quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:30 schreef FUFR het volgende:
oh en gisteren kijken we reclaams...
allways op tv...
zij: pap, waar is dat voor?
ik: vraag je moeder, ies voor de vagina
zij: waarom zeg je vagina, ik ben geen dokter
Lekkere uitlegs ook van pa.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:30 schreef FUFR het volgende:
oh en gisteren kijken we reclaams...
allways op tv...
zij: pap, waar is dat voor?
ik: vraag je moeder, ies voor de vagina
zij: waarom zeg je vagina, ik ben geen dokter
ja, dan ga je maar samen naar de efteling ofzo. Maar neit uit eten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben toch bevriend met haar...niet met haar vriend ofwel
4 the info: we zijn wel gegaan en het was gezelligquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, dan ga je maar samen naar de efteling ofzo. Maar neit uit eten.
Dat doe je niet met andermans partner.
ik kan haar de uitleg wel geven, ik weet hoe het zit maar wat moet ik dan zeggen?quote:
ik heb wel eens in de efteling geneuktquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, dan ga je maar samen naar de efteling ofzo. Maar neit uit eten.
Dat doe je niet met andermans partner.
misschien ja...misschienquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kan haar de uitleg wel geven, ik weet hoe het zit maar wat moet ik dan zeggen?
vrouwen lekken uit hun snotolf dus moet er een doekje in de slip?
laat mama dat maar doen. ik ben te direct misschien.
Lollercopterquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:33 schreef FUFR het volgende:
Maar instinctief zeg ik nee bij een date met een andere dame.
je doet zoiets niet als trouw beest zijnde, zeker niet als mijn vrouw niet welkom is.
er is dan imo toch een soort van spanning tussen die 2 waarbij je als vrouw even niet bij mag zijn.
het kan onschuldig aftasten zijn, maar voor het zelfde geld laat ze dr snotolf snel even volbrullen en vind de man in kwestie haar ineens toch supertoll.
iets met sleur en spannendigheid enzo. heel gevaarlijk.
Ik niet, ik voelde direct aangetrokken tot de titel.quote:
Ja het was ongetwijfeld gezellig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
4 the info: we zijn wel gegaan en het was gezellig
Vooral met een zeer extravert aandachtsgeil glad mannetje dat heel populair isquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja het was ongetwijfeld gezellig.
Ik spreek jou nog wel als iemand met jouw vriendin uit eten wilt.
Artic, een vriendin?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
nouhou, zo is het toch?quote:
Toch wel in een gethematiseerde kamer he?quote:
Nicolette?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
nouhou, zo is het toch?
Kunje nog zo stevig in de schoenen staan, en believe me dat sta ik... voor iedere vent is er een onweerstaanbaar persoon hoor, eentje waar je (al staat ze er bij) toch voor gaat.
je hoeft dat niet op te zoeken.
in de struiken bij de achterkant waterding, vlak langs een weggetje.quote:
Had ook niet verwacht dat hij de Piranha zou noemenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Met het thema "slaapkamer".quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Toch wel in een gethematiseerde kamer he?
nee, al zou ik daar wel hele leuke dingen mee kunnen doen.quote:
Vooraf zou je het misschien ook niet tof vindenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:37 schreef Inu het volgende:
Ik ben toch ook met artic bier gaan zuipen?
Ik zie het punt ook niet zo... Job heeft zelfs wel eens vrouwelijke klasgenoten bij hem laten pitten en dat ik het pas achteraf hoorde..
ik loer op de overbuurvrouwquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Artic, een vriendin?
Moet hij eerst actiever worden op Lexa
jaha achteraf gelul. wat had je gezegd op voorhand?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:37 schreef Inu het volgende:
Ik zie het punt ook niet zo... Job heeft zelfs wel eens vrouwelijke klasgenoten bij hem laten pitten en dat ik het pas achteraf hoorde..
Jij snapt 't.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:37 schreef Inu het volgende:
echt triest he! die fotograffeur moeten ze buitengooienquote:
het was achter de ...bobbaan of dat ronde waterding.quote:
Ietsjes schuin tegenover jou, woont wel een vrijgezelle overbuurvrouw hoorquote:
*stook*stook*quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
zeg marie, Bor heeft ook meer foto's van de buurmeid in z'n hyves vriendenfotoboek dan van jou
Tussen de Piranha en de Bob in!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
het was achter de ...bobbaan of dat ronde waterding.
niet zo goed in naams
Ze hoorde het pas achteraf. Lekker veel vertrouwen danquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij snapt 't.Kwestie van vertrouwen.
vrijgezel..dat is geen uitdagingquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ietsjes schuin tegenover jou, woont wel een vrijgezelle overbuurvrouw hoor
Moet ik je pics pmen?
fffft ffffftquote:
Ja, ook dat is een feit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
zeg marie, Bor heeft ook meer foto's van de buurmeid in z'n hyves vriendenfotoboek dan van jou
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ietsjes schuin tegenover jou, woont wel een vrijgezelle overbuurvrouw hoor
Moet ik je pics pmen?
dat is wel een punt jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze hoorde het pas achteraf. Lekker veel vertrouwen dan
Wat ben ik toch blij met bb, die heeft geen vrienden laat staan vriendinnenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ook dat is een feit.
Ze gaat nogal vaak mee met zijn vriendengroep op stap.
Ik daarentegen, ga nooit meer op stap.
'Maar dat is een ander discussiepunt. Als je kiest voor een gezin, vind ik dat je dus inlevert op je stappen ezno. Maar ook daar zijn we het niet over eens.
Assepoester suitequote:
ik heb wel ingeleverd. ik ga nog gemiddeld 6 keer per jaar echt op stap.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ook dat is een feit.
Ze gaat nogal vaak mee met zijn vriendengroep op stap.
Ik daarentegen, ga nooit meer op stap.
'Maar dat is een ander discussiepunt. Als je kiest voor een gezin, vind ik dat je dus inlevert op je stappen ezno. Maar ook daar zijn we het niet over eens.
Ik ook!quote:
Als je er voor betaald krijgt welquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb wel ingeleverd. ik ga nog gemiddeld 6 keer per jaar echt op stap.
al ben ik het niet met Frau FUFR eens, die vind dj'en op een party ook uitgaan. ik zie dat als werk
Duivelsgebroed, ik zeg het je!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:43 schreef amaranta het volgende:
Oke, sinds zij mee is, is er al 1 relatie spaak gelopen. EN eentje staat op springen.
Toeval of?????
damn, ik hoop dat jij het niet was.quote:
Nja, ik had dit liever dan dat hij midden in de nacht zou bellen of het goed wasquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze hoorde het pas achteraf. Lekker veel vertrouwen dan
En toch vraag je je af hoe je dan in dit topic komt he...quote:
puur toevalquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:43 schreef amaranta het volgende:
Oke, sinds zij mee is, is er al 1 relatie spaak gelopen. EN eentje staat op springen.
Toeval of?????
afgezien daarvan, je moest eens weten hoeveel energie het vergt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je er voor betaald krijgt wel
Naja, ieder zijn meug, ik zou het niet tof vinden iigquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, ik had dit liever dan dat hij midden in de nacht zou bellen of het goed wasHet feit dat hij haar daar liet slapen zonder mij te bellen betekent gewoon dat hij weet dat ik hem vertrouw
Ik moet altijd LOLlen van jouw opmerkingsquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
afgezien daarvan, je moest eens weten hoeveel energie het vergt.
daar doet een of andere natte la die voor je tafels aandacht staat te vragen niets aan af.
22 ofzo...quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Inu het volgende:
Hoe oud is dat buurmeisje? Ik zie echt een meisje van een jaar of 10 voor me namelijk
Tring! "He Lot, met mij. Nicolette blijft vannacht bij me slapen, ik denk ik bel ff.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, ik had dit liever dan dat hij midden in de nacht zou bellen of het goed wasHet feit dat hij haar daar liet slapen zonder mij te bellen betekent gewoon dat hij weet dat ik hem vertrouw
Gewoon gezellig. Zo nu en dan shoppen of gezellig wat gaan doen. Maar niet best friends ofzo nee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Duivelsgebroed, ik zeg het je!
Maareh, jij was toch ook best dik met heur?
zeg hem even dat ik liever niet heb dat ie op me faptquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ieder zijn meug, ik zou het niet tof vinden iigEn ik ben echt niet overmatig jaloers, bb mag ook overal op fappen van mij
23quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeg hem even dat ik liever niet heb dat ie op me fapt
Ik ben toch veel leuker!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gewoon gezellig. Zo nu en dan shoppen of gezellig wat gaan doen. Maar niet best friends ofzo nee.
Ik doe niet aan best friends.
Geen idee, ik vind het niet erg...quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
Tring! "He Lot, met mij. Nicolette blijft vannacht bij me slapen, ik denk ik bel ff.
is prima toch?"
Maar wat als je nee zei? skupte hij haar dan weer buiten?
Fijn dat jij hem toestemming geeft om te fantaserenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ieder zijn meug, ik zou het niet tof vinden iigEn ik ben echt niet overmatig jaloers, bb mag ook overal op fappen van mij
Oke! Eensquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, je ging er serieus op inquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het niet erg...
[..]
Fijn dat jij hem toestemming geeft om te fantaseren
waar blijft die PMquote:
Kijk, dat is informatie waar ik iets mee kan!quote:
ik w8 ook. ik mag ook fappen als ik wilquote:
haar naam lijkt op een vaginaquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kijk, dat is informatie waar ik iets mee kan!
Heb haar eindelijk gevonden!
niet slapen maar wakker blijven dan...neukenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
Tring! "He Lot, met mij. Nicolette blijft vannacht bij me slapen, ik denk ik bel ff.
is prima toch?"
Maar wat als je nee zei? skupte hij haar dan weer buiten?
Vrienden van Bor en dan op vrouwen, leeftijd invullen en kijken wie haar naam schuin schrijft...quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef amaranta het volgende:
@ blueman, das knap, hoe heb je dat gedaan?
en goede resolutie aub, moet nog inzoombaar zijnquote:
Eh, huh?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:50 schreef FUFR het volgende:
bij ons is heel lang geleden ook wel eens iemand blijven slapen, ik snipperdag, Frau werken, werd ik wakker naast haar in dr behaatje en slip (zij! niet ik!)
ik ben meteen uit bed gedaan.
*doet de gordijnen dicht*quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vrienden van Bor en dan op vrouwen, leeftijd invullen en kijken wie haar naam schuin schrijft...
Het leek wel hints wat jullie deden!
Het is dat ik kleurenblind ben, maar ik vind die schoenen best kunnen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:51 schreef Inu het volgende:
Heeft ze nu ook nog commentaar op jouw kledingstijl ama? Tsk
Jij hebt maar 1 foto op jouw Hyvequote:Op dinsdag 13 april 2010 13:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het niet erg...
[..]
Fijn dat jij hem toestemming geeft om te fantaseren
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
Het is dat ik kleurenblind ben, maar ik vind die schoenen best kunnen!
quote:
ja dat vind ik dan ook weer zoiets...quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:51 schreef Inu het volgende:
Heeft ze nu ook nog commentaar op jouw kledingstijl ama? Tsk
Ohja, ik vind Uggs wel kunnen!quote:
Twitpic...quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:54 schreef amaranta het volgende:
waarom kan ik die foto nergens vinden? In welk album staat hij dan?
naar haar hyves, bovenaan staat een linkquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:54 schreef amaranta het volgende:
waarom kan ik die foto nergens vinden? In welk album staat hij dan?
Ik heb D66 gestemdquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
conclusie: normale mensen die niet op de SP stemmen vinden het niet leuk als hun partner met een ander uit eten gaat. Vage hippies vinden dat kei normaal en moedigen het aan als hun partner iemand anders laat slapen zonder het ff te zeggen.
Ik zeg ook niet dat mensen die dat normaal vinden per definitie wel op de SP stemmen toch?quote:
lot is een hippy!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
conclusie: normale mensen die niet op de SP stemmen vinden het niet leuk als hun partner met een ander uit eten gaat. Vage hippies vinden dat kei normaal en moedigen het aan als hun partner iemand anders laat slapen zonder het ff te zeggen.
heel die foto ken nie.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:55 schreef FUFR het volgende:
Uggs onder een rok, Maria deh ken toch ni http://mypict.me/4XtBx
foto kan best ookal draag je ene SPUUGLELIJKE rok, maar de positie van de pic verraad hoe ze over je denkt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
heel die foto ken nie.
Maar ze moest me nog terugpakken want ik had haar gefotografeerd/getwitterd terwijl ze aan het stemmen was op het stemburea
Wil je een biertje?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:00 schreef ArTiC het volgende:
ff op bezoek
niet bij de overbuurvrouw nee
Ik ben toch ook een keer nog gespot? Ik ga het denk ik binnenkort maar eens weggooien, doe er nooit wat mee...quote:
komt beetje sneer achtig over, tel daarbij het etentje op en ik zeg dubieus.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:00 schreef amaranta het volgende:
die rok is helemaal hip, jij bent de 1e die hem lelijk vind
hoe bedoel je, de positie van de pic??
ik vind de foto met you haarkapsel zo een beetje op een afghaanse windhond lijken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een keer nog gespot? Ik ga het denk ik binnenkort maar eens weggooien, doe er nooit wat mee...
Ik ben blij dat jij die rok lelijk vindt. Dan doe ik die aan als wij met zn 2en uit eten gaan. Weet ik zeker dat ik geen bedreiging voor je vormquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
komt beetje sneer achtig over, tel daarbij het etentje op en ik zeg dubieus.
je hebt me ook nog niet eerder om mijn mening over die rok gevraagd.
dat hoeft helemaal niet, je moet het aangeven en mag je zelf in bewaring houden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij die rok lelijk vindt. Dan doe ik die aan als wij met zn 2en uit eten gaan. Weet ik zeker dat ik geen bedreiging voor je vorm
Het boeit me helemaal niks wat ze van mij vindt hoor. Wat ze vindt moet ze immers naar de politie brengen.
Ja iddquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind de foto met you haarkapsel zo een beetje op een afghaanse windhond lijken.
Dat bedoel ik lief want het zijn mooie hondjes.
[ afbeelding ]
Wat, mag ik ook mee?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:18 schreef amaranta het volgende:
Diner met zn 3en. Tof. Schikt april je?
ik...zeg...niks.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja idd
Hier, zelfs mijn aars is gespothttp://tessmani.hyves.nl/fotos/63449866/0/2Ki-/
eind april moet kennequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:18 schreef amaranta het volgende:
Diner met zn 3en. Tof. Schikt april je?
Je staat er beter op dan die ene met die roze fluf op d'r kop.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja idd
Hier, zelfs mijn aars is gespothttp://tessmani.hyves.nl/fotos/63449866/0/2Ki-/
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je staat er beter op dan die ene met die roze fluf op d'r kop.
ja en een zandloperfiguurquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
aars = sluitspier, die zie ik ook niet, wel een zachte varksbips![]()
Die was jarig toen...quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je staat er beter op dan die ene met die roze fluf op d'r kop.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:28 schreef FUFR het volgende:
ik doe het toch!
die met dat roze ding op dr kop heeft een eendebek
Toch is jouw kont een stuk mooier dan haar hele voorkomen.quote:
perzik?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:30 schreef FUFR het volgende:
ze hep wat weg van die zangeres van dat bandje uit tilburg op wiens naam ik effe niet kan komen
Nee, en voed dat kind op.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:31 schreef amaranta het volgende:
Iemand hier een simlockvrije telefoon liggen waar hij.zij niks meer mee doet?
Eva heeft mijn moeders telefoon in de koffie gegooid en nu issie dood.
voedtquote:
ja die!quote:
wie? eva? de trud!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:31 schreef amaranta het volgende:
ik ben al aan het zoeken. Komt goed.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
bij de mediamarkt hebben ze hele goeiekope, heb ik zelf ook
dat duurt ook maar 5 minuten voordat ie dat wel is.quote:
juist niet!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ben al aan het zoeken. Komt goed.
Hij hoeft alleen maar te kunnen bellen.
Gewoon uit elkaar halen, paar dagen laten drogen en dan nog eens proberen of 'ie het nog doet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:31 schreef amaranta het volgende:
Ja, hij gaat wel aan en uit. Maar de toetsen reageren niet meer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon uit elkaar halen, paar dagen laten drogen en dan nog eens proberen of 'ie het nog doet.
Zoals ik al zei: goed laten drogen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, hij gaat wel aan en uit. Maar de toetsen reageren niet meer.
Hij gaat ook over enzo.
Dan is het logisch dat je niets kan overboeken hequote:Op dinsdag 13 april 2010 15:49 schreef febster het volgende:
Ze hadden de overboekingslimiet op 0 staan. "Ja sorry meneer, das de wondere wereld van de ICT.".
Arme Eny.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Eny is echt extreem boos
Hij mag niet naar buiten van me, want de vogeltjes zitten ff te eten, en nu zit ie heel hard te mauwen in de hal
Ik voel mee met Eny, ik wil ook naar buiten!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Eny is echt extreem boos
Hij mag niet naar buiten van me, want de vogeltjes zitten ff te eten, en nu zit ie heel hard te mauwen in de hal
Het is al half vijfquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik voel mee met Eny, ik wil ook naar buiten!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welnee, het is gewoon een pokkehuilie
Het is best lekker buiten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik voel mee met Eny, ik wil ook naar buiten!
Nog een half uur dus.quote:
Ja die worden hier ook niet gevangen, misschien te kleine prooi ofzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:33 schreef Juup© het volgende:
Godver de godver etc..wij hebben last van mieren die vermoedelijk via een spleet bij de achterdeur naar binnen komen, en die slome katten zitten alleen maar te kijken de kneuzen.
Ik weet het niet, maar ze zitten stuk voor stuk een beetje simpel naar de mieren te kijken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die worden hier ook niet gevangen, misschien te kleine prooi ofzo
Herkenbaarquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ze zitten stuk voor stuk een beetje simpel naar de mieren te kijken.
Idd, of omdat ze de besmette mieren dan ineens wel gaan oppeuzelen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
nadeel is tevens weer dat je geen lokdozen kan plaatsen, omdat de katten wel slim genoeg zijn om daar aan te gaan likken
Dus toch die k*tjong bij de skatebaan.quote:De groep was al langer in beeld in de wijk 't Look in Veldhoven, maar noch politie, gemeente of jongerenwerk vermoedden dat zij zich op zo'n grote schaal met criminaliteit bezig hielden. Ook ouders waren onwetend, zo blijkt uit de eerste gesprekken die de politie met hen heeft gevoerd. Verschillende ouders klaagden zelfs bij de politie toen deze de jongeren in het kader van haar onderzoek veelvuldig begon te controlere rond de hangplek aan De Zilversmit. Ze vonden dat de aandacht ten onrechte op hun zoon was gevestigd.
Ik verdacht ze al, maar schaamde me daar een beetje voor, omdat ik mezelf zo'n ouwe zeur vond die een groep onschuldige hangjongeren verdacht.quote:
Onschuldig en hangjongere in 1 zinquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik verdacht ze al, maar schaamde me daar een beetje voor, omdat ik mezelf zo'n ouwe zeur vond die een groep onschuldige hangjongeren verdacht.
Ik zwierf ook wel eens rond als tiener, maar was super braaf.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onschuldig en hangjongere in 1 zin
Ja, bij de snackbar in je uppie, niet met scooters en crack op een trapveldquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zwierf ook wel eens rond als tiener, maar was super braaf.
Ik had noch en scooter, noch crack. Maar als jongeren aan het skaten zijn wil dat niet automatisch zeggen dat het tuig is, toch? (laat mijn wereldbeeld svp een beetje heel...quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, bij de snackbar in je uppie, niet met scooters en crack op een trapveld
Nee, dan niet. Je ziet het meestal wel aan ze. Beetje tuig-ige uitstraling, gut feelingz, jwtzquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had noch en scooter, noch crack. Maar als jongeren aan het skaten zijn wil dat niet automatisch zeggen dat het tuig is, toch? (laat mijn wereldbeeld svp een beetje heel...)
ok, dank voor de mededeling.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:52 schreef Blueman het volgende:
Het WK is weer in aantocht...
De TV gaan weer in de "aanbieding"
Sla maar wat folders open! Overal tv's in de aanbieding.quote:
en het bier, ik zou nu al vast de kratten stapelen in de tuinquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:52 schreef Blueman het volgende:
Het WK is weer in aantocht...
De TV gaan weer in de "aanbieding"
Bier?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
en het bier, ik zou nu al vast de kratten stapelen in de tuin
Levi is wel van het joggen, ik klap na anderhalve minuut al om (uit ervaring), ben meer een fietserquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:59 schreef amaranta het volgende:
Als jullie in mijn AT kijken dan zien jullie mijn nieuwe voornemen. Is er iemand die mee wil doen met mij?
Vrouwke, ik haal het einde van de straat waarschijnlijk niet eens.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Levi is wel van het joggen, ik klap na anderhalve minuut al om (uit ervaring), ben meer een fietser
Ohja klopt!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
en het bier, ik zou nu al vast de kratten stapelen in de tuin
Ga een beetje tig topics doorspittenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:59 schreef amaranta het volgende:
Als jullie in mijn AT kijken dan zien jullie mijn nieuwe voornemen. Is er iemand die mee wil doen met mij?
Oh je doet Evy. Laat dan maar helemaal zittenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vrouwke, ik haal het einde van de straat waarschijnlijk niet eens.
Als ik ga opbouwen moet ik alles halveren denk ik.
Dus als die mevrouw op het bandje zeg 30 seconden sprint, dan doe ik 15 anders ga ik dood.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:41 schreef Levitation het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ve(...)n-225-misdrijven.ece
[..]
Dus toch die k*tjong bij de skatebaan.Ik breek ze vanavond nog de benen!
Onee, ze zitten vast.
Zouden die ouders nu nog klagen?quote:Verschillende ouders klaagden zelfs bij de politie toen deze de jongeren in het kader van haar onderzoek veelvuldig begon te controlere rond de hangplek aan De Zilversmit.
Nee, ik geef maar een voorbeeld. Misschien doe ik wel iphone, of een ander rem schema.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh je doet Evy. Laat dan maar helemaal zitten
Ik ben eerst met een watjes schema begonnen van een site (hardloopschema.nl ofzo) en toen ik daar een aantal keer mee getraind had, ben ik Evy gaan doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ik geef maar een voorbeeld. Misschien doe ik wel iphone, of een ander rem schema.
Ik weet het nog niet. Ik ben pas zo ver dat ik het hardop durf uit te spreken enzo.
Dan moet je kiezen voor het beginnersschema met een lichte opbouw.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:15 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
rare foto
heb je ook watjes-schema-nerd-to-the-bone? Dat is wel wat voor mij
En dit les 2:quote:Rustig hardlopen
5 x 1 min in D1
met tussendoor 2 min wandelen
als je je afvraagt wat D1 is: (in spoiler vanwege lange/oninteressante tekst)quote:Rustig hardlopen
5 x 1 min in D1
met tussendoor 2 min wandelen
1 x 2 min in D1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Dat begreep ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:28 schreef amaranta het volgende:
Ik bedoelde gr8w8, die was net even te zien bij een item bij RTLnieuws.
welke dan, ik zat te kijkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:28 schreef amaranta het volgende:
Ik bedoelde gr8w8, die was net even te zien bij een item bij RTLnieuws.
ik zie ook geen probleemquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan is het logisch dat je niets kan overboeken he
een natte la op doen in de padjes!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zwierf ook wel eens rond als tiener, maar was super braaf.
ik zoek anders de allergoedkoopste lcd tv vur op de camping, een die ik in de VT kan laten staan zonder er naar om te hoeven kijken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:56 schreef Blueman het volgende:
[..]
Sla maar wat folders open! Overal tv's in de aanbieding.
Ik heb al een TV!
Dat ze andere mensen gaan vervelen!
En okay, was niet zo'n boeiende mededeling nee
dat taalgebruik vandaagquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
een natte la op doen in de padjes!
tenminste, dat deden ze bij ons in de buurt dan.
Oe.. een antieke dus...quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zoek anders de allergoedkoopste lcd tv vur op de camping, een die ik in de VT kan laten staan zonder er naar om te hoeven kijken.
ik heb nog een 40" voor 200 euro...geeft de zwarte kleuren heel goed weer maar iedere andere kleur nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zoek anders de allergoedkoopste lcd tv vur op de camping, een die ik in de VT kan laten staan zonder er naar om te hoeven kijken.
nee, net gehad zelfsquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat taalgebruik vandaag
Heb je pikstraf ofzo
tot nu toe in Best voor 159 euroquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oe.. een antieke dus...
Mmm denk dat dat een moeilijker verhaal wordt!
gewoon doenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:04 schreef Inu het volgende:
Ik zit bij Job thuis, terwijl hij op zn werk is, komt de onderbuurvrouw vragen of we nog 2 zwarte Skruvsta stoelen willen en een zandkleurige chaise longue
Nu nog Job overhalen dat die mooier zijn dan wat er nu staat
ja...die stoelen blijven hier een nachtje logeren, is vast wel goed he?quote:
Oe, das wel een goedequote:Op dinsdag 13 april 2010 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...die stoelen blijven hier een nachtje logeren, is vast wel goed he?
onderste heb ik al, bovenste ligt lekker!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:09 schreef Inu het volgende:
Tis dus een van dees:
[ afbeelding ]
en 2 van dees:
[ afbeelding ]
Best leuk toch?
Die onderste zijn leuk, die heeft JB ook 2quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:09 schreef Inu het volgende:
Tis dus een van dees:
[ afbeelding ]
en 2 van dees:
[ afbeelding ]
Best leuk toch?
Ja, en we hebben de huidige bank uit elkaar gedrukt waardoor de leuningen los zitten, dus die bank mag best wegquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
onderste heb ik al, bovenste ligt lekker!
de bank komt gewoon logeren, dat is het
IKEAquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:09 schreef Inu het volgende:
Tis dus een van dees:
[ afbeelding ]
en 2 van dees:
[ afbeelding ]
Best leuk toch?
vertel maar niet hoe je dat voor elkaar gekregen hebtquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, en we hebben de huidige bank uit elkaar gedrukt waardoor de leuningen los zitten, dus die bank mag best weg
En hij heeft zo'n zwaar lelijke stoel nu waar eigenlijk alleen de kat op zit, dus daar kunnen best 2 stoeltjes staan
Leenbakkerquote:
Jawelquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vertel maar niet hoe je dat voor elkaar gekregen hebt
Kwantumquote:
quote:
Seks op de bank is onhandig, behalve met zo'n bank als de jouwequote:Op dinsdag 13 april 2010 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vertel maar niet hoe je dat voor elkaar gekregen hebt
Arme Inuquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:29 schreef ArTiC het volgende:
voor de duidelijkheid (Juup)...Inu en ik hebben geen seks op mijn bank gehad
Ben blij dat we dit nu allemaal weten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:24 schreef Inu het volgende:
Seks op de bank is onhandig, behalve met zo'n bank als de jouweMaar de bank is korter dan dat ik ben, dus ik zet mezelf af tegen de ene leuning om rechterop te gaan zitten en dan duw je dus allebei de leuningen uit elkaar
En toen is Job nog een keer bovenop de leuning gaan hangen, dus toen issie van bovenaf ook nog ingezakt
En de helft van Nederland.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die onderste zijn leuk, die had JB ook 2
oh...zo vaak had ik ze nog niet gezienquote:
iddquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:47 schreef Blueman het volgende:
Ah nee!
1-0 voor AZ.
En ook nog door een eigen doelpunt!
Kom op Twente!
Zolang die club uit Amsterdam maar geen kampioen wordt!
