Als t is wat ik denk dat het is, is dat wel leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar wat zijn de meningen nou over deze schoonheid ?
Dat loopt leuk, ook zijn dr voor veel 4takters 80cc blokjes uit te halenquote:
Waarom is 4takt in gods naam een eis?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:48 schreef ThePianoMan het volgende:
Brommerreis 2010 gaat naar Geneve hier!
Als je ook meewilt, PM me. Eisen: 4-takt en moet 70 km/u kunnen lopen (60 km/u is ook welkom, mits lage toeren).
Wanneer ik een echt 4takt geluid wil pak ik de 250'er welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Omdat ik dat poepgeluid niet wil aanhoren gedurende de kilometers.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer ik een echt 4takt geluid wil pak ik de 250'er welTevens maken niet alle hard lopende 2takt een kudtgeluid, dat komt pas wanneer je met n kudtpijp rijd en een 21mm carb o.i.d waar je standaard luchtfilter niet op past.
Meh, hangt beetje af van t domme antwoordquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:32 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je draait helemaal van mijn opmerking weg, maar goed dat je het zelf ook doorhebt dat je een domme vraag hebt gesteld.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:30 schreef fs180 het volgende:
Ga hier vragen stellen over scootertimingen![]()
Opbokken! En waarom ga je nu al je timingen willen kloten, je hebt nog geen meter gereden.. Netjes maken en inrijden, ga dan pas denken aan je timingen..
En natuurlijk wil je niet met een 2t paar honderd km tuffen, verbruikte olie, maakt pleurisherrie, en meestal is het kwalitatief ook wat minder
Ik had bij mijn brommert het filter in het frame zitten, maar met mechanische demper mèt demperwol erbij! ging ik al preventief aan de kant als je politie langskwam![]()
zonder richtprijs bied ik bij deze 100 euro!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand 4takt schakelbrommer kopen?
[TK] 4takt schakelbrommer 3400km!
Doet allemaal niet zo toe. Je moet uiteindelijk een in en uitlaat hebben die overweg met de powerband van de cilinder kunnen, niet andersom. Zo zal een hoekige uitlaatpoort zorgen voor een smalle powerband, het verhogen van de uitlaatpoort zorgt voor een hoger max toerental, de breedte van de poort zorgt weer voor koppel. Zijn zat dingen aan te doen zonder uberhaupt te moeten weten wat de rest van de setup is.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:56 schreef fs180 het volgende:
Wat jij wil
Maar, zonder soort inlaat, uitlaat en koppeling en vermogenscurve kanniemand er iets over zeggen; ga er mee rijden en beslis dan of je 1mm af wilt draaien, 1mm is aardig wat, en met het beperkte toerengebied van een scootah kan dat slecht uitpakken..
200 geboden.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:48 schreef denkjedat het volgende:
[..]
zonder richtprijs bied ik bij deze 100 euro!
30-04-1994quote:Op zondag 20 juni 2010 22:52 schreef timkoenderink het volgende:
Had een tomos, helemaal gestript, zag er niet uit dat ding. Maar liep wel 75 met een 50cc d'ronder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |