- alweer 6 jaar geleden dat we hier heersten.
no1uknowmaandag 15 juli 2013 @ 00:28
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:25 schreef PallominnoXIII het volgende:

[..]

Geweldig _O- alweer 6 jaar geleden dat we hier heersten.
haha eindbaas pallo is er ook weer, mooie ding
denkjedatdinsdag 16 juli 2013 @ 11:15
Kut , demper van mijn uitlaat is eruit getrild.
no1uknowdinsdag 16 juli 2013 @ 20:30
Kut , ik heb al jaren geen brommert meer.
Haasbeuntjewoensdag 17 juli 2013 @ 11:42
mwoaap mwoaap vespa owns