SQ had zo'n achteroverleunding...die koequote:Op dinsdag 13 april 2010 20:55 schreef amaranta het volgende:
Fufr heeft ze dus, en SQ ook (Of gehad) volgens mij.
Noem jij SQ nu een koe?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
SQ had zo'n achteroverleunding...die koe
Een koe is heilig in India he...dus eigenlijk noem ik SQ dus een godinquote:
Nog 45 minuten!quote:
lollerquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
SQ had zo'n achteroverleunding...die koe
hoop...welke hoop...ze weten al weken 100% zeker dat ze kampioen worden...dat is geen hoop maar een hoop arrogantiequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nog 45 minuten!
Ze moeten geen hoop creëren bij de Amsterdammers!
Willem II wil er morgen vol op klappen, zal wel net als VVV na 15 minuten met 0-3 achter staan!
zwart/wit = koequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lollerdat was een zwart-witte bloemenstof
Maar wij leven in Nederland.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een koe is heilig in India he...dus eigenlijk noem ik SQ dus een godin
dus heb ik het recht om mezelf overal onderuit te lullenquote:
Afrikaanse koe dusquote:
Wat dat betreft pas jij goed bij Inu.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dus heb ik het recht om mezelf overal onderuit te lullen
ik geef het gewoon toe als ik fout zitquote:
je hebt gelijkquote:
quote:
zie je welquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik geef het gewoon toe als ik fout zit
Dat geloof ik alleen als DuchessX dat hier komt vertellenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:15 schreef DuchessX het volgende:
Juup© denkt/vindt dat hij zoals gewoonlijk gelijk heeft
Artic![]()
![]()
Ik trap er niet in...Juup post nu gewoon onder Duchess haar accountquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:15 schreef DuchessX het volgende:
Artic![]()
![]()
Oeh dat is een goed ideequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik trap er niet in...Juup post nu gewoon onder Duchess haar account
quote:
Eviquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik trap er niet in...Juup post nu gewoon onder Duchess haar account
moest het ff testenquote:
Gaat dit weer over je buurmaisje?quote:
Mamaquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:15 schreef DuchessX het volgende:
Artic![]()
![]()
Nee, over stof in mijn huis waar ik allergisch voor ben.quote:
oh, zijn jullie aan het klussen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, over stof in mijn huis waar ik allergisch voor ben.
@ juup, we zitten in een verbouwing, tis en beetje dweilen met de kraan open.
Het komt wss van de gordijnen, die zal ik morgen goed uitkloppen.
Verbouwing?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoest met Fabian?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
verbouwingquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Prethoofdquote:
Ga eens snel poetsen dan!!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:25 schreef amaranta het volgende:
Ja, een nieuw toilet, het oude toilet stond zeg maar op instorten. Dus nu is er een klusjesman bezig.
Ofja, niet nu, maar overdag. Dus, de leidingen zijn verlegd, en daar heeft hij gisteren van 9 tot 5 ongeveer zitten boren. Veel stof dus.
HEb gisteren al veel gepoetst maar goed. Vandaag is er weer het een en ander bijgekomen.
AWquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:24 schreef ArTiC het volgende:
ALs ik eierstokken had dan zouden ze nu rammelen
Hier ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:25 schreef amaranta het volgende:
Die romper heeft Eva ook, en ze heeft er ook een aankleedkussen van.
Die is verkouden, best zielig, ik trek elke keer van die pietjes van ruim 2cm uit zn neusjequote:
lees ff de recensie van mijn bank terugquote:
Wat een ellende al dat stof in huis bahquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:25 schreef amaranta het volgende:
Die romper heeft Eva ook, en ze heeft er ook een aankleedkussen van.
en zijn vriendin ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die is verkouden, best zielig, ik trek elke keer van die pietjes van ruim 2cm uit zn neusje
Maar later zal hij me er dankbaar voor zijn
Arme ventquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die is verkouden, best zielig, ik trek elke keer van die pietjes van ruim 2cm uit zn neusje
Maar later zal hij me er dankbaar voor zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |