abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83077810
Goedendag,

Hierbij bied ik mijn brommer aan. Het is een skyteam supermotard.
Het is een 4takt brommer, dus lekker zuinig. Momenteel zit er een 125cc motorblok onder (paar KM pas), maar de vertanding moet nog aangepast worden (kleiner achtertandwiel). Rijwielgedeelte gaat al 2 jaar/3400km mee. Met enige handigheid kan er een leuke einddemper op gemaakt worden, wat een wat zwaarder geluid produceert.

Zoals op de foto te zien is, zijn de stikkers eraf. Ook de handkappen heb ik er weer afgehaald, maar die kan ik eventueel weer monteren. Uitlaat is aan vervanging toe, omdat die een beetje verroest en lek is (kost ¤30,00 ongeveer). Ook moet er even naar de knipperlichten gekeken worden (links doet het wel, rechts niet). Lichte gebruikerskrasjes met name op de achterkappen.

Te bezichtigen in Apeldoorn

Vraagprijs: Omdat het moet: ¤1000. Prijs is bespreekbaar maar geen biedingen van ¤400 ofzo
pi_83078032
Wat s de richtprijs? Dat is verplicht namelijk
  zondag 20 juni 2010 @ 23:56:20 #3
187763 SpaReine
Spa zuivert je lichaam!
pi_83081920
Welk merk is dit?
Orion?
.......
pi_83082011
Skyteam. Type ST50-SM ofzo.
pi_83113771
Je weet zelf niet eens precies welk merk je hebt?

Maar serieus,

heb je de achterknippers en spiegels nog?
waarom gaat ie weg?
125cc? Hoe hard loopt dat wel niet?
pi_83114520
Als ik het goed begrijp heb je hiervoor dus een rijbewijs A nodig?
pi_83114781
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:14 schreef Murazor4096 het volgende:
Als ik het goed begrijp heb je hiervoor dus een rijbewijs A nodig?
Als ie op brommerkenteken staat, is het een brommer. Al bouw je een R1 op het frame van een snortomos, is het nog steeds een snortomos. Je moet hem alleen wel inleveren als de politie je pakt
pi_83114961
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:18 schreef Yreal het volgende:

[..]

Als ie op brommerkenteken staat, is het een brommer. Al bouw je een R1 op het frame van een snortomos, is het nog steeds een snortomos. Je moet hem alleen wel inleveren als de politie je pakt
Ofwel, wat TS met dit ding gedaan heeft is dus eigenlijk illegaal?
pi_83115081
ja, dit heet nou opvoeren , en ts heeft het goed gedaan niks 70cc

(sorry ts, als hij wel gewoon als motor op kenteken staat)
pi_83115471
Deze heeft neem ik aan dezelfde techniek als de Monkey, Dax etc.? Schakelpatroon is 1N234 right?
Dan loopt hij ongeveer 90 echte denk ik. Echt niet harder.
pi_83119377
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:59 schreef Yreal het volgende:
Je weet zelf niet eens precies welk merk je hebt?

Maar serieus,

heb je de achterknippers en spiegels nog?
waarom gaat ie weg?
125cc? Hoe hard loopt dat wel niet?
Weet zo niet precies uit me hoofd welk type het daadwerkelijk is. Kan wel ST50 zeggen, maar oude Honda's hebben dat type ook en dat is een Dax (ding op 10" wielen).
Spiegels heb ik niet, want die zaten er niet op toen ik 'm kocht.
Hij gaat weg, omdat ik voor mijn motorrijbewijs bezig ben, en dus een motor wil kopen en geen plek heb voor beide.
125cc viertakt loopt niet zo heel rap, loopt nu volgens mij de teller uit, maar dat is een teller die standaard al afweek . Zit nu een hele lichte vertanding op (14-62 als ik het goed heb), heb nog een blind 50 tands achtertandwiel liggen (dacht ik). Dan loopt ie al wat harder. Top nog niet echt uit kunnen testen vanwege inrijden.
Achterknippers heb ik volgens mij nog wel ergens liggen, maar zijn van die lompe (net zoals voor).
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef ThePianoMan het volgende:
Deze heeft neem ik aan dezelfde techniek als de Monkey, Dax etc.? Schakelpatroon is 1N234 right?
Dan loopt hij ongeveer 90 echte denk ik. Echt niet harder.
Techniek is inderdaad hetzelfde als Monkey enz. Schakelpatroon is 1-N-2-3-4.
pi_83569951
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, kick!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')