abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82912511
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:25 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]

Maar wat zijn de meningen nou over deze schoonheid ?
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:54:57 #127
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_82912664
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:51 schreef Yreal het volgende:

[..]

Maar wat zijn de meningen nou over deze schoonheid ?
Als t is wat ik denk dat het is, is dat wel leuk (4 takt schakel?)
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_82912872
yes. De pure essentie van naked
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:02:38 #129
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_82913018
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef Yreal het volgende:
yes. De pure essentie van naked
Dat loopt leuk, ook zijn dr voor veel 4takters 80cc blokjes uit te halen Plus het geluid is(mits leuk pijpje) niet te beaten door n 2takt(te vaak op n Hussaberg gereden )
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:16:25 #130
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_82924829
Dinsdag worden nog wat spulletjes op de post gedaan

21mm dell orto'tje, Polini 3G koppeling, Malossi multivar en een Doppler race asje met volle wangen
Komende zaterdag bij EPC het spruitstuk op halen en dan heb ik tegen het einde van komende week alles bij elkaar
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:11:26 #131
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_82967576
18.06.2010: Chauffeur is onderweg

Wat is het hier maar doods overigens?
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:06:30 #132
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82972252
Rijd er nog iemand brommer dan, van de oude garde?
pi_82990683
Brommerreis 2010 gaat naar Geneve hier!

Als je ook meewilt, PM me. Eisen: 4-takt en moet 70 km/u kunnen lopen (60 km/u is ook welkom, mits lage toeren).
  vrijdag 18 juni 2010 @ 19:18:00 #134
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_82993895
Cilinder binnen

Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:11:18 #135
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_83030130
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:48 schreef ThePianoMan het volgende:
Brommerreis 2010 gaat naar Geneve hier!

Als je ook meewilt, PM me. Eisen: 4-takt en moet 70 km/u kunnen lopen (60 km/u is ook welkom, mits lage toeren).
Waarom is 4takt in gods naam een eis?

Hier de poortmapping van mn cilinder. Ding gaat sowieso nog bijgewerkt worden(de bramen in de spoelpoorten etc) en eventueel lichtelijk poorten verleggen en wat aan de timing kloten om hem zo wat meer richting MHR Replica vermogen te krijgen
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_83030210
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef x3ro het volgende:

[..]

Waarom is 4takt in gods naam een eis?
Omdat ik dat poepgeluid niet wil aanhoren gedurende de kilometers.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:20:27 #137
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_83030495
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef ThePianoMan het volgende:

[..]

Omdat ik dat poepgeluid niet wil aanhoren gedurende de kilometers.
Wanneer ik een echt 4takt geluid wil pak ik de 250'er wel Tevens maken niet alle hard lopende 2takt een kudtgeluid, dat komt pas wanneer je met n kudtpijp rijd en een 21mm carb o.i.d waar je standaard luchtfilter niet op past.

Trouwens, zou 1mm afdraaien van de kop en ophogen met 1mm teveel van het goede zijn qua verandering in timing van deze cil?
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:30:49 #138
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_83033427
Ga hier vragen stellen over scootertimingen Opbokken! En waarom ga je nu al je timingen willen kloten, je hebt nog geen meter gereden.. Netjes maken en inrijden, ga dan pas denken aan je timingen..

En natuurlijk wil je niet met een 2t paar honderd km tuffen, verbruikte olie, maakt pleurisherrie, en meestal is het kwalitatief ook wat minder
Ik had bij mijn brommert het filter in het frame zitten, maar met mechanische demper mèt demperwol erbij! ging ik al preventief aan de kant als je politie langskwam
pi_83033531
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef x3ro het volgende:

[..]

Wanneer ik een echt 4takt geluid wil pak ik de 250'er wel Tevens maken niet alle hard lopende 2takt een kudtgeluid, dat komt pas wanneer je met n kudtpijp rijd en een 21mm carb o.i.d waar je standaard luchtfilter niet op past.
Je draait helemaal van mijn opmerking weg, maar goed dat je het zelf ook doorhebt dat je een domme vraag hebt gesteld.
  zondag 20 juni 2010 @ 13:21:09 #140
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_83051601
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:32 schreef ThePianoMan het volgende:

[..]

Je draait helemaal van mijn opmerking weg, maar goed dat je het zelf ook doorhebt dat je een domme vraag hebt gesteld.
Meh, hangt beetje af van t domme antwoord
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:30 schreef fs180 het volgende:
Ga hier vragen stellen over scootertimingen Opbokken! En waarom ga je nu al je timingen willen kloten, je hebt nog geen meter gereden.. Netjes maken en inrijden, ga dan pas denken aan je timingen..

En natuurlijk wil je niet met een 2t paar honderd km tuffen, verbruikte olie, maakt pleurisherrie, en meestal is het kwalitatief ook wat minder
Ik had bij mijn brommert het filter in het frame zitten, maar met mechanische demper mèt demperwol erbij! ging ik al preventief aan de kant als je politie langskwam


Hij hoeft geeneens ingereden te worden, want aluminium. Dat is warmdraaien en knallen en jah, ik ga meteen met timing lopen kutten en met het afwerken want het gaat er gewoon om een goede nette en snelle cilinder te hebben. Maar terug na mn vraag, zou die 1mm te veel van het goede zijn bij die Athena of..?
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  zondag 20 juni 2010 @ 13:56:43 #141
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_83053040
Wat jij wil

Maar, zonder soort inlaat, uitlaat en koppeling en vermogenscurve kanniemand er iets over zeggen; ga er mee rijden en beslis dan of je 1mm af wilt draaien, 1mm is aardig wat, en met het beperkte toerengebied van een scootah kan dat slecht uitpakken..
pi_83077892
Iemand 4takt schakelbrommer kopen?
[TK] 4takt schakelbrommer 3400km!
pi_83078250
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand 4takt schakelbrommer kopen?
[TK] 4takt schakelbrommer 3400km!
zonder richtprijs bied ik bij deze 100 euro!
pi_83078528
Had een tomos, helemaal gestript, zag er niet uit dat ding. Maar liep wel 75 met een 50cc d'ronder
  maandag 21 juni 2010 @ 00:03:46 #145
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_83082303
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:56 schreef fs180 het volgende:
Wat jij wil

Maar, zonder soort inlaat, uitlaat en koppeling en vermogenscurve kanniemand er iets over zeggen; ga er mee rijden en beslis dan of je 1mm af wilt draaien, 1mm is aardig wat, en met het beperkte toerengebied van een scootah kan dat slecht uitpakken..
Doet allemaal niet zo toe. Je moet uiteindelijk een in en uitlaat hebben die overweg met de powerband van de cilinder kunnen, niet andersom. Zo zal een hoekige uitlaatpoort zorgen voor een smalle powerband, het verhogen van de uitlaatpoort zorgt voor een hoger max toerental, de breedte van de poort zorgt weer voor koppel. Zijn zat dingen aan te doen zonder uberhaupt te moeten weten wat de rest van de setup is.

Heb in de tussentijd wel mn spoelers en alle poorten beetje glad gemaakt en bijgewerkt. In- en uitlaatpoort timing en blowdown ga ik komende week wel berekenen en zien voor verbetering
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  maandag 21 juni 2010 @ 00:07:49 #146
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_83082477
Dat hangt er dus maar net vanaf. Afhankelijk van je smaak en buget pas je het aan.. Zonder opmaat moet je van papier maar wat gaan frezen..
  maandag 21 juni 2010 @ 19:43:36 #147
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_83112857
Om het toch een beetje in leven te houden hier, wat foto's van een familielid zijn Honda Camino, met een voor zover ik weet, 80cc malossi LC




Uit de tijd van die oude verzekeringsplaatjes, het afzagen van je spatbord en ophogen van je brommer
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_83113052
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:48 schreef denkjedat het volgende:

[..]

zonder richtprijs bied ik bij deze 100 euro!
200 geboden.
pi_83113082
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:52 schreef timkoenderink het volgende:
Had een tomos, helemaal gestript, zag er niet uit dat ding. Maar liep wel 75 met een 50cc d'ronder
30-04-1994
Ja en mijn motor loopt 500.
  maandag 21 juni 2010 @ 20:02:18 #150
258802 Yreal
henk..!
pi_83113893
Hoe heeft iedereen nou dat sleutelen geleerd trouwens? Ik zie iedereen het allemaal wel leuk doen enzo, maar iedereen schijnt feiloos hele motorblokken te verbouwen op zijn 12de.

Hoe de FUCK hebben jullie het geleerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')