Het blok draait, thats itquote:Op zondag 6 juni 2010 18:49 schreef Dutchlike het volgende:
Nog andere puberts hier die Kreidler rijden?
Even een fotootje van de mijne:
[ afbeelding ]
(hij gaat wel 49 kilometer per uur op de rollerbank)
Vroegah een Peugeot Fox gehad die n eindje over de 100 echte km/h's liepquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:36 schreef denkjedat het volgende:
[..]
gezien je proffesionele praat denk ik zomaar dat jij dat beter kan weten dan ik
Dat met die toeren zal wel meevallen, is maar n 70 gietijzer, maken niet zo gek veel toeren. Dat valt wel mee, die sjonnie-ik-trek-met-autowheelie-weg, is alleen grappig met van die Marocjes op een zipje naast je die zich erggggg snel vindenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
Zorgen dat de koppeling/vario al laag in toeren oppakt, trekt wat minder weg, maar als je altijd als een sjoniie wegrijd trek je wel de aandacht naar jezelf toe
Carb zou ik klein houden, trekt beter weg en op een snorfiets wil je toch niet hard
Ontsteking wellicht vervangen, weet niet wat dat normaal heeft, of ze een curve hebben enzo![]()
Dat valt wel mee, en terug krijgen doe ik m hier in Maastricht toch(hoewel met boete) Maar ben vaker aangehouden, maar is altijd papiercontrole geweest, en gezien dat altijd netjes klopte bij mn spullen, nooit problemen gehadquote:
Marokkaantjes pesten kan op met een bijgewerkte 50cc op een puchquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat met die toeren zal wel meevallen, is maar n 70 gietijzer, maken niet zo gek veel toeren. Dat valt wel mee, die sjonnie-ik-trek-met-autowheelie-weg, is alleen grappig met van die Marocjes op een zipje naast je die zich erggggg snel vindenEn met die carb, het gaat me niet om de top van het ding, maar een 19 rijd ook lekkerder op 70cc met lage snelheid
(mn fox was n 21mm en was destijds ervoor op zoek naar n 24
) Goed plan trouwens van de ontsteking
HPI binnenrotor
zonde om het onder zoon lelijk ding te hangenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef x3ro het volgende:
Nieuwe cilinder voor de snor Zenith besteld
Aluminium 70CC Athena lucht gekoeld
Nu opzoek naar de restLeek me een ietwat betere keuze dan die Stage 6 pro
Dat is nou net de grap. Afgaande op het uiterlijk zou je er nog geen 50 Euro voor gevenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
zonde om het onder zoon lelijk ding te hangen
Alles om dat vespa tuig te focken, niet waar?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is nou net de grap. Afgaande op het uiterlijk zou je er nog geen 50 Euro voor gevenKappen zitten met maximaal 2 schoeven vast. Alles staat in de primer op 2 kappen na
Zo lang het motorisch maar goed werkt
Dat petjes volk op Vespa's en Zipjes jaquote:Op maandag 14 juni 2010 23:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alles om dat vespa tuig te focken, niet waar?
Mij is t meer te doen om wat rond rijd op Vespa's en Zipjesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:19 schreef Yreal het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen nu een oneindig veel grotere grafhekel aan de Mio dan dat ik ooit tegen vespa's en zipjes heb gehad.
Dat ding is LELIJK, KLEIN en zo FUCKING GAAAAAY
Tering dat is 160 km, hoelang deed je er over?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:37 schreef Yreal het volgende:
ik heb wel eens een tsx gekocht in weert en die toen naar zoetermeer gereden
Waar haal je dat nou weer vandaanquote:
Omdat mensenkennisquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan(en ja, omdat ik geen 19 vind zat ik wel gewoon te denken een 21spruit en 21mm carb te halen
)
Heb de rest van de setup wel al helemaal uitgedokterd
Cilinder: 70cc Athena met ovale uitlaatpoort(luchtgekoeld)
Cil kop: Polini 70cc hogedrukkop
Koppeling: Hebo race verstelbaar
Vario: Hebo race
Krukas: Hebo race met volle wangen
Naaldlager: Hebo race
Spruitstuk: Motoforce 21mm
Carb: Dell'orto 21mm PHBG
Uitlaat: Cito+ zonder prop
Moet de 100 op de teller van mn snorscootertje daar wel mee kunnen halenHeb overigens nog een Yasuni C16 liggen die ik wel om kan lassen, maar dat trekt die mensen in het blauw meteen zoveel erger aan
En de wettelijk toegestane snelheid maar 25 is, heb ik die extra aandacht liever niet
Gaat hooguit 1 keer op top worden gereden met mn crosshelm op, puur om de top te checken. Verder gaat het me alleen om de trekkracht in combinatie met een uiterlijk van niksquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:29 schreef Yreal het volgende:
Ik zou het persoonlijk niet durven, 100 op een snor
Dat is dus van de Athena 70quote:het pakje gaat morgen gelijk op de post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |